Accidente / Incidente / Securitate Auto
Last Updated: Jul 29 2021 10:18, Started by
romaximusro
, Nov 14 2005 01:42
·
0
#28153
Posted 03 April 2019 - 12:57
Au început să apară comunicatele: http://hunedoaralibe...trarea-in-deva/
Zona este asta: https://adevarul.ro/...4ebc/index.html |
#28154
Posted 03 April 2019 - 20:03
Sper că "la intrarea în Deva" nu înseamnă "la 50m de indicatorul de intrare în localitate", totuși.
|
#28155
Posted 03 April 2019 - 20:26
Nu, e aproape 1 km, la colțul fabricii de biciclete. Acolo există o trecere de pietoni foarte rar folosită iar autorităților le-a fost mai convenabil să pună o restricție de 30 km/h care să aducă bani și permise decât să facă o pasarelă care ar fi însemnat doar cheltuieli cu construcția și ulterior mentenanța.
|
#28156
Posted 03 April 2019 - 20:38
Care ţi-ai parcat Volzvaginul aiurea în Braşov? Ai încurcat-o, egzistă planşe foto...
Mişto şi faza cu prevederile (puncte-puncte) "legale". [ https://cdn.knd.ro/media/521/2861/554/20014456/1/politist.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Yoda, 03 April 2019 - 20:38. |
#28157
Posted 03 April 2019 - 20:47
Accident pe defileul oltului: https://www.facebook...59762957609670/
|
#28158
Posted 04 April 2019 - 00:33
Ca fapt divers, Franta vrea sa externalizeze catre operatori privati sistemul de radare mobile. Adica, firme private, cu soferi civili (nu jandarmi, nu politisti) cu masini si radare omologatesa aiba dreptul de a emite amenzi pt depasirile de viteza.
Deja, un experimemt are loc in reg Normandia. Ati fi de acord cu un asemenea sistem in Romania? https://www.lemonde....00053_3224.html |
#28159
Posted 04 April 2019 - 05:31
În teorie, nu ar trebui să fie foarte important cine operează radarul. În realitate, cadrul legislativ românesc acordă prezumția de legalitate doar angajaților autorităților iar privații sunt considerați, din start, hoți. Externalizarea activității de monitorizare a vitezei ar presupune, pe lângă diminuarea veniturilor statului (privatul ar trebui plătit din amenzile date) și înființarea unui corp de control a acelui privat. Adică nu s-ar face decât o sifonare a banilor din amenzi.
|
#28160
Posted 04 April 2019 - 06:04
numai sa nu dea orecarei firme de hămesiți radarele ca la ce foame au cate unii o sa trucheze si fotografiile cu viteza numai sa faca mai multi bani...
|
#28161
Posted 04 April 2019 - 06:52
Pai a mai fost situația descrisa de tine, prin 2007-2010, când firmele de apartament încasau 70% din amenda, administrația locala 20% și politia 10%.
|
#28162
Posted 04 April 2019 - 07:15
@silesax, esti complet pe linga subiect
@aris: atunci era vb de camere fixe, aici e vb de masini care amendeaza jn trafic, mergind in trafic, pt ca francezii, si nu numai au radare f performante care te iau si din mers, din spate sau din fata. Si 30% din suma x, tot e mai bine decit nimic. Radarele alea au costat si ele la achizitie, mentenanta, daca statul nu a avut bani sa isi cumpere. E drept ca era exagerare, erau puse numai sa faca bani, or, nu asta e scopul lor, ci sa previna accidentele,dar asta e alta discutie. @gabi hd, diminuarea venitului statului? N as crede, ci din contra, politistii au alta salarizare, ies la pensie la 45 de ani, samd(astea apasa pe buget). Un operator radar,civil e un angajat ca oricare altul, fara alte avantaje. Intrebarea mea este daca ati fi de acord dpdv al sigurantei traficului, presupunind ca toata chestka asta s ar pune in oractica transparent si corect. |
|
#28163
Posted 04 April 2019 - 07:21
bineînțeles ca eu aș fi de acord. cei ce baga viteză ca descreieratii ar trebui să dispară de pe drumuri, ei sunt principalii vinovati de accidente f grave.
|
#28165
Posted 04 April 2019 - 07:34
MembruAnonim, on 03 aprilie 2019 - 20:26, said:
Nu, e aproape 1 km, la colțul fabricii de biciclete. Acolo există o trecere de pietoni foarte rar folosită iar autorităților le-a fost mai convenabil să pună o restricție de 30 km/h care să aducă bani și permise decât să facă o pasarelă care ar fi însemnat doar cheltuieli cu construcția și ulterior mentenanța. Vezi DN1... |
#28166
Posted 04 April 2019 - 07:57
petit_christian, polițiștii au și alte atribuții în afara operării cinemometrelor, astfel că numărul lor nu se va diminua. Salariile privaților ar fi cheltuială în plus, cheltuială care ar trebui suportată din contravaloarea amenzilor. Cum amenzile sunt venit la buget, e evident că se diminuează veniturile statului. Dacă mai adăugăm și costul cu controlul privatului, pierderea e și mai mare.
Evergreen, zidul există dar e montat pe mijlocul drumului și se oprește fix lângă trecerea de pietoni. Dacă se mai adaugăun singur segment, s-a rezolvat și problema obstacolului fizic. Dispare însă posibilitatea de a inventa pericole pe șosea, limitarea la 30 fiind exagerată. |
#28167
Posted 04 April 2019 - 09:24
|
#28168
Posted 04 April 2019 - 09:46
Repede i-ai etichetat pe toți care se opun ca fiind și cei ce încalcă limitele.
Chiar crezi că o astfel de măsură ar fi benefică? Ce se va întmpla dacă numărul de accidente care au drept cauză actuala ”viteză excesivă” nu va scădea? Vor fi răspunzători radariștii? Și că tot vorbeam mai sus de numărul polițiștilor și cum ar evolua el în cazul externalizării pândei, se pare că deja sunt prea mulți așa că lipsa acestora de pe drum are altă justificare: https://www.digifm.r...lti-elevi-33163 Edited by MembruAnonim, 04 April 2019 - 09:53. |
#28169
Posted 04 April 2019 - 18:05
Daca n-ar copia comportamentul radaristilor de stat adica panditul prin tufisuri sau la treceri de pietoni cu 30km/h as fi de acord, mai ales daca exista si o schema transparenta de procentaje, gen 50-40-10% (privat-buget-politie)
Edited by MembruAnonim, 04 April 2019 - 18:05. |
#28170
Posted 04 April 2019 - 18:20
MembruAnonim, on 04 aprilie 2019 - 18:05, said:
Daca n-ar copia comportamentul radaristilor de stat adica panditul prin tufisuri Ce scop are radarul daca nu e ascuns? Edited by cosmindaniel12, 04 April 2019 - 18:20. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users