Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Renault Megane 3 RS vs Mazda MX 5
Last Updated: Jul 07 2015 19:22, Started by
flashvlad
, Jun 07 2015 14:03
·
0
#55
Posted 09 June 2015 - 10:38
a3ds, on 09 iunie 2015 - 02:03, said:
Cati dintre parerologii de aici au condus ambele masini macar 2-3 zile ca sa isi dea cu parerea? Sfatul 1. Plimba-te cu masinile, vezi in care te simti mai bine, care iti place. Sfatul 2. Dupa ce te-ai hotarat pe care o vrei dintre cele 2, da cu banu', o moneda de 1 euro e ideala. Daca iese marca, iei Mazda, daca iese banu iei Renaultu. Sfatul 3. Ignora cele 2 sfaturi de pana acum si cumpara-ti un golf diesel Sfatul 4. Ignora sfatul 3 si gandeste-te ce masina SH poti sa iti iei cu 26 de mii de euro. Adica nu o Mazda sau un Renault, poti de ex. sa iti iei o Honda S2000 (ceva legendar) sau un Civic Type R (daca esti cu japan ichi ban) sau un M3 90 sau un 123d (are 200 de cai diesel la 2.0) etc. si sa ramai si cu niste bani pe care sa ii spargi prin Ibiza cu noua masina. Stii ce e M3 nu? Eu nu inteleg cum poti sa compari basina aia de mazda nou nouta (da, tragi tu prima basina in ea, dar cam asta e singurul avantaj) cu un z4 cu bodykit de m. Tre'sa fii tabula rasa dar rau de tot. Apreciez sfaturile si trebuie sa astept pana in toamna sa testez Mazda deoarece nu se mai produce si nu mai exista in showroom-uri din cate mi s-a spus la telefon. RS-ul l-am testat. BMW - nu sunt fan al acestei marci, si desi este o masina buna - nu prea imi surade ideea de a da 25 000 euro pe o masina cu 120 000 de km in sus. si cu dotari la bord din anul 2010 cel mult. parerea mea, si parerea mea doar este ca BMW-urile sunt overrated si nici nu conteaza ce basini scot sau nu astia de la BMW, lumea o sa le ridice in slavi orice ar fi doar pentru ca romanul a trait cu ideea de a avea BEMVEW. Nu este rara treaba sa vezi melteni in slapi care stau cate 10 intr-o garsoniera, dar care au un BEMVEW la mana a doua adus din germania in fata blocului. M-am gandit sa ma diferentiez putin de acesti indivizi in a imi lua ceva inedit care mi se potriveste mie - adica nu bemvew Edited by flashvlad, 09 June 2015 - 10:39. |
#56
Posted 09 June 2015 - 10:45
eu am pus acel z4 dintr-un motiv foarte simplu.
avea putini km - 13.000, deci era aproape noua, o masina pana in 6000 km conform normelor europene este considerata noua... apoi un z4 este mai rafinat la conducere decat mx-5, nu e la fel de purista, dar e mai bine gandita. era bine dotat, cutie manuala, deci nu se pierdea din acea bucurie are acoperis rigid => ca poate fi utilizata si iarna si vara indiferent, fara sa aiba din problemele unui acoperis din panza. Nu l-am pus pentru ca orice BMW e mai bun si gata. Speram ca in banii astia, 25.000 sa poata lua un z4 28i (2.0t 240cp) dar nu am vazut. Sincer daca ar fi sa imi iau vreun BMW....nu ar fi BMW ci alpina si ala d3 sau B3. Am cautat sa fie pana in 2 litri ca m-am gandit ca poate nu vrea masina cu motor peste din cauza taxelor, ca asa puneam un Nissan 370z. Varianta cu Honda s2000 e una foarte ok, doar ca pe piata SH se gasesc putine in stare cu adevarat buna si in bugetul lui....adica dupa 2010 si pana in 40.000 km. (preturile sar de 28.000). Asta ar fi cu adevarat o masina speciala. |
#57
Posted 09 June 2015 - 11:24
Care e treaba cu amortizoarele si sasiul BMW Z4-ului, Mazda MX-5 si Megane RS?
Meganul l-as lua cu sasiul sport clasic, nu acela cup - care este mai rigid deoarece imi fac pilaf rinichii pana la constanta si inapoi. In schimb, Z4 am auzit ca ar fi durere pentru drumuri lungi fiind jos si resimtindu-se orice groapa mica. Este acelasi caz si pentru Mazda MX-5? Nu as vrea sa merg la munte sau la mare si sa imi dau duhul dupa 300km. |
#58
Posted 09 June 2015 - 11:42
eu zic sa iei pentru o 2 zile la drive test un z4, fugi pana la mare si inapoi si iti dai seama, Mazda are cam tot pe acolo sasiul, putin mai rigid chiar, fiind mai usoara decat z4. Pe drumuri proaste se simte la oricare din masinile pe care vrei tu sa le iei cam tare. Am sasiu sport pe una din masini si daca is pe europene si e drum bun e super, cum treci pe drum cariat etc se cam simte cum scutura, si am si scaune sport. Diferenta e ca la mine masina are 1780 kg si e lunga, asa incat mai amortizeaza greutatea, dar astea is mult mai usoare deci ai sa cam sari.
Tine cont ca tu vii de pe Megane care are amortizoarele moi, diferenta este foarte mare intre oricare din ele. RS, z4, mx5. Acuma nu te astepta sa fie vreo diferenta mare intre z4 si RS la sasiu, ba s-ar putea ca z4 sa fie mai confortabil decat RS-ul. Alta varianta, de o masina mai speciala si mai rara si care a fost apreciata este asta Opel GT sau asa... http://www.mobile.de.../206413586.html doar 400 km Sau daca nu vrei sa iti clantane dintii exista asa ceva: Cascada Edited by t-balt, 09 June 2015 - 11:54. |
#60
Posted 10 June 2015 - 08:41
#61
Posted 10 June 2015 - 10:48
Imi place volvo-ul lafel cum imi place si acel Opel decapotabil.
Problema este ca acele masini nu ma caracterizeaza deloc - prea mari si chiar nu mi-ar sta bine in ele. Dupa mai multe considerente cred ca in cele din urma as merge pe Megane RS cu sasiu normal (deci nu ala cup) si cu parbriz (panoramic parca??) care se continua pana peste capul soferului. Si nu pentru faptul ca are inca 3 locuri in spate ci pentru faptul ca am loc cum sa car si eu un kilogram de cartofi cand plec undeva fara sa fiu nevoit sa imi fac griji ca nu am unde sa pun plasa (vezi MX-5). O intrebare: Mi-ar placea sa am pe masina scaunele Recaro - am stat in ele cand am facut odata un test drive. Insa - oare or fi comode la drum mai lung? _ Pe net lumea zicea ca ajung sa ia forma corpului tau si iti ofera un comfort mare. Asa o fi? Pe site-ul Renault.ro la configurator - scaunele recaro sunt optionale doar pentru versiunea CUP de 275 cp. Stau si ma intreb de ce doar pe versiunea aia/ Ce treaba are sasiul si caii putere cu tipul de scaune? - E un marketing facut de ei ca sa te faca sa iei masina mai scumpa? Nici daca aveam banii extra de CUP - nu l-as lua pentru ca pe drumurile noastre chiar ar fi un dezastru. Am atasat un RS facut pe configuratorul lor de pe site - in culoare GRIS cASSIOPEE. Problema e ca acea culoare este generata artificial. Imi place cum arata doar ca imi este ca in realitate ar fi MAI DESCHISA. Am dat pe google images si nu am reusit sa gasesc o consistenta asupra culorilor. Am vazut mai demult review-ul lui buhnici - [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/L3KQslnvYnM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Este acel RS Gris CASSIOPPE ? Sau si voi aveti habar lafel cum am si eu? Attached Files |
#62
Posted 10 June 2015 - 12:48
dar cu leon cupra de ce nu faci un drive test? sau nu iti place cum arata? are ca plus un sasiu mai nou, mai rapid decat varianta rs cup, si are si sasiul adaptiv si te-ai scos si cu drumurile proaste, ca poti face amortizoarele mai tare sau mai moale, deci poti avea ambele lumi.
Edited by t-balt, 10 June 2015 - 12:49. |
#63
Posted 10 June 2015 - 12:59
t-balt, on 10 iunie 2015 - 12:48, said:
dar cu leon cupra de ce nu faci un drive test? sau nu iti place cum arata? are ca plus un sasiu mai nou, mai rapid decat varianta rs cup, si are si sasiul adaptiv si te-ai scos si cu drumurile proaste, ca poti face amortizoarele mai tare sau mai moale, deci poti avea ambele lumi. Si la RS poti sa "inmoi" amortizoarele cica! Edited by flashvlad, 10 June 2015 - 13:04. |
#64
Posted 10 June 2015 - 14:03
nicaieri in lista de dotari nu se specifica ca exista asa ceva, cel putin nu pentru RO, dar nici in afara nu am vazut/auzit de asa ceva doar sasiul optional si amortizoarele optionale (poate astea sunt reglabile, dar manual). Vorbeste la dealer si sa iti arate pe masina de test.
PS ia masina pentru un weekend daca tot au RS-ul si vezi cum te impaci cu el. Asteptam un jurnal de bord cu el cat de curand. |
|
#66
Posted 11 June 2015 - 00:34
Eu nu inteleg de ce si-ar dori un roman care traieste si conduce in romania o masina super-sport cu garda la sol joasa, cu talon 0.5 cm si suspensii fier pe fier. Ok, pe circuit sa zicem ca iti folosesc, dar in restul vietii, adica 99.999% din timp?
Eu aveam un body-kit de M Technik + suspensii de M pe un 325, dupa ce mi-am mutat pietrele de la rinichi in fiere si am spart 2 spoilere m-am linistit, am vandut masina si mi-am luat ceva traibil si confortabil, cu care nu sunt fortat sa merg cu 20 la ora si sa fiu disperat de orice bordura si capac de canal si dorel care a uitat sa astupe o groapa etc. La drum lung scaunele recaro de pe WRX STI sunt un chin, nu stiu cum sunt alea de pe alte masini dar presupun ca la fel. Edited by a3ds, 11 June 2015 - 00:35. |
#67
Posted 11 June 2015 - 08:09
Nici acum nu te-ai hotarat?
I-a aminte bine sfatul de mai sus.Daca nu ai o a doua masina si asta s-o iei doar asa de fite cateva drumuri pe an cand e vremea buna si pe drumuri bune e cam degeaba.Si nici asa nu se merita sa intretii si sa platesti la stat taxe destul de mari pentru o masina cu care mergi din an in pasti la o nunta sau cu gacica la mare/club/boscheti. Astea sunt cele mai slab vandute masini(mai ales la noi) tocmai din considerentele de mai sus.Isi numai cei care nu au ce face cu banii si isi permit luxul de a intretine far efort mai multe masini. Si cine isi i-a decapotabila nu-si i-a tigai renault(care sunt varza din toate punctele de vedere) sau mazda(care desi sunt fiabile nu au renume de masini cu care sa faci impresie).E cu totul altceva seria Z de la BMW sau SL/SLK de la Mercedes. In alta ordine de idei inainte de a-ti lua decapotabila ar fi bine sa vezi cum stai cu alergiile la Polen si Praf/Acarieni.Foarte multe persoane sufera de asta(multe nici nu sunt diagnosticate deoarece simtomele se aseamana foarte mult cu cele raceala/Viroza).Daca ai probleme de genul e moarte curata decapotabila. Ti-o spune unul care sufera de asa ceva. |
#68
Posted 11 June 2015 - 11:01
Multumesc pentru raspunsuri!
Am renuntat la cea decapotabila! Ziceam de megane-ul RS. Eu vroiam versiunea normala de 265 care este mai putin rigida decat versiunea 275 CUP. Opinia voastra este ca RS-ul de 265 cu sasiul sport normal - va fi PROBLEMATIC pentru drumurile noastre atat de rau? As dori sa mai stiu si opinia altcuiva. Multumesc in avans. |
#69
Posted 11 June 2015 - 11:44
@Initiator, o masina cu doua usi si mai ales una sport merita doar cand mai ai cel putin o masina, de doua locuri nici nu mai pomenesc.
Senzatia din cabrio este unica insa un cabrio il poti folosi fie dimineata fie seara fie pe un drum de munte unde predomina umbra, chiar si la 26-27C soarele ti se va parea f. puternic si vei merge acoperit. Nu lua cabrio cu soft top caci si atunci cand vei dori sa mergi in liniste sau sa te ascunzi de soare(mai ales la peste 35C) va fi imposibil. Nu lua masina cu 2 locuri care sa nu aiba ceva spatiu in spatele scaunelor deoarce cu greu iti vei gasi o pozitie confortabila a spatarului iar cand vei dori sa depozitezi pana si o bluza va trebui sa mergi pana la portbagaj. Am coupe cu 4 locuri, jante 19, anvelope rft si suspensie reglabila (5 moduri), garda la sol aprox. 120mm. In ciuda suspensiei f confortabile, jantele mari, talonul mic si garda la sol isi spun cuvantul pe drumuri f. proaste. Cand am cumparat acest coupe l-am luat ca masina de vara. Nu vreau sa imi inchipui ce inseamna un hot hatch de genul lui Rs Cup in materie de confort si ca masina de zi cu zi iar fwd-ul si cei 275cp nu sunt cea mai fericita alegere. Edited by ionutMembruAnonimut, 11 June 2015 - 11:54. |
|
#70
Posted 11 June 2015 - 12:35
ionut_ionut, on 11 iunie 2015 - 11:44, said:
@Initiator, o masina cu doua usi si mai ales una sport merita doar cand mai ai cel putin o masina, de doua locuri nici nu mai pomenesc. Senzatia din cabrio este unica insa un cabrio il poti folosi fie dimineata fie seara fie pe un drum de munte unde predomina umbra, chiar si la 26-27C soarele ti se va parea f. puternic si vei merge acoperit. Nu lua cabrio cu soft top caci si atunci cand vei dori sa mergi in liniste sau sa te ascunzi de soare(mai ales la peste 35C) va fi imposibil. Nu lua masina cu 2 locuri care sa nu aiba ceva spatiu in spatele scaunelor deoarce cu greu iti vei gasi o pozitie confortabila a spatarului iar cand vei dori sa depozitezi pana si o bluza va trebui sa mergi pana la portbagaj. Am coupe cu 4 locuri, jante 19, anvelope rft si suspensie reglabila (5 moduri), garda la sol aprox. 120mm. In ciuda suspensiei f confortabile, jantele mari, talonul mic si garda la sol isi spun cuvantul pe drumuri f. proaste. Cand am cumparat acest coupe l-am luat ca masina de vara. Nu vreau sa imi inchipui ce inseamna un hot hatch de genul lui Rs Cup in materie de confort si ca masina de zi cu zi iar fwd-ul si cei 275cp nu sunt cea mai fericita alegere. Tot crezi ca ar fi problematic chiar daca iau versiunea asta si nu cea CUP ? |
#71
Posted 11 June 2015 - 16:14
depinde unde o conduci, daca o sa fie doar Constanta si Bucuresti cu mers pe autostrada , nu o sa ia nicio pb( poate prea multe fete care o sa se uite dupa masina) daca te duci prin vaslui Botosani, braila, posibil sa nu mai vii cu ea intreaga acolo ai nevoie de un Hummer,
|
#72
Posted 11 June 2015 - 17:19
Saracul initiatoul. Doar-doar o zice cineva ca e ok.
Cauta un Audi TT mai vechi si in stare decenta (eventual quattro), da-te un an cu el si dupa aia il dai cu o pierdere minima. Astea parca nu erau f scumpe. Cum am mai zis, la cat de dezorientat esti e foarte riscant sa iei de noua o masina de genul asta. Eu n-am facut decat prostia sa iau la ghici niste amortizoare AM care s-au dovedit ceva mai tari decat cele originale si ma enerveaza destul de mult. Comportamentul masinii in curbe sau pe franare s-a imbunatatit vizibil dar mi-era suficient si cum mergea inainte. Ale naibii se linistesc cand conduc agresiv (mi-a cam trecut de din astea) dar cand merg linistit ma simt ca un chilot intr-o masina de spalat. Mi-e ca se descleiaza toata masina pana se mai uzeaza amortizoarele astea. Edited by underb, 11 June 2015 - 17:20. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users