Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cine e raspunzator? Centrala termica stricata (Motan)
Last Updated: Oct 24 2019 09:58, Started by
Villefort
, Oct 23 2019 18:27
·
0
#1
Posted 23 October 2019 - 18:27
Salut,
Revin cu o problema mai veche. Pe scurt - cumparat de la un distribuitor autorizat Motan o centrala termica acum cativa ani. Dupa cateva zile s-a stricat. S-a reparat, s-a stricat iar, si tot asa. Cativa ani a stat linistita. De cateva luni s-a repetat povestea, reparata mereu si re-reparata de mesterul lor autorizat. Dupa putine insistente au venit 2 baieti de la Motan, din Piatra Neamt. Au zis ca partenerul lor a stricat centrala (au pus piese de aiurea, suruburi stranse rau). Concluzie: paguba totala - nu se mai poate face nimic cu ea, au stricat-o; + emite monoxid de carbon in casa. Ei zic ca trebuie sa ma cert eu cu distribuitorul lor, ca ei nu au nicio treaba. Am hartii cu toate interventiile, da' mi se pare normal ca eu trebuie sa primesc banii inapoi de la Motan, apoi ei sa se certe cu distribuitorul de unde am cumparat eu centrala. Nu stau eu cu o bomba pe pereti pana ma judec cu distribuitorul. Ce pot sa fac acum din punct de vedere legal? M-am gandit sa fac plagere la ANPC pentru Kober si inca una pentru ditribuitorul lor, dar in acelasi timp as dori sa inlocuiesc centrala ASAP, pentru ca e bomba cu ceas. Mersi! |
#2
Posted 23 October 2019 - 18:30
pai daca ai toate chitantele si etc atunci imposibil sa nu castigi in instanta
intrebarea de fapt este cat timp ar dura un astfel de proces si ce faci pana in iarna eu zic sa ii ameninti cu procesul pe doreii aia si poate iti platesc daunele sau iti schimba centrala |
#3
Posted 23 October 2019 - 18:32
pai ce sa faca mai karaxe , isi cumpara alta centrala din banii lui si se judeca cu motanul pana castiga
Edited by adicontakt, 23 October 2019 - 18:32. |
#4
Posted 23 October 2019 - 18:32
In opinia mea, nu pot sa cer despagubiri de la Mercedes pentru prostiile facute de un dealer de-al lor.
|
#5
Posted 23 October 2019 - 18:35
In opinia mea...ai gresit-o din start, luand Motan pentru 2-3 sute economisite fata de Ariston care nu e wow dar macar e fiabil
|
#6
Posted 23 October 2019 - 18:36
Naiba mai stie, in principal Mercedes isi autorizeaza dealerii, deci ceva responsabilitate au si ei...cel putin asa cred, poate e gresit , poate nu.
|
#7
Posted 23 October 2019 - 18:39
mannyx92, on 23 octombrie 2019 - 18:35, said:
In opinia mea...ai gresit-o din start, luand Motan pentru 2-3 sute economisite fata de Ariston care nu e wow dar macar e fiabil Oricum nu imi imaginez cum au reusit aia sa o strice... au dat cu ciocanul in ea sau ce... electronica se inlocuieste iar valva/senzori la fel, ce au facut de iese monixid... au taiat camera de ardere sau cosul ? In rest sunt marci germane si italiene fiabile. Edited by andreic, 23 October 2019 - 18:44. |
#8
Posted 23 October 2019 - 18:45
Aia 2 băieți ce au venit erau de la fabrica?
Ce treaba are fabrica în aceasta situație? Rezolva cu cei ce au instalat-o și reparat-o. |
#9
Posted 23 October 2019 - 18:55
Villefort, on 23 octombrie 2019 - 18:27, said:
Dupa putine insistente au venit 2 baieti de la Motan, din Piatra Neamt. Au zis ca partenerul lor a stricat centrala (au pus piese de aiurea, suruburi stranse rau). |
#11
Posted 23 October 2019 - 19:15
sunt sigur ca verbal.
daca ei nu raspund de ce fac distribuitorii lor atunci de ce te obliga sa apelezi la ei in garantie si dupa? eu am dat jos de pe perete o centrala motan care sigur mai mergea reparata fiinca au o si politica cacacioasa, nu livreaza piese decat distribuitorilor lor. iar distribuitor la vremea aia la mine in oras era un betiv notoriu care avea datorii la ei si refuzau sa-i trimita piese pana nu achita datoriile. mie mi-a ajuns cu motan, i-am bagat in ma-sa, am facut-o cadou si am luat o centrala serioasa de la o firma care e in stare sa asigure service serios. Edited by Fane, 23 October 2019 - 19:16. |
#12
Posted 23 October 2019 - 19:43
andreic, on 23 octombrie 2019 - 18:39, said:
Multi au luat motani acu 10 ani... incep usor sa pice pe rand Oricum nu imi imaginez cum au reusit aia sa o strice... au dat cu ciocanul in ea sau ce... electronica se inlocuieste iar valva/senzori la fel, ce au facut de iese monixid... au taiat camera de ardere sau cosul ? In rest sunt marci germane si italiene fiabile. Habar n-am, dar is incapaibili rau de au reusit sa o f*ta in halul asta. dorin_2k, on 23 octombrie 2019 - 18:45, said:
Aia 2 băieți ce au venit erau de la fabrica? Ce treaba are fabrica în aceasta situație? Rezolva cu cei ce au instalat-o și reparat-o. De la Kober, da. Pai ei au fabricat-o. De vreo 12 ori au venit cei de la service, apoi mi-au trimis pe cineva de la alt service partener. Nu mergea nici dupa ce a venit tipul independent, si au venit ei, ca sunt mai priceputi. MembruAnonim, on 23 octombrie 2019 - 18:55, said:
Au spus asta verbal pe gură sau au întocmit un deviz de constatare? În prima variantă, sunt doar vorbe. În a doua, cu copia documentului te adresezi firmei la care lucrează doreii. Ar trebui să ajungeți la un compromis. Pentru situațiile în care 2 părți nu se înțeleg s-a inventat tribunalul. Am document de constatare. Deci cu asta sunt ok. MembruAnonim, on 23 octombrie 2019 - 19:10, said:
Dupa cati ani vrei tu banii inapoi ? Quote daca ei nu raspund de ce fac distribuitorii lor atunci de ce te obliga sa apelezi la ei in garantie si dupa? Pai aia nu stiu, intr-un fel au si ei dreptate, intr-un fel am si eu. |
#13
Posted 23 October 2019 - 19:57
oare nu-i de competenta anpc? da un telefon la ei si prezinta-le situatia.
daca e in garantie si nu-s in stare sa o repare intr-un interval de timp sunt obligati sa ti-o schimbe. acu nu stiu a cui e obligatia dar tu esti cetatean european si ai drepturi! |
#14
Posted 23 October 2019 - 20:24
1. Tu nu ai nicio relatie contractuala cu Motan.
2. Expertiza pentru defecte si procesul va dura mult timp si bani, deci nu are rost sa te complici. 3. Data viitoare cumpara ceva mai cunoscut, pt ca diferenta de bani e adesea destul de mica. |
#15
Posted 23 October 2019 - 20:29
nu trebuie nici o expertiza. inteleg ca centrala e in garantie si e stricata. daca n-o repara -> anpc. la anpc ar trebui sa intrebe si daca-i normal sa se defecteze de nu stiu cate ori in garantie si cat a stat cu centrala stricata in rastimpul asta.
Edited by Fane, 23 October 2019 - 20:30. |
|
#16
Posted 23 October 2019 - 20:37
danvlas, on 23 octombrie 2019 - 18:32, said:
In opinia mea, nu pot sa cer despagubiri de la Mercedes pentru prostiile facute de un dealer de-al lor. Adm, on 23 octombrie 2019 - 20:24, said:
1. Tu nu ai nicio relatie contractuala cu Motan. 2. Expertiza pentru defecte si procesul va dura mult timp si bani, deci nu are rost sa te complici. 3. Data viitoare cumpara ceva mai cunoscut, pt ca diferenta de bani e adesea destul de mica. |
#17
Posted 23 October 2019 - 20:43
Am uitat sa zic ca Motan mi-au zis ca vor sa rezilieze contractul cu respectivul distribuitor, ca au mai facut greseli de genul.
|
#18
Posted 23 October 2019 - 20:44
Mergi la anpc, poate se rezolva. Eu am cumparat online o lada frigorifica de la Altex si avea usa curbata, nu se inchidea etans. Am mers la Altex sa le prezint situatia. Mi-au dat numarul de la sevice-ul autorizat al marcii. Am sunat, au venit, au constatat, "ok e o problema", dar se fastaceau sa o rezolve. Incepusera sa ma evite, deviau apelurile pe la nu stiu ce call center. Am mers la anpc si in aprox. o sapt Altexul mi-a inlocuit lada. Pate am avut eu noroc...
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users