Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ccleaner

Interviu viza turist SUA

medicament melatonina

La mulți ani @A_Stere!
 Vrabia a infundat cosul centralei

Lipsa semnal decodor Kaon NA1000B

Recomandare sursa!

Avanti Delta Vox
 20 de miliarde de euro ingropati ...

Costuri PUZ

Varsta Biologica vs Varsta Fizica

Disjunctor maxilar - lipsa aparit...
 Mutare sediu PFA

Recomandare clinica/medic pentru ...

Imbatranire prematura

Ranjetul la oameni
 

Ce sa-mi cumpar? Logan 1,6 laureate sau Cielo STn AC LPG?

- - - - -
  • Please log in to reply
203 replies to this topic

Poll: Logan 1,6 MPi laureate vs Cielo STN AC LPG (206 member(s) have cast votes)

Logan 1,6 MPi Laureate vs Cielo STn AC LPG

  1. Cielo STN AC LPG (75 votes [36.41%])

    Percentage of vote: 36.41%

  2. Logan 1,6 MPi Laureate (131 votes [63.59%])

    Percentage of vote: 63.59%

Vote Guests cannot vote

#181
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View Post$eb, on Oct 27 2006, 12:01, said:

Mai merg si eu cu Cielo. E model "nou" din 2005. Serios , dar unde vedeti voi finisajele alea superioare. Pe langa aspectul de vechi, calitatea materialelor slaba, finisajul si ergonomia chiar nu le vad.

Inainte de 2003-2004 aratau mai bine interioarele. :death:

Quote

Si chiar la aspectul exterior nu e o masina dupa care sa intorci capul. Spatele Logan, cred ca nu e site in Romania unde sa fie facut cu ou si otet, dar spatele la Cielo cum e. E taiat din fierastrau.

Tin sa te contrazic, ala chiar arata decent. O fi Cielo veche, dar arata bine.

Quote

Rotile alea mici de carut de supermarket, atat la Cielo cat si la Accent ,..no comment.

Asta e Romania, compari o masina cu motor de 105CP cu motor de 62Cp, dotari de AC,ABS,2 airbag-uri,Computer de bord,proiectoare ceata,geamuri electrice fata/spate, MP3,jante de aliaj, pana si briz briz de volan&schimbator de piele si cromat cu nimic. Dar bine ca e de firma. Calic da' fudul. Transpirat ca un soarece la murat vara, dar fudul cu VW lui. :death:
snob = (Persoană) care admiră și adoptă fără discernământ și cu orice preț tot ce este la modă.

Schimbator de piele... eh.

#182
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
pacat ca nu ai vazut diferente mult mai importante, ca abs-ul, motorul si alte nimicuri de astea..

#183
quigon

quigon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 11.08.2006

View Post$eb, on Oct 27 2006, 12:01, said:

Mai merg si eu cu Cielo. E model "nou" din 2005. Serios , dar unde vedeti voi finisajele alea superioare. Pe langa aspectul de vechi, calitatea materialelor slaba, finisajul si ergonomia chiar nu le vad.

Si chiar la aspectul exterior nu e o masina dupa care sa intorci capul. Spatele Logan, cred ca nu e site in Romania unde sa fie facut cu ou si otet, dar spatele la Cielo cum e. E taiat din fierastrau.
Rotile alea mici de carut de supermarket, atat la Cielo cat si la Accent ,..no comment.

Asta e Romania, compari o masina cu motor de 105CP cu motor de 62Cp, dotari de AC,ABS,2 airbag-uri,Computer de bord,proiectoare ceata,geamuri electrice fata/spate, MP3,jante de aliaj, pana si briz briz de volan&schimbator de piele si cromat cu nimic. Dar bine ca e de firma. Calic da' fudul. Transpirat ca un soarece la murat vara, dar fudul cu VW lui. :death:
snob = (Persoană) care admiră și adoptă fără discernământ și cu orice preț tot ce este la modă.
Usurel, ar trebui sa iei un calmant, ...ai cam luat viteza. Nu stiu care e mai snob: unul care ia o masina buna cu dotari acceptabile, la pretul ei ,dar fara abs sau un autolaudat platitor de taxe care se lauda cu conserva lui mare care are abs si un motor de 1.4 care in final e la fel de lenes pe logan ca unul de 1.2 pe un polo
      Diferenta dintre Logan laureate si CieloStn AC LPG e urmatoarea , asta ca sa fim on topic : loganul il iei te miri ce frumos si bine dotat e dar pe masura ce trece timpul ii descoperi neajunsurile si iti va parea rau ca l-ai achizitionat, pe cand cielo e o masina la care nu prea vei avea surprize ulterioare.

Edited by quigon, 28 October 2006 - 12:15.


#184
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postromaximusro, on Oct 27 2006, 10:51, said:

nenea guigon.. foarte inteligenta comparatia :) deci compari un polo happy ce nu are abs, ce nu are jante aliaj, ce nu are geamuri electrice , ce nu are oglinzi electrice ,ce nu are computer de bord, ce nu are cd-player cu mp3 player, ce nu are multe cu un motor de de 64 cp de 1.2l in trei cilindrii, cu un motor de 105 cp de 1.6l 16v ce are lucrurile zise de mine mai sus. Buhahaha.. nu ti-a dat cu virgula cand ai calculat? :))
codrut ... singurul lucru care l-am inteles de la tine e ca masina e urata (impresie subiectiva) si ca pozitia e incofortabila in scaune. :) Altceva mai bun nu ai gasit? :D


nene guigon.. ma autocitez (nah.. asta e.. citez din clasici  :lol: ) insa tu ai vazut acolo cate nu are polo-ul ala? si nu vezi ca in banii aia de polo iei o masina cu 105cp? care e mai snob?? Sa nu imi spui ca abs-ul nu conteaza (pe care apropo.. loganul il are dar polo-ul canci) sau ca preferi sa dai la manivela cand deschizi geamurile ca esti intru fauve...

cat despre 1.4 Logan vs 1.2 64 cp la polo uite date oficiale:

Volkswagen Polo Hatchback 5d 1.2 12v 64 cp: 0-100 in 14.9 s
Dacia Logan Limousine 4d 1.4 75 cp: 0-100 in 13.0s

cat despre surprizele de la cielo, muhaha.. tu cred ca vb despre cele coreene,sau cele facute pana acum 3 ani. Ca la astea noi... :w00t:

Edited by romaximusro, 28 October 2006 - 12:21.


#185
quigon

quigon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 11.08.2006

View Postromaximusro, on Oct 27 2006, 10:51, said:

nenea guigon.. foarte inteligenta comparatia :) deci compari un polo happy ce nu are abs, ce nu are jante aliaj, ce nu are geamuri electrice , ce nu are oglinzi electrice ,ce nu are computer de bord, ce nu are cd-player cu mp3 player, ce nu are multe cu un motor de de 64 cp de 1.2l in trei cilindrii, cu un motor de 105 cp de 1.6l 16v ce are lucrurile zise de mine mai sus. Buhahaha.. nu ti-a dat cu virgula cand ai calculat? :))
codrut ... singurul lucru care l-am inteles de la tine e ca masina e urata (impresie subiectiva) si ca pozitia e incofortabila in scaune. :) Altceva mai bun nu ai gasit? :D
Comparatia nu am inceput-o eu, mai laudator de masini de unica folosinta cum e loganul .Oricat ai sustine ideea ca loganul e bun, frumos si puternic cu cei peste 100 de cai care ii are acum, loganul in final ramane ceea ce este: o masina fara identitate,  care in romania si-a gasit cumparatori dar in vest nu poate ocupa nici un segment de piata

Edited by quigon, 28 October 2006 - 12:28.


#186
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postquigon, on Oct 26 2006, 11:25, said:

lol la patrat....nu ma omor dupa cielo tataie, dar oricat ai face lobby pentru Logan...degeaba. La 9000-10000 euroni cat e unul mai rasarit ai optiuni mult mai bune decat loganul. Fiat albeea, skoda Fabia, VW polo, Hyundai accent, fiat panda, chevrolet , ...toate astea sunt masini fata de ....logan. Nu te obosi sa imi aduci argumente culese de pe net. Le-am condus pe majoritatea si sunt mult mai bune decat orice a fost construit pana acum in seria Dacia. Am avut si dacii si m-am saturat de ele. ...Si sa nu mai vb de variantele SH- la 10000 poti lua masina de masina care depaseste loganul la orice capitol PUNCT
       In ceea ce priveste impactul dintre un cielo si un Passat, nu poti compara rezistenta unei masini germane de 20-30000 euro cu "structura" unei masini romanesti facuta dupa un patent coreean


vezi ca tu ai inceput cu comparatia (absurda zic eu) cu polo-ul, cand e clar ca un polo e mult mai scump , ca e hatchback si ca se adreseaza unor categorii de clienti total diferiti. Insa pe hartie, privind la dotari (unele foarte importante) si la motor loganul iese castigator. Insa ce stiu eu, sunt doar un laudator al loganului, prost pe deasupra ca nu ma uit la sigla vw atunci cand voi avea nevoie de abs, ca sa ma scoata din cacao  :lol:

#187
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005

View Postromaximusro, on Oct 28 2006, 09:10, said:

pacat ca nu ai vazut diferente mult mai importante, ca abs-ul, motorul si alte nimicuri de astea..

Ce-i tot dai sus și tare cu motorul?
Ți-am mai spus că e mai modern și mai tare motorul ce cielor decât loganul tău făcut din rebuturi de la reno.

#188
$eb

$eb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,916
  • Înscris: 08.06.2005

View Postolteanul, on Oct 29 2006, 00:01, said:

Ce-i tot dai sus și tare cu motorul?
Ți-am mai spus că e mai modern și mai tare motorul ce cielor decât loganul tău făcut din rebuturi de la reno.
Si de aia consuma ca un tractor in oras, de modern  ce e!

#189
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005

View Postolteanul, on Oct 28 2006, 23:01, said:

Ce-i tot dai sus și tare cu motorul?
Ți-am mai spus că e mai modern și mai tare motorul ce cielor decât loganul tău făcut din rebuturi de la reno.


ma refeream la motorul de Logan de 105 cp vs motorul de pe polo de 64 cp.. :peacefingers:

#190
razvan_77

razvan_77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,561
  • Înscris: 16.11.2005
scriu aici ca sa starnesc putin spiritele ::))
sa va scriu intai despre experienta mea de sofer : permis din 96 b.c.e. pana in 2007 muncit numai pe masini (distributie in special)
istoric masini: incep de jos: trabant , Dacia 1300, dacia 1310 , dacie papuc , mercedesuri cateva modele , Opel cateva modele , matiz , cielo , espero ,nissan ,skoda Fabia 2007 , skoda tur 2, etc. trec la categoria grea: Renault rapid , Ford transit , iveco 3,5 6,5 t , sprinter 3,5-4,5 , RABA::)) iveco 7,5-18t , man, si am mai omis cate ceva::))era sa uit::: Logan... cu care era sa si mor in vara anului 2006,..numai un bolovan ne-a salvat viata sa nu cadem in canalul de la cernavoda..
sa va povestesc cu loganul cu al lui ABS  eu eram in dreapta conducea un agent de distributie: 90 la ora in coborare seara pe la ora 21 intuneric curba la dreapta apare tractorul cu remorca fara lumini in curba...taind curba...soferul apasa frana..sosea uscata...viteza se reduce incet ...in fractiuni de secunda realizeaza ca nu ne vom opri pana la tractor si trage stanga iesind in decor spre dunare::)) noroc cu un bolovan de piatra de vreun 1m cub .....altfel saream la balta...cam asta a fost impresia mea despre logan....
anul trecut cumpar un Cielo din 96 koreean...cu 1500 ron...bine era praf la banii aia...dus la mecanic verificat toata partea mecanica si schimbat cca 600 ron piese 200ron manopera, vopsit 1000 ron la un prieten..deci total 1000 de dolari sa spun...consum???? constanta -bucuresti-constanta , maxim 120 pe autostrada 6-6,5% oras maxim 8-8,5%..deci??
ca sa nu mai bat pasul pe loc: pompa de apa la cielo 87ron , curele 15 ron(distributie AC etc) placute 40 ron , toba finala 70 ron si alte preturi de astea...bucsa? 15 ron....imi aduc aminte la dacia 1310 la tata am dat 200000 lei vechi pe o bucsa brat superior..era de fabrica::))
pot sa intreb pe un sofer de logan cat e o pompa de apa?? sau o oglinda? sau un far???
sa va mai spun ca e singura masina care se aseaza la o groapa luata cu 120 la ora ca un opel sau mercedes???la skoda fabia din 2007 am dat cu capul de plafon cand am luat groapa...

#191
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,766
  • Înscris: 22.11.2007
Ti-a luat mult sa gasesti topicul asta? E din 2006 :). Interesant care dintre cielo si Logan inca se mai afla in productie si care a dat faliment. De fapt aparitia loganului a cam falimentat de tot vanzarile la cielo, care chiar si in 2004 cand a aparut loganul avea vanzari bunicele.

In rest nu pot decat sa iti dau dreptate, felul in care sta cielo pe drum e comparabil cu Mercedes, si nici macar un mercedes C klass ci de la clasa E in sus :lol: :lol: :lol:

Edited by bossake, 08 March 2011 - 23:12.


#192
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006

View Postrazvan_77, on 8th March 2011, 23:02, said:

la skoda Fabia din 2007 am dat cu capul de plafon cand am luat groapa...

La aia din 2008 au chemat niste specialisti de la Daewoo sa rezolve problema.

#193
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
In pr rand ABS-ul nu scurteaza dist de franare si in orice caz Loganul franeaza mult mai bine decat cielo (le-am avut pe amandoua)

In rest ce pot sa iti zic esti zeu,cielo cu 20k km reali,la un mers de 110-120km/h+ cateva reprize la 130-140km/h consuma aproape 8%,in oras acum 7-8ani (nu era tarficul de acum) lua 11.5-12%

Nu stiu de unde si ce fel de piese ai cumparat tu,dar pt modelul tau un set de placute mai rasarit,adica bosh este aproape 100ron.

Si te asigur ca un far de cielo 94-95 este aproape la fel de scump ca unul de Logan.

#194
razvan_77

razvan_77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,561
  • Înscris: 16.11.2005
ce-mi place!!! s-au aprins baetii asa va vreau..subiecte de discutii
@bossake - o sa vorbim peste 15 ani..sa vedem cum arata un Logan dupa 15 ani..sunt foarte curios
@ionut_ionut  - nu stiam ca la cielo trebuie sa pui neaparat placute Bosh..prefer placute made in koreea de 45 de ron decat bosh made in turcia la 85 ron
                           serios acum nu ca laud eu motorul sau cielo..atat am consumat la exterior 6-6,5....acum depinde si cum conduce fiecare eu nu sunt prea sportiv...

apropo logan din 2006 se vinde si cu 2500 de euro
            cielo din 1996 se da cu +1000 euro
diferenta de 10 ani..de ce oare??

Edited by razvan_77, 09 March 2011 - 19:14.


#195
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
Cand vine vb de frane, directie,suspensie,anvelope sunt de parere ca nu trebuie sa te zgarcesti,cat dai atata face !,

Cielo ala nu a consumat in viata lui 8% urban,nici macar in weekend,6% ex.urban probabil ca se poate,doar la vale si fara sa depasesti 90km/h in tr a5a,in general daewoo-urile sunt gurmande.

Legat de revanzare,tu cu mainile tale ai scris ca ai dat 1500ron pe unu din 96,adica aprox 350e,faza cu 1000+ pica.

Nu s-a aprins nimeni,dar ridici atat in slavi cielo-ul de parca ar fi cel putin ceva din clasa premium.

Edited by ionutMembruAnonimut, 10 March 2011 - 00:41.


#196
razvan_77

razvan_77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,561
  • Înscris: 16.11.2005

View Postionut_ionut, on 10th March 2011, 00:39, said:

Cand vine vb de frane, directie,suspensie,anvelope sunt de parere ca nu trebuie sa te zgarcesti,cat dai atata face !,

Cielo ala nu a consumat in viata lui 8% urban,nici macar in weekend,6% ex.urban probabil ca se poate,doar la vale si fara sa depasesti 90km/h in tr a5a,in general daewoo-urile sunt gurmande.

Legat de revanzare,tu cu mainile tale ai scris ca ai dat 1500ron pe unu din 96,adica aprox 350e,faza cu 1000+ pica.

Nu s-a aprins nimeni,dar ridici atat in slavi cielo-ul de parca ar fi cel putin ceva din clasa premium.
daca dai un simplu search pe Google la preturi o sa vezi ca e +1000..eu am dat 1500 ron ca s-a licitat in cadrul unei intreprinderi masinile de la directori....si sa-u vandut toate cu aprox. 1000-1500 ron....pe piata nu gasesti preturile astea decat in Germania..nu ridic nimik in slavi DAR ..cand aveam 18 ani si luasem permisul tata avea dacie de 15 ani si credema la fiecare 500 de km bagam bani in ea...cred ca la Logan la fel vom baga bani in el dupa 10 ani....se pare ca cu acest cielo din 96 am facut 4000 si ceva de km si nu am bagat decat benzina.....

#197
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
Daewoo-urile s-au depreciat mai mult decat daciile,in 2005-2006 un cielo nou era 8790e (full),tot atunci un Logan 1.4mpi cu Ac si alte nimicuri in plus(de genul 2 airbag,oglinzi electrice-incalzite,posibil ABS) era 7900e

Compara preturi la masini din aprox ac ani,ac km,dotari,etc,am gasit cielo 2005 la 2200e,2006 la 2500e.

Nu stiu daca ai observat dar masinile vechi de la o anumita varsta nu prea mai conteaza marca ci mai mult starea tehnica si intretinerea.

#198
razvan_77

razvan_77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,561
  • Înscris: 16.11.2005

View Postionut_ionut, on 10th March 2011, 11:15, said:

Daewoo-urile s-au depreciat mai mult decat daciile,in 2005-2006 un cielo nou era 8790e (full),tot atunci un Logan 1.4mpi cu Ac si alte nimicuri in plus(de genul 2 airbag,oglinzi electrice-incalzite,posibil ABS) era 7900e

Compara preturi la masini din aprox ac ani,ac km,dotari,etc,am gasit cielo 2005 la 2200e,2006 la 2500e.

Nu stiu daca ai observat dar masinile vechi de la o anumita varsta nu prea mai conteaza marca ci mai mult starea tehnica si intretinerea.
vrei sa spui ca in 2006 loganul era mai ieftin ca acum??? eu nu prea cred..era in varful dezvoltarii romania cand toata lumea avea banii poate era 7900 cheala vrei sa spui ..acuma o configuratie cat de cat e 10000 de euro..parca prea mult pentru Dacia..??

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate