Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Anevrism de aorta ascendenta

Dovada adresei de resedinta

Tulsa King (2022 - )

Tv box android fara "servicii...
 Factura platita la Supercom si ne...

Nu mai primesc sms pentru locker ...

Apeluri efectuate dar nu apar in ...

Apa de puț in Berceni-Ilfov
 Recomandare alegere - R7 7800X3D/...

OCEANIA NATIONS CUP 2024

Recomandare router portabil wifi

Plata internaționala
 Problema cheie/inchidere centrali...

Casa pe structura de lemn (timber...

In ce an ati facut scoala de sofe...

Problema masina de spalat
 

ORANGE - PrePay - Oferta noua!

* * * * * 4 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
11846 răspunsuri în acest subiect

#7435
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.409
  • Înscris: 21.11.2008
La alte Bonusuri din Trecut, totul a fost in regula..
in modul cum a fost implementata Reactivarea Automata.
Si oare de ce la Abonamente este in regula acuma?

Vad ca si la VODAFONE, deja au inceput problemele
cu Bonusul de 31.000 de MBs. la E.O. 3.


De ce Nu se lasa la indemana Clientului
orice Re-Activare Lunara de Bonus,
ca doar N-om fi toti niste Comozi sau Pampalai,
..decat sa se ajunga la asemenea situatii neplacute,
si care de altfel supraincarca si Angatii cu munca in plus..?!


Eu unul sunt la ORANGE, mai ales pe PrePay,
din SEPT. 2001, deci Nu am sarit perioade lungi la Concurenta,
insa nici sa ma leg la cap cu Abonamente, clar Nu o mai fac,
..daca astea cumva sunt Tactici.


Se stie de VI. 07, Dupa-masa, 1-a Zi de Reactivare Automata,
ca problema exista, si ca este una Sistemica, ci Nu una pur Izolata,
..asadar SA. Dim., 08, sau LU. Dim., 10,
Remediul Tehnic deja putea fi programat in Algoritmul Promotiei...

Uneori am impresia ca suntem luati drept Naivi...

#7436
codrinantonovici

codrinantonovici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 40
  • Înscris: 07.10.2006
sistemul asta de prepay orange e plin de bug-uri. dupa ce am renuntat la abonament pentru ca devenise scump si inutil fara telefoane de top subventionate corespunzator,iesind mai avantajos sa cumpar telefonul full price de pe net, cred ca o sa renunt si la prepay. m-am trezit aseara fara nimic activ si fara sa pot folosi telefonul cand am avut o urgenta, de parca eu trebuia sa tin minte cand expira optiunea activa, nici un mesaj, nimic, nici o atentionare, de parca e o retea gsm de undeva din burkina faso :)) cam atat despre reteaua premium de alta data :))) the end :))

#7437
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.509
  • Înscris: 06.02.2008
Eu primesc mesaje prin care mi se aduce la cunoștință că în ziua de la ora de.. se va reactiva optiunea daca am in cont suma de.. Nu am motive sa ma plang la aspectul asta, plus ca stiu cand imi expira vechea opțiune. Dau un apel la 333 si primesc mesaj cu valabilitatea ei. Le pot reprosa in schimb problema cu cele câteva ore "descoperite" pana la reactivarea automată a optiunii, deși și peste asta am trecut, reactivez manual in cursul ultimei zile de valabilitate.

#7438
codrinantonovici

codrinantonovici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 40
  • Înscris: 07.10.2006
da, mesaje am tot primit de cand am trimis abonamentul la plimbare prin ianuarie, mai putin luna asta Posted Image) si nu sunt genul care sa foloseasca serviciul de voce, ci serviciul de date, dar in ultima vreme stau mai mult pe acasa si nici serviciul de date nu prea il mai folosesc, dar aseara am ramas fara curent si cand sa sun sau sa caut pe net un electrician, surpriza, mesaj vocal la formarea numarului cu ceva sa verific creditul. de bonusul asta de 20gb de care se plang pe pagina anterioara si uitasem, cred ca e pierdut in negura timpurilor Posted Image) pb e de la mizeriile de optiuni noi, vad ca sunt altele fata de cele de luna trecuta care si ele erau altfel fata de cele de acum 2 luni...ma rog, au mai fost bug-uri, dar asta mi s-a parut fenomenala ca in putinele dati cand sa am nevoie neaparata sa folosesc serviciul de voce sa nu pot Posted Image) pb ca am vorbit/folosit ceva net si din credit, mai aveam o coada de 0.90eurocenti care s-au transformat in 0.01eurocenti Posted Image) bun sistem, ma pufneste si rasul de fiecare data cand ma gandesc!

Editat de codrinantonovici, 12 iulie 2017 - 01:38.


#7439
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.289
  • Înscris: 24.03.2014
Cartelele au aceste dezavantaje


#7440
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.244
  • Înscris: 15.05.2008
care?

#7441
MoshuXXL

MoshuXXL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.181
  • Înscris: 05.04.2007
Aceste

#7442
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.289
  • Înscris: 24.03.2014
Dezavantaje.
Nu poti redirectiona
Nu poti face conferința
Au găuri. Intre dezactivare si activarea opțiunilor
Sa mai continui?

#7443
Gif2D

Gif2D

    💯 Coffee addicted!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 16.882
  • Înscris: 21.02.2005
Da.

#7444
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.244
  • Înscris: 15.05.2008
am vazut tot mai des cu redirectionarea si conferinta
vad ca numa directori si mari manageri pe forumu asta si se plang de lipsa acestor servicii la prepay
apel conferinta si restul de... sunt cerinte pentru o firma in general,asa ca liber la ab pt p.j.
noi p.f. ce nevoie avem de conferinta,nu mai bine iesim la o terasa?
despre reactivarea optiunii avem solutii mai multe
cei care se scarpina indarat,dezactivezi activezi in ultima zi
se cumpara direct optiunea dorita
solutii sunt,dar hai sa lovim in ''orange imi da''exact asta spun cei care cumpara credit si asteapta activarea
sau setezi o data alarma pe tel ca tre sa activam noi ca tot avem toti smarturi,hai sa le si folosim
alte dezavantaje,aud?

#7445
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.609
  • Înscris: 22.01.2011
Fiecare utilizator stie de ce are nevoie, e exagerat sa spui ca unele lucruri sunt cerinte numai pentru firme. Sa ne vedem de lucrurile noastre si sa nu ne mai dam mari experti in ce are sau nu nevoie unul sau altul din utilizatori, nu facem decat sa cadem in penibil.

#7446
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.244
  • Înscris: 15.05.2008
ia te rog sa-mi dai un ex,concret plauzibil in care o persoana are nevoie de conferinta ,ma gandesc ca si de aici denumirea de apel in conferinta,exact ce inseamna la baza acest cuvand
bine ca nu e penibil cand vin unii si se smiorcaie ca nu li s-a activat ca nu i-a dat,in majoritatea cazurilor din vina lor
daca ar fi disponibil apel in conferinta la prepay grigorienii ar sari de fund rau de tot ca de ce nu sunt taxati din nelimitat si i-a luat din credit
astept raspunsuri ce nevoi avem de conferinta la prepay(in afara de campania voda de acu 1 an si ceva)

#7447
victor55555

victor55555

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 97
  • Înscris: 03.05.2015
Tu te smiorcai! Vezi ca sunt reduceri la batiste!!!

#7448
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postceanu1980, on 12 iulie 2017 - 12:16, said:

astept raspunsuri ce nevoi avem de conferinta la prepay
Zic mai bine sa ti le dai singur, lucrezi in domeniu si ar trebui sa cunosti de ce e nevoie si la cartela de aceste servicii.
Nu uita ca atat Vodafone cat si Telekom au serviciu conferinta la cartela, iar Telekom are in plus si redirectionare, tot la cartela.

#7449
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.409
  • Înscris: 21.11.2008
Oameni buni, discutia era ca 'Marea Aniversare' de 20 de Ani
a ditai ORANGE, cu 20 de GBs. timp de 2 Luni,
pare ca s-a fasait penibil.. fix dupa 1-a Luna!

Si doar la PrePay, la Abonamente evident ca Nu..!

Iar de 3 Zile lucratoare, ei cerceteaza "disfunctionalitatea".

Cred ca "disfunctionalitatea" este ca, de la Inceput,
aceasta Promotie a fost programata 'gresit' in Sistem.

Deoarece la multe alte Bonusuri cu Reactivare Automata..
lucrurile au mers mai bine.

Pana acuma, vad ca toata lumea semnaleaza Nealocarea
celor 20 GBs. a 2-a oara.

Sigur ca incepi sa te intrebi daca Nu e intentionata treaba,
pt. atragere de Clienti noi,
..dar care apoi sa fie indrumati de Angajati <binevoitori>
de la Relatii Clienti sau din Shop-uri, catre Abonamente,
unde "aveti siguranta ca Nu se intampla asemenea situatii..".

Pai, cati Colegi de Forum adesea au tot semnalat asemenea Mentalitati..?

Daca asa gandesc Corporatistii ca tot pacalesc 'Prostimea', sa le fie de bine,
..cand fix la Aniversarea de 20 de Ani se preteaza la masinatiuni subversive.

Mai decent ar fi sa Nu ofere, decat sa-si bata joc de Increderea celor fideli pe PrePay!


Ma opresc aici, decat sa ma trezesc ponegrit acusi de vreun simpatizant subiectiv.

Editat de Lopatar, 12 iulie 2017 - 14:45.


#7450
victor55555

victor55555

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 97
  • Înscris: 03.05.2015
Stai linistit si nu-i baga in seama pe nesimtitii care ne jignesc pe noi fiindca ne cerem drepturile! Eu cred ca cei de la Orange fac tot posibilul sa piarda clienti,in loc sa-i atraga cu oferte mai bune decat concurenta! Probabil ca mintea portocalei nu functioneaza vara!

#7451
Lopatar

Lopatar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.409
  • Înscris: 21.11.2008
Eu unul Nu am nimic cu 'Ceanu'1980',
dumnealui a intrat in vorba pe alte Aspecte, mentionate de altii,
-decat situatia dubioasa cu a 2-a Luna de 20 GBs.,
..adaug asta, ca sa Nu se inteleaga gresit.

#7452
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.289
  • Înscris: 24.03.2014

View Postbiogood, on 12 iulie 2017 - 13:57, said:


Zic mai bine sa ti le dai singur, lucrezi in domeniu si ar trebui sa cunosti de ce e nevoie si la cartela de aceste servicii.
Nu uita ca atat Vodafone cat si Telekom au serviciu conferinta la cartela, iar Telekom are in plus si redirectionare, tot la cartela.
Bravo. Nici eu nu puteam puncta mai bine
Am punctat ca la prepay nu există aceste servicii
Am spus in mai multe rânduri ca detin si cartela si abonament


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate