Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BRD - noul site www.brdoffice.ro - autentificare cu TOKEN fizic
Last Updated: Nov 15 2019 17:08, Started by
addumi
, Sep 14 2019 16:43
·
0
#1
Posted 14 September 2019 - 16:43
A aparut noul site, iar pentru autentificare solicita Cod utilizator si Parola.
Am luat de la sucursala un TOKEN fizic. I-am setat parola (strict pentru acces la el) si am general cu APPLI-1 o parola din 6 cifre. Noul site ma invita sa introduc pe rand Cod utilizator si Parola, parola fiind cica cea generata de TOKEN cu APPLI-1. Intrebarea este - de unde iau Cod utilizator? Am incercat cu vechiul Cod utilizator de la applicatia (site-ul) veche si nu functioneaza. Mentinez ca lucrez strict de pe desktop, iar in vechea aplicatie totul a fuctionat perfect. Ceva idei? Ati reusit sa va logati? Cum? Multumesc. |
#2
Posted 14 September 2019 - 16:50
cata bataie de cap cu tokenele alea, user si parola, greu era
|
#4
Posted 14 September 2019 - 16:53
Nu ti-a dat ID cand ai luat tokenul? Daca ai primit o foaie, un contract, ceva, vezi acolo daca gasesti userul nou.
Pentru persoane fizice inca e disponibil vechiul site, probabil azi e ultima zi cand merge logarea clasica (user si parola statice). |
#5
Posted 14 September 2019 - 17:04
Da, m-am uitat inca o data in hartiile primite. Exista o fila in care apare un tabel cu situatia originala, inclusiv Cod utilizator ce l-am folosit pana in prezent, iar apoi aprare situatia modificata in carre Cod utilizator este identic.
Prin urmare, cum ziceam, incercand sa ma loghez cu Cod utilizator stiut si cu noua parola generata de TOKEN, pauza - "Acces neautorizat". Nu am nicio graba, momentan, insa de ce nu functioneaza.... inca. La helpdesk programul este de luni pana vineri. Asta e. LE - de dimineata pe site-ul nou aparea o notificare cum ca ar dura schimbarea pana undeva in ziua de 15 septembrie ora, parca 22. O fi de la asta!? Edited by addumi, 14 September 2019 - 17:09. |
#6
Posted 14 September 2019 - 18:02
Eu întru pe acest site dintotdeauna și merge. Numele de utilizator era pe hârtia cu care a venit tokenul parcă. L-am memorat de ani de zile.
PS:nici nu știam că există un site mai vechi |
#7
Posted 16 September 2019 - 15:46
Ce fac ăștia?! Ce au făcut ei astăzi a afectat și tranzacțiile?! Mă așteptam să primesc niște bani azi și...ioc!
|
#8
Posted 15 November 2019 - 17:08
Buna Am un card de credit standard la BRD de o luna si imi face nervi internet bankingul lor. Stie cineva cat e comisionul de renuntare inainte de termen?
Din sectiunea tarife si comisioane nu m-am lamurit. Multumesc. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users