Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

Edge Titanium ... Burgundy Velvet

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
486 replies to this topic

#379
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,447
  • Înscris: 08.12.2006

View PostTyby, on 11 august 2021 - 11:31, said:

Stii altul mai bun?! Posted Image Posted Image

Sa fie si reprezentanta Ford? Nope, nu prea, din pacate. Nu ca ar fi astia cei mai buni..insa nici ceilalti nu-s vreo "smecherie".

#380
tauru242

tauru242

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.09.2005

View PostTyby, on 10 august 2021 - 15:29, said:

136.500 km (pe-acolo)


Cum am nevoie de ele "ieri", ca trebuie sa plec, si oferta a fost limitata la Michelin si Nokian in short notice, insa cu 100 EUR in plus pe bucata pentru Michelin, am ramas pe Nokiane pentru sfarsitul verii, si asa le vedem si cum se comporta dupa geometrie, ca n-as fute un set nou-nout de Michelin-uri, la 1.200 EUR, asa, in cateva luni.

Nici sa nu mai văz in ochi Michelin dupa ce mi s-a borșit pe lateral un Multibib pe un utilaj  si costa inlocuirea lui 7000 de leusteni cu acelasi Multibib de 3 parale iar o alta marca decenta era 4000. Nici gratis nu le-as lua.

Edited by Tyby, 12 August 2021 - 15:02.


#381
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
taurule, chestiunea asta este relativa. Este normal ca inlocuirea unei gume scumpe cu una de acelasi fel (din varii motive) sa fie ... scumpa.

Nu stiu cat de eficiente sunt pe tractoare, insa pe auto am simtit diferentele intre Michelin si Nokian (de exemplu) si pe vara, si pe iarna. Doar ca da, si aici, sunt cu 40 - 50+ % mai scumpe Michelin-urile.

#382
tauru242

tauru242

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.09.2005
Nu contest ca pe auto or fi mai performante dar daca mi s-a pus pata… 🚑

#383
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
137.000 km

Luat masina astazi de la Tiriac, cu un halat generos (3.100 RON cu tot cu TVA si reduceri! :w00t: - ~1.250 RON manopera, si vreo 1.850 RON piese / materiale): revizie generala, inlocuit placute fata-spate, inlocuit lichid frana, stand frane, geometrie.

Separat s-a inlocuit pe garantie un senzor de presiune ulei motor - aparent de acolo erau semnalele de la accelerare brusca la peste 165-170 :peacefingers: Vedem.

Dupa care am schimbat gumele cu Nokian Powerproof SUV 105Y XL, cu un halat total de 3.600 RON (gume si montaj).

Traiasca! :w00t:

#384
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006
Acum am inteles in sfirsit cum a ajuns Tiriac miliardar Posted Image

#385
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
Poi ce, credeai ca din tenis?! :w00t:

PS: preturile alea de mai sus au deja aplicata o reducere de 20 - 25%, in functie de item :w00t:

#386
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
140.000 km

Alaltaieri, prin Grecia, la intoarcere, la dealurile lungi de pe Egnatia, cu panta generoasa, si viteza pe tempomat la 160 ( Posted Image ) masina intra in protectie, nu mai tragea, cu viteza scaznd pana spre 120 uneori. Am vazut apoi ca acul de temperatura urca pe rosu. Pus un OBD si Torque, pe la 110 - 111 grade C taia AC si puterea, si s-a dus pana la maxim 115 la o accelerare prelungita in panta.

La drept / vale / dealuri normale nu am vazutr nimic. temperatura se tinea sub 104-105.

Afara 29-30 grade. Masina incarcata ... "binisor".

Altfel, in trafic normal statea in 95 - 104, cu normal in 96 - 98 grade.

Am oprit la o spalatorie intr-un sat de langa Salonic, am rugat pe om sa imi bage jetul la radiatoare 1-2 minute.

A ajutat vizibil, temperatura de trafic normal scazand cu vreo 4-6 grade, si extrem de greu peste 103-104 (se vedea cu ochiul liber deschiderea completa a termostatului la 100 grade, practic, in sarcina, varia intre 97 si 103 grade). O singura data a ajuns scurt in limitare, la un deal inainte de Kulata, pe autostrada, nu m-a lasat sa trec de 140. Posted Image

Prin BG nu am simtit nimic in neregula pana in 170, desi am tras destul de tare de ea, cu monitorizare temperatura OBDII permanent. Nu a sarit de 107 grade in testele cele mai "grele". Temperatura de afara insa si ea ceva mai scazuta (la 25 - 27 grade).

Cum radiatoarele sunt probabil destul de "incarcate" de vitezele medii din ultimii cel putin 50.000 km, asta poate fi o sursa de racire ineficienta. Sau termostatul, sau vreun senzor. Sau o combinatie. Vedem la un moment dat in viitorul apropiat, deocamdata monitorizez (astazi am dat cu jetul prelung pe la radiatoare, cat am putut ajunge prin grile, si am vazut mult maro iesind pe partea ailalta! Posted Image). Prin Bucuresti nu am vazut peste 94-95 grade. Iddle la 88.

Edited by Tyby, 05 September 2021 - 19:36.


#387
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,405
  • Înscris: 03.12.2005
Cand mai ai patanii din astea, racirea de urgenta fa-o dand caldura la maxim inauntru. E mai putin incomod decat sa ajungi pe marginea autostrazii.
Iar pentru curatat mustele din radiator ia de la frigotehnisti un condenser/coil cleaner (sau de pe amazon) si da-i sa sune. Ajuta si spuma aia activa, daca ai cum s-o tintesti in radiatoare mai usor decat in ochi. Mai greu un pic, mai ales ca radiatorul de apa e al doilea in ordinea de atac.

#388
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
Sebulbule, nu am avut nevoie de racire de urgenta, ci doar - in cateva portiuni, la deal, nu am putut sa urc cu 160 km/h, ci doar cu 135-140-150 (120 in extremis). Pur si simplu lasatul mai moale scadea temperatura instant.

Am mers cu Kuga (Mk1) prin Istanbul, vinerea dupa-amiaza, vreo 2.5 ore, cu geamurile deschise si caldura la maxim, in septembrie (2014) - ventilatorul de la Kuga nu mai pornea (lagare obosite, curent mare, intra in protectie circuitul).

O sa las masina la Tiriac, sa investigheze. Daca e de curatat radiator, se demonteaza, se curata sau - in extremis - se schimba. Sper sa nu fie cazul.

Radiatorul din fata este cel care preia si mehlemul cel mai mult, deci ... oricare ar fi, trebuie curatat.

Vedem cum se comporta in zilele urmatoare.

#389
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View PostTyby, on 05 septembrie 2021 - 16:33, said:

140.000 km

Alaltaieri, prin Grecia, la intoarcere, la dealurile lungi de pe Egnatia, cu panta generoasa, si viteza pe tempomat la 160 ( Posted Image ) masina intra in protectie, nu mai tragea, cu viteza scaznd pana spre 120 uneori. Am vazut apoi ca acul de temperatura urca pe rosu. Pus un OBD si Torque, pe la 110 - 111 grade C taia AC si puterea, si s-a dus pana la maxim 115 la o accelerare prelungita in panta.

Eu as paria pe un termostat care s-a lenevit.
Asa cum a zis si sebulbus, radiatorul de apa e al doilea dupa ala de clima. In cazul in care nu ai radiatorul de clima PLIN de insecte (greu de crezut), atunci cauza ar trebui sa fie in alta parte.

#390
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
Si eu am dat vina pe termostat, insa l-am vazut cum lucreaza, practic instant la 100 grade. Dar ... ala este usor de schimbat, ideea e sa nu fie in alta parte (pot sa ma gandesc la o pompa de apa etc). Si atunci poate nu ar fi rau sa facem si ceva cu distributia, ca nu mai e mult (ma rog, 10 ani sau 200k km / 125k mi)... Zic si eu :)

Vedem ...

#391
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,063
  • Înscris: 26.11.2001
N-ai si o pompa auxiliara de apa?

#392
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
Nu cred, nu am auzit de asa ceva.

Separat, cam asta a fost "traficul" de concediu.

Attached File  2021-09-05 21.59.40.jpg   331.61K   98 downloads

Edited by Tyby, 06 September 2021 - 11:45.


#393
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,063
  • Înscris: 26.11.2001
In grupul VAG la manifestarile pe care le-ai descris tendinta este sa se ia in calcul si pompa auxiliara de apa (electrica).
Aceasta da eroare cand nu mai merge, dar daca incepe sa aiba probleme, sa nu mai asigure debitul in conditii extreme ECU nu inregistreaza cod de eroare.

Era o idee de investigatie...

#394
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
Cica ezista si la Edge ...

https://parts.lakela...2GZ18D473A.html

Vedem, thx!

#395
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Schimbă distribuția și pompa de apa, a fost un caz recent la un Kuga cu aceeași motorizare și odo aproximativ la fel.
Și ai putea face și un update la ceasuri, ar trebui să iei legătura cu Cristian Zaharia, îl găsești pe fb (jeffe pe clubford).


#396
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,399
  • Înscris: 29.11.2001
3k-ule, o sa vad cand ajung la Tiriac cu ea.

De ce sa fac update la ceasuri? Ce avantaje imi aduce asta?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate