Skoda Octavia 3 1.0 TSI
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#685
Posted 12 February 2017 - 14:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
tfmercedez, on 12 februarie 2017 - 14:19, said:
Eu nu stiu de ce bagi in aceiasi oala"dinamica" cu masina incarcata? Pai cand ai portbagajul plin cu chestii iti arde de drifturi cu masina? Eu am 110cp, si sunt arhisuficienti. Unde mai pui ca sunt motorizarile de 1.2tsi cu 86 de cp! La dieselul tau cumplul motor este mai ok ca si la un benzinar de aceeasi putere.1,6 TDI care dezvolta 116 cai putere are cuplu motor de 250 Nm iar TSI-ul care dezvolta 116 cai putere are cuplul motor de 200 Nm.Si motorizarea ta are tot 250Nm cuplul motor.Cred ca diferenta de la 200 la 250 se simte in dinamica autoturismului. Motorizarea de 1,2TSI, 86 cai putere eu zic ca nu ar trebui sa existe. Dupa a evoluat pana in prezent motorul 1.0TSI cred ca acesta va ajunge sa dezvolte si 120 cai putere. Edited by dennis_2005, 12 February 2017 - 14:36. |
#686
Posted 12 February 2017 - 16:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
dennis_2005, on 12 februarie 2017 - 14:10, said:
utopium ne poate probabil confirma ca si cei 115 cai putere dezvoltati de motorizarea 1,0TSI, sunt suficienti pe un drum montan sau pe Feleac, chiar si cand masina este incarcata bine, atat pentru un consum bun dar si o dinamica decenta. ![]() dennis_2005, on 12 februarie 2017 - 14:28, said:
Te duci in concediu cu familia, si cand ai spatiu suficient, gasesti suficiente obiecte, unele pe care nu le folosesti deloc, sa il umpli, si cand dai de autostrada, vrei sa mergi si tu un pic mai sportiv, macar cu 130-150km/h sau urmezi un traseu montan si masina ta gafaie ca nu mai are putere.Sunt destui care pleaca in afara tarii, in concediu, cu masina personala si cara cu ei, uneori, mai mult decat ar trebui. Edited by utopium, 12 February 2017 - 16:57. |
#687
Posted 12 February 2017 - 18:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Am zis ca pun si poze, deci:
- consum oras aglomerat ianuarie (dimineata in mod special, la orele de varf, medie de 10 km/h)/temperaturi mai mici (dimineata intre -15C si -5C) ![]() - consum oras vacanta, oras mai putin aglomerat, fara mers dimineata pe la scoala sau trafic la ore de varf, temperaturi mai mari (dimineata intre -5C si 0C) ![]() - consum extraurban la mers economic pe o distanta de 45 km - fara diferente de nivel notabile, include si trecerea prin orasul Beclean dar la o ora cand nu era aglomerat, s-a mers si cu 110-120, dar in principiu fara depasiri "in forta". ![]() - consum la 100 km/h pe tempomat pe 5 km, cam greu sa mentin viteza constant la 100 mai mult pe traseul asta ![]() Am reusit sa spal si masina ieri dar era deja seara pana sa-i fac o poza (ma rog, am folosit o expunere lunga sa se vada mai bine, era deja spre seara ![]() ![]() Edited by utopium, 12 February 2017 - 18:54. |
#688
Posted 12 February 2017 - 18:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
dennis_2005, on 12 februarie 2017 - 14:28, said:
Te duci in concediu cu familia, si cand ai spatiu suficient, gasesti suficiente obiecte, unele pe care nu le folosesti deloc, sa il umpli, si cand dai de autostrada, vrei sa mergi si tu un pic mai sportiv, macar cu 130-150km/h sau urmezi un traseu montan si masina ta gafaie ca nu mai are putere.Sunt destui care pleaca in afara tarii, in concediu, cu masina personala si cara cu ei, uneori, mai mult decat ar trebui. La dieselul tau cumplul motor este mai ok ca si la un benzinar de aceeasi putere.1,6 TDI care dezvolta 116 cai putere are cuplu motor de 250 Nm iar TSI-ul care dezvolta 116 cai putere are cuplul motor de 200 Nm.Si motorizarea ta are tot 250Nm cuplul motor.Cred ca diferenta de la 200 la 250 se simte in dinamica autoturismului. Motorizarea de 1,2TSI, 86 cai putere eu zic ca nu ar trebui sa existe. Dupa a evoluat pana in prezent motorul 1.0TSI cred ca acesta va ajunge sa dezvolte si 120 cai putere. Ca acuma mi-o fi luat 2-3 minute sa ajung la viteza aia e altceva, comparativ cu alte motoare care scot usor 250CP din 2000cmc. |
#689
Posted 12 February 2017 - 20:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
utopium, on 12 februarie 2017 - 18:32, said: Am zis ca pun si poze, deci: - consum oras aglomerat ianuarie (dimineata in mod special, la orele de varf, medie de 10 km/h)/temperaturi mai mici (dimineata intre -15C si -5C) oras_aglomerat_ianuarie.jpg - consum oras vacanta, oras mai putin aglomerat, fara mers dimineata pe la scoala sau trafic la ore de varf, temperaturi mai mari (dimineata intre -5C si 0C) oras_vacanta_februarie.jpg - consum extraurban la mers economic pe o distanta de 45 km - fara diferente de nivel notabile, include si trecerea prin orasul Beclean dar la o ora cand nu era aglomerat, s-a mers si cu 110-120, dar in principiu fara depasiri "in forta". extraurban_economic.jpg - consum la 100 km/h pe tempomat pe 5 km, cam greu sa mentin viteza constant la 100 mai mult pe traseul asta consum_100kmh.jpg Am reusit sa spal si masina ieri dar era deja seara pana sa-i fac o poza (ma rog, am folosit o expunere lunga sa se vada mai bine, era deja spre seara ![]() parcare_iulius_mall.jpg De cate ori ți s-a resetat long term-ul, practic cate sute de ore de functionare ai? La mine cred ca deja am spre 600 de ore de cand am luat-o in 20 iulie. |
#690
Posted 12 February 2017 - 22:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
tfmercedez, on 12 februarie 2017 - 20:53, said:
Fix capace d'alea am vrut si eu sa imi cumpar.. dar nu ma induram sa dau 150 de lei pe ele.. le-ai comandat online sau de la magazin? Am zis ca o sa le comand data viitoare daca le pierd pe cele actuale luate de la magazinul din colt cu 60 de lei. Dar nu le mai pierd.. ca's legate cu zip grip. De cate ori ți s-a resetat long term-ul, practic cate sute de ore de functionare ai? La mine cred ca deja am spre 600 de ore de cand am luat-o in 20 iulie. Nu stiu cate ore am facut cu ea, imi resetez long-term-ul destul de des. RamboX, on 12 februarie 2017 - 21:21, said:
Cata pasiune pe acilea.... mai omule nu ai decat un automobil ca multe altele si din a urmari uzura lui in timp nu e cazul sa-ti faci un scop in viata. M-am mai gandit intre timp ce as mai vrea pe masina si nu am acum, in afara de oglinzi rabatabile electric care m-ar scuti sa le pliez manual ... cred ca cea mai intersanta/utila optiune mi-ar fi un Adaptive Cruise Control. Si senzorii de ploaie cred ca i-as lua data viitoare. Cred ca o hibrida ar veni automat cu DSG, am condus un pic automata dar inca n-am condus DSG. Edited by utopium, 12 February 2017 - 22:45. |
#691
Posted 15 February 2017 - 12:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Salutare,
Imi cer scuze daca nu am cautat eu suficient de mult, dar atat cat am cautat, nu am gasit daca au aparut ceva probleme epidemice cu motorul 1.0 TSI. Ma gandesc la bolile copilariei pe care le-a avut 1.2 TSI tot pe Skoda Octavia. Sunt detinatori care au intampinat ceva probleme cu acest motor? Multumesc anticipat! |
#692
Posted 15 February 2017 - 12:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Aici pe softpedia eu stiu 3 detinatori cu tot cu mine, toti au sub 7 luni de cand au masina si banuiesc ca inca n-au trecut de 10.000 de km ... eu nu stiu de vreo problema pana acum. Eventual la VW Golf ar trebui sa fie detinatori care au masina de mai mult timp.
|
#693
Posted 15 February 2017 - 22:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
optzeci, on 15 februarie 2017 - 12:11, said: Salutare, Imi cer scuze daca nu am cautat eu suficient de mult, dar atat cat am cautat, nu am gasit daca au aparut ceva probleme epidemice cu motorul 1.0 TSI. Ma gandesc la bolile copilariei pe care le-a avut 1.2 TSI tot pe Skoda Octavia. Sunt detinatori care au intampinat ceva probleme cu acest motor? Multumesc anticipat! |
#694
Posted 16 February 2017 - 02:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Problemele la prima generatie de 1.2TSI nu au fost deloc mituri drag coileg, am avut Octavia 2 intre 2010-2015, cumparata de nou - se vede inca in semnatura mea, inca nu pot sa-l sterg si exact atunci a aparut si motorizarea 1.2TSI(prima generatie pe lant) si tot forumul skoda si VW era plin de clienti disperati, prima data cu turbinele care cadeau la 15 000 km, remediate primitiv cu o saiba pusa sub corpul turbina, si dupa acea cu lanturile care se lungeau la fiecare 30 000 km... intre timp fabrica tot schimba reperele la piese, pana l-au stabilizat cat de cat. Pana s-au rezolvat cat de cat problemele cu mari intarzieri au trecut 3 ani si ceva, timp in care multi proprietari erau disperati, ca se poate intampla asa ceva... In fine, noile generatii de TSI-uri cele fabricate dupa 2013 sunt motoare absolut regandite si refacute si se pare ca VW a invatat din greselile primei serii (si pe spatele si nervii unor clienti care au dat bani nu putini pe masinile lor) si din 2013 incoace nu prea sunt probleme generice de genul... chiar par a fi motoare reusite in categoria lor!.
|
|
#695
Posted 16 February 2017 - 09:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
andrew1980, on 16 februarie 2017 - 02:59, said:
Problemele la prima generatie de 1.2TSI nu au fost deloc mituri drag coileg, am avut Octavia 2 intre 2010-2015, cumparata de nou - se vede inca in semnatura mea, inca nu pot sa-l sterg si exact atunci a aparut si motorizarea 1.2TSI(prima generatie pe lant) si tot forumul skoda si VW era plin de clienti disperati, prima data cu turbinele care cadeau la 15 000 km, remediate primitiv cu o saiba pusa sub corpul turbina, si dupa acea cu lanturile care se lungeau la fiecare 30 000 km... intre timp fabrica tot schimba reperele la piese, pana l-au stabilizat cat de cat. Pana s-au rezolvat cat de cat problemele cu mari intarzieri au trecut 3 ani si ceva, timp in care multi proprietari erau disperati, ca se poate intampla asa ceva... In fine, noile generatii de TSI-uri cele fabricate dupa 2013 sunt motoare absolut regandite si refacute si se pare ca VW a invatat din greselile primei serii (si pe spatele si nervii unor clienti care au dat bani nu putini pe masinile lor) si din 2013 incoace nu prea sunt probleme generice de genul... chiar par a fi motoare reusite in categoria lor!. La cele din 2013 încoace nu mai sunt probleme cu 1.2 TSI ? Am un prieten din alta localitate care și-a luat în 2014 un Rapid 1.2 TSI. E genul de om care de duce, vede ce e pe stoc și cumpără. Nu-i place sa stea să aștepte El nu de pricepe la mașini dar din ce mi-a zis că are 105 CP trecuți in talon eu am dedus că și el are motorizare cu distribuție pe lanț deci posibilă cu probleme. El inca nu a ajuns la 30000 km. Deducția am facut-o stiind că motorizările 1.2 cu distribuție pe curea au 110 CP. E corect ? Din ce știu toate cele cu distribuție pe lanț au această problemă cu întinderea lanțului sau numai unele ? Cele de care spui că nu au probleme de după 2013 au toate distribuție pe curea, sau s-au rezolvat problemele și la cele pe lanț ? Scuze pentru offtopic. Inițiatorul are motorizare 1.0 și nu 1.2 Edited by fortzoso, 16 February 2017 - 09:45. |
#696
Posted 16 February 2017 - 11:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
fortzoso, on 16 februarie 2017 - 09:38, said:
La cele din 2013 încoace nu mai sunt probleme cu 1.2 TSI ? Am un prieten din alta localitate care și-a luat în 2014 un Rapid 1.2 TSI. E genul de om care de duce, vede ce e pe stoc și cumpără. Nu-i place sa stea să aștepte El nu de pricepe la mașini dar din ce mi-a zis că are 105 CP trecuți in talon eu am dedus că și el are motorizare cu distribuție pe lanț deci posibilă cu probleme. El inca nu a ajuns la 30000 km. Deducția am facut-o stiind că motorizările 1.2 cu distribuție pe curea au 110 CP. E corect ? Din ce știu toate cele cu distribuție pe lanț au această problemă cu întinderea lanțului sau numai unele ? Cele de care spui că nu au probleme de după 2013 au toate distribuție pe curea, sau s-au rezolvat problemele și la cele pe lanț ? Scuze pentru offtopic. Inițiatorul are motorizare 1.0 și nu 1.2 |
#698
Posted 16 February 2017 - 17:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
andrew1980, on 16 februarie 2017 - 02:59, said: Problemele la prima generatie de 1.2TSI nu au fost deloc mituri drag coileg, am avut Octavia 2 intre 2010-2015, cumparata de nou - se vede inca in semnatura mea, inca nu pot sa-l sterg si exact atunci a aparut si motorizarea 1.2TSI(prima generatie pe lant) si tot forumul skoda si VW era plin de clienti disperati, prima data cu turbinele care cadeau la 15 000 km, remediate primitiv cu o saiba pusa sub corpul turbina, si dupa acea cu lanturile care se lungeau la fiecare 30 000 km... intre timp fabrica tot schimba reperele la piese, pana l-au stabilizat cat de cat. Pana s-au rezolvat cat de cat problemele cu mari intarzieri au trecut 3 ani si ceva, timp in care multi proprietari erau disperati, ca se poate intampla asa ceva... In fine, noile generatii de TSI-uri cele fabricate dupa 2013 sunt motoare absolut regandite si refacute si se pare ca VW a invatat din greselile primei serii (si pe spatele si nervii unor clienti care au dat bani nu putini pe masinile lor) si din 2013 incoace nu prea sunt probleme generice de genul... chiar par a fi motoare reusite in categoria lor!. |
#699
Posted 16 February 2017 - 17:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Mi-am plătit impozitul auto, fabuloasa suma de 36 de lei
![]() |
|
#701
Posted 17 February 2017 - 10:15
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
fortzoso, on 16 februarie 2017 - 09:38, said:
La cele din 2013 încoace nu mai sunt probleme cu 1.2 TSI ? Am un prieten din alta localitate care și-a luat în 2014 un Rapid 1.2 TSI. E genul de om care de duce, vede ce e pe stoc și cumpără. Nu-i place sa stea să aștepte El nu de pricepe la mașini dar din ce mi-a zis că are 105 CP trecuți in talon eu am dedus că și el are motorizare cu distribuție pe lanț deci posibilă cu probleme. El inca nu a ajuns la 30000 km. Deducția am facut-o stiind că motorizările 1.2 cu distribuție pe curea au 110 CP. E corect ? Din ce știu toate cele cu distribuție pe lanț au această problemă cu întinderea lanțului sau numai unele ? Cele de care spui că nu au probleme de după 2013 au toate distribuție pe curea, sau s-au rezolvat problemele și la cele pe lanț ? Scuze pentru offtopic. Inițiatorul are motorizare 1.0 și nu 1.2 _R_A_D_U, on 16 februarie 2017 - 11:11, said:
Corect! Au motorizari pe curea la 1.2TSI de 66KW/90CP si 81KW/110CP. utopium, on 16 februarie 2017 - 17:53, said:
Mi-am plătit impozitul auto, fabuloasa suma de 36 de lei ![]() ![]() |
#702
Posted 17 February 2017 - 11:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Impozitul ar trebui sa fie in functie de nivelul de poluare, greutatea masinii, vechime zic eu. Cilindreea le cuprinde oarecum pe toate in sensul ca motoarele noi sunt mai mici, o masina mare/grea are motor mai mare, etc. ARO ala poluează masiv, e normal sa aibă taxe mari.
36 de lei e mult prea putin, la altii (2000+ cmc) e mult prea mare desi cele noi nu polueaza chiar asa de mult mai mult, etc. Însă la modul in care se calculează acum impozitele si asigurările, un 1.0 TSI e cu atât mai mult o alegere "smart", pe lângă consumul mic si comportamentul dinamic foarte bun. Edited by utopium, 17 February 2017 - 11:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users