Disponibilizari la Tarom?
#55
Posted 22 September 2019 - 20:27
#56
Posted 22 September 2019 - 20:29
#57
Posted 22 September 2019 - 20:47
Am călătorit cu Tarom în ultimul an de mai multe ori și am rămas cu o impresie pozitivă. Sunt peste operatorii low cost (vorba vine). Ca opțiune personală, în baza experiențelor trecute, îi aleg fără nicio reținere. Nu din patriotism ci pentru avantaje. Mă rog, poate că a mai rămas și puțin patriotism, nu știu.
Piloții, personalul de însoțire se comportă profesionist și sunt politicoși. Nu am nimic negativ în minte și nu am simțit că ar avea vreo mentalitate de bugetari. Presupun că nu la ei se referă disponibilizările. Cursele sunt ok, la ore convenabile, iar legăturile sunt bune. Prețurile mi se par rezonabile. Cred că dacă ar mai lua rute ar crește profitul. Am remarcat că avioanele sunt pline și că nu doar românii îi preferă. Avantajul de a permite mai mult bagaj este un punct tare în competiția cu zborurile low cost. Pentru mine companiile wizzair, blueair, ryanair nu reprezintă o alternativă. Voi prefera Tarom. |
#58
Posted 22 September 2019 - 21:12
Flat, on 22 septembrie 2019 - 19:56, said:
Nu mai veniți cu filmulețe americane Ce urmează, citate din Gordon gecko? Lăcomia e buna? Tarom e un stindard și nu va muri niciodată Eu merg cu Tarom din patriotism și pt că are ore bune de zbor și bagaj inclus PS Daca iti permiti sa mergi cu Tarom-ul, bravo tie. Dar daca eu gasesc un zbor cu Wizz/Blue/Ryan la 1/3 de pret, nu stau pe ganduri. La un zbor de 3 ore nici n-ai nevoie de masa, iar daca e musai, alegi Blue air pentru ca ei de regula au mese incluse. Cat despre bagajul de cala, daca dau 30 de euro in plus la Wizz, tot nu depaseste pretul de la Tarom Edited by pufonel, 22 September 2019 - 21:13. |
#59
Posted 22 September 2019 - 21:13
tomaso, on 22 septembrie 2019 - 20:47, said:
Am călătorit cu Tarom ĂŽn ultimul an de mai multe ori și am rămas cu o impresie pozitivă. Sunt peste operatorii low cost (vorba vine). Ca opțiune personală, ĂŽn baza experiențelor trecute, ĂŽi aleg fără nicio reținere. Nu din patriotism ci pentru avantaje. Mă rog, poate că a mai rămas și puțin patriotism, nu știu. Piloții, personalul de ĂŽnsoțire se comportă profesionist și sunt politicoși. Nu am nimic negativ ĂŽn minte și nu am simțit că ar avea vreo mentalitate de bugetari. Presupun că nu la ei se referă disponibilizările. Cursele sunt ok, la ore convenabile, iar legăturile sunt bune. Prețurile mi se par rezonabile. Cred că dacă ar mai lua rute ar crește profitul. Am remarcat că avioanele sunt pline și că nu doar românii ĂŽi preferă. Avantajul de a permite mai mult bagaj este un punct tare ĂŽn competiția cu zborurile low cost. Pentru mine companiile wizzair, blueair, ryanair nu reprezintă o alternativă. Voi prefera Tarom. Principala pdoblema a Tarom este orarul prost al curselor, se concentreaza prea mult pe curse end to end cand ar putea folosi otopeniul ca un hub atragand astfel multi pasageri de alte nationalitati care vor doar sa tranziteze Romania. De exemplu cand locuiam in Stuttgart am luat de multe orii avionul pe ruta Stuttgart - Belgrad - Bucuresti operat evident de Air Serbia, pentru ca la orele si data la care voiam eu, asta era cea mai convenabila cursa. Astfel, compania si-a ales un slot bun si a reusit sa atraga multi pasageri de alte nationalitati care n-aveau nicio treaba cu Serbia. Taromul are niste sloturi foarte proaste si cred ca si apartenenta la Skyteam nu-i aduce mari beneficii. |
#60
Posted 22 September 2019 - 21:25
tomaso, on 22 septembrie 2019 - 20:47, said:
Am călătorit cu Tarom în ultimul an de mai multe ori și am rămas cu o impresie pozitivă. Sunt peste operatorii low cost (vorba vine). Ca opțiune personală, în baza experiențelor trecute, îi aleg fără nicio reținere. Nu din patriotism ci pentru avantaje. Mă rog, poate că a mai rămas și puțin patriotism, nu știu. Piloții, personalul de însoțire se comportă profesionist și sunt politicoși. Nu am nimic negativ în minte și nu am simțit că ar avea vreo mentalitate de bugetari. Presupun că nu la ei se referă disponibilizările. Cursele sunt ok, la ore convenabile, iar legăturile sunt bune. Prețurile mi se par rezonabile. Cred că dacă ar mai lua rute ar crește profitul. Am remarcat că avioanele sunt pline și că nu doar românii îi preferă. Avantajul de a permite mai mult bagaj este un punct tare în competiția cu zborurile low cost. Pentru mine companiile wizzair, blueair, ryanair nu reprezintă o alternativă. Voi prefera Tarom. Dar daca ar fi cu 50% mai scumpe decat Luthansa le-ai mai folosi? Ca aici e problema? Tu, ca ai business, ai plati din buzunarul tau bani pentru a-ti mentine clientii? Ai face imprumut doar pentru a plati clientii? Hai ca nu e greu mircea_rambo, on 22 septembrie 2019 - 21:13, said:
Principala pdoblema a Tarom este orarul prost al curselor, Aplica pentru CEO la ei. Le spui ca stii cum sa-i scoti din faliment, Si daca nu reusesti, sa te impuste. Hai ca iti promit ca in Noiembrie iti fac eu din banii mei de sase saptamani, Stiu suporteri care dadeau goluri mai multe si mai frumoase decat Hagi, |
#61
Posted 22 September 2019 - 21:26
mircea_rambo, on 22 septembrie 2019 - 21:13, said:
Principala pdoblema a Tarom este ... Nu cred ca stii tu care o fi principala problema. Evident nici io si la fel de evident foarte multi altii. Probabil ca exceptind o mina de oameni nimeni nu stie care e principala problema. Ma gindesc ca toti astia care va dati specialisti in organigrame de firme mari veti pricepe vreodata ca situatia economica a unei firme nu e ceva care se pricepe rapid ca din goana trenului pe linga un afis dintr-o gara. Unul zice ca avioanele sint pline, altul zice ca n-are nush ce sloturi, sau doar unele foarte proaste...O gramada de pareristi. Daca te-as intreba cite procente din 24 de ore se afla fiecare avion al companiei in aer, ai sti sa raspunzi, sau te opresti din speculatiile penibile intr-un final? |
#62
Posted 22 September 2019 - 21:28
pufonel, on 22 septembrie 2019 - 21:12, said:
PS Daca iti permiti sa mergi cu Tarom-ul, bravo tie. Dar daca eu gasesc un zbor cu Wizz/Blue/Ryan la 1/3 de pret, nu stau pe ganduri. La un zbor de 3 ore nici n-ai nevoie de masa, iar daca e musai, alegi Blue air pentru ca ei de regula au mese incluse. Cat despre bagajul de cala, daca dau 30 de euro in plus la Wizz, tot nu depaseste pretul de la Tarom Eu dau in plus sa merg cu Taromul in fata celor low-cost. Nu le suport, nu vreau sa le incurajez, apoi, pe Tarom e jaf la mancare. Il aleg si in fata Air France Aeronave curate, business class e okay, chiar si lounge-ul e okay de pe Otopeni cu lucruri fine chiar. Probalema e de PROFITABILITATE, problema e daca consimt sa moara copii de cancer pentru ca nu am bani la buget dar eu sa subventionez pentru a exista taromul. Cum ar fi sa aveti un copil bolnav de cancer sa nu ai medicamente din cauza asta???? Va simtiti bine pe scaunele Tarom, dar v-ati pus problema asta? |
#63
Posted 22 September 2019 - 21:47
Flat, on 22 septembrie 2019 - 19:56, said:
Nu mai veniți cu filmulețe americane Ce urmează, citate din Gordon gecko? Lăcomia e buna? Tarom e un stindard și nu va muri niciodată Eu merg cu Tarom din patriotism și pt că are ore bune de zbor și bagaj inclus În afirmația ta compari mere cu......ce?! |
#64
Posted 23 September 2019 - 07:38
Tsunnnami, on 22 septembrie 2019 - 21:28, said:
Eu dau in plus sa merg cu Taromul in fata celor low-cost. Nu le suport, nu vreau sa le incurajez, apoi, pe Tarom e jaf la mancare. Il aleg si in fata Air France Aeronave curate, business class e okay, chiar si lounge-ul e okay de pe Otopeni cu lucruri fine chiar. Făcut o verificare acum, așa, de curiozitate: București - Bruxelles în februarie 2020 ca să fie ceva timp în avans și rezultă Tarom - economy saver 109, economy optim 169, economy flex 344, business 854! Lufthansa - economy classic 224, economy flex 254, business saver 219, business flex 299. Cum drac' să încurajez Tarom cînd îmi cere de trei ori cît Lufthansa? Iar lounge-ul din Otopeni, cel de la capătul finger-ului, e o mizerie - scaune și podea pătate, tapițerie ruptă, mese necurățate, oferta subțire rău - cîteva sandvișuri anemice, napolitane și ceva băuturi. |
|
#65
Posted 23 September 2019 - 09:40
pai cu tarom la bruxelles merg parlamentarii ce sa cauti tu la business vrei sa stai langa voerica? |
#66
Posted 23 September 2019 - 10:21
Tsunnnami, on 22 septembrie 2019 - 19:43, said:
Nu mere decat daca o preia Air France de ex. Nu se poate la nivelul Romaniei sa ai o companie aviatica profitabila. Tu ai 2 zboruri pe saptamana, altii au 2 zboruri pe minut. Poate daca inchiriezi aeronavele altora, dar unde mai e Taromul atunci? Daca Taromul ar fi administrat eficient ar avea mult mai multe curse decat in prezent. Edited by max_01, 23 September 2019 - 10:21. |
#67
Posted 23 September 2019 - 10:55
max_01, on 23 septembrie 2019 - 10:21, said: Air France, Lufthansa sau un alt mare operator american.Asemenea operatori sunt capabili sa aduca pe profit, printr-o administrare eficienta, Taromul sau CFR(in acest caz, mari companii occidentale, cu foarte multa experienta in domeniul transportului feroviar). Daca Taromul ar fi administrat eficient ar avea mult mai multe curse decat in prezent. Este foarte greu sa faci profit in aviatie. Companiile mai sus amintite nu sunt un exemplu de management stralucit, abia se mentin pe linia de plutire. Tocmai a dat faliment Thomas Cook.. Au ajuns sa faca o datorie de 2,1 miliarde de dolari. |
#68
Posted 23 September 2019 - 12:33
radunic, on 23 septembrie 2019 - 07:38, said:
De acord cu low-costurile dar zic să verifici și concurența la liniile normale. Pe destule trasee e mai bine să eviți Taromul. Făcut o verificare acum, așa, de curiozitate: București - Bruxelles în februarie 2020 ca să fie ceva timp în avans și rezultă Tarom - economy saver 109, economy optim 169, economy flex 344, business 854! Lufthansa - economy classic 224, economy flex 254, business saver 219, business flex 299. Cum drac' să încurajez Tarom cînd îmi cere de trei ori cît Lufthansa? Sunt de acord Detroit - Bucuresti mi se ia Tarom de regula (Delta-KLM-Airfrance) Imi aduc aminte cand am "plecat" ultima oara din Romania, KLM operat de tarom si Delta, desi aveam bilete rezervate mi-au schimbat in avion locul, ca cica cei cu catei stau in spate si mi-au dat ultimele 2 la care nu se inclina spatarul. nu mai zic la mancare ca mi-au adus omleta (niciodata n-am avut la breakfast omleta in afara Taromului) si pentru "ala micu' ", adica chihuahua din dotare, In plus mi-a schimbat din otopeni fara sa ma prind si locurile in avionul mare si din 2 locuri pe rand, m-a pus exact la mijlocul mijlocului, 2 scaune [e rand de 4, probabil imbecilul care a facut asta s-a gandit singurel sa-mi faca un bine sa-mi dea mai in fata avionului. Bineinteles ca am facut reclamatie la Delta si mi-au dat 2 vouchere de $400 sa le cheltuiesc in cateva magazine mari, dar ne-am "chinuit" 9 ore Si asta duce la faliment, faptul ca sistemul de calitate este facultativ taromul sunt placuti, bine intentionati, zambitori.., de zeci de mii de ori mai placuti decat Lufthansa, problema e eficienta max_01, on 23 septembrie 2019 - 10:21, said:
Air France, Lufthansa sau un alt mare operator american.Asemenea operatori sunt capabili sa aduca pe profit, printr-o administrare eficienta, Taromul sau CFR(in acest caz, mari companii occidentale, cu foarte multa experienta in domeniul transportului feroviar). Daca Taromul ar fi administrat eficient ar avea mult mai multe curse decat in prezent. Nu, nu poate. La o asemenea flota e imposibil. Tu vorbesti de companii de sute de avioane. Dac-ai avea doar 3 avioane si alea pe curse scurte, hangare, intretinere, lucratori la sol, catering, utilaje, zboruri putine, nu ai cum s-o faci rentabila, nu ai destul rulaj |
#69
Posted 23 September 2019 - 12:43
Flat, on 23 septembrie 2019 - 09:40, said: pai cu tarom la bruxelles merg parlamentarii ce sa cauti tu la business Tsunnami a pomenit de business drept pentru care comparația. Tarom economy 169, Lufthansa business saver 219. Ia ghici unde-mi cumpăr bilet. Tsunnnami, on 23 septembrie 2019 - 12:33, said:
In plus mi-a schimbat din otopeni fara sa ma prind si locurile in avionul mare si din 2 locuri pe rand, m-a pus exact la mijlocul mijlocului, 2 scaune [e rand de 4, probabil imbecilul care a facut asta s-a gandit singurel sa-mi faca un bine sa-mi dea mai in fata avionului. Bineinteles ca am facut reclamatie la Delta si mi-au dat 2 vouchere de $400 sa le cheltuiesc in cateva magazine mari, dar ne-am "chinuit" 9 ore |
|
#70
Posted 23 September 2019 - 13:20
radunic, on 23 septembrie 2019 - 12:43, said:
Probabil de aia... mai mulg și ei o pomană de la buget, că altfel... Tsunnami a pomenit de business drept pentru care comparația. Tarom economy 169, Lufthansa business saver 219. Ia ghici unde-mi cumpăr bilet. Uite, business: Delta, Detroit - Munchen Economic, $1,200 dus si retur Business $7,600, numai dus, radunic, on 23 septembrie 2019 - 12:43, said:
Și Lufthansa face figura cu schimbul de locuri - la ultimul zbor mi le-au schimbat de două ori între achiziție și plecare - dar îți trimite înștiințare și poți să le rearanjezi online ușor. Cu alții n-am pățit-o încă, deci nu știu cum e. Mie mi-a schimbat locul IN AVION Teoretic daca faci check-in-ul nu se mai poate schimba nimic Mie mi-au schimbat locurile pentru ca am facut check-in-ul la aeroport, pentru ca aveam caine si n-am mai verificat daca imbecilul de la Otopeni mi-a schimbat scaunul pe ruta Amsterdan - Detroit, aia a fost surpriza din avionul mare, |
#71
Posted 23 September 2019 - 14:36
Nice. Ideea e că merită să verifici și la alte linii aeriene. Nu știi de unde sare iepurele.
Cum să schimbi locul în avion? Au venit la tine după ce te-ai așezat și te-au trimis la coada avionului? Edited by radunic, 23 September 2019 - 14:36. |
#72
Posted 23 September 2019 - 18:51
radunic, on 23 septembrie 2019 - 14:36, said:
Nice. Ideea e că merită să verifici și la alte linii aeriene. Nu știi de unde sare iepurele. Cum să schimbi locul în avion? Au venit la tine după ce te-ai așezat și te-au trimis la coada avionului? Mi-au zis la intrarea in avion ca astea-s regulile! Da, Tarom radunic, on 23 septembrie 2019 - 14:36, said:
Nice. Ideea e că merită să verifici și la alte linii aeriene. Nu știi de unde sare iepurele. Nu am prea multe optiuni Cand merg in delegatii, e business si se ocupa asistenta, firma Cand merg pe cont propriu... 5 ani jumate cat am fost expat am avut in Canada un bilet dus-intors, la economy La KLM inainte de zbor verificam business si first class. de reula gaseam caci cautam inainte de weekend si nu se prea zboara la businee iniante de weekend Mai dam in jur de €2-300 pe drum, 2 bilete, ceea ce faceau toti banii |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users