Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Edge Titanium ... Burgundy Velvet
Last Updated: May 04 2024 11:06, Started by
Tyby
, Oct 02 2017 19:21
·
12
#379
Posted 11 August 2021 - 13:54
#380
Posted 11 August 2021 - 15:03
Tyby, on 10 august 2021 - 15:29, said:
136.500 km (pe-acolo) Cum am nevoie de ele "ieri", ca trebuie sa plec, si oferta a fost limitata la Michelin si Nokian in short notice, insa cu 100 EUR in plus pe bucata pentru Michelin, am ramas pe Nokiane pentru sfarsitul verii, si asa le vedem si cum se comporta dupa geometrie, ca n-as fute un set nou-nout de Michelin-uri, la 1.200 EUR, asa, in cateva luni. Edited by Tyby, 12 August 2021 - 15:02. |
#381
Posted 11 August 2021 - 19:09
taurule, chestiunea asta este relativa. Este normal ca inlocuirea unei gume scumpe cu una de acelasi fel (din varii motive) sa fie ... scumpa.
Nu stiu cat de eficiente sunt pe tractoare, insa pe auto am simtit diferentele intre Michelin si Nokian (de exemplu) si pe vara, si pe iarna. Doar ca da, si aici, sunt cu 40 - 50+ % mai scumpe Michelin-urile. |
#382
Posted 11 August 2021 - 20:12
Nu contest ca pe auto or fi mai performante dar daca mi s-a pus pata… 🚑
|
#383
Posted 12 August 2021 - 15:08
137.000 km
Luat masina astazi de la Tiriac, cu un halat generos (3.100 RON cu tot cu TVA si reduceri! - ~1.250 RON manopera, si vreo 1.850 RON piese / materiale): revizie generala, inlocuit placute fata-spate, inlocuit lichid frana, stand frane, geometrie. Separat s-a inlocuit pe garantie un senzor de presiune ulei motor - aparent de acolo erau semnalele de la accelerare brusca la peste 165-170 Vedem. Dupa care am schimbat gumele cu Nokian Powerproof SUV 105Y XL, cu un halat total de 3.600 RON (gume si montaj). Traiasca! |
#384
Posted 13 August 2021 - 12:10
Acum am inteles in sfirsit cum a ajuns Tiriac miliardar
|
#385
Posted 13 August 2021 - 20:52
Poi ce, credeai ca din tenis?!
PS: preturile alea de mai sus au deja aplicata o reducere de 20 - 25%, in functie de item |
#386
Posted 05 September 2021 - 16:33
140.000 km
Alaltaieri, prin Grecia, la intoarcere, la dealurile lungi de pe Egnatia, cu panta generoasa, si viteza pe tempomat la 160 ( ) masina intra in protectie, nu mai tragea, cu viteza scaznd pana spre 120 uneori. Am vazut apoi ca acul de temperatura urca pe rosu. Pus un OBD si Torque, pe la 110 - 111 grade C taia AC si puterea, si s-a dus pana la maxim 115 la o accelerare prelungita in panta. La drept / vale / dealuri normale nu am vazutr nimic. temperatura se tinea sub 104-105. Afara 29-30 grade. Masina incarcata ... "binisor". Altfel, in trafic normal statea in 95 - 104, cu normal in 96 - 98 grade. Am oprit la o spalatorie intr-un sat de langa Salonic, am rugat pe om sa imi bage jetul la radiatoare 1-2 minute. A ajutat vizibil, temperatura de trafic normal scazand cu vreo 4-6 grade, si extrem de greu peste 103-104 (se vedea cu ochiul liber deschiderea completa a termostatului la 100 grade, practic, in sarcina, varia intre 97 si 103 grade). O singura data a ajuns scurt in limitare, la un deal inainte de Kulata, pe autostrada, nu m-a lasat sa trec de 140. Prin BG nu am simtit nimic in neregula pana in 170, desi am tras destul de tare de ea, cu monitorizare temperatura OBDII permanent. Nu a sarit de 107 grade in testele cele mai "grele". Temperatura de afara insa si ea ceva mai scazuta (la 25 - 27 grade). Cum radiatoarele sunt probabil destul de "incarcate" de vitezele medii din ultimii cel putin 50.000 km, asta poate fi o sursa de racire ineficienta. Sau termostatul, sau vreun senzor. Sau o combinatie. Vedem la un moment dat in viitorul apropiat, deocamdata monitorizez (astazi am dat cu jetul prelung pe la radiatoare, cat am putut ajunge prin grile, si am vazut mult maro iesind pe partea ailalta! ). Prin Bucuresti nu am vazut peste 94-95 grade. Iddle la 88. Edited by Tyby, 05 September 2021 - 19:36. |
#387
Posted 05 September 2021 - 18:54
Cand mai ai patanii din astea, racirea de urgenta fa-o dand caldura la maxim inauntru. E mai putin incomod decat sa ajungi pe marginea autostrazii.
Iar pentru curatat mustele din radiator ia de la frigotehnisti un condenser/coil cleaner (sau de pe amazon) si da-i sa sune. Ajuta si spuma aia activa, daca ai cum s-o tintesti in radiatoare mai usor decat in ochi. Mai greu un pic, mai ales ca radiatorul de apa e al doilea in ordinea de atac. |
#388
Posted 05 September 2021 - 19:35
Sebulbule, nu am avut nevoie de racire de urgenta, ci doar - in cateva portiuni, la deal, nu am putut sa urc cu 160 km/h, ci doar cu 135-140-150 (120 in extremis). Pur si simplu lasatul mai moale scadea temperatura instant.
Am mers cu Kuga (Mk1) prin Istanbul, vinerea dupa-amiaza, vreo 2.5 ore, cu geamurile deschise si caldura la maxim, in septembrie (2014) - ventilatorul de la Kuga nu mai pornea (lagare obosite, curent mare, intra in protectie circuitul). O sa las masina la Tiriac, sa investigheze. Daca e de curatat radiator, se demonteaza, se curata sau - in extremis - se schimba. Sper sa nu fie cazul. Radiatorul din fata este cel care preia si mehlemul cel mai mult, deci ... oricare ar fi, trebuie curatat. Vedem cum se comporta in zilele urmatoare. |
|
#389
Posted 05 September 2021 - 19:36
Tyby, on 05 septembrie 2021 - 16:33, said:
140.000 km Alaltaieri, prin Grecia, la intoarcere, la dealurile lungi de pe Egnatia, cu panta generoasa, si viteza pe tempomat la 160 ( ) masina intra in protectie, nu mai tragea, cu viteza scaznd pana spre 120 uneori. Am vazut apoi ca acul de temperatura urca pe rosu. Pus un OBD si Torque, pe la 110 - 111 grade C taia AC si puterea, si s-a dus pana la maxim 115 la o accelerare prelungita in panta. Eu as paria pe un termostat care s-a lenevit. Asa cum a zis si sebulbus, radiatorul de apa e al doilea dupa ala de clima. In cazul in care nu ai radiatorul de clima PLIN de insecte (greu de crezut), atunci cauza ar trebui sa fie in alta parte. |
#390
Posted 05 September 2021 - 19:58
Si eu am dat vina pe termostat, insa l-am vazut cum lucreaza, practic instant la 100 grade. Dar ... ala este usor de schimbat, ideea e sa nu fie in alta parte (pot sa ma gandesc la o pompa de apa etc). Si atunci poate nu ar fi rau sa facem si ceva cu distributia, ca nu mai e mult (ma rog, 10 ani sau 200k km / 125k mi)... Zic si eu
Vedem ... |
#392
Posted 06 September 2021 - 11:42
Nu cred, nu am auzit de asa ceva.
Separat, cam asta a fost "traficul" de concediu. 2021-09-05 21.59.40.jpg 331.61K 98 downloads Edited by Tyby, 06 September 2021 - 11:45. |
#393
Posted 06 September 2021 - 16:37
In grupul VAG la manifestarile pe care le-ai descris tendinta este sa se ia in calcul si pompa auxiliara de apa (electrica).
Aceasta da eroare cand nu mai merge, dar daca incepe sa aiba probleme, sa nu mai asigure debitul in conditii extreme ECU nu inregistreaza cod de eroare. Era o idee de investigatie... |
|
#394
Posted 06 September 2021 - 16:46
#395
Posted 07 September 2021 - 09:34
Schimbă distribuția și pompa de apa, a fost un caz recent la un Kuga cu aceeași motorizare și odo aproximativ la fel.
Și ai putea face și un update la ceasuri, ar trebui să iei legătura cu Cristian Zaharia, îl găsești pe fb (jeffe pe clubford). |
#396
Posted 09 September 2021 - 23:15
3k-ule, o sa vad cand ajung la Tiriac cu ea.
De ce sa fac update la ceasuri? Ce avantaje imi aduce asta? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users