Disponibilizari la Tarom?
Last Updated: Sep 23 2019 18:51, Started by
mircea_rambo
, Sep 21 2019 22:47
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#37
Posted 22 September 2019 - 16:30
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Fizic nu are cum o companie de marimea TAROM sa aiba o diferenta de prosti de peste €30M la un an.
|
#38
Posted 22 September 2019 - 16:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#39
Posted 22 September 2019 - 17:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Activitatile de mentenanta nu sunt in sectorul administrativ. Acolo sunt neveste,nepoate,amante, si alti bugetari indispensabili. juridicu,conta,resurse si alte activitati de suport trebuie externalizate. iesi sub jumate din costuri. Dar uite ca cucu se leaga de cei dd la mentenanta. |
#40
Posted 22 September 2019 - 17:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Aia nu e pentru mine, eu miros o minciuna: https://en.wikipedia.org/wiki/TAROM E ceea ce banuiam: ![]() Se auzise că au vândut niste mașini, probabil au prins banii din vânzare la profit în contabilitate și așa pare că ies cifrele. E ca bețivul ăla care vinde din casă ca să își potolească setea. https://www.digi24.r...-airways-951707 Edited by eugeniusro, 22 September 2019 - 17:09. |
#41
Posted 22 September 2019 - 17:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am fost furat in Schiphol , am fost umilit in Flughafen, am fost mintit in København, mi s-au ratacit bagajele prin Munich, furat din nou prin Amman, hartuit in Baghdad (deh, european...), dar toate astea sunt uitate atunci cand treci prin Otopeni. Acolo le gasesti pe toate fara indoiala ! De ce este atat de greu sa concediezi dinozaurii din Tarom ? De ce nimeni nu vrea sa faca ceva din aeroportul ala ? Poate cere mutra ta lista aia de aventuri. Dar totusi, unde zici ca se afla "Flughafen" asta? ![]() Si ca sa ramin on, am zburat si prin Otopeni. Cred ca de vreo 3 sau 4 ori. Nu-i chiar asa de jale. Este un aeroport mic si cam atit |
#42
Posted 22 September 2019 - 18:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#43
Posted 22 September 2019 - 19:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Atata timp cat va fi companie de stat, Tarom, ca si CFR, vor fi tot timpul in pragul falimentului, o gaura la bugetul statului si o sursa consistenta de venit pentru politicienii aflati la guvernare si persoanele apropiate lor, plasate in pozitii lejere si foarte bine platite.
Pentru ca Tarom si CFR sa devina profitabile, ar trebui privatizate cu un mare operator in domeniu, interesat de acest colt al Europei. |
#44
Posted 22 September 2019 - 19:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Atata timp cat va fi companie de stat, Tarom, ca si CFR, vor fi tot timpul in pragul falimentului, o gaura la bugetul statului si o sursa consistenta de venit pentru politicienii aflati la guvernare si persoanele apropiate lor, plasate in pozitii lejere si foarte bine platite. Pentru ca Tarom si CFR sa devina profitabile, ar trebui privatizate cu un mare operator in domeniu, interesat de acest colt al Europei. Nu mere decat daca o preia Air France de ex. Nu se poate la nivelul Romaniei sa ai o companie aviatica profitabila. Tu ai 2 zboruri pe saptamana, altii au 2 zboruri pe minut. Poate daca inchiriezi aeronavele altora, dar unde mai e Taromul atunci? |
#45
Posted 22 September 2019 - 19:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Vorbesti aiurea ca de obicei. Ai impresia ca Air France e profitabila? Nici pe departe. E importanta sugativa de fonduri publice de la statul francez.
Tu te uiti doar la profit, dar vezi ca in 7 ani Tarom si-a dublat incasarile, desi a scazut nr de angajati de la 2300 la sub 1800. Deci tot s-a eficientizat ceva. Pierderile alea se acopera intr-un pocent semnificativ prin impozite platite statului, prin impozite si taxe platite prin salariile angajatilor, prin cresterea traficului si implicit taxe de aeroport platite aeroporturilor pe care opereaza. Nimeni n-ar avea de castigat din falimentul tarom. Concurenta ar profita si ar baga preturi mai mari, iar multe destinatii ar ramane neacoperite astfel calatorul ar avea de suferit. Edited by mircea_rambo, 22 September 2019 - 19:53. |
#46
Posted 22 September 2019 - 19:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
mai cum plm petromu era o companie cu gauri si pierderi si cand a luat-o austriacu a inceput romanu sa se indigneze de cati bani iau aia?
|
|
#47
Posted 22 September 2019 - 19:47
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
O fi fost falimentata deliberat de sclavii puterii de atunci? N-aaaaare cum.
|
#48
Posted 22 September 2019 - 19:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu mai veniți cu filmulețe americane
Ce urmează, citate din Gordon gecko? Lăcomia e buna? Tarom e un stindard și nu va muri niciodată Eu merg cu Tarom din patriotism și pt că are ore bune de zbor și bagaj inclus |
#49
Posted 22 September 2019 - 20:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
mai cum plm petromu era o companie cu gauri si pierderi si cand a luat-o austriacu a inceput romanu sa se indigneze de cati bani iau aia? Capitalul străin a trebuit să preia cam tot ce e profitabil în România. De ce? Nu știu... Poate a fost un preț pe care l-am plătit în schimbul a ceva... Încă mai e de preluat, observ. |
#50
Posted 22 September 2019 - 20:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Dar totusi, unde zici ca se afla "Flughafen" asta? ![]() E în orașu' ăla Ausfahrt ![]() [ https://language101.com/files/2011/10/ausfahrt-s.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#51
Posted 22 September 2019 - 20:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Așa s-a dorit. Capitalul străin a trebuit să preia cam tot ce e profitabil în România. De ce? Nu știu... Poate a fost un preț pe care l-am plătit în schimbul a ceva... Încă mai e de preluat, observ. Simplu, din lipsa de bani si know how. La inceputul lui 90 Romania lua imprumut ca sa dea caldura la populatie. E simplu de spus, asa cum s-a discutat de n ori, "ia imprumut si retehnologizeaza". In fapt asa ceva este imposibil pe motivul costurilor de capital care distrug din start posibilitatea de a face concurenta altor firme gigant |
|
#52
Posted 22 September 2019 - 20:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Așa s-a dorit. Capitalul străin a trebuit să preia cam tot ce e profitabil în România. De ce? Nu știu... Poate a fost un preț pe care l-am plătit în schimbul a ceva... Încă mai e de preluat, observ. |
#53
Posted 22 September 2019 - 20:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Vorbesti aiurea ca de obicei. Ai impresia ca Air France e profitabila? Nici pe departe. The French-Dutch airline said operating profits reached 400 million euros ($446 million) in the second quarter, up 15.6 percent from a year earlier -- when a series of strikes at Air France forced flight cancellations over several months. Treci fa-ti temele ca te faci dracu de ras
Tu te uiti doar la profit, dar vezi ca in 7 ani Tarom si-a dublat incasarile, desi a scazut nr de angajati de la 2300 la sub 1800. Deci tot s-a eficientizat ceva. Pierderile alea se acopera intr-un pocent semnificativ prin impozite platite statului, prin impozite si taxe platite prin salariile angajatilor, prin cresterea traficului si implicit taxe de aeroport platite aeroporturilor pe care opereaza. Nimeni n-ar avea de castigat din falimentul tarom. Concurenta ar profita si ar baga preturi mai mari, iar multe destinatii ar ramane neacoperite astfel calatorul ar avea de suferit. Pentru fraieri nu are importanta ca profitul scade daca cresc incasarile, ![]() Tu ai avea de castigat fasolica daca n-ai mai plati din buget sa zboare taromul si sa plateasca salarii uriase, tu. Desigur nu un om destept s-ar intreba cine ar profita sa nu mai fie perderi, asa ca nu stiu de ce-ti mai raspund. Sa intelegi iti scriu 2 propozitii: 1. Avioanilii zboara 2. Unele avioane zboara si fac si profit, altele zboara in pierdere, le platesc altii, nu destepti, care nu inteleg de ce o duc tot mai prost platind o companie care merge spre faliment |
#54
Posted 22 September 2019 - 20:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu merg cu Tarom din patriotism și pt că are ore bune de zbor și bagaj inclus De concurenta directa se feresc cam toti. Asta inseamna ca daca X are Miercuri zbor Bucuresti-Milano, atunci nu se mai baga si Y in aceiasi zi. Intrebarea este ce curse acopera Tarom, pe care nu le fac companiile low cost cunoscute. Iar daca le fac, isi permit preturi si servicii ca la concurenta? Isi permit costurile serviciilor pe aeropoarte, care atrag clienti? Cu patriotismul nu are de-a face treaba asta nicicum. Oricum tu personal nu esti patriot. Daca ai fi, nu ai freca menta la buget si nici nu te-ai lauda cit de puturos esti. In concluzie Tarom se va putea salva, doar daca ar iesi din miinile statului, adica ale celor ca tine si daca i-ar concedia pe toti cei ca tine |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users