Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
emag - card cadou expirat

Nu vad SSD-ul cand vreau sa insta...

Rafturile ca la dedeman

Probleme internet
 Pozitionare aer conditionat. Ar f...

Logare site erovinieta.ro

Facultatea de geologie - ingineri...

Sursa led 25-36W ?
 Prosumatori - cat aveti de primit...

EURO 24 - Meciul 4: Romania - Ola...

Disparitie body-spray AXE din Rom...

Penurie de Inka?
 Receptionerele de la centrele de ...

Nu se mai gasesc e-Bike de inchir...

Seat Leon 5F 2.0 184hp costuri in...

Dispar punctele de restaurare la ...
 

Disponibilizari la Tarom?

* - - - - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
71 replies to this topic

#55
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,470
  • Înscris: 20.10.2015

 Flat, on 22 septembrie 2019 - 19:56, said:

Tarom e un stindard și nu va muri niciodată
Eu merg cu Tarom din patriotism și pt că are ore bune de zbor și bagaj inclus

Tu si-asa nu intelegi cum e cu afacerile, asa ca bravo tie ca tii cu taromul, :lol:

#56
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

 Tsunnnami, on 22 septembrie 2019 - 20:27, said:


Tu si-asa nu intelegi cum e cu afacerile, asa ca bravo tie ca tii cu taromul, Posted Image

Pai ca orice angajat la stat...inclusiv aia care tin hatzurile la Tarom Posted Image

#57
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Am călătorit cu Tarom în ultimul an de mai multe ori și am rămas cu o impresie pozitivă.   Sunt peste operatorii low cost (vorba vine). Ca opțiune personală, în baza experiențelor trecute,  îi aleg fără nicio reținere.   Nu din patriotism ci pentru avantaje.   Mă rog,  poate că a mai rămas și puțin patriotism, nu știu.  

Piloții, personalul de însoțire se comportă profesionist și sunt politicoși.  Nu am nimic negativ în minte și nu am simțit că ar avea vreo mentalitate de bugetari.
Presupun că nu la ei se referă disponibilizările.

Cursele sunt ok, la ore convenabile,  iar legăturile sunt bune.  Prețurile mi se par rezonabile.
Cred că dacă ar mai lua rute ar crește profitul.   Am remarcat că avioanele sunt pline și că nu doar românii îi preferă.  Avantajul de a permite mai mult bagaj este un punct tare în competiția cu zborurile low cost.  

Pentru mine companiile wizzair, blueair, ryanair nu reprezintă o alternativă.   Voi prefera Tarom.



#58
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,974
  • Înscris: 28.11.2006

 Flat, on 22 septembrie 2019 - 19:56, said:

Nu mai veniți cu filmulețe americane

Ce urmează, citate din Gordon gecko? Lăcomia e buna?

Tarom e un stindard și nu va muri niciodată
Eu merg cu Tarom din patriotism și pt că are ore bune de zbor și bagaj inclus
A muritel PAN AM-ul sau Swissair-ul Posted Image

PS Daca iti permiti sa mergi cu Tarom-ul, bravo tie. Dar daca eu gasesc un zbor cu Wizz/Blue/Ryan la 1/3 de pret, nu stau pe ganduri. La un zbor de 3 ore nici n-ai nevoie de masa, iar daca e musai, alegi Blue air pentru ca ei de regula au mese incluse. Cat despre bagajul de cala, daca dau 30 de euro in plus la Wizz, tot nu depaseste pretul de la Tarom Posted Image

Edited by pufonel, 22 September 2019 - 21:13.


#59
mircea_rambo

mircea_rambo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,429
  • Înscris: 08.06.2019

 tomaso, on 22 septembrie 2019 - 20:47, said:

Am călătorit cu Tarom ĂŽn ultimul an de mai multe ori și am rămas cu o impresie pozitivă.   Sunt peste operatorii low cost (vorba vine). Ca opțiune personală, ĂŽn baza experiențelor trecute,  ĂŽi aleg fără nicio reținere.   Nu din patriotism ci pentru avantaje.   Mă rog,  poate că a mai rămas și puțin patriotism, nu știu.  

Piloții, personalul de ĂŽnsoțire se comportă profesionist și sunt politicoși.  Nu am nimic negativ ĂŽn minte și nu am simțit că ar avea vreo mentalitate de bugetari.
Presupun că nu la ei se referă disponibilizările.

Cursele sunt ok, la ore convenabile,  iar legăturile sunt bune.  Prețurile mi se par rezonabile.
Cred că dacă ar mai lua rute ar crește profitul.   Am remarcat că avioanele sunt pline și că nu doar românii ĂŽi preferă.  Avantajul de a permite mai mult bagaj este un punct tare ĂŽn competiția cu zborurile low cost.  

Pentru mine companiile wizzair, blueair, ryanair nu reprezintă o alternativă.   Voi prefera Tarom.

Principala pdoblema a Tarom este orarul prost al curselor, se concentreaza prea mult pe curse end to end cand ar putea folosi otopeniul ca un hub atragand astfel multi pasageri de alte nationalitati care vor doar sa tranziteze Romania.
De exemplu cand locuiam in Stuttgart am luat de multe orii avionul pe ruta Stuttgart - Belgrad - Bucuresti operat evident de Air Serbia, pentru ca la orele si data la care voiam eu, asta era cea mai convenabila cursa.
Astfel, compania si-a ales un slot bun si a reusit sa atraga multi pasageri de alte nationalitati care n-aveau nicio treaba cu Serbia.
Taromul are niste sloturi foarte proaste si cred ca si apartenenta la Skyteam nu-i aduce mari beneficii.

#60
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,470
  • Înscris: 20.10.2015

 tomaso, on 22 septembrie 2019 - 20:47, said:

Am călătorit cu Tarom în ultimul an de mai multe ori și am rămas cu o impresie pozitivă.   Sunt peste operatorii low cost (vorba vine). Ca opțiune personală, în baza experiențelor trecute,  îi aleg fără nicio reținere.   Nu din patriotism ci pentru avantaje.   Mă rog,  poate că a mai rămas și puțin patriotism, nu știu.  

Piloții, personalul de însoțire se comportă profesionist și sunt politicoși.  Nu am nimic negativ în minte și nu am simțit că ar avea vreo mentalitate de bugetari.
Presupun că nu la ei se referă disponibilizările.

Cursele sunt ok, la ore convenabile,  iar legăturile sunt bune.  Prețurile mi se par rezonabile.
Cred că dacă ar mai lua rute ar crește profitul.   Am remarcat că avioanele sunt pline și că nu doar românii îi preferă.  Avantajul de a permite mai mult bagaj este un punct tare în competiția cu zborurile low cost.  

Pentru mine companiile wizzair, blueair, ryanair nu reprezintă o alternativă.   Voi prefera Tarom.

Dar daca ar fi cu 50% mai scumpe decat Luthansa le-ai mai folosi? Ca aici e problema?
Tu, ca ai business, ai plati din buzunarul tau bani pentru a-ti mentine clientii? Ai face imprumut doar pentru a plati clientii?

Hai ca nu e greu

 mircea_rambo, on 22 septembrie 2019 - 21:13, said:

Principala pdoblema a Tarom este orarul prost al curselor,

Aplica pentru CEO la ei.
Le spui ca stii cum sa-i scoti din faliment, :lol:
Si daca nu reusesti, sa te impuste.

Hai ca iti promit ca in Noiembrie iti fac eu din banii mei de sase saptamani, :lol:

Stiu suporteri care dadeau goluri mai multe si mai frumoase decat Hagi, :lol:

#61
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

 mircea_rambo, on 22 septembrie 2019 - 21:13, said:

Principala pdoblema a Tarom este ...

Nu cred ca stii tu care o fi principala problema. Evident nici io si la fel de evident foarte multi altii. Probabil ca exceptind o mina de oameni nimeni nu stie care e principala problema. Ma gindesc ca toti astia care va dati specialisti in organigrame de firme mari veti pricepe vreodata ca situatia economica a unei firme nu e ceva care se pricepe rapid ca din goana trenului pe linga un afis dintr-o gara.
Unul zice ca avioanele sint pline, altul zice ca n-are nush ce sloturi, sau doar unele foarte proaste...O gramada de pareristi. Daca te-as intreba cite procente din 24 de ore se afla fiecare avion al companiei in aer, ai sti sa raspunzi, sau te opresti din speculatiile penibile intr-un final?

#62
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,470
  • Înscris: 20.10.2015

 pufonel, on 22 septembrie 2019 - 21:12, said:

PS Daca iti permiti sa mergi cu Tarom-ul, bravo tie. Dar daca eu gasesc un zbor cu Wizz/Blue/Ryan la 1/3 de pret, nu stau pe ganduri. La un zbor de 3 ore nici n-ai nevoie de masa, iar daca e musai, alegi Blue air pentru ca ei de regula au mese incluse. Cat despre bagajul de cala, daca dau 30 de euro in plus la Wizz, tot nu depaseste pretul de la Tarom Posted Image

Eu dau in plus sa merg cu Taromul in fata celor low-cost. Nu le suport, nu vreau sa le incurajez, apoi, pe Tarom e jaf la mancare.
Il aleg si in fata Air France
Aeronave curate, business class e okay, chiar si lounge-ul e okay de pe Otopeni cu lucruri fine chiar.
Probalema e de PROFITABILITATE, problema e daca consimt sa moara copii de cancer pentru ca nu am bani la buget dar eu sa subventionez pentru a exista taromul.

Cum ar fi sa aveti un copil bolnav de cancer sa nu ai medicamente din cauza asta????
Va simtiti bine pe scaunele Tarom, dar v-ati pus problema asta?

#63
a_user

a_user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,424
  • Înscris: 22.04.2017

 Flat, on 22 septembrie 2019 - 19:56, said:

Nu mai veniți cu filmulețe americane

Ce urmează, citate din Gordon gecko? Lăcomia e buna?

Tarom e un stindard și nu va muri niciodată
Eu merg cu Tarom din patriotism și pt că are ore bune de zbor și bagaj inclus
Spre deosebire de zborurile pe care ti le alegi la ore nasoale pentru ca.s mai ieftine si liniile la care nu plătești bagaj pt ca.i scump,nu?

În afirmația ta compari mere cu......ce?!

#64
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,151
  • Înscris: 09.08.2005

 Tsunnnami, on 22 septembrie 2019 - 21:28, said:

Eu dau in plus sa merg cu Taromul in fata celor low-cost. Nu le suport, nu vreau sa le incurajez, apoi, pe Tarom e jaf la mancare.
Il aleg si in fata Air France
Aeronave curate, business class e okay, chiar si lounge-ul e okay de pe Otopeni cu lucruri fine chiar.
De acord cu low-costurile dar zic să verifici și concurența la liniile normale. Pe destule trasee e mai bine să eviți Taromul.
Făcut o verificare acum, așa, de curiozitate:
București - Bruxelles în februarie 2020 ca să fie ceva timp în avans și rezultă
Tarom - economy saver 109, economy optim 169, economy flex 344, business 854!
Lufthansa - economy classic 224, economy flex 254, business saver 219, business flex 299.
Cum drac' să încurajez Tarom cînd îmi cere de trei ori cît Lufthansa?

Iar lounge-ul din Otopeni, cel de la capătul finger-ului, e o mizerie - scaune și podea pătate, tapițerie ruptă, mese necurățate, oferta subțire rău - cîteva sandvișuri anemice, napolitane și ceva băuturi.

#65
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
:D
pai cu tarom la bruxelles merg parlamentarii
ce sa cauti tu la business
vrei sa stai langa voerica?

#66
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,414
  • Înscris: 07.02.2017

 Tsunnnami, on 22 septembrie 2019 - 19:43, said:

Nu mere decat daca o preia Air France de ex.
Nu se poate la nivelul Romaniei sa ai o companie aviatica profitabila.
Tu ai 2 zboruri pe saptamana, altii au 2 zboruri pe minut.
Poate daca inchiriezi aeronavele altora, dar unde mai e Taromul atunci?
Air France, Lufthansa sau un alt mare operator american.Asemenea operatori sunt capabili sa aduca pe profit, printr-o administrare eficienta, Taromul sau CFR(in acest caz, mari companii occidentale, cu foarte multa experienta in domeniul transportului feroviar).
Daca Taromul ar fi administrat eficient ar avea mult mai multe curse decat in prezent.

Edited by max_01, 23 September 2019 - 10:21.


#67
mircea_rambo

mircea_rambo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,429
  • Înscris: 08.06.2019

 max_01, on 23 septembrie 2019 - 10:21, said:


Air France, Lufthansa sau un alt mare operator american.Asemenea operatori sunt capabili sa aduca pe profit, printr-o administrare eficienta, Taromul sau CFR(in acest caz, mari companii occidentale, cu foarte multa experienta in domeniul transportului feroviar).
Daca Taromul ar fi administrat eficient ar avea mult mai multe curse decat in prezent.

Este foarte greu sa faci profit in aviatie. Companiile mai sus amintite nu sunt un exemplu de management stralucit, abia se mentin pe linia de plutire. Tocmai a dat faliment Thomas Cook.. Au ajuns sa faca o datorie de 2,1 miliarde de dolari.

#68
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,470
  • Înscris: 20.10.2015

 radunic, on 23 septembrie 2019 - 07:38, said:

De acord cu low-costurile dar zic să verifici și concurența la liniile normale. Pe destule trasee e mai bine să eviți Taromul.
Făcut o verificare acum, așa, de curiozitate:
București - Bruxelles în februarie 2020 ca să fie ceva timp în avans și rezultă
Tarom - economy saver 109, economy optim 169, economy flex 344, business 854!
Lufthansa - economy classic 224, economy flex 254, business saver 219, business flex 299.
Cum drac' să încurajez Tarom cînd îmi cere de trei ori cît Lufthansa?

Sunt de acord
Detroit - Bucuresti mi se ia Tarom de regula (Delta-KLM-Airfrance)

Imi aduc aminte cand am "plecat" ultima oara din Romania, KLM operat de tarom si Delta, desi aveam bilete rezervate mi-au schimbat in avion locul, ca cica cei cu catei stau in spate si mi-au dat ultimele 2 la care nu se inclina spatarul.
nu mai zic la mancare ca mi-au adus omleta (niciodata n-am avut la breakfast omleta in afara Taromului) si pentru "ala micu' ", adica chihuahua din dotare, :)
In plus mi-a schimbat din otopeni fara sa ma prind si locurile in avionul mare si din 2 locuri pe rand, m-a pus exact la mijlocul mijlocului, 2 scaune [e rand de 4, probabil imbecilul care a facut asta s-a gandit singurel sa-mi faca un bine sa-mi dea mai in fata avionului.
Bineinteles ca am facut reclamatie la Delta si mi-au dat 2 vouchere de $400 sa le cheltuiesc in cateva magazine mari, dar ne-am "chinuit" 9 ore
Si asta duce la faliment, faptul ca sistemul de calitate este facultativ
taromul sunt placuti, bine intentionati, zambitori.., de zeci de mii de ori mai placuti decat Lufthansa, problema e eficienta


 max_01, on 23 septembrie 2019 - 10:21, said:

Air France, Lufthansa sau un alt mare operator american.Asemenea operatori sunt capabili sa aduca pe profit, printr-o administrare eficienta, Taromul sau CFR(in acest caz, mari companii occidentale, cu foarte multa experienta in domeniul transportului feroviar).
Daca Taromul ar fi administrat eficient ar avea mult mai multe curse decat in prezent.

Nu, nu poate. La o asemenea flota e imposibil. Tu vorbesti de companii de sute de avioane.
Dac-ai avea doar 3 avioane si alea pe curse scurte, hangare, intretinere, lucratori la sol, catering, utilaje, zboruri putine, nu ai cum s-o faci rentabila, nu ai destul rulaj

#69
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,151
  • Înscris: 09.08.2005

 Flat, on 23 septembrie 2019 - 09:40, said:

Posted Image
pai cu tarom la bruxelles merg parlamentarii
ce sa cauti tu la business
Probabil de aia... mai mulg și ei o pomană de la buget, că altfel...
Tsunnami a pomenit de business drept pentru care comparația.
Tarom economy 169, Lufthansa business saver 219. Ia ghici unde-mi cumpăr bilet.

 Tsunnnami, on 23 septembrie 2019 - 12:33, said:

In plus mi-a schimbat din otopeni fara sa ma prind si locurile in avionul mare si din 2 locuri pe rand, m-a pus exact la mijlocul mijlocului, 2 scaune [e rand de 4, probabil imbecilul care a facut asta s-a gandit singurel sa-mi faca un bine sa-mi dea mai in fata avionului.
Bineinteles ca am facut reclamatie la Delta si mi-au dat 2 vouchere de $400 sa le cheltuiesc in cateva magazine mari, dar ne-am "chinuit" 9 ore
Și Lufthansa face figura cu schimbul de locuri - la ultimul zbor mi le-au schimbat de două ori între achiziție și plecare - dar îți trimite înștiințare și poți să le rearanjezi online ușor. Cu alții n-am pățit-o încă, deci nu știu cum e.

#70
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,470
  • Înscris: 20.10.2015

 radunic, on 23 septembrie 2019 - 12:43, said:

Probabil de aia... mai mulg și ei o pomană de la buget, că altfel...
Tsunnami a pomenit de business drept pentru care comparația.
Tarom economy 169, Lufthansa business saver 219. Ia ghici unde-mi cumpăr bilet.

Uite, business:
Delta, Detroit - Munchen

Economic, $1,200 dus si retur
Business $7,600, numai dus, :lol:


 radunic, on 23 septembrie 2019 - 12:43, said:

Și Lufthansa face figura cu schimbul de locuri - la ultimul zbor mi le-au schimbat de două ori între achiziție și plecare - dar îți trimite înștiințare și poți să le rearanjezi online ușor. Cu alții n-am pățit-o încă, deci nu știu cum e.

Mie mi-a schimbat locul IN AVION
Teoretic daca faci check-in-ul nu se mai poate schimba nimic
Mie mi-au schimbat locurile pentru ca am facut check-in-ul la aeroport, pentru ca aveam caine si n-am mai verificat daca imbecilul de la Otopeni mi-a schimbat scaunul pe ruta Amsterdan - Detroit, aia a fost surpriza din avionul mare, :lol:

#71
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,151
  • Înscris: 09.08.2005
Nice. Ideea e că merită să verifici și la alte linii aeriene. Nu știi de unde sare iepurele.

Cum să schimbi locul în avion? Au venit la tine după ce te-ai așezat și te-au trimis la coada avionului?

Edited by radunic, 23 September 2019 - 14:36.


#72
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,470
  • Înscris: 20.10.2015

 radunic, on 23 septembrie 2019 - 14:36, said:

Nice. Ideea e că merită să verifici și la alte linii aeriene. Nu știi de unde sare iepurele.

Cum să schimbi locul în avion? Au venit la tine după ce te-ai așezat și te-au trimis la coada avionului?

Mi-au zis la intrarea in avion ca astea-s regulile!

Da, Tarom

 radunic, on 23 septembrie 2019 - 14:36, said:

Nice. Ideea e că merită să verifici și la alte linii aeriene. Nu știi de unde sare iepurele.

Nu am prea multe optiuni
Cand merg in delegatii, e business si se ocupa asistenta, firma
Cand merg pe cont propriu...
5 ani jumate cat am fost expat am avut in Canada un bilet dus-intors, la economy
La KLM inainte de zbor verificam business si first class. de reula gaseam caci cautam inainte de weekend si nu se prea zboara la businee iniante de weekend
Mai dam in jur de €2-300 pe drum, 2 bilete, ceea ce faceau toti banii

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate