Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Alegere intre Bmw f30 si Audi a4 b8
Last Updated: Jun 22 2018 09:16, Started by
Tavi_Octavian
, May 06 2018 22:47
·
0
#92
Posted 13 May 2018 - 00:28
Mare diferenta intre garda la sol, nu ar fi. Deci am trece cu vedere asta.
Am intrat pe un site de piese auto sa fac o comparatie intre piese pentru revizii, pentru ambele modele. La reviziile obisnuite, nu este mare diferenta de pret. Ma refer aici la ulei, filtre, discuri, placute, etrieri, bujii, termostate, sonda lambda, etc. Diferentele majore de pret le constat la urmatoarele piese: compresor, ventilator clima, filtru particule, parbriz, masca fata, etc. Cam ce am precizat, am luat in seama si astea mi s.au parut mai importante. Ca un filtru de particule de BMW sa coste 6500 lei, in comparatie cu 2500 lei la audi, mi se pare destul de mult. Hai sa zicem ca nu se strica asa usor asta, dar doamne fereste de vreun accident, la impact frontal, ai de schimbat bara, radiator, ventilator, parbriz si mai stiu eu ce, iesi destul de scumput. Mai e si problema cauciucurilor runflat la bmw si lipsa spatiului pentru roata de rezerva. Si asta mi se pare un minus mare. (Cauciucuri grele, nu se echilibrează rotile bine, nu se pot dejanta la orice vulcanizare, etc). Vad si pe forumuri la audi, diverse probleme: consum ulei, turbine stricate, filtre particule cu erori, erori pe navigatie. Chiar nu pot sa ma decid, ca de placut imi plac amandoua.. |
#93
Posted 13 May 2018 - 03:20
Nu te opreste nimeni sa ii schimbi anvelopele cu unele non-runflat si sa ai un masina un mic kit de reparatie in caz de pana . Problem solved. Iar in caz ca tii runflaturile nu vad de ce ai avea nevoie de roata de rezerva . Ia-ti ceva ce-ti permiti sa repari, altfel o sa umbli pe la dezmebrari , am mai vazut destui cu X5 ,Q5 , cum scotoceau pe la parcurile auto dupa nush ce piese.
|
#94
Posted 13 May 2018 - 07:21
dorel_acdc, on 07 mai 2018 - 05:55, said:
Loganul este masina de saraci . Nu se cumpara decat de taximetristi sau de firme ca si masina de naveta pentru angajati neimportanti Kroghy, on 07 mai 2018 - 06:20, said:
Asta spune toata lumea dar nu unii tot nu vor sa inteleaga. ps. Kroghy, tractiunea spate? Asta e scuza ta? |
#95
Posted 13 May 2018 - 09:42
Tavi_Octavian, on 13 mai 2018 - 00:28, said:
Mare diferenta intre garda la sol, nu ar fi. Deci am trece cu vedere asta. Am intrat pe un site de piese auto sa fac o comparatie intre piese pentru revizii, pentru ambele modele. La reviziile obisnuite, nu este mare diferenta de pret. Ma refer aici la ulei, filtre, discuri, placute, etrieri, bujii, termostate, sonda lambda, etc. Diferentele majore de pret le constat la urmatoarele piese: compresor, ventilator clima, filtru particule, parbriz, masca fata, etc. Cam ce am precizat, am luat in seama si astea mi s.au parut mai importante. Ca un filtru de particule de BMW sa coste 6500 lei, in comparatie cu 2500 lei la audi, mi se pare destul de mult. Hai sa zicem ca nu se strica asa usor asta, dar doamne fereste de vreun accident, la impact frontal, ai de schimbat bara, radiator, ventilator, parbriz si mai stiu eu ce, iesi destul de scumput. Mai e si problema cauciucurilor runflat la bmw si lipsa spatiului pentru roata de rezerva. Si asta mi se pare un minus mare. (Cauciucuri grele, nu se echilibrează rotile bine, nu se pot dejanta la orice vulcanizare, etc). Vad si pe forumuri la audi, diverse probleme: consum ulei, turbine stricate, filtre particule cu erori, erori pe navigatie. Chiar nu pot sa ma decid, ca de placut imi plac amandoua.. vrei sa fii domn fara probleme circuli cu Taxi . nu impozit ,nu asigurare ,nu revizii ,nu piese de schimb ,nu cauciucuri ,nu taxa drum si etc . iati ce crezi ca iti place ,toate sunt fier si nu e mai buna una ca alta ,depinde de noroc . crede-ma ,am 2 BMW-uri si nu exista masini mai bune ca ele ca doar sunt ale mele . bafta in alegere Edited by eugentim, 13 May 2018 - 09:43. |
#96
Posted 17 May 2018 - 20:56
Kroghy, on 07 mai 2018 - 06:20, said:
prietene,legile fizicii raman aceleasi si se aplica la ORICE masina nu doar la BMW,ca tot vad ca taxati marca asta.In manualul bmw scrie ca: Sistemele de siguranta ale masinii sunt proiectate sa va protejeze viata in limitele legilor fizicii,si daca greseala prostului dintre scaun si volan este corectabila.Pai daca intri cu 150 intr-o curba de 90 grade ce sa mai faca abs,dsc,sau esp?Multi isi iau masini scumpe cu multe optiuni :dsc,dtc,launch control,esp si au impresia ca daca le au pe astea gata masinile au grija de ei si au un "zid" in juru lor si nimic nu li se poate intampla,ceea ce nu este adevarat.Ceea ce spui tu ca la audi e suficienta tractiunea fata nu prea este adevarat.Cu orice masina poti sa gafezi nu doar cu bmw-ul.Legile fizice sunt pt. toate masinile nu doar pt bmw!
|
#97
Posted 18 May 2018 - 19:00
Pentru a nu mai deschide un topic similar ma bag si eu pe aici, cu scuzele de rigoare initiatorului.
De aproximativ 6 luni ma tot screm sa cumpar o alta masina. Mi-am tot facut temele pe ici pe colo dar inca nu m-am decis. Dintr-o lista lunga au mai ramas (ordine aleatorie) 1. BMW seria 3 (320, 325, 328, 330) musai xDrive (4x4) 2. Volvo S60 3. VW Passat Musai benzina. Pe lista INCA mai sunt dar cu sanse minime, Jaguar XF (facut test drive si e superba, povesti minunate dar si horor de la posesori) si Mazda 6 (deasemenea facut un test drive, excelenta dar ceva ma retine). Masina va fi folosita sporadic si mai mult pentru distante lungi (300-3000km) deci caut ceva cat mai confortabil, saloon, 4 usi. Vechime nu mai mult de 4 ani , maxim 5 daca are kilometrii (dovediti) decenti. Deschis si altor recomandari, exclus frantuzesti (am avut un 407 si o Laguna, nu mai ma intereseaza), Mercedes sau japoneze (cu exceptia Honda). As dori recomandari de la posesori. Multumesc anticipat. Edited by MagicTouch, 18 May 2018 - 19:07. |
#99
Posted 18 May 2018 - 19:23
Kroghy, on 09 mai 2018 - 08:09, said:
Nu stiu de Audi dar nici nu se compara Logan cu BMW. Si aici vorbesc de Logan luat de nou cu BMW luat in '92 care avea deja 7 ani. Nu-l pot compara nici macar Renault la Renault cu Laguna pe care am avut-o pana de curand. Hell, dupa ce am condus aprox. 1000km in concediu un Polo inchiriat si vechi de 6 ani mi s-a parut aiurea intoarcerea la Logan.
|
#101
Posted 18 May 2018 - 19:28
Kroghy, on 18 mai 2018 - 19:02, said: Audi a fost pe lista dar a iesit din schema. Nu mai retin de ce, asa cum am precizat tot fac sapaturi de 6 luni.Kroghy, on 18 mai 2018 - 19:24, said:
Asa spun si englezii de Jaguar ca e peste ambele dar nu argumenteaza de ce sa inteleaga si cei mai novice. Asa ca.... Nu fac comparatii e doar o lista de preferinte. In linii mari, altfel nu as mai fi cerut pareri pe aici. Edited by MagicTouch, 18 May 2018 - 19:29. |
#102
Posted 18 May 2018 - 19:31
Cel mai important e sa nu iei cotet (cum spun posesorii de Logan despre masinile lor).
Apoi conteaza ce-ti place tie, in ce masina te simti bine. Eu recomand sa te uiti intai la Mercedes-Audi-BMW si abia apoi la VW-Skoda. Dintre marcile de lux, doar Audi e ok fara 4x4 pt. ca are traciune fara, Mercedes si BMW musai sa fie cu 4x4 daca vrei sa mergi si iarna cu el. Restul marcilor poti sa ignori total. Edited by Kroghy, 18 May 2018 - 19:32. |
#103
Posted 18 May 2018 - 19:36
Firma care 5 ani la rand a avut cele mai multe reclamatii in UK a fost Mercedes. Am colegi la munca care deh, avocati arabi sau negri...,musai de aiba Mercedes. Si-l conduc din garaj in garaj. Vreau ceva mai mult decat o emblema, un interior excelent (cumpar un volan PlayStation si o canapea si ies mai ieftin) si o istorie stralucita (pana de curand)
|
#105
Posted 18 May 2018 - 19:43
Kroghy, on 18 mai 2018 - 19:31, said:
Apoi conteaza ce-ti place tie, in ce masina te simti bine. ........ Restul marcilor poti sa ignori total. Kroghy, on 18 mai 2018 - 19:38, said:
Daca pui problema asa atunci 2 Logan noi, versiunea cea mai ieftina si cu cat mai putine dotari, ca sa nu fie prea multe ce se pot strica. |
|
#106
Posted 18 May 2018 - 19:45
#107
Posted 19 May 2018 - 07:06
#108
Posted 19 May 2018 - 13:57
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users