Dacia Duster 2024
#361
Posted 20 January 2024 - 12:31
N-am vazut pana acum niciun argument "realist". Am vazut pasla de la Suzuki vs plasticul de la Duster si cat va rupe piata MG-ul. A, si ca frutti fresh vinde mai mult decat Cola 😂.
Dar, corect, clientul nu se uita la cifre. Si la fel de corect, fiecare sa-si ia ce-i place. Edited by ergon, 20 January 2024 - 12:34. |
#362
Posted 20 January 2024 - 13:49
alexcrist, on 20 ianuarie 2024 - 12:04, said:
Realitatea e că pe omul de rând potențial client îl doare fix la banană de vânzări. Edited by neagu_laurentiu, 20 January 2024 - 13:50. |
#363
Posted 20 January 2024 - 14:16
Adicã e cinva "acolo sus" care prioritizeazã distribuția pieselor de schimb pe mãrci și modele în funcție de clasamentul lunar al cotei de piațã? Interesantã teorie.
Eu dacã mã uit pe topicurile de achiziții vãd cã argumentele astea sunt folosite "subtil" pentru a recomanda VW. Nici mãcar Toyota, cã-s japonezi și "vin greu piesele", chiar dacã sunt #1 mondial. În cel mai bun caz clientul se uitã dacã are service în apropiere. Uneori nici atât dacã are încredere în mașinã (vezi Tesla cu 1 sigur service în toatã țara). Edited by alexcrist, 20 January 2024 - 14:17. |
#364
Posted 20 January 2024 - 16:39
Nu e vorba de prioritizat ci de disponibilitatea lor. Cand producatorul nu va mai dezvolta modelul, piata fiind mica si tertii sau chiar producarorul au un interes mai mic in a sustine acele articole (nefiind masini de lux unde-si scot investitia).
Edited by neagu_laurentiu, 20 January 2024 - 16:41. |
#366
Posted 21 January 2024 - 12:03
kiario, on 21 ianuarie 2024 - 07:11, said:
Adio Duster ! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jrZw9QeWL9w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by ergon, 21 January 2024 - 12:03. |
#367
Posted 21 January 2024 - 12:55
csi1, on 21 ianuarie 2024 - 07:56, said:
Sigur Petrom, Romsilva si altii cu flote de masini de teren o sa cumpere MG in loc de Duster + Toate Ministerele si comunele din tara. Tot Adio Duster e si din Anglia unde doar acolo se vindeau pana acum petardele alea, iar Duster i-a ingropat. Dar, s-a trezit si el sa posteze aici ca-i curg balele fara sa-l stearga careva. Ce sa-i ceri... Edited by Mihaitsa07, 21 January 2024 - 12:55. |
#368
Posted 21 January 2024 - 13:33
kiario, on 21 ianuarie 2024 - 07:11, said:
Adio Duster ! HS concureaza mai degraba cu Austral la pret "Vorbim de preturi fara rabla, pentru ca rabla nu mai exista"... exista dar nu pentru motorizarea de pe mg hs care are emisii wlpt de 168g peste limita de 155 ca sa se incadreze. https://vanzari.rena...0572084052.html https://vanzari.rena...0372586316.html Preturile la noul duster vor fi cand vor aparea cu reduceri si rabla pe site A primit masina cu media de 40km/h si consum de 8.5, a resetat consumul si pe un trip de 25km/h a ajuns la 12 consumuri mari [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zK1EAt70uXM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In clipul asta la un consum indicat de 10.2 a facut 390km cu un plin de 55l si indicatorul low fuel aprins, adica suspiciuni ca e trucat si calculatorul |
#369
Posted 22 January 2024 - 14:38
Din punctul meu de vedere, motorizarile clasice si hibride sunt pentru MG un cal troian pe care il introduc in Europa. Ceva ma indeamna sa cred ca lovitura lor principala tinteste in piata electrificatelor. Acolo o sa fie in viitorul destul de apropiat bataia pestelui. Pana atunci pregatesc infrastructura si aplica cam aceeasi tactica cu care a intrat Hyundai in Europa. MG ZS-ul asta de acum nu o sa deranjeze sub nicio forma vanzarile de SUV-uri 4x4, indiferent cum se numesc ele. Cine o sa-l ia o sa o faca doar pentru asfalt si probabil (din ce spun cei care l-au testat) pentru un confort mai mare la interior. La prima vedere, un 4x2 cu cutie automata la 22.000-23.000 euro ar fi poate tentant daca nu ai in vedere sa mergi cu el pe coclauri. In februarie or sa aduca si un nou MG3 care o sa intre in concurenta cu masinile de genul lui Sandero, Clio si altele ca ele. Cum ar fi oare ca un MG3 sa coste 10.000 euro sau cu 12.000 euro sa iei unul automat? Putintica rabdare si o sa aflam!
Edited by gabrieln2016, 22 January 2024 - 14:40. |
#371
Posted 01 March 2024 - 14:59
Iată lista completă de versiuni şi preţuri:
Essential ECO-G 100: 18.800 de euro Expression ECO-G 100: 20.000 de euro Expression TCe 130 4×2: 21.600 de euro Expression TCe 130 4×4: 23.800 de euro Expression Hybrid 140: 25.150 de euro Journey ECO-G 100: 21.500 de euro Journey TCe 130 4×2: 23.100 de euro Journey TCe 130 4×4: 25.300 de euro Journey Hybrid 140: 26.650 de euro Extreme ECO-G 100: 21.500 de euro Extreme TCe 130 4×2: 23.100 de euro Extreme TCe 130 4×4: 25.300 de euro Extreme Hybrid 140: 26.650 de euro |
#372
Posted 01 March 2024 - 16:52
Quote Iată lista completă de versiuni şi preţuri: Essential ECO-G 100: 18.800 de euro Expression ECO-G 100: 20.000 de euro Expression TCe 130 4×2: 21.600 de euro Astea sunt preturi cu Rabla? Nu? ca daca intru pe site la ei sa configurez ceva imi da alte scoruri. |
#374
Posted 01 March 2024 - 17:53
Nici astea nu sunt preturile, journey si extreme au acelasi pret la aceasi motorizare...
|
#375
Posted 01 March 2024 - 18:03
unpuisor, on 01 martie 2024 - 16:52, said:
Astea sunt preturi cu Rabla? Nu? ca daca intru pe site la ei sa configurez ceva imi da alte scoruri. Da Da stalker2142, on 01 martie 2024 - 17:53, said:
Nici astea nu sunt preturile, journey si extreme au acelasi pret la aceasi motorizare... Intr-adevar, pare ca ceva nu se pupa foarte bine. Am sa caut sa vad daca mai gasesc si sursa |
|
#376
Posted 01 March 2024 - 18:37
#377
Posted 01 March 2024 - 19:45
Quote acum cateva saptamani te lasa dar iti dadea niste versiuni de extreme.Ori s-au inghesuit toti sa cumpere si nu au astia nimic pe stoc, ori s-au speriat toti romanii cand au auzit de motor in 3 cilindrii si ca la o masina de 30 k nici macar nu se regleaza centurile. |
#378
Posted 01 March 2024 - 20:29
unpuisor, on 01 martie 2024 - 19:45, said:
ori s-au speriat toti romanii cand au auzit de motor in 3 cilindrii si ca la o masina de 30 k nici macar nu se regleaza centurile. 1. Motoarele in trei cilindri (cu un singur i), pentru ca stie o lume intreaga ca romanii in mod traditional nu pot conduce decat V8 de 6 litri si peste 300 de cai. 2. Centurile care nu se regleaza iarasi o problema imensa, pentru ca atunci cand vor sa infiga in suport clema ce anuleaza bipaitul centurii, ii incurca exact lipsa de reglaj a centurii. P.S. Si de la 26k pana la 30k sunt vreo 4000. Pana la ce diferenta putem rotunji in sus? Edited by DannyMC, 01 March 2024 - 20:42. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users