Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Țuica are gust ciudat

Copii nascuti in Romania

Ușa exterioara care scar5...

Felicitari Republica Moldova pent...
 Decizie dificila intre doua model...

Orange nu onoreaza premiile din P...

Ungere mecanism usa metalica de a...

Probleme baterie monde 3
 Tipuri de acces Gura Portitei, di...

Crearea unei formule Excel cu div...

Filme ce urmeaza in 2024 - horror

Tarot (2024)
 Prescriere datorii parinti decedati

Utilizare credit cartela Vodafone

La multi ani @Cousteau !

Inlocuire hdd cu ssd la NVR
 

Adio Uber & Co in Bucuresti

* * * * - 5 votes
  • This topic is locked This topic is locked
1267 replies to this topic

#1081
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
povesti de adormit copiii. taximetristii daca te vad cu sacose, bagaje, fug cat ii tine gazul. sa nu cumva sa trebuiasca sa le ceri sa te ajute sau d-astea, oricum majoritatea nici nu au loc in portbagaj din cauza GPL

#1082
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,871
  • Înscris: 22.11.2007
Ii inteleg, nu stii fiecare ce o cara prin papornitele alea gen mancare care miroase sau chestii care pot curge... plus daca te mai vad cu ele si pe jos puse pe asfalt in praf doar nu te o lasa sa le pui pe bancheta...

#1083
iamback

iamback

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,124
  • Înscris: 02.01.2018

 Flat, on 19 octombrie 2018 - 19:31, said:

povesti de adormit copiii. taximetristii daca te vad cu sacose, bagaje, fug cat ii tine gazul. sa nu cumva sa trebuiasca sa le ceri sa te ajute sau d-astea, oricum majoritatea nici nu au loc in portbagaj din cauza GPL
Nu mi s-a intamplat niciodata asta si stau in Bucuresti unde taximetristii au o reputatie foarte proasta. Asa ca taci din gura cu generalizarile si exagerarile!

#1084
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

 Flat, on 19 octombrie 2018 - 19:31, said:

povesti de adormit copiii. taximetristii daca te vad cu sacose, bagaje, fug cat ii tine gazul. sa nu cumva sa trebuiasca sa le ceri sa te ajute sau d-astea, oricum majoritatea nici nu au loc in portbagaj din cauza GPL
Nu fac lobby taximetristilor, dar la noi in Timisoara nu am patit sa nu vrea sa te ia pentru ca ai bagaje. In portbagaj, cum spuneam, depinde de om (si de masina). Majoritatea au loc. O singura data un taximetrist imbecil a spus ca daca stia ca sint asa ud (turna cu galeata afara), nu ma lua, pentru ca ud bancheta. Posted Image

Deci, intrebarea mea ramane: uber te duc si cu papornite (a la Nea Marin) sau e asa, pentru "domni" ?

Edited by Ion_de_la_Raion, 19 October 2018 - 23:53.


#1085
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,632
  • Înscris: 20.10.2006
Nu am intalnit sa nu te ia uber pentru ca ai bagaje multe/mari. Si eu chiar am mers cu bagaje adevarate, adica 3-4 rucsaci mari.

#1086
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Rucsacul e una, sacosa cu branza de la piata e alta.

#1087
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Nu sint foarte mari, sint 4 sacose cu mancare. :) Incap lejer in portbagaj. Si nu sint nici chestii care sa puta. Paine, lapte, sucuri, chestii din astea.

#1088
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,649
  • Înscris: 28.11.2001
Am mers cu uber la aeroport cu valize extralarge ... nu a comentat nimuc .... dimpotriva a coborat din masina sa ma ajute sa le pun si sa le iau din portbagaj.

#1089
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,871
  • Înscris: 22.11.2007

 Ion_de_la_Raion, on 19 octombrie 2018 - 23:52, said:

Deci, intrebarea mea ramane: uber te duc si cu papornite (a la Nea Marin) sau e asa, pentru "domni" ?

Uber este varianta ieftina, civilizata, fraiera as spune a taximetristului. un uberist aproape intotdeauna nu va comenta nimic pentru ca stie ca daca ii face clientul report se poate alege cu contul inchis sau macar ceva explicatii de dat la sediu. plus ca majoritatea care practica chestia asta sunt genul de persoane mai moi, plus ca experienta in transport de persoane e incomparabil mai mica cu a unui taximetrist, deci nu realizeaza anumite chestii pe moment sau daca le realizeza ii e rusine sa ti le zica.

in bucuresti de ex cred ca peste jumate din uberisti sunt veniti din provincie special ptr chestia asta. la 10-12 ore 6 zile pe saptamana  castiga 1000euro pe luna chiar si cu masina inchiriata. evident banii astia la negru fara sa aiba vreo contributie platita.

chiar daca te injura in gand dar nu o sa iti zica nimic uberistul cand nu ii convine ceva.

asa ca daca aveti vreo nevoie pe care unui taximetrist nu ati avea tupeu sa i-o spuneti sa stiti ca uberistul nu va zice nimic Posted Image))

Edited by bossake, 20 October 2018 - 05:38.


#1090
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,649
  • Înscris: 28.11.2001
Msi taie din ele bossake ... am vaxut soferi de uber de mai toate categoriile ... si sfiosi si tupeisti buneinteles ... depinde si de client cum se "impune" .... era un topic pe aici in care un sofer uber se plangea de clienti (e) ca nu socializea si stau tot timpul cursei cu ochii in telefon ... :) .

#1091
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 63,013
  • Înscris: 21.04.2011
Nu ai avea nici o problema. Te ia relaxat cu sacosele de Carrefour. Si nu, nu pentru ca e moale, cum zice un coleg mai sus. Oricum, frumoasa mentalitate! In caz ca am uitat, ne aduce aminte ca traim in tara in care a avea bun simt, a face ceva ce nu te costa nimic, dar foloseste altuia e echivalent cu a fi luat de fraier.

Edited by catalina1, 20 October 2018 - 06:11.


#1092
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016

 bossake, on 20 octombrie 2018 - 05:35, said:



, plus ca experienta in transport de persoane e incomparabil mai mica cu a unui taximetrist,



Gresit. Uber ( si minicab defapt, din care se trage uber) conduc mai multi km/mile decat taxiurile clasice. Unu e la foc continuu, altu sta si doarme juma de tura.

#1093
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,871
  • Înscris: 22.11.2007
perfect de acord. un taximetrist daca ar stii cat alearga un uberist pe zi rade de el si cu fundul. la uber se fac fff multi km pe gol atat din cauza ca aplicatia iti da de f multe ori curse la 4-5-7-12km distanta dar si din cauza lipsei de experienta a soferilor care nu stiu sa fie rentabili.  dar chiar si daca faci multi km pe zi asta nu este egal cu experienta in domeniu comparat cu un taximetrist. prin lipsa de experienta spun faptul ca uberistii iau tot felul de betivi, tot asa din bun simt. bai frate cand vezi pe unul beat mort iti vezi de drum mai departe ca nu sunt raritati cazurile cand iti vomita sau mai rau, se p*sa pe el in masina.

am vazut caz cand un uberist astepta la comanda langa un club. era un baiat tanar 20-25 de ani. dinspre club veneau 2-3 baieti care tineau in brate o fata. bai dar o tineau in brate cum tii un copil mic. era inerta aia, lesinata. i-am zis frate da-i mai departe nu vezi pe cine iti aduce. auzi ce zice baiatul "daca cursa asta mi-a dat-o"...

uber traieste f mult din valurile de soferi care se inscriu, stau 1-2-3 luni apoi se lasa, se inscriu altii si tot asa.

catalina problema este fix invers. bunatatea soferilor de la uber este luata ca prostie de clienti care isi bat joc. sunt clienti care te pun sa astepti sa isi faca cumparaturile la mega ba chiar spun ca domne este platit 22 de bani pe minut... la fel clienti care au copil mic dar NU comanda masina cu scaun de copil si tu ca sofer iti asumi niste riscuri maricele. sau clienti care mananca in masina.

#1094
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016
Nu tine mult bunatatea asta la toti la uber. In Londra, sunt si la uber si la minicaburi(uber tot minicab e) tot felul de soferi care conduc ca niste babe, si is prea inceti in general. Dar dupa ce isi iau o teapa doua se trezesc. Teapa adica nu ca nu plateste, ci ii boraste in masina...apoi invata sa faca precum uberistul de UK...nu ma facut uber dar am inteles ca au mai multe ''optiuni'' din care pot sa faca jobul sa pice....sa-i dea reject intr-un fel. Ori oficial ori neoficial...sa-l faca no show, sau etc, ori or fi avand chair buton pt betivi...deci in Londra uber ii doare in cot de clienti care-i vede din start ca-s beti, sau au fete de retarzi. Fata de mine si firma mea si altele din rangul firmei mele, unde nu numai ca ne mentinem pe piata foarte bine de cand a intrat uber si a scazut pretul, noi ne mentinem cu pretul mai mare chiar si timpi de raspuns mai mari sua chiar foarte mult mai mari decat uber , doar fiindca la noi astia non uber, nu ne permitem ce-si permite sofrul de uber. Noi ne imbracam toti la camasa+cravata+pantaloni negri+pantofi si sacou e mai optional cum o da fiecare..ori sacou ori jeaca neagra f asemanatoare cu sacou, deci nu fas etc patratele vizibile chiar daca-s negre, etc..deci textura aprox sacou...La uber e pe princiiul ''imi trag treningu cel bun azi'' lol...tenisi, pantaloni scurti, etc. La uber nu-i obliga firma uber sa se imbrace de nici un fel, bine sa fie curati si masinile curate, si la noi astia alte firme la fel.

Am vazut undeva o postare ca vezi domble astai uber iau pe oricine cu tot cu bagaje si cu tot cu catel pisica bunica fix ca ploua etc. Asta asa-i frumos si profesionist..si la uber si la alte firme de minicab..deci omul are aplicatia instalata, cardul bagat pe ea, e gata sa cheme masina, o cheama, merge A in B, plateste..gata povestea. El cheama o maisna care e conform cu specificatiile platformei uber...varsta, curata, etc, locuri(tot ce cere autoritatea din UK pt minicaburi, la fel la uber si la toti)...Soferul de uber sau etc firma, nu are dreptul sa zica ''prea mari bagajele/etc/ vrajeli....e o meserie in care trebuie sa fii profesionistsi omul a chemat masina, si atat, nimic de discutat, clientul cuminte si fara figuri, soferul la fel si toata treaba merge.
Ar fi bine ca si romanul sa invete ca o treaba facuta trebuie facuta cu profesionalism..nu merge placa ''pai la cat ma plateste''..am colegi, unul cu care vb zilnic, la firma la mine, is mereu il aud ca face una alta, fumeaza in masina, interzis si prin lege si automat firma e f clara in privinta asta, el fumeaza pe ascuns, i-am zis ca se risca sa piarda licenta etc..el ca ''lasa ca ei se fac ca-mi dau joburi, eu fac ce vreau''...nu-i corect, fiindca chair daca e perioada, din zi/noapte, sau sezon, mai slaba, controlorii dau joburi si ei cum pot/calculeaza la 300 soferi nu au cum sa ii dea lui nonstop joburi bune, e si sistem automat ca la uber dar in rush hour e pe baza de controlori la butoane si au si aia soferii lor etc.
Dar povestea e ca indiferent ce se intampla, un sofer nu poate sa zica ''fac boacane, munca la misto, etc fiindca X motiv'' pt ca stii, ori nu, cand te angajezi in acest job, ori daca afli pe parcurs,...nu conteaza cand cum afli ca ceva e mai naspa...nu te tine nimeni cu forta...deci daca cineva la uber in Ro, si in special la taximetristii clasici, se plange ca X motiv si etc...bun ma, valea in alt domeniu, nu te tine nimeni cu forta...Ploua, ete scartz..ia huse de piele/musama, etc, are bagaje ? Si ce calatorii au bagaje, e in fisa postului....taximetristii de orice model, nu ar trebui sa se planga de nimic in afara de clienti care is agresivi, scandalagii, lasa foarte multa mizerie sau creaza alte probleme stric legata depickup drop off.adica minte sau face ceva tampenii, iti pune pickup intr-un loc si apoi e in altul si face figuri...dar pt bagaje, ud de la ploaie, s-a dat cu parfum de nu stiu care...astea nu-s moive valide...iar cainii pt nevazatori prin lege is obligatoriu sa ii transportati, alti caini si animale, la discretie, dar apoi lol luati o stea doua etc.

Oricum taximetristii calsici, si in Bucuresti/Ro, si in UK..is peste tot la fel..dinozauri jumate di nei care se imbraca tot in pantaloni scurti si abia se misca sua mai au figuri gen...nu merg a sud de rau...din motive misterioase care nimeni in Londra nu ti le poate spune...tot felul de figuri, dupa ce ca lucreaza 8 ore pe zi si fac 300 lire, iar la uber/etc se lucreaza 12+ ore pt 100-150-200 lire. Deci taximetristii clasici se simt mereu amenintati de faptul ca vin altii mai bine imbracati, masini curate, punctuali, etc  dupa ce ca fac mai multi bani sau aceeasi si spala masina o data pe luna.
Ca fapt divers, in UK, nu exista numar maxim de licente, vine mul cu masina mai noua de 5 ani, ia licenta care costa vreo 114 lire pt masina parca, si vreo ceva sute pt licenta operator/office, si pot sa fie oricat de multe minicaburi/uber si blackcab/taxiuri clasice. E piata libera adevarata. Momentan is vreo 130.000 minicaburi si 40.000 black caburi doar in Londra, la nu stiu ce populatie..708 mil ? sua mai mult ?14 ? oricum..treaba cu licente cu numar fix si pe anumite numere de masina per numar fix de ani, nu duce decat la o mafie a licentelor unde se vand masini si licente pe multe mii euro am inteles in RO. In UK e mult mai ieftin si piata normala la cap. appoi licentele pe masini se reinnoiesc anual, si masinile clasice au max 5 ani parca, astea hibride/electrice max 10 ani parca.

Edited by 77777-7, 21 October 2018 - 09:50.


#1095
catalina1

catalina1

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 63,013
  • Înscris: 21.04.2011
@bossake
Discutia era despre cateva pungi cu cumparaturi.

#1096
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007

 Tarzy, on 20 octombrie 2018 - 05:42, said:

era un topic pe aici in care un sofer uber se plangea de clienti (e) ca nu socializea si stau tot timpul cursei cu ochii in telefon ... Posted Image .

Da, eu Posted Image

Uni nici mcar "buna/salut nu ziceau"

Mi-am schimbat parerea intre timp: maxim un buna/salut !

In rest, daca se poate, "not a fucking word ! "
Baga nasul in telefon si lasa-ma Posted Image

Te duc din A in B. End of deal.

 77777-7, on 21 octombrie 2018 - 09:35, said:

Ca fapt divers, in UK, nu exista numar maxim de licente, vine mul cu masina mai noua de 5 ani, ia licenta care costa vreo 114 lire pt masina parca, si vreo ceva sute pt licenta operator/office, si pot sa fie oricat de multe minicaburi/uber si blackcab/taxiuri clasice. E piata libera adevarata. Momentan is vreo 130.000 minicaburi si 40.000 black caburi doar in Londra, la nu stiu ce populatie..708 mil ? sua mai mult ?14 ? oricum..treaba cu licente cu numar fix si pe anumite numere de masina per numar fix de ani, nu duce decat la o mafie a licentelor unde se vand masini si licente pe multe mii euro am inteles in RO. In UK e mult mai ieftin si piata normala la cap. appoi licentele pe masini se reinnoiesc anual, si masinile clasice au max 5 ani parca, astea hibride/electrice max 10 ani parca.

In UK se dau teste serioase sa iei licenta ca "driver"
Mai ales in Londra

Iti verifica masina la un "RAR" de la consilu, ca sa iti licentiezi masina.


La Uber 75% din bani sunt ai tai.

La taxi cam 40% sau maxim 50%

In Londra e 1.25 lire/mila tariful ~ pretul unui litrul de motorina.
2.5 tarif de baza
Si 6 lire anularea.

Pai as vrea si eu tarife macar la 50% din ce e in Londra.
Ca preturile la servicii/mancare/ etc nu cred ca sunt la 50% din Londra.

 bossake, on 20 octombrie 2018 - 19:12, said:

sau clienti care mananca in masina.

Pe ala l-as da jos din masina instant !

 bossake, on 20 octombrie 2018 - 05:35, said:

in bucuresti de ex cred ca peste jumate din uberisti sunt veniti din provincie special ptr chestia asta. la 10-12 ore 6 zile pe saptamana  castiga 1000euro pe luna chiar si cu masina inchiriata. evident banii astia la negru fara sa aiba vreo contributie platita.


Pe asta nu o cred.

Cel mai mult am facut 250 de lei in vreo... 8 ore  si peste 200 de km ?
Nu am scazut gazul, ca acolo a dat dezastru !

Cu masina inchiriata?? Chiar nu o mai cred !

Pai 5-6 ore tragi doar sa scoti planul si gazul, plus ca te omoara traficul.

Edited by M4V3RiCk_, 21 October 2018 - 23:50.


#1097
77777-7

77777-7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 665
  • Înscris: 24.10.2016

 M4V3RiCk_, on 21 octombrie 2018 - 23:46, said:

Da, eu Posted Image

Uni nici mcar "buna/salut nu ziceau"

Mi-am schimbat parerea intre timp: maxim un buna/salut !

In rest, daca se poate, "not a fucking word ! "
Baga nasul in telefon si lasa-ma Posted Image

Te duc din A in B. End of deal.



In UK se dau teste serioase sa iei licenta ca "driver"
Mai ales in Londra

Iti verifica masina la un "RAR" de la consilu, ca sa iti licentiezi masina.


La Uber 75% din bani sunt ai tai.

La taxi cam 40% sau maxim 50%

In Londra e 1.25 lire/mila tariful ~ pretul unui litrul de motorina.
2.5 tarif de baza
Si 6 lire anularea.

Pai as vrea si eu tarife macar la 50% din ce e in Londra.
Ca preturile la servicii/mancare/ etc nu cred ca sunt la 50% din Londra.


la minicab(adica uber si alte firme asemenea) tariful minim e :
-uber 5 lire minim primele 2-3 mile(cred ca 2.5 ?!?, nu am lucrat eu dar altii cunoscuti pe uber)
-la alte firme minicab, de ex la a mea: e 8 lire primele 4 mile, poi 1.4 pe mila pana la 20 mile, apoi 1.3 pana la 40 mile, 1.2 pe mila peste, etc, unele accounturi au preturi mai rduse fiindca-s joburi lungi, de ex cu trenari(soferi de tren intre statii intre orase, sua in orase, e iarasi 8 lire primele 4 mile, apoi 0.8 pe mila)
  -tot la firma mea la card e iarasi 8 lire primele 4 mile, acum recent s-a facut 24 lire pt cash/card minim la primele 6 miel doar in orele de varf, rush ohur, apoi in rest e iarasi 8 lire minim cash/card in alte ore.,
   - la account waiting time e 30p minitul, iese 12 lire ora, la crd/cash e vreo 30 lir ora, dar nu sta nimeni asa mult.
   -la aeroport account trebuie sa asteptam minim o ora jumate apoi cancel, waiting time intra abia dupa 30 minute, deci esti platit din urma cele 30 min plus in continuare, daca vina la 29 minute, mouie waiting time, doar milele, daca vine la 1 ora sau 2 waiting time plus mile evident, in rest la accounturi non aeroport si card de orice fel waiting time e 10 minute, nu 30, ii zice firma ''courtesy time'' adica incercam sa ne prefacem ca ne pasa de client si daca evident se misca mai greu coada la pasapoarte etc, nu stam 10 minute si fugim, stam o ora si-l ducem la destinatie, dar la account in alte parte 10 minute si pa, ori ii suna controlerul is iese, etc.
La account preturile is dupa ce firma deja si-a luat partea, vine cam 45% firma, 55% soferul, cam asa iese din ce am aflat din intamplare de la unii clienti pe account care au intrebat de curiozitate ca altfel pe joburi pe pda de account nu apare pretul, doar post code pick up , drop off, nume, nt tel, data si ora, plus detalii daca vrea sa specifice un anumit loc de pickup unde e mai naspa de parcat, cod acces parcare, etc.

Asta de zici tu ''se dau teste serioase sa iei licenta ca "driver" e valabil la black cab, nu minicab. La black cab da trebuie sa stii toate strazile pe o raza de 6 sua 7 mile pornind din Charring Cross, un punct din centrul Londrei, deci ai 300 ''rute'' pe care le inveti, o ruta are punct A si punct B. La A te invarti putin in jur sa vezi strazi pe acolo in 2/300 m, apoi conduci sageata in B, unde iar vezi strazi in jur. Rutele astea 300 avand puncte A si B de-a lungul si latul Londrei, in cele 7 mile cerc, o sa ajungi invevitabil sa inveti toate straziel si toate conexiunile, toate miile de strazi, dar dureaza vreo 5-6 luni sa faci astea 300 rute, se face ca-i mai simplu cu mopedul cu o harta tiparita pe A4 in fata ta sub gemuletul ala mic de moped, si faci vreo 5-6 rute pe zi, iar si iar, si pe fiecare A4 ai ruta printata cu strazi nume, deci mergand asa, fara gps, ci doar uc harta si citint strazile pe conlturile la toate cladirile, inveti tot.
Apoi dupa alea 300 rute, mai sunt un set de rute de vreo 120 aprox, zona Paddington etc, eva mai speciale deoparte fiindca is mai complicate, rare, nu stiu exaact care-i faza, nu le fac oricum, ca nu-s black cab.
Cat timp facu rutele astea 300 + 120, mergi la testari initial o data pe luna, si intr-un birou unu, de obicei ex politist/etc, te testeaza, te freaca, tranteste sertare, face misto, iti zice de ce te-ai asezat, ia mana de la usa, etc..numai sa te oftice, sa vada cum reactionezi, asta asa de buna ziua apoi cu harta i nfata lui, ia o sfoara si o pune intre oricare 2 puncte si tu trebuie sa-i zici cea ma iscurta ruta, Strada x ,stanga pe v, dreapta pe i, stanga pe L, etcpana la final. Daca o nimeresti o ruta, doua cate vrea, iti da punctaj la fiecare , din maxi 16 puncte pe vizita, daca iei 10 sau 12 treci la urmatoarul nivel, cand vizita e mai apropiata, daca nu stai pe nivelul ala pana faci 12 punccte minim. Si uite asa se face ca poti sa stai pe rutele alea 1,2,3 ani.
Apoi dupa ce treci de rute, trebuie sa inveti vreo 20.000(20 mii) puncte de interes pe toate rutele astea, si asta iti mananca o parte din aia 2,3 ani in general, unii iau licenta in 2 ani altii in 8 daca si lucreaza ceva, dar care face non stop, 8 ore 5,6,7 zile poate sa ia in 2 ani. Punctele de interes fiind bancomate, banci, spitale, statii tren, hotel, etc, farmacii, magazine orice e un loc care poate fi destinatie. Asta se testeaza aleatoriu, de obicei intr-o perioada se plimba instructorii pe anumite zone si noteaza punctele de interes si apoi intreaba din ele, si asa e mai simplu ca nu trebuie sa stii toate 20 mii ci 20 mii asa si asa, apoi la testul in sine dupa ce unii ies din test, stau pe afara si ori dau ori vand ca ponturi informatia ''din ce zona intreaba in ziua aia/saptamana aia'' si asa e mai usor sa iti reimprospatezi memoria pe ''ceva mai usor'' doar cuteva sute o mie puncte. Sau poate ai ghinion si tot nu le-ai invatat din timp.
Deci asta-i pt black cab, care fac in final banii lor, nu nimic 40% etc, astia is pe poula lor, ia de pe strada, are voie sa faca asa , lumea sa-i strige si ei sa ia direct di nstrada. La mine ca minicab a fost un test de vrajeala gen unde-i nord, in ce directie merggi sa ajunig in sud..raspuns inspre sud., si sa facem rute cu harta in fata lol, ei stiind ca vor merge cu tomtom/etc, si testul asta se face in orice birou bananier cu se face ITP/MOT-ul, pe cand testarea pt black cab ''knowledge'' se face doar la sediu autoritatii, PCO, public carriage office(biroul public de carausie lol) in conditii stricte.

#1098
M4V3RiCk_

M4V3RiCk_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,672
  • Înscris: 01.08.2007
@77777-7 interesante informatii :)

Da, la black cab ptr Londra e crima si pedeapsa.

La minecab / private hire banuiesc ca e mai lejer.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate