Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Xiaomi Mi5s
Ultima postare: apr 03 2018 20:23, Inițiat de
devlin2427
, sep 24 2016 09:24
·
0
#93
Publicat: 21 octombrie 2016 - 07:10
Eu am cerut refund la handicapatii aia. Vad ca inca nu au raspuns la cererea mea. Refuz sa astept atat pe banii mei.
Nu cred ca e vorba de sarbatorile ce s-au incheiat de ceva timp in China; e imposibil sa nu poti trimite (nu livra) un produs in 7 zile lucratoare. In plus, logic fiind, in cazul in care eu as fi avut un flux enorm de comenzi, cred ca as fi chemat angajatii la munca si in weekend. Cred ca ei nu au fizic produsele, iar problemele lor interne nu ma intereseaza. |
#95
Publicat: 21 octombrie 2016 - 08:40
Colegule,
Sunt sigur ca stii care este diferenta intre livrarea si expedierea unui colet. Am intrebat inainte de a cumpara (scria si pe site, inclusiv ca vanzatorul se obliga in maxim 7 zile lucratoare sa faca expedierea) si mi s-a spus ca 3-5 zile (lucratoare) dureaza sa expedieze un colet. In plus, au dat un numar de AWB care, este valid, insa este o rezervare doar ca sa inchida gura cumparatorului. Asta e AWB-ul, la comanda din 12.10. "Marţi, Octombrie 18, 2016 Tara Timp Piese 1 S-au primit informaţiile privind expedierea HONG KONG - HONG KONG 20:15 " Sa intelegem corect :asta nu inseamna ca a fost trimis coletul. Doar exista rezervarea pentru colet. Rezervare pe care ei o fac pentru a nu putea tu, ca si utilizator, sa dai Open Dispute (pentru ca ... teoretic este expediat coletul nu ? ) Nu stiu cum te-ai simtii/sau poate te simti tu, in momentul in care ti se face o promisiune care nu este onorata, si mai mult decat atat, nu-ti spun macar - "ma prostule, comanda ta o sa o expediem in 2 saptamani." Personal nu imi place sa fiu mintit pe banii mei. Am aproximativ 100 de itemuri cumparate de pe aliexpress. Si intotdeauna au ajuns in timpul promis de vanzator (in cazul in care am platit DHL), sau vanzatorul a dat cancel din lipsa de stoc. Referitor la experienta ta cu Flanco sau Altex, eu nu am dat niciodata comanda online la ei, deci nu ma pot pronunta. Am cumparat direct din magazin. |
#96
Publicat: 21 octombrie 2016 - 08:47
Nu vreau sa par ca tin partea cuiva.
Stiu exact ce este rezevarea, nu e pentru a te impresiona pe tine, curierul ii da un number de traking si se angajeaza sa vina sa ridice pachetul. Practic dupa rezervare este treaba curierului. Sambata/duminica si sarbatori nu sunt zile lucratoare pentru ei ar fi trebuit sa stii daca ai 100 itemuri de la aliexpres. |
#97
Publicat: 21 octombrie 2016 - 09:17
wolfydRg, on 21 octombrie 2016 - 08:47, said:
Practic dupa rezervare este treaba curierului. 1. nu ai produsul. 2. ai un flux atat de mare incat in 8 zile lucratoare (fara sambata si duminica cand nu se lucreaza) nu esti in stare sa expediezi un colet. Dar ai timp sa faci rezervare. 3.nu vrei sa iei banii. wolfydRg, on 21 octombrie 2016 - 08:47, said:
Sambata/duminica si sarbatori nu sunt zile lucratoare pentru ei ar fi trebuit sa stii daca ai 100 itemuri de la aliexpres. "in cazul in care eu as fi avut un flux enorm de comenzi, cred ca as fi chemat angajatii la munca si in weekend." |
#98
Publicat: 21 octombrie 2016 - 10:18
wolfydRg, on 21 octombrie 2016 - 08:47, said:
Nu vreau sa par ca tin partea cuiva. Stiu exact ce este rezevarea, nu e pentru a te impresiona pe tine, curierul ii da un number de traking si se angajeaza sa vina sa ridice pachetul. Practic dupa rezervare este treaba curierului. Sambata/duminica si sarbatori nu sunt zile lucratoare pentru ei ar fi trebuit sa stii daca ai 100 itemuri de la aliexpres. Deja nu mai e treaba de sambata/duminica sarbatori legale, ceva asemenator s-a intamplat si cu comanda mea. Mi-au dat mail ca au expediat coletul pe 11.10 si dhl a ridicat coletul pe 18.10. Cred ca au o perioada proasta. Eu nu am cerut refund, teoretic a mea comanda a plecat azi-noapte din UK spre Ro, din data de 18 cand a ridicat DHL coletul lucrurile s-au miscat excelent. Dar pana atunci.... |
#99
Publicat: 21 octombrie 2016 - 11:01
Top One nu trimite zilnic colete din China spre UK ci asteapta sa se stranga mai multe comenzi. De obicei trimite o data pe saptamana cate 10-20. Cred ca are legatura cu chinezul din UK care face vama si care le trimite mai departe in RO. Eu pe AWB Hong Kong - UK aveam listate 15 produse, timp de trei zile numarul se tot modifica, prima data 2, apoi 5, apoi 8, ca apoi pe cel UK-RO sa imi apara numai unul.
|
#101
Publicat: 21 octombrie 2016 - 15:17
Până la cei doi useri de aici, care au prins ce naiba de perioada au prins, n-am mai citit de nicio experiență negativă, in sensul de livrare întârziată, cu TopOne.
Andy, e dreptul tău sa ceri refund, sper sa rezolvi ușor. Hai cu niste poze pe măsură ce le primiti! |
#102
Publicat: 21 octombrie 2016 - 18:55
Eu am comandat mi5 pro nu mi5s, asa ca banuiesc ca nu vreti poze cu el ) iar astazi dupa-amiaza a ajuns si comanda. Intr-adevar, dupa ce dhl a ridicat coletul acesta a ajuns extrem de repede. Aiurea ca a durat o saptamana sa-l ridice, dar in rest lucrurile au fost ok.
|
#103
Publicat: 21 octombrie 2016 - 21:04
Deci am cerut refund. Si mi-a venit raspunsul.
Sâmbătă, Octombrie 22, 2016 4 Sosit la punctul de sortare HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 02:24 3 Procesat la HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 02:16 2 Plecat de la punctul DHL din HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 01:21 1 Expediere preluată HONG KONG - HONG KONG 00:28 |
#106
Publicat: 22 octombrie 2016 - 07:45
pentru colegul Andyy si restul.. exista topic separat: http://forum.softped...rt-durata-taxe/
Aici se posteaza despre Mi5s. Pentru logistica, va rog folositi linkul de mai sus. Incep sa imi pierd rabdarea cu romanismele noastre si sa dau report la tot ce inseamna offtopic. Nu va suparati, dar nu ma intereseaza logistica lui andyy si ce accepta sau nu pe banii lui. M-ar interesa in schimb un user review... cu bune si rele. |
#107
Publicat: 22 octombrie 2016 - 09:24
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi