![]() |
Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre invatamantul romanesc.
Last Updated: Nov 21 2017 20:19, Started by
Patrulescu
, Oct 10 2015 18:52
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#145
Posted 22 March 2016 - 12:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
[ https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/535270_1716756518568413_4552358968158150987_n.jpg?oh=c6e35d2db831f1785ebefdf7bcd3e98f&oe=57909630 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#146
Posted 22 March 2016 - 13:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
aaaa4567, on 21 martie 2016 - 13:02, said:
Nu manualele sunt problema (desi banuiesc ca si acolo sunt probleme) ci modul in care poti atrage si motiva elevii. Poti invata dupa orice sursa de informatie. Asta e şi convingerea mea, că atracţia e cea mai importantă. Un copil nu poate fi atras decât prin joacă. Şi nu doar un copil, ci chiar şi un adolescent. Dar ce vorbesc eu de adolescenţi ? Chiar şi eu, om matur, sunt atras de jocuri. ![]() Ce frumos ar fi, ca de exemplu, matematica să nu constituie (doar) o abstracţie, ci să se facă o legătură cu lumea reală. De exemplu, se învaţă despre numerele negative trasându-se o dreaptă pe care se pun numerele reale (de la "+" la "-"), şi, cam asta e tot. Însă ce frumos ar fi, dacă s-ar miza pe legătura numerelor negative cu lumea reală. Să li se explice copiilor ce înseamnă practic un număr negativ, anume, că acesta reprezintă o...datorie. Adică dacă eu lupini am - 3 portocale, înseamnă că am o datorie de 3 portocale faţă de cineva, iar dacă am + 3 banane, înseamnă că am 3 banane doar ale mele. ![]() La fel de bine se pot exprima şi polinoamele, prin...parcele de teren. Însă pentru a se învăţa aşa ceva, e nevoie ca o clasă să nu conţină prea mulţi elevi, pentru că aşa, un joc nu se mai desfăşoară în condiţii optime. E nevoie de clase cu elevi mai puţini, şi de profesori mai mulţi, dispuşi să intre în joc. Edited by lupini, 22 March 2016 - 13:23. |
#147
Posted 22 March 2016 - 14:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Marghioala aia e una care e ahtiata dupa bani. Si pt ca nu putea sa ii castige legal, a transformat invatamantul intr-o fabrica de diplome pe bani.
Despre posturile tv particulare. Ia sa imi spuna mine ce s-ar intampla daca vre-un invitat, mare scula de partid, este luat la intrebari foarte dure de un moderator si facut praf..parca vad cum dupa emisie suna telefonul, patronule de televizune, omul tau a facut de cacao partidul.. Asa ca sau zbora omul tau sau vine ANAF-ul, DNA, etc.. Cine mai crede ca o televiziune se face cu sfinti impotenti si fecioare virgine, imi dai, iti dau, sau o decalotezi, sa o creada... Asa ca de aia moderatorul a pus batista pe tambal..Are si el rate de platit... Daca gresesc, spuneti-mi . Altfel, avand atatea model de drogati, pipitoance, etc, care ca$tiga intr-o zi mai mult decat mine intr-un an, ce sa creada tineretul de azi? Care oricum avea o minte stralucita..care ilumina...care .. Asa ca de aia cine se zbate impotriva societatii si mai ales de unul singur.. |
#148
Posted 23 March 2016 - 03:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Când eram mic a citit o carte despre un băiat care nu vroia să înveţe şi îi punea pe unii în dificultate... a fost făcut şi un desen văd, dar e diferit faţă de carte.
Later edit: am găsit şi ceva despre carte: http://ce-am-mai-cit...-lectiilor.html Se găseşte şi digitizată: http://ce-am-mai-cit...-lectiilor.html http://documents.tip...44efe20d5b.html http://documents.tip...44efe20d5b.html [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/na-8oJ2RVvM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by djl, 23 March 2016 - 03:19. |
#149
Posted 23 March 2016 - 09:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Noi dezbatem pt ca afara ploua.
Idee e simpla. Daca vrei sa inveti, inveti. pt ca iti place materia. Sau proful. Sau il urasti si nu vrei sa te "aiba" Si realizezi ca daca ai rupt cartea, nu are ce sa iti mai faca. in acest caz ii poti raspunde "obraznic", "azi am stiut tot, dar dvoastra nu vreti sa imi dati nota corecta. Da, ieri am fost fraier, azi nu mai sunt. Si promit ca maine nu mai invat pt ca nu am capatat ce meritam". Jur ca eu i- am zis asa profului de mate in clasa a X-a. Normal, a chemat-o pe mama.. Care i-a trantit-o sec" eu predand la ASE , am si grad didactic superior si mai multe experienta. Dvoastra nu aveti metoda pedagogica, si l-ati facut pe fiul meu sa va ureasca. Dar cum e baiat destept, sunt sigura ca va invata macar de un 5. Si daca il busiti o sa am mare grija sa vad ca faceti orele speciale pt corijenti in vacanta. Altfel va reclam. Ce note ia, e problema lui. Si pe mine sa nu ma mai chemati pt ca nu mai vin. Adio". carti vechi, metode antice. De ce altii din clasa iau 10 pe cartilel si metodele alea? Sunt gadilati la oo, le suge cineva..zilnc? Sau pur si simplu rup cartea? In timpul asta pturosii si lenesii si prostii se plang. Eu recunosc ca nu am avut 10 pe linie pt ca nu am invatat decat la ce mi-a placut. Dar nici nu ma plang ca am avut si 9 si 8..Stiam regulile, dar nu am invata decat de 5, ca sa trec, pt ca imi era scarba de Si ce daca am luat doar 5? Nu am de gand sa fac cariera in chimie. Sau in integrarea europeana.... |
#150
Posted 23 March 2016 - 10:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am vazut la tv. ca multe universitati organizeaza la sfarsit de saptamana meditatii pentru elevii de liceu, chiar aratau imagini si erau salile pline, spunea cineva la Universitate, ca se trezeste pe la ora 3 noaptea sa prinda trenul de Bucuresti. Deci cine vrea sa invete, invata cine nu....
Edited by vcristi, 23 March 2016 - 10:09. |
#151
Posted 25 March 2016 - 13:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Asa e. Cine vrea, invata. Cine nu, gaseste scuze.
Edited by Prien, 25 March 2016 - 13:52. |
#152
Posted 25 March 2016 - 14:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
si cine ar trebui sa invete copiii nu-si face treaba (profii de la licee)
|
#153
Posted 25 March 2016 - 22:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Depinde şi de profesori. Aşa cum există elevi buni şi elevi proşti, aşa există şi profesori buni şi profesori proşti.
|
#154
Posted 26 March 2016 - 21:32
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Ce ne facem cu persoanele frustrate care ajung educatoare la grădiniţă şi bat copii?
|
|
#155
Posted 27 March 2016 - 03:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
E vreo 70% off-topic, dar te cam apucă plânsul când vezi aşa ceva
[ https://www.facebook.com/images/spacer.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/v/t1.0-9/12718099_1681448312099915_3609890705426843470_n.jpg?oh=1314abdc4418feac63e2b39850bb352c&oe=5777E36E - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#156
Posted 27 March 2016 - 10:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu sunt foarte impresionat de elocventa omului.
Cu conditia sa fi fost creatie originala |
#157
Posted 28 March 2016 - 23:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Dar până la urmă ce generază fixismul sistemul de învăţământ din România? Lăsând la o parte Sinisterul Ineducaţiei, profesorii vor să fie la fel ca înainte sau ce naiba se întâmplă?
![]() |
#158
Posted 29 March 2016 - 00:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
djl, on 28 martie 2016 - 23:28, said:
Dar până la urmă ce generază fixismul sistemul de învăţământ din România? Fixismul e în toată lumea. Datorită progresului tot mai accelerat, oamenii au tot mai multe de învăţat, şi nu mai reuşesc. Singurul mod prin care se poate învaţă bine ceva, e specializarea, şi asta se face în facultate. Edited by lupini, 29 March 2016 - 00:43. |
#159
Posted 29 March 2016 - 01:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Mă refeream la programă şi predare. Bine, nu poţi ţine pasul aşa de rapid, dar merge să îmbunătăţeşti.
|
|
#160
Posted 29 March 2016 - 05:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
lupini, on 22 martie 2016 - 13:18, said:
Asta e şi convingerea mea, că atracţia e cea mai importantă. Un copil nu poate fi atras decât prin joacă. Şi nu doar un copil, ci chiar şi un adolescent. Dar ce vorbesc eu de adolescenţi ? Chiar şi eu, om matur, sunt atras de jocuri. ![]() Asa-i. Si studentul, tot prin joaca e atras. Si corporatistul, cand vrea sa te atraga, sa te angajezi la el, te atrage cu o miuta. Si dupa ce te angajezi, ar fi bine sa te atraga zilnic prin joaca, sa-ti arda de munca, sa nu te plicti. Viata nu-i nimic altceva decat o mare joaca. ![]() |
#161
Posted 29 March 2016 - 20:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Invatamantul universitar ofera oricui sansa de a deveni vanzator la Mac.
Attached Files |
#162
Posted 29 March 2016 - 20:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Să nu exagerăm. Depinde de domeniu şi norocul (nenorocul) fiecăruia.
Azi mi-am amintit de o fază idioată... pe vremuri când .... de director de la B.A.R. (Bibloteca Academiei Române) nu dădea voie decât cerecetătorilor şi celor din ultimul an de studiu să vină aibă abonament (cică unii au tăiat din ziare diverse despre tovarăşi) eu am reuşit într-un final în ultimul an la A.S.E. să mă duc pentru a studia nişte ziare ce mă interesau. Acolo un profesor de istorie (tânăr) zice ce bine că e restricţia aia, că nu eşti deranjat de la studiu. Păi mă profesoru' lu' peşte prăjit, tu în loc să fii bucuros că vine lumea să studieze când mulţi sunt preocupaţi de cocalarisme, tu te bucuri că există restricţii la studiu. Ah, din fericire la B.A.R. nu mai e directorul ăla şi acum ai voie la sala de studiu dacă ai 18 ani. Numai că nu mai e (cel puţin aşa era acum 1 an jumate) decât un angajat la xerox, nu mai sunt 2 ture... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users