Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Produse Românești din perioada comunistă versus produse din alte țări comuniste (inclusiv China)
Last Updated: Mar 27 2020 14:11, Started by
djl
, Mar 23 2020 01:13
·
0
#91
Posted 24 March 2020 - 12:55
Hunor_66, on 23 martie 2020 - 23:56, said:
Mai baiete, tu stii ca in anii '80 nu se gasea benzina la PECO ??? criza petrolului a venit pe undeva in anii '70 tytysor, on 24 martie 2020 - 01:21, said: poate ''voi''! noi am avut! si de ce trebuia importat, nu ne laudam cu zacamintele imense detinute de RO si vindute OMV-ului? |
#92
Posted 24 March 2020 - 14:48
"Reanult" 12 e apărut în anii '60, nu în anii '70.
Şocuri petroliere au fost în 1973 şi 1979. Primul nu ne-a prea afectat, dar al doilea a fost nasol pentru noi. Pe lângă scumpiri, adios Şahul Iranului şi nu mai aveam parte de petrol ieftin. Şi după ce l-a apucat pe Ceauşescu cu datoria. Pe mine mă lasă rece majoritatea super-dotărilor maşinilor noi. Eu vreau ceva mai simplu şi durabil. |
#93
Posted 24 March 2020 - 14:59
#94
Posted 24 March 2020 - 15:00
1300 este după renault 12.
1100 este după renault 8. djl, ai permis? |
#95
Posted 24 March 2020 - 15:17
Karhu, on 24 martie 2020 - 14:59, said: Pai nu intelegi ca asta era problema Daciei? La 50.000 km trebuia segmentare, ca era deja praf motorul. Si suspensiile cedau rapid etc etc Unde si in cat timp faceai 50.000 km in Romania frate? Airbaguri,computer de bord nu vrei? Vorbim de acum peste 40 de ani ,realizezi asta? Sigur n-ai avut Dacia. |
#96
Posted 24 March 2020 - 15:18
veneau din china cutiutele alea mici si rosii , rotunde de alifie mentolata...
alifia era verde sau maronie si f puternica. iti dadeai cu ea pe sub nas... Cat despre dacia 1300... nu erau rele , insa nu erau nici bune. motoarele erau semi mizeriabile , la fel si caroseria... care ruginea tot timpul. |
#97
Posted 24 March 2020 - 15:18
Quote Pai nu intelegi ca asta era problema Daciei? La 50.000 km trebuia segmentare, ca era deja praf motorul. Dacia a fost masina de carat a romanilor. Imi amintesc cum mergea saraca la vreo 10 cm de pamant cand ne suiam 5 insi, cu sarsanale in ea si veneam de la tara. Asa cum a fost ne-am facut treaba cu ea. Acum doar sa aruncam cu noroi in ce e romanesc de parca ne-a facut mamitzica in masina cu clima in 10 zone si cu 27 de boxe si 15 amplificatoare. Eventual in una dinaia ca la James Bond cu radar, rachete si mai stiu eu ce. Adevarul e ca daca nu aveam dacie, am fi condus lada sau volga. Alea erau tapene dar consumau cat un tractor. Nea Nicu saracu' a fost destept, a vrut sa avem in tara noastra de toate, sa nu mai importam ca fraierii de la altii si sa aiba toti locuri de munca, sa nu mai stea pe strada ca acum la cersit sau dat in cap. Si asa cum au fost ele, cu bune sau rele, au fost. Acum nici macar mere nu mai se fac la noi. Vin toate din Polonia. Deci las-o asa ca macane. |
#98
Posted 24 March 2020 - 15:46
nino852, on 24 martie 2020 - 15:17, said:
Vorbim de acum peste 40 de ani ,realizezi asta? Sigur n-ai avut Dacia. Nu am avut Dacia, ca eram prea saraci, vai de capu' nostru... |
#100
Posted 24 March 2020 - 15:56
unpuisor, on 24 martie 2020 - 15:18, said:
tu nu intelegi ca la sfarsitul anilor 90, inceputul 2000 un motor de dacie era cam cat o revizie mai serioasa la o masina mai scumpa? Gen volvo? Aveam un prieten care tacsu era director de banca, ala cand s-a dus sa faca revizia la volvo, a dat mai mult decat m-a costat pe mine un motor nou de dacie cu toate cele. Am mai avut inainte unul mai mic, mergea si ala de rupea asfaltul, l-am forjat de-l lua dracu', faceam in medie peste 5000 km/ luna. Cand l-am dat avea peste 300.000 km si era impecabil dpdv tehnic. Uite aici, Volvo cu peste 5 milioane km! Swedish steel, nu rapciuga de Dacie! Nabucodonosor2020, on 24 martie 2020 - 15:50, said:
Pun pariu ca alea nu costau 4000$... Era un proverb englezesc: i'm too poor to buy cheap things |
|
#101
Posted 24 March 2020 - 17:44
#102
Posted 24 March 2020 - 17:49
Pai nah, ca sa vedeti si voi ca era o coaja de masina, ca prea e ridicata in slavi.
Erau ele si masini bune atunci, insa nu Dacia... |
#103
Posted 24 March 2020 - 18:32
Mai, omule, așteptai ani de zile până iti venea amarata aia de dacie. Mai si costa cat o casa...
Si da, era super masina pe lângă alea făcute de cehi, sarbu, polonezi. Oltcit era ozn! |
#104
Posted 24 March 2020 - 18:58
#105
Posted 25 March 2020 - 15:40
|
#106
Posted 25 March 2020 - 15:50
Nabucodonosor2020, on 24 martie 2020 - 18:32, said:
Mai, omule, așteptai ani de zile până iti venea amarata aia de dacie. Mai si costa cat o casa... Si da, era super masina pe lângă alea făcute de cehi, sarbu, polonezi. Oltcit era ozn! Inseamna ca nu stii ce o fost Tatra la vremea ei: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/i-Ax_Gig8HQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Motor 3.5 L V8 la o masina facuta in lagarul sovietic: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0Bk7jiN4_Ak?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NUW0DPA0jGs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4w9aIzU3faM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#107
Posted 25 March 2020 - 15:55
Tatra erau pentru institutii si oficialitati, s-au produs putine, lumea de rand nu cred ca-si putea cumpara. Am trecut prin Cehoslovacia (ma rog, Slovacia) la scurt timp dupa 1990, nu am vazut niciuna.
|
#108
Posted 25 March 2020 - 15:57
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users