Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Flota lui Robert
Last Updated: Dec 14 2022 08:18, Started by
Tront
, Feb 20 2017 18:41
·
0
#199
Posted 29 January 2021 - 22:14
@LauCalin 2100 rpm.
ODO: 197.300 km. Ieri am depus pentru numere, azi am luat numerele. Eram nitel nehotarat, dar este primul numar personal pentru mine si culmea este ca imi place tare mult. 380 ron RCA pe 6 luni, 55 taxa talon, 15 ron aranjat acte ( sunt nitel lenes ) si 85 ron numerele. Ma enerveaza nitel rezervorul micut ( 45l vs 60l Fluence ), desi cu ultimul plin am facut 670 km prin oras. Cu Fluence-ul rar faceam 750-800 km cu un plin. Am media de cand am luat masina 5.9, mers doar prin Bucuresti, dimineata cand e frig lasat masina pornita 15-20 de minute pana imi savurez cafeaua. Ma fascineaza ca am un consum mic cu ea, mai ales ca nu o menajez pentru consum. Urmeaza sa ies si la primul drum intins cu ea, pe 6 februarie, daca nu ne trezim cu amanare, avem programari in Ploiesti la vaccinare. Dupa ma gandeam sa mergem si pe la munte, sa vedem ceva zapada. Attached FilesEdited by Tront, 29 January 2021 - 22:22. |
#200
Posted 12 February 2021 - 22:03
ODO: 197.800
Nu am mai reusit sa plecam la vaccinare, am fost reprogramati pe 23 februarie. Sa speram ca nu apar alte surprize. Pe 8 ianuarie, stateam linistit in coloana ( cam de 10 minute nemiscat, traiasca redeschiderea scolilor ) si cel din spate a zis sa pupe Ibiza. Asa ca mi-a oferit amiabila si acum astept banii pentru pupic. Azi am facut si distributia, de 2 zile se auzea un mic huruit ca de rola si aveam in plan de cand am luat masina, dar nu am avut timpul necesar sa ma lipsesc de masina si sa imi iau piesele.. chiar daca lucrez cu ele zilnic ). Piese: 780 ron + 400 manopera. Distributia + accesorii gates, pompa de apa Hepu si antigel original G12++. Inspirat am fost, rolele care faceau zgomot erau fix de la distributie. Dar nu reusesc sa ma lamuresc prea bine si am cautat inclusiv la furnizorii cu care lucram la munca... Daca prima distributie la 1.2 tdi se face la 210.000 km/5 ani, urmatoarea cand se face? Daca stie cineva, dau o bere . In rest, sunt foarte multumit de consum, a crescut nitel media saptamana asta de la 5.8 la 6.1 dar mi se pare super civilizat pentru Bucuresti. Attached Files |
#201
Posted 13 February 2021 - 10:01
8 februarie probabil...atunci or început școlili😀
Consum super pt bucale, drumuri bune în continuare 🍺 |
#202
Posted 13 February 2021 - 12:09
Bravo, felicitari, deci masina e "impecabila tehnic".
|
#203
Posted 14 February 2021 - 11:52
corcodel10, on 13 februarie 2021 - 10:01, said:
8 februarie probabil...atunci or început școlili�� Consum super pt bucale, drumuri bune în continuare �� Pe 8 februarie a fost, eram la fel de cascat ca cel care a intrat in Ibiza in seara cand am postat. Chiar este impresionant consumul, multumesc, asemenea! @pielea chiar da. Daca tot am reusit sa ma lipsesc de ea o zii, am pus mecanicul sa verifice la sange masina si nu am semne de nimic rau. Pierderi de ulei 0, articulatia este in stare perfecta, pe tester este curata. Multumesc! Edited by Tront, 14 February 2021 - 11:53. |
#204
Posted 14 February 2021 - 12:11
Interesant că are cutie in 6 trepte la o putere așa mica.
|
#205
Posted 14 February 2021 - 13:50
Cutia este in 5 trepte, dar sunt tare lungi.
In oras pana la 80-90 se misca bine masina, dar in depasiri trebuie sa le gandesc mai bine si sa imi iau rezerva mai mare. Dar mi-am asumat lucrurile astea, nu pot sa am pretentii mari de la 75 cp, in acest moment au fost importante alte aspecte decat putere, dotari s.a.m.d. Sunt tanar, am toata viata sa am masini frumoase, dotate, noi . Acum trebuie sa fac bani si sa cresc personal. |
#206
Posted 14 February 2021 - 14:09
2100 rpm, treapta a V-a, 130km/h, consum undeva in jur de 5%, incarcata, mașina de 3100 de euro. Uite de ce dieselul nu va "muri" prea curând.
