Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
2035 - adio ICE!
Last Updated: May 31 2024 09:22, Started by
Courage
, Feb 14 2023 22:07
·
49
#3043
Posted 12 May 2024 - 22:26
tatimeu, on 12 mai 2024 - 19:58, said:
Domnu florin câți km ai cu tigaia electrica? Aproape 54.000 fara vreo 70 km. Screenshot_20240512-232516.jpg 81.41K 31 downloads |
#3044
Posted 13 May 2024 - 12:23
Bebestrumf9, on 12 mai 2024 - 12:08, said:
Desi se stie ca fabricarea unei electrice, in special a unei baterii este al dracului de daunator locului de unde se extrag acele metale rare, plus intregul proces de fabricatie, care la fel, se stie ca produce mai mult C02 decat fabricarea unei masini normale, ei o tin pe a lor ca tigaia lor nu polueaza. Se stie, la fel ca pentru a deveni prietenoasa cu mediul, dupa tot procesul de fabricatie, o electrica ar trebui sa mearga minin 8 ani ca sa compenseze acest lucru. De unde se stie ? Eu am cu totul alte informatii. Iar acei km necesari pentru ca o masina termica sa polueze mai mult decat un EV se refera la CO2 si nu tine de ani ci de numarul de km parcursi. Ori principala caracteristica a unui EV este ca nu mai emite in oras o sumedenie de alte gaze toxice pentru sanatate, un lucru mult mai important decat vesnica disputa cu CO2. Eu locuiesc in afara orasului, dar de fiecare data cand ajung in oras simt diferenta in calitatea aerului respirat. Si locuiesc langa un oras relativ mic, Bacau. Daca pana acum cativa ani mai erau intervale orare in care aerul nu mirosea urat, acum s-a ajuns ca aproape tot timpul este asa datorita aglomeratiei mari aproape in toate intervalele orare.. Nu stiu noaptea cum e ca nu merg prin oras. Iar numarul de masini va tot creste . Bebestrumf9, on 12 mai 2024 - 12:08, said:
Si surpriza, dupa 8 ani deja cauti baterie. Ma cam indoiesc de acest lucru. 8 ani este doar garantia. Tie ti se strica toate lucrurile atunci cand ies din garantie ? Bebestrumf9, on 12 mai 2024 - 12:08, said:
Dar una este sa ai acum cateva milioane de electrice pe drunuri si alta este sa ai 200 milioane prin Europa si sa stai sa cauti sa iti incarci masina,cum stau aia cu Tesle in state. Nici macar in Germania, numarul de statii nu tine nici pe departe cu numarul de electrice ce se tot fabrica. Tu iti pui problema gresit. Din 2035 sunt interzise la vanzare masinile termice noi, nu se interzice vanzarea si circulatia masinilor termice. Asa ca nu cred ca vom trai noi pana vor exista 200 milioane de masini electrice in Europa. Iar in acest timp se vor construi capacitatile necesare pentru alimentarea EV-urilor. Uita-te la cat s-a facut in ultimii 5 ani asa ca gandeste-te cat se va face in urmatorii 50 de ani |
#3045
Posted 13 May 2024 - 12:58
Țările Uniunii Europene au dat luni aprobarea finală în Consiliul European pentru o lege de reducere a emisiilor de dioxid de carbon provenite de la camioane, care va impune ca majoritatea vehiculelor grele noi vândute în UE începând cu 2040 să fie lipsite de emisii
Edited by 2cata, 13 May 2024 - 12:58. |
#3046
Posted 13 May 2024 - 14:00
Ford4, on 13 mai 2024 - 12:23, said:
Eu locuiesc in afara orasului, dar de fiecare data cand ajung in oras simt diferenta in calitatea aerului respirat. Si locuiesc langa un oras relativ mic, Bacau. Daca pana acum cativa ani mai erau intervale orare in care aerul nu mirosea urat, acum s-a ajuns ca aproape tot timpul este asa datorita aglomeratiei mari aproape in toate intervalele orare.. Nu stiu noaptea cum e ca nu merg prin oras. Iar numarul de masini va tot creste . Eu sunt plecat cateva luni pe an in cel mai curat loc de pe planeta, mijlocul oceanului, si am plamanii curatati bine de tot, apuc sa ma obisnuiesc super bine cu aerul ala curat si totusi cand vin la oras, nu ma deranjeaza asa tare, de fapt nici nu simt mirosul de poluare decat cand trece vre-unu cu o rabla veche care nu ar trece rarul daca nu ar da spaga, la fel si cand trece cate unu eco cu o motocicleta in 2 timpi. In rest..... 2cata, on 13 mai 2024 - 12:58, said: O tampenie de lege, daca la masinile mici, de oras, inteleg tampenia cu electricele, La camioanele care nu circula in oras, iar constructia lor polueaza cu siguranta mai mult decat decat exploatarea unui camion diesel, inclusiv fabricarea lui, mi se pare deja absurd si ca se bate apa in piua aiurea. Pun pariu pe orice ca nu se va ajunge aici niciodata. Nu ai cum, este aberant. Fabricarea unui camion presupune baterii foarte mari, e nevoie de macar 6-700 km autonomie, plus incalzire si altele, pentru ce? Cand pot merge pe distante lungi, in afara orasului si fara a polua prea mult pe diesel.Dar ma rog, nu e de mirare, in parlamentele din Europa si mai ales in cel European, avem numai oameni de seama. Edited by test_driver, 13 May 2024 - 14:02. |
#3047
Posted 13 May 2024 - 14:11
#3048
Posted 13 May 2024 - 14:23
Ford4, on 13 mai 2024 - 12:23, said: De unde se stie ? Eu am cu totul alte informatii. Iar acei km necesari pentru ca o masina termica sa polueze mai mult decat un EV se refera la CO2 si nu tine de ani ci de numarul de km parcursi. Ori principala caracteristica a unui EV este ca nu mai emite in oras o sumedenie de alte gaze toxice pentru sanatate, un lucru mult mai important decat vesnica disputa cu CO2. Eu locuiesc in afara orasului, dar de fiecare data cand ajung in oras simt diferenta in calitatea aerului respirat. Si locuiesc langa un oras relativ mic, Bacau. Daca pana acum cativa ani mai erau intervale orare in care aerul nu mirosea urat, acum s-a ajuns ca aproape tot timpul este asa datorita aglomeratiei mari aproape in toate intervalele orare.. Nu stiu noaptea cum e ca nu merg prin oras. Iar numarul de masini va tot creste . Ma cam indoiesc de acest lucru. 8 ani este doar garantia. Tie ti se strica toate lucrurile atunci cand ies din garantie ? Tu iti pui problema gresit. Din 2035 sunt interzise la vanzare masinile termice noi, nu se interzice vanzarea si circulatia masinilor termice. Asa ca nu cred ca vom trai noi pana vor exista 200 milioane de masini electrice in Europa. Iar in acest timp se vor construi capacitatile necesare pentru alimentarea EV-urilor. Uita-te la cat s-a facut in ultimii 5 ani asa ca gandeste-te cat se va face in urmatorii 50 de ani Sau facut o gramada dar pentru un numar mic de electrice, comparativ cu numarul total. Evident ca nu vor disparea termicele in 2035. Cu siguranta insa ca acel termen va fi prelungit sau vor gasi alte chichite la motoarele termice care vor fi aprobate. Oricum ar fi, avantul a mai disparut, subventiile la electrice au inceput sa dispara, au inceput sa apara si taxe pentru electrice, ceea ce era absolut de asteptat si normal de asemenea. Dispar 10 milioane de termice de pe strada,dispar o gramada de bani din impozite. Si pana la urma, electrica aia tot pe sosea circula, tot trebuie sa parcheze in oras... De ce ar fi scutita de la plata taxelor? Pe de alta parte, ca sa cureti putin aerul din Bucuresti de exemplu... pai intai elimini cazanele alea de 15-20 de ani, elimini microbuzele alea de sute de mii de km, autobuzele preorasenesti care fumega la greu si bagi electrice peste tot. Faci putina curatenie la RAR-uri si service-uri, unde dai spaga si cazanul tau mai merge doi ani fumegand pe strazi. Lasa termicele noi in pace ca 20 de masini noi, nu polueaza cat un TDI de 15 ani ce fumega pe strazi. Si da, sunt de acord ca daca ai intr-un oras doar electrice, atunci aerul va fi mai curat, cel putin la nivel pietonal. Dar in alta parte a lumii, un peisaj este distrus si remodelat pentru a obtine ce ai nevoie. Clar, si la masinile termice se polueaza in procesul de fabricatie. Si atunci, dc sa fie interzise cele ce indeplinesc normele de poluare? Electrica sau termica, futi planeta. Le interzicem de tot si mergem cu biciclete sau pe jos si gata. |
#3049
Posted 13 May 2024 - 18:16
numai masinute de golf cu 1,2 sau 4 locuri, electrice in oras. nu e nevoie de confort in oras, iar portbagajul pe scaunele libere sau pe plafonas. doar frane electro-magnetice, doar anvelope extra-eco. se poate de maine asta.
Edited by Punter, 13 May 2024 - 18:17. |
#3050
Posted 13 May 2024 - 19:16
#3051
Posted 13 May 2024 - 20:13
Pai, mai schimbăm și noi RAB(l)ELE sau ce? Dacă nu progresăm de bunăvoie, ni se vâră progres (tehnologic) pe gat. Poate nu mai tine păcăleala cu electricele și la vehiculele grele, dar vor trebui sa improvizeze cu Hidrogen, combustibili sintetici, bio-eco & sh!t.
Or să mute toate afumătorile în est, că aici lumea se învârte mai lent. Vezi ce se întâmplă cu turismele de câțiva ani. |
#3052
Posted 13 May 2024 - 20:17
eu am vazut "tiruletz" electric si e foarte curat, silentios si cumva si suplu. si se misca precum o felina. pana in 2040 pot fi pe baterii cu sodiu etc la pret de bere la pet.
|
|
#3053
Posted 13 May 2024 - 20:51
#3054
Posted 13 May 2024 - 21:18
Ai facut tot ce era de facut in privinta sanatati si doar poluarea a mai ramas care te ucide. Baga repede ce BMI mai ai si lasa vrajeala.
|
#3055
Posted 13 May 2024 - 21:22
Punter, on 13 mai 2024 - 20:17, said:
eu am vazut "tiruletz" electric si e foarte curat, silentios si cumva si suplu. si se misca precum o felina. pana in 2040 pot fi pe baterii cu sodiu etc la pret de bere la pet. poate doresti sa discutam despre pretul apei comercializate in magazine? sunt doar exemple care arata ca nu conteaza costul de productie pentru a va face sa acceptati preturi foarte mari. partea nasoala este ca in cazul bateriilor au scuze mult mai bune sa justifice costul mare (R&D). |
#3056
Posted 13 May 2024 - 21:44
Intre timp, pe la case mai mari unii au renuntat la PHEV si 2 litri cu 4 cilindrii, pentru o benzina clasica V8. Clientii si dealerii sunt de vina.
https://www.autocar....-phev-585bhp-v8 |
#3057
Posted 14 May 2024 - 12:41
Clientii pot fi educati....scuze, disciplinati! este suficienta o taxa.
|
|
#3058
Posted 14 May 2024 - 15:16
Celor ce cumpara amg-uri 63 li se cam frange de taxe, iar la volumul de vanzari pe care il au nici nu are sens asa ceva.
A fost oricum o idee creata sa treaca de la un v8 la 4 in linie cand lumea cumpara masinile alea fix pt motor si sunet. Ca sa nu mai vorbim de ce se intampla daca golesti bateria cand chiar te dai la masina. Oricum nu sunt un exemplu relevant pt nimic ce are de-a face cu electrificarea, sunt niste jucarii dintr-o nisa separata. |
#3059
Posted 14 May 2024 - 15:21
În materie de performante (în linie dreapta ) ev-urile sunt miez. Termice sunt depășite. Și nu-i vorba doar de putere sau de raportul putere/greutate ci și de motricitate, motoarele electrice pot permite un control al tracțiunii la care termicele nu pot nici sa viseze.
|
#3060
Posted 14 May 2024 - 15:30
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users