Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii

Recomandare bicicleta electrica

Venom - The Last Dance

Demolarea blocurilor prea vechi s...
 Alimentare motor stea-triunghi

Contact pornire aproape blocat de...

Nonce cu Javascript si Nginx pt I...

Sigma 28-45mm F/1.8
 BT extragere parere va rog

Legate boxe la 2 surse

Cand ajung banii de la banca dupa...

Beneficii angajare somer
 Divani&Sofa

Caut software antic Kasperski Ant...

Intrebare despre ppc (fostul enel)

Radiator spart? Pierdere freon - ...
 

DESPRE ANVELOPE

* * * - - 8 votes
  • Please log in to reply
17936 replies to this topic

#11395
M-A-R-I-U-S

M-A-R-I-U-S

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 914
  • Înscris: 29.08.2010
1900Kg are, ~30.000km nu mi se pare foarte rau, eu ii fac in 2-3 ani.

Ca alternative ma uitam la Michelin PILOT SPORT 4, insa astea ajung pe la ~800 ron bucata, si as vrea sa le schimb pe toate 4 in cazul asta, nu-mi place ideea de a avea un brand pe rotile din fata si alt brand pe spate.

#11396
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Daca ai deja 2 bucati in stare ok, mai comanda 2 linistit.
Si Michelin PS4 o sa se duca repede, pe langa ca sunt mai scumpe.
Rectific, TOATE cauciucurile mai "lipicioase" pentru masini "high performance" (cum zic producatorii de anvelope) o sa se duca repede.

Edited by AstroNut98, 09 January 2019 - 15:06.


#11397
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Atunci cumpara 2 anvelope Uniroyal pune-le pe puntea fata si nu mai rotesti anvelopele (asta in speranta ca nu ai tractiune 4x4, sau ca functioneaza mai mult fata).

Anvelopele sunt absolut dementiale, sunt foarte aderente, insa pe fosta mea masina (1500kg) s-au uzat cam cu 30% mai rapid decat un alt set. Pe o masina de 1900kg nu cred ca vor tine 30.000km.

Nefiind niste cauciuri asa de cunoscute sa fi atent cand cumperi sa ti se livreze dot 2018, nu 2017 nu 2016.

Pretul lor real este de 500 ron/buc la dimensiunea ta, cu indice de viteza maxim si XL (extraload).

Mare atentie la modul de montare, nu se pot monta corect decat intr-un singur sens, invers nu merg si nu merg inversate stanga cu dreapta.

https://www.anvelope...r-245-40r18-97y

Dupa dimensiuni ai ceva masina de clasa mare, A6, seria 5, Mercedes E klass. Nu o sa ai probleme cu ele.

Edited by Deenman, 09 January 2019 - 15:37.


#11398
Elenistic

Elenistic

    Distrug pesedisti pe banda rulanta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,803
  • Înscris: 19.06.2017
Scriu si eu impresiile mele dupa prima iarna cu Nexen N'Blue 4season pe al meu BMW X3.

Pe asfalt sunt excelente. Franeaza incredibil, stau lipite de sosea. Pe umed la fel, fara probleme de acvaplanare, franeaza bine, totul ok. Clasa B de franare pe umed isi spune cuvantul.

Pe zapada mare impecabile. Am iesit din nameti mari de tot. Pe gheata, zapada mica, polei, ma fac sa ma simt in siguranta. Nu am avut probleme. Sincer nu ma asteptam, avand in vedere ca-s all-season. Desi le-am ales tocmai pentru ca iesisera f bine in testele pe zapada, nu credeam ca se vor descurca atat de bine. Mai ales ca sunt un fan al anvelopelor dedicate pentru fiecare sezon.

Overall, le recomand din toata inima! Nu vad sa aveti probleme cu ele iarna.

#11399
grofudaniel

grofudaniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.08.2008
Știu că suntem în mijlocul iernii și cred ca s-a mai discutat dar de ce în general anvelopele de vara XL stau mai bine la consum decât cele normale? Își păstrează mai bine forma? Văd asta si la Assymetric si la Pilot 4 și mi se pare ușor contraintuitiv (greutate mai mare,  rezistență la înaintare mai mare).

#11400
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Daca le umfli mai tare pe cele non XL obtii fix acelasi consum.
Cele XL sunt mai rigide pe flanc.
La economia de combustibil este vorba de lungimea cercului descris de roata. La aceeasi viteza de deplasare, o roata cu diametrul mai mare are impact asupra turatiei motorului. De aici economia. In schimb, pe accelerari, este invers, ai consum mai mare. Aka, la drumuri in oras, presiune mai mica. La drumuri pe autostrada, presiune mai mare. Sunt masini care au scris in manual lucrul asta.

Ca din pacate multi dintre noi nu sunt asa de bine informati, confunda caracteristica XL a unei anvelope cu un consum mai mic. Cel mai bine este sa pui anvelopa care iti spune producatorul masinii s-o pui si sa nu ne credem noi mai destepti ca ei.
Pentru drumuri bune si consum redus se recomanda o presiune cu 0,2bar mai mare decat cea recomandata.

De principiu, o anvelopa XL este mai rezistenta dar si mai grea. Daca stii ca nu ai nevoie de XL pentru o masina care in mod frecvent vede incarcare mare si drumuri cu gropi, e bine sa nu iei XL.
S-a mai discutat pe forum.

#11401
grofudaniel

grofudaniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.08.2008
Dacă merg pe Assy 3 ma gandesc ca un XL mai reduce din senzația de ruliu lateral (deși la 1300 kg e clar ca nu am nevoie de XL). Ma încântă la ele ca nu sunt așa zgomotoase. PS4 cred ca e o anvelopa ceva mai bună overall dar cu 25-30% mai scumpă. Dacă și nivelul decibelilor era mai scăzut,  era câștigătorul clar, asa ramane sa ma hotărăsc cand voi pune si comanda.

#11402
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Uita te și la Falken Azenis Fk 510,eu pe modelul respectiv o sa merg la primăvară, au ieșit f bine în teste și au un raport preț calitate foarte bun.

#11403
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

 grofudaniel, on 13 ianuarie 2019 - 18:42, said:

... ma gandesc ca un XL mai reduce din senzația de ruliu lateral (deși la 1300 kg e clar ca nu am nevoie de XL). ...
Jur ca esti super mega tare daca tu simti cumva ruliul lateral la o masina de 1300kg (adica chiar usoara) la niste anvelope nonXL fata de cele XL :D
Inca o data o s-o mai spun, este suficient ca la o anvelopa nonXL sa maresti presiunea cu 0,2 bar si se va comporta fix ca cea XL cu flancul mai tare.

#11404
AstroNut98

AstroNut98

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,444
  • Înscris: 26.01.2014
Pai sigur se simte... Daca e o masina foarte precisa si dura se va simti diferenta dintre XL si non XL, testate una dupa cealalta, la mers mai sportiv pe viraje.
Daca e un Golf 1.0 mai mult ca sigur ca e nesemnificativa diferenta.

In cazul asta parerea mea e ca cel mai bine e sa se mearga pe ce recomanda producatorul.
@grofudaniel Despre ce masina e vorba de te uiti la F1 Asymm si PS4?

#11405
grofudaniel

grofudaniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 812
  • Înscris: 16.08.2008
E un Golf 6 GTI. Acum am vazut in typo mai sus, masina are 1400 kg. Am avut înainte CSC 5, au fost ceva mai rigide decât Assym 1 pe care le-am avut pe vechea masina, la aceleași dimensiuni. Presiunea am tinut-o întotdeauna pe cea recomandată,  cred ca 2.6 daca nu ma înșel.

Edited by grofudaniel, 14 January 2019 - 07:56.


#11406
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Posted Image



"Am rezolvat problema cu anvelopele. Cum?   Am cumparat 2 Hankook Winter ICept RS2 W452
2 Dintre Nokian s-au ovalizat. Mentionez ca au fost pastrate pe jante, pe stativ, in beci si nu au rulat mai mult de 20000 de km.
Deci un big No pentru Nokian WR D3 made in Rusia."

#11407
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,207
  • Înscris: 09.01.2007

 Deenman, on 14 ianuarie 2019 - 09:17, said:


"Am rezolvat problema cu anvelopele. Cum?   Am cumparat 2 Hankook Winter ICept RS2 W452
2 Dintre Nokian s-au ovalizat. Mentionez ca au fost pastrate pe jante, pe stativ, in beci si nu au rulat mai mult de 20000 de km.
Deci un big No pentru Nokian WR D3 made in Rusia."

Eu am mai zis si mi-am luat injuraturi.
Cica standardele corporatiste globale ... ca aceeasi reteta etc

#11408
katti

katti

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,021
  • Înscris: 16.09.2008
Si ale mele erau Made in Russia (WR D4): https://forum.softpe...0#entry23708849
Dar macar am luat ceva bani inapoi, deci sigur era un defect deja cunoscut. S-o fi varsat vodca in material acolo in fabrica :D

#11409
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,052
  • Înscris: 29.06.2011
Foloseste cineva Kleber https://www.anvelope...65-r15-88-h.htm
Unde se fabrica ? Vreau ceva mixte cu B la aderenta.

#11410
johannes

johannes

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 04.11.2007
Experienta proaspat capatata, joi dimineata, un pic'nainte de ora sapte, in timp ce ningea pe un fundac privat de vreo 300 de metri, langa Iasi: Continental AllSeasonContact 195 55R16, DOT 1618 (rotunde, negre :) ), pe B-MAX Diesel cu doi copii in spate si sotia incepatoare la volan, au trecut prin zapada neatinsa, de 25-30 centimetri grosime fara nicio problema. :>

#11411
stalker2142

stalker2142

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,827
  • Înscris: 29.10.2017

 CGDBZ, on 15 ianuarie 2019 - 10:49, said:

Foloseste cineva Kleber https://www.anvelope...65-r15-88-h.htm
Unde se fabrica ? Vreau ceva mixte cu B la aderenta.

BFGoodrich g-Grip All Season 2 = Kleber Quadraxer 2  (all season)
Sunt facute la fabrica Michelin de la Floresti

Eu am bf-urile, sunt ft multumit de ele..singura slabiciune ar fi distanta de franare ceva mai mare decat o anvelopa de vara pe uscat/vreme calda

Poti sa iei in considerare si modelul de care zice johannes mai sus Continental Allseason Contact

#11412
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017

 CGDBZ, on 15 ianuarie 2019 - 10:49, said:

Foloseste cineva Kleber https://www.anvelope...65-r15-88-h.htm
Unde se fabrica ? Vreau ceva mixte cu B la aderenta.

Ia Kleber cu B la aderenta, ca sa fii fancy si trendy.

De ce sa iei cu A? Ce, esti prost? :D

Cum de ce, pentru ca plm.

https://www.anvelope...205-55r16-91h-1

Grad de aderenta: A

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate