Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid

Distribuție Golf 7 2.0 TDI

Ajustare pret contract mixt

Incurajarea, stimularea si sustin...
 Pentru voi cat de relevant e cons...

MyGuava?

Statele Unite Mexicane vor avea ...

C Embedded
 DUO Street View

Lipsa menstruației de cateva...

Ajustare pret contract mixt

Cum setez sa trimit sms de pe dig...
 Microciment in bucatarie

La mulți ani @nick5roo!

DDNS Digi

Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii
 

2035 - adio ICE!

* * * - - 8 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
3182 răspunsuri în acest subiect

#3007
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.431
  • Înscris: 05.10.2022
Cinci locomotive? au facut chinezii una singura de 28.8MW dar arata cam ca cinci d-ale noastre.

Spike-uri de energie mai mari sunt de exemplu la datacentere d-astea de pe la Microsoft/OpenAI cand incep aia un job cu H100 de trec de la cativa la MW la aproape 1GW intr-o chestiune de secunde.

Editat de sirronkcuhc, 10 mai 2024 - 02:51.


#3008
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 123.024
  • Înscris: 07.02.2003
N-am auzit, au conectat mai multe sa traga trenburi de 100+ vagoane ca americanii ?

Editat de andreic, 10 mai 2024 - 02:44.


#3009
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.431
  • Înscris: 05.10.2022
Shen24; americanii trag cu d-alea diesel de au jumatate din puterea unei electrice romanesti.
Fișier atașat  shen24.jpeg   1,41MB   35 download-uri

Editat de sirronkcuhc, 10 mai 2024 - 02:46.


#3010
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 123.024
  • Înscris: 07.02.2003
Interesanta ideea... au mai mult module de tractiuna fiecare cu pantograful lui si cabine de comanda la capete... ce curios, daca era dupa test_driver trebuia sa ia foc firul de contact dar surpriza... nu se intampla, fizica :)

#3011
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.844
  • Înscris: 30.01.2006

View Postandreic, on 10 mai 2024 - 02:50, said:

Interesanta ideea... au mai mult module de tractiuna fiecare cu pantograful lui si cabine de comanda la capete... ce curios, daca era dupa test_driver trebuia sa ia foc firul de contact dar surpriza... nu se intampla, fizica Posted Image

Alea nu merg la 220V, sau la 380V si nici macar la 480V. Aici e problema. Liniile de inalta tensiune pot transporta multi MW, poate chiar GW, dar nu poti baga in masina cu 24 000V, sau poate poti, dar am eu asa un dubiu ca daca faci ceva gresit nici nu simti cand te curentezi.

#3012
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.529
  • Înscris: 17.09.2007

View Posttest_driver, on 09 mai 2024 - 13:32, said:


Foarte misto bateria, dar cum o incarci pe aia intr-un minut? Daca are 30 KWh, ai nevoie de probabil putin mai mult de 1.8MW sa o incarci. Daca vin intr-o statie peco 5 masini cu o baterie sa-i tina 500 km, la un consum mediu de 20 Kw/100km, te duci in 100 KW hai 90 ca cica consuma mai putin, si atunci ai nevoie de 5 masini X 90 Kwh bateria intr-un minut = 27 MW, cam atat scoate un motor de vapor, de la alea mari, ce fel de cablu ai nevoie pentru a tine 27 MW? Asa ceva momentan este utopic, e posibil, dar pun pariu ca are un pret care nu merita, si de unde iei tu atata energie sa alimentezi o autostrada vara cand vin toti la mare? Ca la oras am zice ca fiecare isi incarca de la..... panourile solare noaptea cand dorm, ooops, nu se poate, ca nu e soare, dar macar le incarca mai incet noaptea. Dar o autostrda in genul A2 vara, spre mare, cred ca in fiecare peco sunt minim 2-3 masini care baga motorina/benzina, acum inlocuim cu EV-uri. O sa ia foc campul de la cablu, se opreste turbina in Reactoarele de la Cernavoda.
Intre timp in tarile calde a aparut asa ceva https://electrek.co/...eeds-and-solar/
The site has 50 total chargers, split between 32 grid-tied 360kW CCS chargers on one side, and 3 1.2MW MCS and 15 240kW CCS chargers on the other side, attached to backup batteries and solar and fully grid-islanded.
That latter part is particularly interesting – WattEV got grants from the California Energy Commission to create this grid-islanded setup, wherein power for the chargers is fully provided by 5MW of on-site solar (which WattEV wants to expand to 25MW eventually) and 3MWh of battery backup.

#3013
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 123.024
  • Înscris: 07.02.2003

Vizualizare mesajtest_driver, pe 10 mai 2024 - 09:08, a scris:

Alea nu merg la 220V, sau la 380V si nici macar la 480V. Aici e problema.
Nu e o problema ca incarcarea rapida oricum merge la HV. Nu stiu de unde ideea asta ca trebuie sa ai acasa la 230V incarcare rapida, nu... in locatii speciale unde sunt substatii samd. Cum ziceam in parcari pe autostrazi, in parcari urbane dedicate incarcarii etc... acasa poti sa stai linistit sa incarci clasic, nu te grabeste nimeni noaptea.

Editat de andreic, 10 mai 2024 - 14:21.


#3014
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 123.024
  • Înscris: 07.02.2003
Incep sa apara si primele nave de containere EV, unele mai mici deocamdata fireste, dar e un inceput.

https://www.evtopcar...ainer-ship.html
"China Unveils World’s First 10,000-Tonne Electric Container Ship and New Job Opportunities"

#3015
Bebestrumf9

Bebestrumf9

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 397
  • Înscris: 28.11.2022

 ergon, on 08 mai 2024 - 08:04, said:

Ei, sa menajez sensibilitati...😂


Pana sa ai EV (daca ai), nu erai "cazanist"? Aerul asta de superioritate nu-ti face cinste.

Sunt multi care au avut fumegatoare inainte si acum le pute cand le vad la altii.
Cand poluau ei, nu aveau nici o problema.
Acum ca au trecut la electrica, gata, ailalti sunt niste nenorociti si polueaza si imbolnavesc oamenii.
Ipocrizia romanului nu are limite.
Ma rog, nu doar romanii fac acest lucru, dar aici este forum romanesc.

#3016
sirronkcuhc

sirronkcuhc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.431
  • Înscris: 05.10.2022
Lol: $25 pentru diesel si $37 pentru electric.
A consumat 107kWh pentru 85 mile.

https://youtu.be/HIs..._hLI-b2T8TktKsV

#3017
Anonymous1986

Anonymous1986

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.416
  • Înscris: 03.03.2016
Am plecat de la București la Tulcea..... pe drum am oprit sa alimentez si in 3 minute aveam autonomie de 600 km daca nu mai bine de atat, motororul de Logan 0.9 Tce la dum lung papa putina benzina, deocamdata electricele sunt departe, nu vreau sa stau o ora_2 sa alimentez o electrica

Daca nu se poate face o baterie sa tina 700km reali(cu aer condiționat pornit sau caldura) si incarcare in 5 minute de ce nu fac un sistem de change batery, adica opresti cu electrica la bezinarie in dreptul unui lift care in 3 minute iti schimba bateria descarcata cu una full, daca se implementa asa ceva adoptarea poate era mai rapida

Sunt oameni care nui prea inteteseaza sistemul de propulsie a masini, pe cei mai multi ii intereaza  sai duca de l puncutul A la punctul B cat mai ieftin si cu cat mai putin efort

Editat de Anonymous1986, 11 mai 2024 - 23:22.


#3018
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.951
  • Înscris: 15.01.2017

View PostBebestrumf9, on 11 mai 2024 - 07:45, said:



Sunt multi care au avut fumegatoare inainte si acum le pute cand le vad la altii.
Cand poluau ei, nu aveau nici o problema.
Acum ca au trecut la electrica, gata, ailalti sunt niste nenorociti si polueaza si imbolnavesc oamenii.
Ipocrizia romanului nu are limite.
Ma rog, nu doar romanii fac acest lucru, dar aici este forum romanesc.
Ba aveau o problema si cand poluau ei dar nu aveau optiune pentru electric. Cand ev a devenit disponibil ai renuntat la afumatoare, logic, elementar.

#3019
Anonymous1986

Anonymous1986

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.416
  • Înscris: 03.03.2016
Spring 19.000 euro cu încărcare de 5 ori  cate 2 ore pentru 1000 km  sau Sandero tot 19.000 euro cu  2 incarcari de cateva minute pentru aceeasi distanță?
Si nu exista comparatie intre spring si sandero stepway

Despre ce vorbim aici?

Editat de Anonymous1986, 11 mai 2024 - 23:45.


#3020
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 123.024
  • Înscris: 07.02.2003

Vizualizare mesajsirronkcuhc, pe 11 mai 2024 - 23:07, a scris:

A consumat 107kWh pentru 85 mile.
Pentru greutatea pe care o trage si greutatea proprie de peste 4 tone... e mai mult decat oki. Nu e ca o masina mica eficienta fara remorca care ia 15-20KW/100km.

#3021
SpanuFlorin

SpanuFlorin

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 826
  • Înscris: 02.06.2021

Vizualizare mesajBebestrumf9, pe 11 mai 2024 - 07:45, a scris:

Sunt multi care au avut fumegatoare inainte si acum le pute cand le vad la altii.
Cand poluau ei, nu aveau nici o problema.
Acum ca au trecut la electrica, gata, ailalti sunt niste nenorociti si polueaza si imbolnavesc oamenii.
Ipocrizia romanului nu are limite.
Ma rog, nu doar romanii fac acest lucru, dar aici este forum romanesc.
Unii au si una si alta.
Eu am si o coaja de Spring pe care o folosesc in 95% din deplasari si sincer nu am achizitionat-o pentru ca nu scoate fum ci pentru ca am PV-uri si ma pot deplasa fara sa cheltuiesc bani pe carburant.
Daca as putea i-as pune teava de esapament sa scoata fum mai rau decat un cazan obosit numai ca sa fac rau planetei,  ca sincer ma doare in cot ca va mor progeniturile in chinuri.

#3022
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.332
  • Înscris: 27.07.2006
Psihiatrie...

#3023
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 967
  • Înscris: 10.01.2009

View PostAnonymous1986, on 11 mai 2024 - 23:27, said:

Am plecat de la București la Tulcea..... pe drum am oprit sa alimentez si in 3 minute aveam autonomie de 600 km daca nu mai bine de atat, motororul de Logan 0.9 Tce la dum lung papa putina benzina, deocamdata electricele sunt departe, nu vreau sa stau o ora_2 sa alimentez o electrica

Daca nu se poate face o baterie sa tina 700km reali(cu aer condiționat pornit sau caldura) si incarcare in 5 minute de ce nu fac un sistem de change batery, adica opresti cu electrica la bezinarie in dreptul unui lift care in 3 minute iti schimba bateria descarcata cu una full, daca se implementa asa ceva adoptarea poate era mai rapida

Sunt oameni care nui prea inteteseaza sistemul de propulsie a masini, pe cei mai multi ii intereaza  sai duca de l puncutul A la punctul B cat mai ieftin si cu cat mai putin efort
  Erau costurile prea mari pentru astfel de manopera si degradarea acumulatorului, sunt prea putini oameni interesati sa plateasca abonament pentru inchiriat acumulator.

#3024
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.183
  • Înscris: 13.11.2017
In plus cand iti cumperi masina noua nu prea iti convine sa te trezesti ca acumulatorul tau cu degradare 0% e inlocuit cu unul cu degradare 20%

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate