Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
[CHESTIONAR] Cat de des va reinst...

Configurare Rufus-4.5

Card edenred G pay ajutor!

Alternativa la manea
 Taxarea vacilor in Danemarca si..

Oamenii fara Whatsapp

Pompe apa fotovoltaice.

Valori ok fibra?
 recomandare smartwatch copil

Viata traita asa cum vrei tu vs v...

Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock
 Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu

Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...
 

Skoda Octavia 3 1.0 TSI

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4438 replies to this topic

#685
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,338
  • Înscris: 17.09.2008

 tfmercedez, on 12 februarie 2017 - 14:19, said:

Eu nu stiu de ce bagi in aceiasi oala"dinamica" cu masina incarcata? Pai cand ai portbagajul plin cu chestii iti arde de drifturi cu masina?
Eu am 110cp, si sunt arhisuficienti. Unde mai pui ca sunt motorizarile de 1.2tsi cu 86 de cp!
Te duci in  concediu cu familia, si cand ai spatiu suficient, gasesti suficiente obiecte, unele pe care nu le folosesti deloc, sa il umpli, si cand dai de autostrada, vrei sa mergi si tu un pic mai sportiv, macar cu 130-150km/h sau urmezi un traseu montan si masina ta gafaie ca nu mai are putere.Sunt destui care pleaca in afara tarii, in concediu, cu masina personala si cara cu ei, uneori, mai mult decat ar trebui.
La dieselul tau cumplul motor este mai ok ca si la un benzinar de aceeasi putere.1,6 TDI care dezvolta 116 cai putere are cuplu motor de 250 Nm iar TSI-ul care dezvolta 116 cai putere are cuplul motor de 200 Nm.Si motorizarea ta are tot 250Nm cuplul motor.Cred ca diferenta de la 200 la 250 se simte in dinamica autoturismului.
Motorizarea de 1,2TSI, 86 cai putere eu zic ca nu ar trebui sa existe.
Dupa a evoluat pana in prezent motorul 1.0TSI cred ca acesta va ajunge sa dezvolte si 120 cai putere.

Edited by dennis_2005, 12 February 2017 - 14:36.


#686
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,400
  • Înscris: 14.08.2007

 dennis_2005, on 12 februarie 2017 - 14:10, said:

utopium ne poate probabil confirma ca si cei 115 cai putere dezvoltati de motorizarea 1,0TSI, sunt suficienti pe un drum montan sau pe Feleac, chiar si cand masina este incarcata bine, atat pentru un consum bun dar si o dinamica decenta.
Eu nu simt nevoia de mai mult ... la deal inca n-am avut vreo problema indiferent de incarcare, masina trage, problema e sa permita traseul sa mergi cu viteza cu care poate masina Posted Image (ca asa am mers si cu 160 la deal). Nu prea se intampla sa merg cu 5 persoane in masina, dar se intampla ca printre putinele dati cand am avut de mers cu 5 persoane sa fie fix pe un traseu montan (Bistrita - Tihuta) ... era si pe la inceput masina si am avut tendinta sa o calc la deal sa vad cum trage, am incercat sa ma "cenzurez" insa ca nu cred ca le era prea confortabil celor din spate mersul sportiv ... parerea mea e ca oricat ar fi de incarcata, poti aborda drumurile de munte fara probleme, limitarea nu e la motor ci la traseu de obicei si la confortul celor din masina daca mergi prea sportiv pe un drum plin de curbe.

 dennis_2005, on 12 februarie 2017 - 14:28, said:

Te duci in  concediu cu familia, si cand ai spatiu suficient, gasesti suficiente obiecte, unele pe care nu le folosesti deloc, sa il umpli, si cand dai de autostrada, vrei sa mergi si tu un pic mai sportiv, macar cu 130-150km/h sau urmezi un traseu montan si masina ta gafaie ca nu mai are putere.Sunt destui care pleaca in afara tarii, in concediu, cu masina personala si cara cu ei, uneori, mai mult decat ar trebui.
Am zis deja ca in concedii merg cam rar cu masina, dar pe Cluj-Bistrita merg cu portbagajul mult mai incarcat decat as merge in concediu (cand o duc pe fiica-mea in vacanta la bunici) si cu familia dupa mine si nu simt incarcarea deloc. Ar fi culmea sa o simt, e vorba de sub 200 de kg pe langa mine (sotia + fata de nici 7 ani + bagaje). Nu prea vad in ce concediu as merge atat de incarcat cum merg la Bistrita (in concediu merg cu sub o treime din bagajele pe care le duc pe Cluj-Bistrita cand merge fiica-mea in vacanta la bunici). In conditiile astea masina ajunge foarte usor la 150 de km/h, deci chiar nu vad vreo limitare din punctul meu de vedere. Nici cu 5 adulti in masina si portbagajul plin nu cred ca ar fi vreo problema, sigur ca ai simti deja in dinamica masinii, dar in nici un caz n-ar fi o problema sa mergi cu 150 pe autostrada.

Edited by utopium, 12 February 2017 - 16:57.


#687
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,400
  • Înscris: 14.08.2007
Am zis ca pun si poze, deci:
- consum oras aglomerat ianuarie (dimineata in mod special, la orele de varf, medie de 10 km/h)/temperaturi mai mici (dimineata intre -15C si -5C)
Attached File  oras_aglomerat_ianuarie.jpg   172.33K   103 downloads

- consum oras vacanta, oras mai putin aglomerat, fara mers dimineata pe la scoala sau trafic la ore de varf, temperaturi mai mari (dimineata intre -5C si 0C)
Attached File  oras_vacanta_februarie.jpg   167.11K   102 downloads

- consum extraurban la mers economic pe o distanta de 45 km - fara diferente de nivel notabile, include si trecerea prin orasul Beclean dar la o ora cand nu era aglomerat, s-a mers si cu 110-120, dar in principiu fara depasiri "in forta".
Attached File  extraurban_economic.jpg   270.57K   98 downloads

- consum la 100 km/h pe tempomat pe 5 km, cam greu sa mentin viteza constant la 100 mai mult pe traseul asta
Attached File  consum_100kmh.jpg   254.31K   128 downloads

Am reusit sa spal si masina ieri dar era deja seara pana sa-i fac o poza (ma rog, am folosit o expunere lunga sa se vada mai bine, era deja spre seara Posted Image ) Astea sunt rotile de iarna cu jante de 15", fara jante de aluminiu si cu capace de plastic, rotile cu care a venit sunt de 16" si cu jante de aluminiu, le vedeti undeva printre primele pagini
Attached File  parcare_iulius_mall.jpg   273.45K   141 downloads

Edited by utopium, 12 February 2017 - 18:54.


#688
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 73,767
  • Înscris: 15.06.2007

 dennis_2005, on 12 februarie 2017 - 14:28, said:

Te duci in  concediu cu familia, si cand ai spatiu suficient, gasesti suficiente obiecte, unele pe care nu le folosesti deloc, sa il umpli, si cand dai de autostrada, vrei sa mergi si tu un pic mai sportiv, macar cu 130-150km/h sau urmezi un traseu montan si masina ta gafaie ca nu mai are putere.Sunt destui care pleaca in afara tarii, in concediu, cu masina personala si cara cu ei, uneori, mai mult decat ar trebui.
La dieselul tau cumplul motor este mai ok ca si la un benzinar de aceeasi putere.1,6 TDI care dezvolta 116 cai putere are cuplu motor de 250 Nm iar TSI-ul care dezvolta 116 cai putere are cuplul motor de 200 Nm.Si motorizarea ta are tot 250Nm cuplul motor.Cred ca diferenta de la 200 la 250 se simte in dinamica autoturismului.
Motorizarea de 1,2TSI, 86 cai putere eu zic ca nu ar trebui sa existe.
Dupa a evoluat pana in prezent motorul 1.0TSI cred ca acesta va ajunge sa dezvolte si 120 cai putere.
Am fost in septembrie cu 4 persoane si portbagajul plin cu o ferma congelata (vreo 15 rațe gîşte si găini) , si am atins pe autostrada 180, si lumea fiind absorbita in discutii nici nu a observat  cat de repede ne deplasam. Si asta doar cu 110cp.
Ca acuma mi-o fi luat 2-3 minute sa ajung la viteza aia e altceva, comparativ cu alte motoare care scot usor 250CP din 2000cmc.

#689
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 73,767
  • Înscris: 15.06.2007

 utopium, on 12 februarie 2017 - 18:32, said:

Am zis ca pun si poze, deci:
- consum oras aglomerat ianuarie (dimineata in mod special, la orele de varf, medie de 10 km/h)/temperaturi mai mici (dimineata intre -15C si -5C)
oras_aglomerat_ianuarie.jpg

- consum oras vacanta, oras mai putin aglomerat, fara mers dimineata pe la scoala sau trafic la ore de varf, temperaturi mai mari (dimineata intre -5C si 0C)
oras_vacanta_februarie.jpg

- consum extraurban la mers economic pe o distanta de 45 km - fara diferente de nivel notabile, include si trecerea prin orasul Beclean dar la o ora cand nu era aglomerat, s-a mers si cu 110-120, dar in principiu fara depasiri "in forta".
extraurban_economic.jpg

- consum la 100 km/h pe tempomat pe 5 km, cam greu sa mentin viteza constant la 100 mai mult pe traseul asta
consum_100kmh.jpg

Am reusit sa spal si masina ieri dar era deja seara pana sa-i fac o poza (ma rog, am folosit o expunere lunga sa se vada mai bine, era deja spre seara Posted Image ) Astea sunt rotile de iarna cu jante de 15", fara jante de aluminiu si cu capace de plastic, rotile cu care a venit sunt de 16" si cu jante de aluminiu, le vedeti undeva printre primele pagini
parcare_iulius_mall.jpg
Fix capace d'alea am vrut si eu sa imi cumpar.. dar nu ma induram sa dau 150 de lei pe ele.. le-ai comandat online sau de la magazin?  Am zis ca o sa le comand data viitoare daca le pierd pe cele actuale luate de la magazinul din colt cu 60 de lei. Dar nu le mai pierd.. ca's legate cu zip grip.
De cate ori ți s-a  resetat long term-ul, practic cate sute de ore de  functionare ai? La mine cred ca deja am spre 600 de ore de cand am luat-o in 20 iulie.

#690
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,400
  • Înscris: 14.08.2007

 tfmercedez, on 12 februarie 2017 - 20:53, said:

Fix capace d'alea am vrut si eu sa imi cumpar.. dar nu ma induram sa dau 150 de lei pe ele.. le-ai comandat online sau de la magazin?  Am zis ca o sa le comand data viitoare daca le pierd pe cele actuale luate de la magazinul din colt cu 60 de lei. Dar nu le mai pierd.. ca's legate cu zip grip.
De cate ori ți s-a  resetat long term-ul, practic cate sute de ore de  functionare ai? La mine cred ca deja am spre 600 de ore de cand am luat-o in 20 iulie.
Nu mi-au placut alea mai ieftine pe care le aveau cei de unde mi-am luat rotile si astea erau alta varianta a lor mai scumpa, 120 din ce imi amintesc, le-am luat pe loc din ce aveau acolo, personal as fi vrut altele dar nu stiam de unde sa le iau si nu mai avut rabdare sa caut altele. Nu le-am legat cu nimic, ca nu-mi place ideea ... la Logan n-au picat 11 ani desi nu le-am legat cu nimic, iar de hoti nu imi fac griji.

Nu stiu cate ore am facut cu ea, imi resetez long-term-ul destul de des.

 RamboX, on 12 februarie 2017 - 21:21, said:

Cata pasiune pe acilea.... mai omule nu ai decat un automobil ca multe altele si din a urmari uzura lui   in timp nu e cazul  sa-ti faci un scop in viata.
Asta e rostul jurnalelor de bord ... daca nu te intereseaza subiectul nu inteleg ce cauti pe sectiunea asta. Nu e vorba de pasiune (nu pot sa zic ca sunt pasionat de masini, dar ma intereseaza subiectul), ci de a schimba pareri despre niste bunuri care totusi costa multe sute de milioane de lei (vechi), chiar spre miliardul de lei vechi. Multi pun mult mai multa pasiune cand vorbesc de telefoane care costa 2-3.000 de lei sau camere foto care costa 3-5.000 de lei ...


M-am mai gandit intre timp ce as mai vrea pe masina si nu am acum, in afara de oglinzi rabatabile electric care m-ar scuti sa le pliez manual ... cred ca cea mai intersanta/utila optiune mi-ar fi un Adaptive Cruise Control. Si senzorii de ploaie cred ca i-as lua data viitoare. Cred ca o hibrida ar veni automat cu DSG, am condus un pic automata dar inca n-am condus DSG.

Edited by utopium, 12 February 2017 - 22:45.


#691
optzeci

optzeci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 10.08.2010
Salutare,

Imi cer scuze daca nu am cautat eu suficient de mult, dar atat cat am cautat, nu am gasit daca au aparut ceva probleme epidemice cu motorul 1.0 TSI. Ma gandesc la bolile copilariei pe care le-a avut 1.2 TSI tot pe Skoda Octavia.

Sunt detinatori care au intampinat ceva probleme cu acest motor?

Multumesc anticipat!

#692
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,400
  • Înscris: 14.08.2007
Aici pe softpedia eu stiu 3 detinatori cu tot cu mine, toti au sub 7 luni de cand au masina si banuiesc ca inca n-au trecut de 10.000 de km ... eu nu stiu de vreo problema pana acum. Eventual la VW Golf ar trebui sa fie detinatori care au masina de mai mult timp.

#693
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 73,767
  • Înscris: 15.06.2007


 optzeci, on 15 februarie 2017 - 12:11, said:

Salutare,

Imi cer scuze daca nu am cautat eu suficient de mult, dar atat cat am cautat, nu am gasit daca au aparut ceva probleme epidemice cu motorul 1.0 TSI. Ma gandesc la bolile copilariei pe care le-a avut 1.2 TSI tot pe Skoda Octavia.

Sunt detinatori care au intampinat ceva probleme cu acest motor?

Multumesc anticipat!
Alea's mituri. Pana si la BMW au fost ceva probleme, dar asta nu i-a stirbit prestigiul.  



#694
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 01.10.2008
Problemele la prima generatie de 1.2TSI nu au fost deloc mituri drag coileg, am avut Octavia 2 intre 2010-2015, cumparata de nou - se vede inca in semnatura mea, inca nu pot sa-l sterg si exact atunci a aparut si motorizarea 1.2TSI(prima generatie pe lant) si tot forumul skoda si VW era plin de clienti disperati, prima data cu turbinele care cadeau la 15 000 km, remediate primitiv cu o saiba pusa sub corpul turbina, si dupa acea cu lanturile care se lungeau la fiecare 30 000 km... intre timp fabrica tot schimba reperele la piese, pana l-au stabilizat cat de cat. Pana s-au rezolvat cat de cat problemele cu mari intarzieri au trecut 3 ani si ceva, timp in care multi proprietari erau disperati, ca se poate intampla asa ceva... In fine, noile generatii de TSI-uri cele fabricate dupa 2013 sunt motoare absolut regandite si refacute si se pare ca VW a invatat din greselile primei serii (si pe spatele si nervii unor clienti care au dat bani nu putini pe masinile lor) si din 2013 incoace nu prea sunt probleme generice de genul... chiar par a fi motoare reusite in categoria lor!.

#695
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 andrew1980, on 16 februarie 2017 - 02:59, said:

Problemele la prima generatie de 1.2TSI nu au fost deloc mituri drag coileg, am avut Octavia 2 intre 2010-2015, cumparata de nou - se vede inca in semnatura mea, inca nu pot sa-l sterg si exact atunci a aparut si motorizarea 1.2TSI(prima generatie pe lant) si tot forumul skoda si VW era plin de clienti disperati, prima data cu turbinele care cadeau la 15 000 km, remediate primitiv cu o saiba pusa sub corpul turbina, si dupa acea cu lanturile care se lungeau la fiecare 30 000 km... intre timp fabrica tot schimba reperele la piese, pana l-au stabilizat cat de cat. Pana s-au rezolvat cat de cat problemele cu mari intarzieri au trecut 3 ani si ceva, timp in care multi proprietari erau disperati, ca se poate intampla asa ceva... In fine, noile generatii de TSI-uri cele fabricate dupa 2013 sunt motoare absolut regandite si refacute si se pare ca VW a invatat din greselile primei serii (si pe spatele si nervii unor clienti care au dat bani nu putini pe masinile lor) si din 2013 incoace nu prea sunt probleme generice de genul... chiar par a fi motoare reusite in categoria lor!.

La cele din 2013 încoace nu mai sunt probleme cu 1.2 TSI ?
Am un prieten din alta localitate care și-a luat în 2014 un Rapid 1.2 TSI. E genul de om care de duce, vede ce e pe stoc și cumpără. Nu-i place sa stea să aștepte
El nu de pricepe la mașini dar din ce mi-a zis că are 105 CP trecuți in talon eu am dedus că și el are motorizare cu distribuție pe lanț deci posibilă cu probleme. El inca nu a ajuns la 30000 km.
Deducția am facut-o stiind că motorizările 1.2 cu distribuție pe curea au 110 CP. E corect ?
Din ce știu toate cele cu distribuție pe lanț au această problemă cu întinderea lanțului sau numai unele ?
Cele de care spui că nu au probleme de după 2013 au toate distribuție pe curea, sau s-au rezolvat problemele și la cele pe lanț ?
Scuze pentru offtopic. Inițiatorul are motorizare 1.0 și nu 1.2

Edited by fortzoso, 16 February 2017 - 09:45.


#696
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,717
  • Înscris: 08.10.2015

 fortzoso, on 16 februarie 2017 - 09:38, said:

La cele din 2013 încoace nu mai sunt probleme cu 1.2 TSI ?
Am un prieten din alta localitate care și-a luat în 2014 un Rapid 1.2 TSI. E genul de om care de duce, vede ce e pe stoc și cumpără. Nu-i place sa stea să aștepte
El nu de pricepe la mașini dar din ce mi-a zis că are 105 CP trecuți in talon eu am dedus că și el are motorizare cu distribuție pe lanț deci posibilă cu probleme. El inca nu a ajuns la 30000 km.
Deducția am facut-o stiind că motorizările 1.2 cu distribuție pe curea au 110 CP. E corect ?
Din ce știu toate cele cu distribuție pe lanț au această problemă cu întinderea lanțului sau numai unele ?
Cele de care spui că nu au probleme de după 2013 au toate distribuție pe curea, sau s-au rezolvat problemele și la cele pe lanț ?
Scuze pentru offtopic. Inițiatorul are motorizare 1.0 și nu 1.2
Corect! Au motorizari pe curea la 1.2TSI de 66KW/90CP si 81KW/110CP.

#697
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,400
  • Înscris: 14.08.2007
VW vinde si acum Jetta 1.2 TSI de 105 CP ... alea sunt probleme rezolvate de multa vreme, n-are treaba ca e de 105 sau 110 CP.

Edited by utopium, 16 February 2017 - 12:07.


#698
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 73,767
  • Înscris: 15.06.2007

 andrew1980, on 16 februarie 2017 - 02:59, said:

Problemele la prima generatie de 1.2TSI nu au fost deloc mituri drag coileg, am avut Octavia 2 intre 2010-2015, cumparata de nou - se vede inca in semnatura mea, inca nu pot sa-l sterg si exact atunci a aparut si motorizarea 1.2TSI(prima generatie pe lant) si tot forumul skoda si VW era plin de clienti disperati, prima data cu turbinele care cadeau la 15 000 km, remediate primitiv cu o saiba pusa sub corpul turbina, si dupa acea cu lanturile care se lungeau la fiecare 30 000 km... intre timp fabrica tot schimba reperele la piese, pana l-au stabilizat cat de cat. Pana s-au rezolvat cat de cat problemele cu mari intarzieri au trecut 3 ani si ceva, timp in care multi proprietari erau disperati, ca se poate intampla asa ceva... In fine, noile generatii de TSI-uri cele fabricate dupa 2013 sunt motoare absolut regandite si refacute si se pare ca VW a invatat din greselile primei serii (si pe spatele si nervii unor clienti care au dat bani nu putini pe masinile lor) si din 2013 incoace nu prea sunt probleme generice de genul... chiar par a fi motoare reusite in categoria lor!.
Iti dai seama? Si astia sunt din grupul VAG  el lidero mondial..

#699
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,400
  • Înscris: 14.08.2007
Mi-am plătit impozitul auto, fabuloasa suma de 36 de lei ;)

#700
fortzoso

fortzoso

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 29.01.2017

 utopium, on 16 februarie 2017 - 12:04, said:

VW vinde si acum Jetta 1.2 TSI de 105 CP ... alea sunt probleme rezolvate de multa vreme, n-are treaba ca e de 105 sau 110 CP.

Dar la aceste Jetta, distributia e tot pe lant ?

#701
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 864
  • Înscris: 01.10.2008

 fortzoso, on 16 februarie 2017 - 09:38, said:

La cele din 2013 încoace nu mai sunt probleme cu 1.2 TSI ?
Am un prieten din alta localitate care și-a luat în 2014 un Rapid 1.2 TSI. E genul de om care de duce, vede ce e pe stoc și cumpără. Nu-i place sa stea să aștepte
El nu de pricepe la mașini dar din ce mi-a zis că are 105 CP trecuți in talon eu am dedus că și el are motorizare cu distribuție pe lanț deci posibilă cu probleme. El inca nu a ajuns la 30000 km.
Deducția am facut-o stiind că motorizările 1.2 cu distribuție pe curea au 110 CP. E corect ?
Din ce știu toate cele cu distribuție pe lanț au această problemă cu întinderea lanțului sau numai unele ?
Cele de care spui că nu au probleme de după 2013 au toate distribuție pe curea, sau s-au rezolvat problemele și la cele pe lanț ?
Scuze pentru offtopic. Inițiatorul are motorizare 1.0 și nu 1.2
Da, raspunsul meu pentru 1.2 TSI este, cele dupa 2013 sunt rezolvate, desi treaba si aici este interesanta. Modelele noi care toate au baza caroseria tip MQB modulara al celor de la VW au primit automat motorizaile generatia doua de TSI ( cele pe curea - Leon 5F/OctaviaIII/GolfVII/AudiA3 2013-/Superb III/Passat B8) Cele care inca nu erau facute pe acest nou tip de caroserie inca primeau o vreme motorizarea veche, INSA, se pare ca si acolo au fost facute ceva schimbari ca nu am prea citit probleme serioase. De fapt pe toledo si rapid(care se produc in acelasi fabrica din Cehia la skoda) au fost puse motorizarile TSI versiunea veche, cea pe lant(105CP) pana la modelul MY2016, dupa care si acestea au primit noile motorizari (au trebuit sa faca schimbari la prinderea motorului pe caroserie) . Legat de Jetta, nu sunt sigur care este treaba, totusi stiu ca cel putin pana la anul fabricatie 2016 au primit motorizarile vechi, fiindca nici jetta nu are inca caroseria MQB deci are punctele de prindere vechi( si fiind un model care intre timp iese din fabricatie, vw nu a mai bagat bani in schimbarea compartimentului motor)

 _R_A_D_U, on 16 februarie 2017 - 11:11, said:

Corect! Au motorizari pe curea la 1.2TSI de 66KW/90CP si 81KW/110CP.
El are inca motorul vechi pe lant ! Doar din ianuarie 2016 s-au bagat TSI generatia a doua( cele pe curea)

 utopium, on 16 februarie 2017 - 17:53, said:

Mi-am plătit impozitul auto, fabuloasa suma de 36 de lei Posted Image
Cu scuzele de rigoare dar in tarile mai cu apa calda, impozitele sunt corelate cu puterea dezvoltata de motor si nu primitiv dupa cilindrea motor metoda mai mult ca demodata. Nu de alta dar si in familia mea, tata are leon identic cu al meu  dar 1.4TSI 150CP si eu 2.0TDI 150CP . la 1.4TSI acceleratia 0-100 este 8,6 sec, viteza maxima 216. La al meu 8.6 si 218 km/h, adica fix acelasi. Deci putere/acceleratie/vit. maxima identice, efectiv poti face aceleasi lucruri cu cele doua masini si totusi el are impozit 45 lei si eu 180 :( . (ca sa fie si mai de ras , la apartamentul meu de 57 m patrati platesc 56 lei impozit , apartament care valoreaza in zona Clujului momentan min. 50 000 euro) deci este de rasul curcii metoda de calcul impozit... A si aici imi vine in minte cazul unui cunoscut de al nostru care tinea la tara un ARO 244 D destul de OK ca si stare, dar pe care a trebuit sa-l vanda la fiare vechi desi isi facea cu brio treburile cu ea pe acolo, fiindca avea motor de 3200 cmc (desi vreo 60-65 de magari lesinati) si platea 1800 lei impozit ca nene ai SUV in centii mei...

#702
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,400
  • Înscris: 14.08.2007
Impozitul ar trebui sa fie in functie de nivelul de poluare, greutatea masinii, vechime zic eu. Cilindreea le cuprinde oarecum pe toate in sensul ca motoarele noi sunt mai mici, o masina mare/grea are motor mai mare, etc. ARO ala poluează masiv, e normal sa aibă taxe mari.

36 de lei e mult prea putin, la altii (2000+ cmc) e mult prea mare desi cele noi nu polueaza chiar asa de mult mai mult, etc. Însă la modul in care se calculează acum impozitele si asigurările, un 1.0 TSI e cu atât mai mult o alegere "smart", pe lângă consumul mic si comportamentul dinamic foarte bun.

Edited by utopium, 17 February 2017 - 11:31.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate