![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Batalia pentru Bucuresti - ND, Firea, Piedone, Burduja, Enache
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#73
Posted 23 April 2024 - 14:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Tendinta este sa se descurajeze folosirea masinii personale. In S4 aproape totul e marcat, parcari de redinta sau publice. Stradutele cu sens unic, stalpisori peste tot. Bun, dar vino cu o alternativa, fa atractiv transportul in comun, daca ne laudam ca avem doctorat in matematica. |
#74
Posted 23 April 2024 - 14:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Asadar, abonamentul lunar (cel care conteaza de fapt pentru cei care utilizeaza frecvent transportul in comun) este cu doar 60% mai scump decat in ... 2008! Va las pe dvs. sa faceti si raportul legat de salariul mediu net (la nivel national, in Bucuresti e mai ridicat) ... veti constata ca o calatorie (fie si la 3 lei) e mai ieftina decat acum 16 ani Eu zic ca trebuie facut ceva, nu e treaba mea sa ma gandesc ce. In 2008 pe Calea Vacaresti se mergea bara la bara pe 3 benzi, si pe linia de tramvai, iar smecherii pe a doua linie de tramvai pe contra-sens. Motociclistii si pe trotoar. Acum diferenta e ca au pus garduri la tramvai. Traficul e la fel. Bun, a marit parcarea de 9 ori si plata cu ora. Tot pe Vacaresti la ora 16 veti vedea jumatate din locurile de parcare cu plata cu ora, libere. Edited by TheWarrior, 23 April 2024 - 14:45. |
#75
Posted 23 April 2024 - 14:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Asadar, abonamentul lunar (cel care conteaza de fapt pentru cei care utilizeaza frecvent transportul in comun) este cu doar 60% mai scump decat in ... 2008! Va las pe dvs. sa faceti si raportul legat de salariul mediu net (la nivel national, in Bucuresti e mai ridicat) ... veti constata ca o calatorie (fie si la 3 lei) e mai ieftina decat acum 16 ani ... Intr-o economie inflationista, a lua in considerare doar ecartul valoric aferent unui serviciu, fara a ne raporta si la evolutia veniturilor, este total contraindicat. P.S. persoanele care militeaza pentru servicii gratuite sa mentioneze si ce astfel de actiuni pro-bono au desfasurat/desfasoara in prezent STB este prea ieftin un bilet ar trebui să coste minim 5 lei și un abonament cam 150 lei la banii bucureștenilor, și astea sunt foarte mici. 150 lei dai pe o masă la un restaurant ieftin, de cartier
Bun, a marit parcarea de 9 ori si plata cu ora. și parcarea este prea ieftină o oră de parcare ar trebui să coste pe zone, 30 lei în centru, 5 lei la periferie tot ADP desființat, iar abonamentele doar NENOMINAL, nu cu locuri alocate. și costul să fie 500 lei pe lună |
#76
Posted 23 April 2024 - 14:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#77
Posted 23 April 2024 - 14:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#78
Posted 23 April 2024 - 15:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu e vorba strict de valoarea calatoriei. Poate sa faca si 10 lei din partea mea. Eu zic ca trebuie facut ceva, nu e treaba mea sa ma gandesc ce. In 2008 pe Calea Vacaresti se mergea bara la bara pe 3 benzi, si pe linia de tramvai, iar smecherii pe a doua linie de tramvai pe contra-sens. Motociclistii si pe trotoar. Acum diferenta e ca au pus garduri la tramvai. Traficul e la fel. Bun, a marit parcarea de 9 ori si plata cu ora. Tot pe Vacaresti la ora 16 veti vedea jumatate din locurile de parcare cu plata cu ora, libere. Exista o singura solutie, validata in timp: descurajarea pe toate caile a utilizarii autoturismelor personale in regim urban, in paralel cu dezvoltarea unei retele eficiente de transport public. Eu merg zilnic cu tramvaiul, avand acel imens avantaj de izolare a caii de rulare fata de benzile auto; atat dimineata, cat si dupa-amiaza tramvaiul depaseste lejer cateva sute de masini care stau de 5-6-8-10 ori la acelasi stop. In momentul in care tramvaiul/autobuzul/troleibuzul/metroul va fi curat si va circula cu frecventa de 2 min. la orele de varf pe trasee dedicate, va fi creata cu adevarat alternativa. Descurajarea va actiona atat sub forma eternului blocaj, cat si a tarifelor din ce in ce mai mari de parcare/acces in zonele centrale. Nu trebuie inventat nimic, doar sa fim atenti la ce au facut altii (Viena e un bun exemplu de primarie omniprezenta, cu rezultate excelente). Edited by sdrc, 23 April 2024 - 15:05. |
#79
Posted 23 April 2024 - 15:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Deeeci... firea promite ca vom avea, "din nou, cele mai mari investitii in scoli, transport, protectia mediului, infrastructura, termoficare, spitale, institutii de cultura".
Ce, ma? ![]() Protectia mediului - Bucurestiul primeste o palma peste mana din partea CJUE ca ascunde problemele de poluare. Termoficare - revenim la maxim 11.5km retea primara reabilitata intr-un singur an in mandatul ei, in comparatie cu 50 in 2023 si 70 estimati pentru 2024 in mandatul lui Nicusor? De restul, a miscat ceva odioasa? Edit: stiu doar de Otokarele pe care nu le-a platit, si de licitatia atribuita pe nedrept turcilor. Edited by Kunzite, 23 April 2024 - 15:06. |
#80
Posted 23 April 2024 - 15:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
STB este prea ieftin un bilet ar trebui să coste minim 5 lei și un abonament cam 150 lei la banii bucureștenilor, și astea sunt foarte mici. 150 lei dai pe o masă la un restaurant ieftin, de cartier și parcarea este prea ieftină o oră de parcare ar trebui să coste pe zone, 30 lei în centru, 5 lei la periferie tot ADP desființat, iar abonamentele doar NENOMINAL, nu cu locuri alocate. și costul să fie 500 lei pe lună Atunci cand esti bugetar angajat pe pile de mamica da totul este prea ieftin. |
#82
Posted 23 April 2024 - 15:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
...Viena e un bun exemplu de primarie omniprezenta, cu rezultate excelente tot primaria din Viena o fi aia care a creat unul dintre cele mai bune sisteme de transport local inainte sa se apuce sa ingreuneze viata soferilor? tot primaria din Viena o fi aia care lasa parcarile publice gratis de seara pana dimineata? da, Viena e un bun exemplu de primarie. |
|
#83
Posted 23 April 2024 - 15:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu e vorba strict de valoarea calatoriei. Poate sa faca si 10 lei din partea mea. Eu zic ca trebuie facut ceva, nu e treaba mea sa ma gandesc ce. Pe la mine trecea candva un bulevard, 2 benzi pe sens, autobuze ITB... Acum e strada cu sens unic ca s-a trezit nu stiu ce primar sa faca parcari pe laturi. Defapt o solutie ar fi, dar cine ar implementa o astfel de solutie nu ar mai avea in veci o sansa sa fie reales. Impozite ca in vest - ptr masini si case. Nu i-ar mai conveni nimanui sa isi cumpere masina sau casa. Cand un salariu il dai doar ca impozit in fiecare an... Edited by eiffel, 23 April 2024 - 15:19. |
#84
Posted 23 April 2024 - 15:17
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Aveti si voi niste variante dintre care sa alegeti primarul la Bucuresti de te doare mintea. Nu ca in restul tarii ar fi diferit. La noi primarul PNL a trecut la PSD si se mandreste cu asta.
|
#85
Posted 23 April 2024 - 15:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si totusi, ND daca va fi ales va fi datorita voturilor pro, nu voturilor anti altcineva
|
#86
Posted 23 April 2024 - 15:23
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Da, wow, ar trebui să stau în trafic 45 de minute deși cu metroul ajung în 20. Ești foarte smart, probabil votant ND. ![]()
Foarte bine le a făcut, au vrut o țară ca afară. ![]() Eu am loc de parcare, proprietate personală, și centrală și votez Firea. Mă surprind efectiv bucureștenii care aleg împotriva lor, Nicușor Dan. Masochism la greu. ![]() Ps Ai auzit de WFH? Cica e ultima fita si nu folosesti masina si nici transportul in comun... 😁 |
#87
Posted 23 April 2024 - 15:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@ eiffel : maşinile blochează oraşul, dar ce e rău în a avea propria ta locuinţă?
On: voi vota Nicuşor Dan, sper să iasă Nicuşor Dan, deşi Cristian Victor Popescu Piedone are ceva şanse... dar sper să aibă lumea mintea. Edited by djl, 23 April 2024 - 15:27. |
|
#88
Posted 23 April 2024 - 15:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#89
Posted 23 April 2024 - 15:40
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Tot # ați rămas p aici.
![]() |
#90
Posted 23 April 2024 - 15:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users