Edited by LauCalin, 14 February 2021 - 14:11. |
#207
Posted 14 February 2021 - 16:28
@ Tront: Felicitari pentru noua achizitie .
LauCalin, on 14 februarie 2021 - 14:09, said:
2100 rpm, treapta a V-a, 130km/h, consum undeva in jur de 5%, incarcata, mașina de 3100 de euro. Uite de ce dieselul nu va "muri" prea curând. Si cand te gandesti ca mai vezi topicuri la sfaturi achiztii cu bugete de 7000 euro si sunt sfatuiti oamenii sa mai straga asa vreo 20.000 sa isi poata lua o masina de mers pana la aprozar si inapoi . |
#208
Posted 15 February 2021 - 21:05
Daca o persoana are 7000 buget nu ar fi rau sa isi ia un Ibiza de genu la 3000-3500, nu? Eu asa zic.
|
|
#209
Posted 19 February 2021 - 16:49
Multumesc @Galacticul.
Va spun sincer, in realitate nu o sa moara dieselul multi ani. Lucrez cu piata auto, clientii finali, care arata o realitate complet diferita fata de forumuri. Va spun sincer, majoritatea masinilor sunt diesel. De ce aleg diesel si eu? 1. Am decont de motorina si doar motorina o suma considerabila. 2. Imi place mult de tot cum se conduce dieselul, simt ca am baza si putere in el. Prin comparatie, am condus Ford Fiesta 2020 1.0 turbo si mi se pare mult mai fasneata Ibiza si am baza mai mare sa ma infig in ea, desi Fiesta are mai multi CP. 3. Imi place sunetul de diesel, mult de tot. Nu am vrut sa postez la sfaturi achizitii. Am urmarit piata, am vazut ce repere au probleme, preturi de piese si cel mai potrivite mi se par masinile din grupul VAG. Poate nu au fiabilitatea cu care se lauda japonezele, simplitatea, dar stiu ca la orice ora din zii si noapte gasesc orice piesa, practic nu stau nici macar o secunda cu masina pe bara. Pe langa asta, costurile de intretinere sunt mici in grupul VAG. Pe langa grupul VAG, as mai adauga Logan, Megane-urile ( desi aici ai niste repere la care risti sa stai cu masina pe bara ) si BMW. Loganul nu imi place deloc, Megane 4 nu am gasit una ok si depaseam bugetul de 8000 de euro, BMW-urile nu imi plac absolut deloc cum se conduc, cum stau la volan. Asa ca... am ramas cu grupul VAG. De ce am dat 3100 euro vs 8000 de euro cat puteam? Pentru ca eram calic ( sau roman ), daca luam ceva de tot bugetul cautam sa fie ,, extra mega full '' km putini, impecabila, an nou. Lucru relativ imposibil, asa ca am preferat sa iau o jucarie, fabricata destul de recent, km decenti, pret mic de achizitie ( respectiv pierdere mica la revanzare dupa o perioada ) si sa mai trag de bani/urc bugetul ca sa imi iau ceva cu adevarat pe placul meu si pe care il pot sustine cu adevarat. Asta e, eu chiar sunt fericit cu Ibiza, imi place maxim masina, din pacate deja m-am atasat si de asta ( mama lor de fiare... ), e o masina cinstita, arata bine, imi fac naveta zilnica cu ea ( 2 saptamani ~35 km/zii si alte 2 saptamani 60 km/zii ). ODO: 198.200 S a ars primul bec pe faza scurta, l-am inlocuit, dar evident cum sunt un cascat ( o fi de la indragosteala? ) am pierdut siguranta care tine becul. Evident ca nu se gaseste separat... Inca caut solutii sa rezolv problema, pana atunci stau si imi iau flashuri de la toti. In rest, singura problema este ca trebuie sa ma opresc sa bag motorina, am intrat de aseara pe rezerva, dar imi este atat de lene )))). |
#210
Posted 24 February 2021 - 20:21
ODO: 198.600.
Impresii de la primul drum lung? Trage ok pana la 110-120 ( ok pentru 75 cp ) dar peste... e lesinata. Am mers in general pe Cruise Control 110 km/h pe DN1, cu varfuri la 140 si pe traseul Gara de nord > Domnesti > Ploiesti > Domnesti ( 170 km ) am scos consum de 4.7. Scaunele erau muuuult mai comode in Fluence, dar sunt mult mai bune cele din Seat fata de un Logan deci sunt decente. Nu mi se pare nici putin dar nici mult, dar la cat de laudat este pentru consumuri, ma asteptam sa consume mai putin. La ore de varf scot 7 si daca am bulan sa fie liber scoate intre 5.5-6. Mergem mai departe, speram fara incidente. Attached FilesEdited by Dany_Darke, 29 March 2021 - 00:17. |
#211
Posted 28 March 2021 - 13:06
ODO: 200.1xx.
Joi am depasit si pragul de 200.000 km. Intre timp am reusit sa ma conectez si eu la reteaua 5G, nitel mai aproape prin Giurgiu. La intoarcere pe A1 ma cam deranjau camerele de rovinieta, cred ca este de la chip... Consumul decent, 5.5 pe autostrada, mers pe stilul desfundat dupa destul de multi km, in oras. M-am indurat sa o spal dupa... 3 saptamani? Era toata numai namol interior exterior. Daca ploua astazi, puteti sa ma injurati pe mine. Mi-a venit si sigla pentru cheie, dupa un drum la posta vamala ca al meu prieten chinez pentru o sigla de 1 dolar, a declarat 150 de dolari... In rest, nu am de ce sa ma vait, nu consuma ulei, merge decent, daca avea ceva mai multi caluti, era tare fain. Dar ma multumesc ca am un consum mic si un cost mai redus in caz de apar probleme ( care sper sa nu apara ). Ma bate tare de tot sa dau avansul la o Dacia Spring si eventual sa pastrez Ibiza de back up pentru drumuri lungi. Inca fac calcule, inca am frica de electrice... Oare gasesc pe undeva de imprumutat/inchiriat o masina electrica pentru 5-7 zile ca sa vad cum supravietuiesc cu ea? P.S: Din sursele mele am aflat ca Fluence-ul a ajuns dauna totala... Inca nu am reusit sa primesc si poze cu ea... Din ce am primit de la prieteni si dupa cum pare din mai multe semne distinctive se pare ca si Tigra a avut o soarta nasoala... https://www.bihon.ro...produs-3648371/ Attached Files |
#213
Posted 29 March 2021 - 16:49
Nu-i o linie in plus la logo-ul ala de Seat?
https://www.seat.ro/ L.E.: nevermind, e logo-ul vechi. Am 32 de ani, sunt pasionat de masini si abia acum am realizat ca Seat avea inca o linie la mijloc in logo. Mereu am avut impresia ca a avut logo-ul actual dintotdeauna. Edited by paul_kelso, 29 March 2021 - 16:51. |
|
#214
Posted 29 May 2021 - 14:55
ODO Ibiza: 204.000 km.
La acest ODO a si plecat de la mine, pe o suma multumitoare in plus din cauza unor probleme aveam nevoie de niste bani pentru o problema in familie cand am vandut o. Ieri am cumparat un BMW, 320D, E91, 2008. Cumparat la un pret foarte bun, adus din Germania, figureaza la BMW cu lantul schimbat ( e cel cu lantul pe spate ), 235.700 km la achizitie. A prins nitel de grindina pe capota/plafon dar se rezolva la PDR. A fost singura masina in mintile ei tehnic in bugetul pe care il aveam. Attached FilesEdited by Tront, 29 May 2021 - 14:56. |
#216
Posted 22 July 2021 - 15:53
Nu avea probleme Ibiza, bucsile de bascula erau usor crapate si urma o inlocuire inainte sa o vand.
BMW-ul are 240.500 km acum, aproape 5000 km cu ea in aproape 2 luni. Am facut si un drum la mare cu ea si sunt foarte incantat de cum se aseaza/poarta pe autostrada. Urmeaza inca 2 drumuri minim in urmatoarea perioada. Am facut RAR-ul, dupa ceva show. Am primit revenire initial ca nu aveam placuta producator ( placuta cu masele, cod motor, greutati, VIN ). Am mers la BMW, platit 160 ron, comandat, dupa 8 zile vine placuta, merg la RAR, placuta era gresita. Aveam cod motor de X5 si greutatile de... camion! Dupa ceva scandal, show si evitat dosar penal din aceasta cauza ( da, inginerii RAR au vrut sa cheme politia pentru fals... ) am reusit sa o rezolv, sa primesc eticheta potrivita si sa primesc cartea. Acum am tot dosarul pregatit, pe 13 august am prins cu greu programare la numerele negre. Tehnic, am pus cauciucurile de vara, dupa ce le-am pus am luat o groapa pe prelungirea ghencea unde am rezolvat 2 cauciucuri, am cumparat 2 cauciucuri noi. Am facut revizia la 236.000 km + verificare generala unde gasisem o pata mica de ulei la garnitura de la tacheti. Nu aveam timp sa o fac si am revenit la 238.000 km sa o fac. In rest, motorina si timp sa fie . P.S: poza nu e de pe plaja, este o parcare in Mamaia Nord ( cu semn de parcare si are stalpisori sa nu intrii pe plaja ). Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users