Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Transferurile de active intre bro...

Solutie amenajare interior apartm...

UST.FR vs NQSE.DE (ETF pe Nasdaq)

Autoturismele BMW nu semnalizeaza...
 Reparatie VFD

ETF termen lung VWCE vs VUAA.

Doua cabluri, o priza

Cele mai verzi zone din Capitala ...
 Igienizare instalatie climatizare

Topologie retea si alegere echipa...

UI aer conditionat porneste si se...

Vodafone Tv+
 Variante incalzire pentru un apar...

Bataie ritmica la viteza resimtit...

Poza necunoscuta.

panou de sigurante la casa
 

Alegere intre Bmw f30 si Audi a4 b8

- - - - -
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#91
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
Cat timp initiatorul isi asuma niste cheltuieli mai mari nu vad sensul Loganului. Loganul inca este o masina care se conduce mai prost si ofera mai putin confort decat un banal Opel Astra G.

#92
Tavi_Octavian

Tavi_Octavian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 19.01.2012
Mare diferenta intre garda la sol, nu ar fi. Deci am trece cu vedere asta.
Am intrat pe un site de piese auto sa fac o comparatie intre piese pentru revizii, pentru ambele modele. La reviziile obisnuite, nu este mare diferenta de pret. Ma refer aici la ulei, filtre, discuri, placute, etrieri, bujii, termostate, sonda lambda, etc. Diferentele majore de pret le constat la urmatoarele piese: compresor, ventilator clima, filtru particule, parbriz, masca fata, etc. Cam ce am precizat, am luat in seama si astea mi s.au parut mai importante. Ca un filtru de particule de BMW sa coste 6500 lei, in comparatie cu 2500 lei la audi, mi se pare destul de mult.
Hai sa zicem ca nu se strica asa usor asta, dar doamne fereste de vreun accident, la impact frontal, ai de schimbat bara, radiator, ventilator, parbriz si mai stiu eu ce, iesi destul de scumput.
Mai e si problema cauciucurilor runflat la bmw si lipsa spatiului pentru roata de rezerva. Si asta mi se pare un minus mare. (Cauciucuri grele, nu se echilibrează rotile bine, nu se pot dejanta la orice vulcanizare, etc).
Vad si pe forumuri la audi, diverse probleme: consum ulei, turbine stricate, filtre particule cu erori, erori pe navigatie. Chiar nu pot sa ma decid, ca de placut imi plac amandoua..


#93
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006
Nu te opreste nimeni sa ii schimbi anvelopele cu unele  non-runflat si sa ai un masina un mic kit de reparatie in caz de pana .  Problem solved.  Iar in caz ca tii runflaturile nu vad de ce ai avea nevoie de roata de rezerva .   Ia-ti ceva ce-ti permiti sa repari, altfel o sa umbli pe la dezmebrari , am mai vazut destui cu X5  ,Q5  , cum scotoceau pe la parcurile auto  dupa nush ce piese.

#94
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 dorel_acdc, on 07 mai 2018 - 05:55, said:

Loganul este masina de saraci . Nu se cumpara decat de taximetristi sau de firme ca si masina de naveta pentru angajati neimportanti

 Kroghy, on 07 mai 2018 - 06:20, said:

Asta spune toata lumea dar nu unii tot nu vor sa inteleaga.
Bine ma... bogatilor!

ps. Kroghy, tractiunea spate? Asta e scuza ta? Posted Image

#95
eugentim

eugentim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 18.12.2015

 Tavi_Octavian, on 13 mai 2018 - 00:28, said:

Mare diferenta intre garda la sol, nu ar fi. Deci am trece cu vedere asta.
Am intrat pe un site de piese auto sa fac o comparatie intre piese pentru revizii, pentru ambele modele. La reviziile obisnuite, nu este mare diferenta de pret. Ma refer aici la ulei, filtre, discuri, placute, etrieri, bujii, termostate, sonda lambda, etc. Diferentele majore de pret le constat la urmatoarele piese: compresor, ventilator clima, filtru particule, parbriz, masca fata, etc. Cam ce am precizat, am luat in seama si astea mi s.au parut mai importante. Ca un filtru de particule de BMW sa coste 6500 lei, in comparatie cu 2500 lei la audi, mi se pare destul de mult.
Hai sa zicem ca nu se strica asa usor asta, dar doamne fereste de vreun accident, la impact frontal, ai de schimbat bara, radiator, ventilator, parbriz si mai stiu eu ce, iesi destul de scumput.
Mai e si problema cauciucurilor runflat la bmw si lipsa spatiului pentru roata de rezerva. Si asta mi se pare un minus mare. (Cauciucuri grele, nu se echilibrează rotile bine, nu se pot dejanta la orice vulcanizare, etc).
Vad si pe forumuri la audi, diverse probleme: consum ulei, turbine stricate, filtre particule cu erori, erori pe navigatie. Chiar nu pot sa ma decid, ca de placut imi plac amandoua..
sa iti spun o vorba : daca nu iti iei masina de frica ,ca o sa se strice sau nu te insori de frica ,ca nevasta e curva nu mai iti iei masina si nici nu mai te insori niciodata .
vrei sa fii domn fara probleme circuli cu Taxi .
nu impozit ,nu asigurare ,nu revizii ,nu piese de schimb ,nu cauciucuri ,nu taxa drum si etc .
iati ce crezi ca iti place ,toate sunt fier si nu e mai buna una ca alta ,depinde de noroc .
crede-ma ,am 2 BMW-uri si nu exista masini mai bune ca ele ca doar sunt ale mele . bafta in alegere

Edited by eugentim, 13 May 2018 - 09:43.


#96
ghost_

ghost_

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 16.08.2017

 Kroghy, on 07 mai 2018 - 06:20, said:




Dupa cum ai observat si tu, tractiunea spate nu se impaca cu iernile de la noi. Oricata electronica pui, legile fizicii raman aceleasi.
Daca vrei BMW sau Mercedes atunci musai cu 4x4. La Audi e suficient tractiune fata.
prietene,legile fizicii raman aceleasi si se aplica la ORICE masina nu doar la BMW,ca tot vad ca taxati marca asta.In manualul bmw scrie ca: Sistemele de siguranta ale masinii sunt proiectate sa va protejeze viata in limitele legilor fizicii,si daca greseala prostului dintre scaun si volan este corectabila.Pai daca intri cu 150 intr-o curba de 90 grade ce sa mai faca abs,dsc,sau esp?Multi isi iau masini scumpe cu multe optiuni :dsc,dtc,launch control,esp si au impresia ca daca le au pe astea gata masinile au grija de ei si au un "zid" in juru lor si nimic nu li se poate intampla,ceea ce nu este adevarat.Ceea ce spui tu ca la audi e suficienta tractiunea fata nu prea este adevarat.Cu orice masina poti sa gafezi nu doar cu bmw-ul.Legile fizice sunt pt. toate masinile nu doar pt bmw!

#97
MagicTouch

MagicTouch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 09.05.2007
Pentru a nu mai deschide un topic similar ma bag si eu pe aici, cu scuzele de rigoare initiatorului.
De aproximativ 6 luni ma tot screm sa cumpar o alta masina. Mi-am tot facut temele pe ici pe colo dar inca nu m-am decis. Dintr-o lista lunga au mai ramas (ordine aleatorie)
1. BMW seria 3 (320, 325, 328, 330)  musai xDrive (4x4)
2. Volvo S60
3. VW Passat
Musai benzina.
Pe lista INCA mai sunt dar cu sanse minime, Jaguar XF (facut test drive si e superba, povesti minunate dar si horor de la posesori) si Mazda 6 (deasemenea facut un test drive, excelenta dar ceva ma retine).
Masina va fi folosita sporadic si mai mult pentru distante lungi (300-3000km) deci caut ceva cat mai confortabil, saloon, 4 usi. Vechime nu mai mult de 4 ani , maxim 5 daca are kilometrii (dovediti) decenti.
Deschis si altor recomandari, exclus frantuzesti (am avut un 407 si o Laguna, nu mai ma intereseaza), Mercedes sau japoneze (cu exceptia Honda). As dori recomandari de la posesori.
Multumesc anticipat.

Edited by MagicTouch, 18 May 2018 - 19:07.


#98
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,001
  • Înscris: 06.01.2006
De ce ai pus pe lista VW alaturi de BMW, Volvo si Jaguar dar nu ai pus Audi?

#99
MagicTouch

MagicTouch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 09.05.2007

 Kroghy, on 09 mai 2018 - 08:09, said:

Ai condus Logan de 12 mii euro si BMW sau Audi de 12 mii euro? Probabil ca nu daca spui ca sunt la fel pentru ca costa la fel.
Nu stiu de Audi dar nici nu se compara Logan cu BMW. Si aici vorbesc de Logan luat de nou cu BMW luat in '92 care avea deja 7 ani. Nu-l pot compara nici macar Renault la Renault cu Laguna pe care am avut-o pana de curand. Hell, dupa ce am condus aprox. 1000km in concediu un Polo inchiriat si vechi de 6 ani mi s-a parut aiurea intoarcerea la Logan.

#100
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,001
  • Înscris: 06.01.2006
Pai Audi e peste BMW si totusi ai pus in discutie Passat care tot de la VW ca si Audi. Ciudate comparatii faci.

#101
MagicTouch

MagicTouch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 09.05.2007

 Kroghy, on 18 mai 2018 - 19:02, said:

De ce ai pus pe lista VW alaturi de BMW, Volvo si Jaguar dar nu ai pus Audi?
Audi a fost pe lista dar a iesit din schema. Nu mai retin de ce, asa cum am precizat tot fac sapaturi de 6 luni.

 Kroghy, on 18 mai 2018 - 19:24, said:

Pai Audi e peste BMW si totusi ai pus in discutie Passat care tot de la VW ca si Audi. Ciudate comparatii faci.
Asa spun si englezii de Jaguar ca e peste ambele dar nu argumenteaza de ce sa inteleaga si cei mai novice. Asa ca....
Nu fac comparatii e doar o lista de preferinte. In linii mari, altfel nu as mai fi cerut pareri pe aici.

Edited by MagicTouch, 18 May 2018 - 19:29.


#102
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,001
  • Înscris: 06.01.2006
Cel mai important e sa nu iei cotet (cum spun posesorii de Logan despre masinile lor).
Apoi conteaza ce-ti place tie, in ce masina te simti bine.
Eu recomand sa te uiti intai la Mercedes-Audi-BMW si abia apoi la VW-Skoda.
Dintre marcile de lux, doar Audi e ok fara 4x4 pt. ca are traciune fara, Mercedes si BMW musai sa fie cu 4x4 daca vrei sa mergi si iarna cu el.
Restul marcilor poti sa ignori total.

Edited by Kroghy, 18 May 2018 - 19:32.


#103
MagicTouch

MagicTouch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 09.05.2007
Firma care 5 ani la rand a avut cele mai multe reclamatii in UK a fost Mercedes. Am colegi la munca care deh, avocati arabi sau negri...,musai de aiba Mercedes. Si-l conduc din garaj in garaj. Vreau ceva mai mult decat o emblema, un interior excelent (cumpar un volan PlayStation si o canapea  si ies mai ieftin)  si o istorie stralucita (pana de curand)

#104
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,001
  • Înscris: 06.01.2006
Daca pui problema asa atunci 2 Logan noi, versiunea cea mai ieftina si cu cat mai putine dotari, ca sa nu fie prea multe ce se pot strica.

Edited by Kroghy, 18 May 2018 - 19:39.


#105
MagicTouch

MagicTouch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 09.05.2007

 Kroghy, on 18 mai 2018 - 19:31, said:

Apoi conteaza ce-ti place tie, in ce masina te simti bine.
........
Restul marcilor poti sa ignori total.
Pai de aici apare si mare ameteala: m-am simtit excelent in S60, XF si Mazda 6. Dar e mai mult de atat. Incerc sa imbin utilul cu placutul. Si oarecum cu costurile de intretinere. Ca daca nu ar fi astea as lua din nou Lexus (SH la £6,700 si £4,500 bagati in doi ani)

 Kroghy, on 18 mai 2018 - 19:38, said:

Daca pui problema asa atunci 2 Logan noi, versiunea cea mai ieftina si cu cat mai putine dotari, ca sa nu fie prea multe ce se pot strica.
Multam de recomandare. Astept si de la altii.

#106
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,001
  • Înscris: 06.01.2006

 MagicTouch, on 18 mai 2018 - 19:43, said:

Lexus (SH la £6,700 si £4,500 bagati in doi ani)
Poti sa o cumperi noua cu garantie ca sa nu-ti fie frica de bani de intretinere si reparatii.
Vrei sa umbli si tu din garaj in garaj?

Edited by Kroghy, 18 May 2018 - 19:48.


#107
blotunga

blotunga

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,186
  • Înscris: 09.04.2008

 Kroghy, on 18 mai 2018 - 19:31, said:

Dintre marcile de lux, doar Audi e ok fara 4x4 pt. ca are traciune fara, Mercedes si BMW musai sa fie cu 4x4 daca vrei sa mergi si iarna cu el.
Restul marcilor poti sa ignori total.
Iară teoriile tale nefondate că iarna nu se poate circula cu tracțiune spate...

#108
Octavian_SK

Octavian_SK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 24.06.2011

 blotunga, on 19 mai 2018 - 07:06, said:

iarna nu se poate circula cu tracțiune spate...
doar daca nu-i audi; daca e nu sta nimic in fata :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate