Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baterie termica cu acetat de sodi...

Branza maturata/betonata

Imagine ecran laptop tremura si e...

Hamsie si Capelin prajiti in tiga...
 Seat Leon FR !

faculatea potrivita

Upgrade CPU --> upgrade RAM?

Parchet care se lasa
 feedback-ul detinatorilor MG HS?

Rezistența jacuzzi gonflabil

Hai sa compunem o manea pentru tr...

Skoda Octavia 2, 1.6, problema AC
 Router cu wireguard in spatele ro...

Joc in diferential spring

achizitie pneuri pirelli cinturato

Credit Ipotecar Italia
 

Disponibilizari la Tarom?

* - - - - 1 votes
  • This topic is locked This topic is locked
71 replies to this topic

#37
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,430
  • Înscris: 20.10.2015
Fizic nu are cum o companie de marimea TAROM sa aiba o diferenta de prosti de peste €30M la un an.

#38
edy_wheazel

edy_wheazel

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,176
  • Înscris: 31.07.2007

View PostTsunnnami, on 22 septembrie 2019 - 16:30, said:

Fizic nu are cum o companie de marimea TAROM sa aiba o diferenta de prosti de peste €30M la un an.

Hm, asa se pare.

#39
mircea_rambo

mircea_rambo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,429
  • Înscris: 08.06.2019

View PostDANANDREI2001, on 22 septembrie 2019 - 16:30, said:



Activitatile de mentenanta nu sunt in sectorul administrativ.
Acolo sunt neveste,nepoate,amante, si alti bugetari indispensabili.
juridicu,conta,resurse si alte activitati de suport trebuie externalizate.
iesi sub jumate din costuri.

Dar uite ca cucu se leaga de cei dd la mentenanta.

#40
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005

View PostTsunnnami, on 22 septembrie 2019 - 16:28, said:

Aia nu e pentru mine, eu miros o minciuna: https://en.wikipedia.org/wiki/TAROM E ceea ce banuiam: Attachment tarom.jpg


Se auzise că au vândut niste mașini, probabil au prins banii din vânzare la profit în contabilitate și așa pare că ies cifrele.
E ca bețivul ăla care vinde din casă ca să își potolească setea.

https://www.digi24.r...-airways-951707

Edited by eugeniusro, 22 September 2019 - 17:09.


#41
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View PostFjell, on 22 septembrie 2019 - 08:11, said:

Am fost furat in Schiphol , am fost umilit in Flughafen, am fost mintit in København, mi s-au ratacit bagajele prin Munich, furat din nou prin Amman, hartuit in Baghdad (deh, european...), dar toate astea sunt uitate atunci cand treci prin Otopeni. Acolo le gasesti pe toate fara indoiala ! De ce este atat de greu sa concediezi dinozaurii din Tarom ? De ce nimeni nu vrea sa faca ceva din aeroportul ala ?

Poate cere mutra ta lista aia de aventuri. Dar totusi, unde zici ca se afla "Flughafen" asta? Posted Image

Si ca sa ramin on, am zburat si prin Otopeni. Cred ca de vreo 3 sau 4 ori. Nu-i chiar asa de jale. Este un aeroport mic si cam atit

#42
DANANDREI2001

DANANDREI2001

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,800
  • Înscris: 10.08.2009

View Postmircea_rambo, on 22 septembrie 2019 - 17:02, said:

Dar uite ca cucu se leaga de cei dd la mentenanta.

cucu asta are probleme grave, el face,desface,construieste,da in judecata, are o gramada de idei crete.....
cand o zbura proasta daca nu prinde turu 2 nici macar lipitor de afise nu mai ajunge.

#43
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,409
  • Înscris: 07.02.2017
Atata timp cat va fi companie de stat, Tarom, ca si CFR, vor fi tot timpul in pragul falimentului, o gaura la bugetul statului si o sursa consistenta de venit pentru politicienii aflati la guvernare si persoanele apropiate lor, plasate in pozitii lejere si foarte bine platite.
Pentru ca Tarom si CFR sa devina profitabile, ar trebui privatizate cu un mare operator in domeniu, interesat de acest colt al Europei.

#44
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,430
  • Înscris: 20.10.2015

View Postmax_01, on 22 septembrie 2019 - 19:01, said:

Atata timp cat va fi companie de stat, Tarom, ca si CFR, vor fi tot timpul in pragul falimentului, o gaura la bugetul statului si o sursa consistenta de venit pentru politicienii aflati la guvernare si persoanele apropiate lor, plasate in pozitii lejere si foarte bine platite.
Pentru ca Tarom si CFR sa devina profitabile, ar trebui privatizate cu un mare operator in domeniu, interesat de acest colt al Europei.

Nu mere decat daca o preia Air France de ex.
Nu se poate la nivelul Romaniei sa ai o companie aviatica profitabila.
Tu ai 2 zboruri pe saptamana, altii au 2 zboruri pe minut.
Poate daca inchiriezi aeronavele altora, dar unde mai e Taromul atunci?

#45
mircea_rambo

mircea_rambo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,429
  • Înscris: 08.06.2019
Vorbesti aiurea ca de obicei. Ai impresia ca Air France e profitabila? Nici pe departe. E  importanta sugativa de fonduri publice de la statul francez.

Tu te uiti doar la profit, dar vezi ca in 7 ani Tarom si-a dublat incasarile, desi a scazut nr de angajati de la 2300 la sub 1800. Deci tot s-a eficientizat ceva. Pierderile alea se acopera intr-un pocent semnificativ prin impozite platite statului, prin impozite si taxe platite prin salariile angajatilor, prin cresterea traficului si implicit taxe de aeroport platite aeroporturilor pe care opereaza.
Nimeni n-ar avea de castigat din falimentul tarom. Concurenta ar profita si ar baga preturi mai mari, iar multe destinatii ar ramane neacoperite astfel calatorul ar avea de suferit.

Edited by mircea_rambo, 22 September 2019 - 19:53.


#46
DANANDREI2001

DANANDREI2001

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,800
  • Înscris: 10.08.2009
mai cum plm petromu era o companie cu gauri si pierderi si cand a luat-o austriacu a inceput romanu sa se indigneze de cati bani iau aia?

#47
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005
O fi fost falimentata deliberat de sclavii puterii de atunci? N-aaaaare cum.

#48
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
Nu mai veniți cu filmulețe americane

Ce urmează, citate din Gordon gecko? Lăcomia e buna?

Tarom e un stindard și nu va muri niciodată
Eu merg cu Tarom din patriotism și pt că are ore bune de zbor și bagaj inclus

#49
unbeliver

unbeliver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,435
  • Înscris: 29.11.2007

View PostDANANDREI2001, on 22 septembrie 2019 - 19:45, said:

mai cum plm petromu era o companie cu gauri si pierderi si cand a luat-o austriacu a inceput romanu sa se indigneze de cati bani iau aia?
Așa s-a dorit.
Capitalul străin a trebuit să preia cam tot ce e profitabil în România. De ce? Nu știu... Poate a fost un preț pe care l-am plătit în schimbul a ceva...

Încă mai e de preluat, observ.

#50
eugeniusro

eugeniusro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,032
  • Înscris: 21.08.2005

View Postvata_pa_batz, on 22 septembrie 2019 - 17:33, said:

Dar totusi, unde zici ca se afla "Flughafen" asta? Posted Image

E în orașu' ăla Ausfahrt Posted Image

[ https://language101.com/files/2011/10/ausfahrt-s.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#51
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View Postunbeliver, on 22 septembrie 2019 - 20:05, said:

Așa s-a dorit.
Capitalul străin a trebuit să preia cam tot ce e profitabil în România. De ce? Nu știu... Poate a fost un preț pe care l-am plătit în schimbul a ceva...

Încă mai e de preluat, observ.

Simplu, din lipsa de bani si know how. La inceputul lui 90 Romania lua imprumut ca sa dea caldura la populatie. E simplu de spus, asa cum s-a discutat de n ori, "ia imprumut si retehnologizeaza". In fapt asa ceva este imposibil pe motivul costurilor de capital care distrug din start posibilitatea de a face concurenta altor firme gigant

#52
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,924
  • Înscris: 12.01.2018

View Postunbeliver, on 22 septembrie 2019 - 20:05, said:

Așa s-a dorit.
Capitalul străin a trebuit să preia cam tot ce e profitabil în România. De ce? Nu știu... Poate a fost un preț pe care l-am plătit în schimbul a ceva...

Încă mai e de preluat, observ.
capitalul strain este listat la BVB  asa ca maine te rog sa te faci si tu capitalist si sa cumperi actiuni la petrom

#53
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,430
  • Înscris: 20.10.2015

View Postmircea_rambo, on 22 septembrie 2019 - 19:45, said:

Vorbesti aiurea ca de obicei. Ai impresia ca Air France e profitabila? Nici pe departe.


The French-Dutch airline said operating profits reached 400 million euros ($446 million) in the second quarter, up 15.6 percent from a year earlier -- when a series of strikes at Air France forced flight cancellations over several months.

Treci fa-ti temele ca te faci dracu de ras

View Postmircea_rambo, on 22 septembrie 2019 - 19:45, said:


Tu te uiti doar la profit, dar vezi ca in 7 ani Tarom si-a dublat incasarile, desi a scazut nr de angajati de la 2300 la sub 1800. Deci tot s-a eficientizat ceva. Pierderile alea se acopera intr-un pocent semnificativ prin impozite platite statului, prin impozite si taxe platite prin salariile angajatilor, prin cresterea traficului si implicit taxe de aeroport platite aeroporturilor pe care opereaza.
Nimeni n-ar avea de castigat din falimentul tarom. Concurenta ar profita si ar baga preturi mai mari, iar multe destinatii ar ramane neacoperite astfel calatorul ar avea de suferit.

Pentru fraieri nu are importanta ca profitul scade daca cresc incasarile, :lol:

Tu ai avea de castigat fasolica daca n-ai mai plati din buget sa zboare taromul si sa plateasca salarii uriase, tu.
Desigur nu un om destept s-ar intreba cine ar profita sa nu mai fie perderi, asa ca nu stiu de ce-ti mai raspund.

Sa intelegi iti scriu 2 propozitii:

1. Avioanilii zboara
2. Unele avioane zboara si fac si profit, altele zboara in pierdere, le platesc altii, nu destepti, care nu inteleg de ce o duc tot mai prost platind o companie care merge spre faliment

#54
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View PostFlat, on 22 septembrie 2019 - 19:56, said:

Eu merg cu Tarom din patriotism și pt că are ore bune de zbor și bagaj inclus

De concurenta directa se feresc cam toti. Asta inseamna ca daca X are Miercuri zbor Bucuresti-Milano, atunci nu se mai baga si Y in aceiasi zi. Intrebarea este ce curse acopera Tarom, pe care nu le fac companiile low cost cunoscute. Iar daca le fac, isi permit preturi si servicii ca la concurenta? Isi permit costurile serviciilor pe aeropoarte, care atrag clienti?
Cu patriotismul nu are de-a face treaba asta nicicum. Oricum tu personal nu esti patriot. Daca ai fi, nu ai freca menta la buget si nici nu te-ai lauda cit de puturos esti. In concluzie Tarom se va putea salva, doar daca ar iesi din miinile statului, adica ale celor ca tine si daca i-ar concedia pe toti cei ca tine

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate