Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tranzitie de la diesel la benzina . Intrebare ?
Last Updated: May 01 2015 14:37, Started by
Vladutz22
, Apr 29 2015 16:56
·
0
#19
Posted 29 April 2015 - 18:20
Daca poti sa te bati cu palma dreapta peste cap iar cea stinga sa o freci de burta reusesti si pornirea de pe loc a motoarelor pe benzina .
Pornirea cel mai rapid se invata in situatia urmatoare : intersectie full, omori motorul , claxoane, injuraturi - a doua oara nu mai gresesti cu siguranta . Este exact ca derapajul pe calea de tramvai , a doua oara vei merge exact ca si cu oua ... Totul este experienta , cuvintele sunt de prisos. Cind mi-am luat masina noua exact in poarta dealer-ului mi s-a oprit si am o sacosa de km , degeaba , pina te obisnuiesti . Edited by xilo, 29 April 2015 - 18:23. |
#20
Posted 29 April 2015 - 18:24
Cu diesel-ul ai incercat sa pleci de pe loc folosind viteza a 3- a?
esti fix acelasi lucru cu benzinara cu motor mic in viteza intai . |
#21
Posted 29 April 2015 - 18:24
Jeez! Din acest fir de discuții înțeleg că lumea pornește doar lăsând ambreiajul. Whaaat?!
Se poate porni o mașină de 1.2 sub 70 de cai putere pe benzină doar din ambreiaj dar cere vreo 10 - 15 secunde până eliberezi total ambreiajul. Altfel turezi la 1500 - 2000 și lași ambreiajul ușor până depășești viteza echivalentă în treapta întâi la 800 rpm. 5 km/h sau similar. Și de acolo lași ambreiajul mai brusc că nu mai are cum să se oprească motorul. |
#22
Posted 29 April 2015 - 18:27
RedDev, on 29 aprilie 2015 - 18:24, said:
Jeez! Din acest fir de discuții înțeleg că lumea pornește doar lăsând ambreiajul. Whaaat?! Se poate porni o mașină de 1.2 sub 70 de cai putere pe benzină doar din ambreiaj dar cere vreo 10 - 15 secunde până eliberezi total ambreiajul. Asta pentru un conducator auto fara experienta. |
#23
Posted 29 April 2015 - 18:27
adisz, on 29 aprilie 2015 - 18:15, said: Aia nu are tangenta nici cu benzina nici cu motorina.Acolo altceva-i important. Are forma schimbatorului? Initiator, cat timp ti-a luat pana ai invatat sa pornesti motorul diesel? Acum va fi mult mai usor, nu e diferenta mare caci nu te apuci sa inveti sa pilotezi avioane. M-am uitat pe videoclipuri, nu inteleg de ce-i invata pe cursanti sa urmareasca turatia la plecare, masina spune singura ce trebuie facut. As reintroduce masinile fara turometru (precum Dacia 1300), sa invete sa asculte motorul. Daca tot timpul stai cu ochii pe indicatoare ca sa vezi cand sa schimbi viteza, e o chestiune de timp pana apare si accidentul. |
#24
Posted 29 April 2015 - 18:30
Handicarpati, on 29 aprilie 2015 - 18:18, said:
Dieselul are "forta" la turatia aia mica, de aceea poate sa mearga fara sa apesi acceleratia. Benzina are forta la turatii ceva mai mari, de aceea trebuie sa apesi acceleratia. Lasi ambreiajul pana simti ca prinde, il tii, accelerezi foarte putin , lasi ambreiajul usor si eventual mai accelerezi daca simti ca moare. Trebuie sa-i gasesti tu turatia minima la care accelereaza , in nici un caz 2000-3000 , asta daca nu vrei sa freci aiurea ambreiajul. Si benzina merge la fel fara sa apesi acceleratia. Bogdansv1, on 29 aprilie 2015 - 18:27, said: Are forma schimbatorului? Initiator, cat timp ti-a luat pana ai invatat sa pornesti motorul diesel? Acum va fi mult mai usor, nu e diferenta mare caci nu te apuci sa inveti sa pilotezi avioane. M-am uitat pe videoclipuri, nu inteleg de ce-i invata pe cursanti sa urmareasca turatia la plecare, masina spune singura ce trebuie facut. As reintroduce masinile fara turometru (precum Dacia 1300), sa invete sa asculte motorul. Daca tot timpul stai cu ochii pe indicatoare ca sa vezi cand sa schimbi viteza, e o chestiune de timp pana apare si accidentul. As vrea sa-ti dau vreo 10 like-uri,da'nu pot!!!!! |
#25
Posted 29 April 2015 - 18:31
#26
Posted 29 April 2015 - 18:32
Ce e asa complicat? Eu cu benzinarele de 1.6 si 2.0 am momente cand plec doar din ambreiaj. Nu o fac prea des, dar o fac. Si cu asta vreau sa zic ca benzinarele nu-s asa a dreacu. La orice masina, indiferent de motorizare si carburant e de preferat sa o accelerezi dupa ce o simti ca s-a pus in miscare la ridicarea ambreiajului.
|
#28
Posted 29 April 2015 - 18:54
Problema nu e benzina sau motorina ci marimea motorului.
Un motor pe motorina pleaca de pe loc la fel ca un motor pe benzina de aceeasi capacitate. Daca ai facut scoala cu un motor diesel de 1.4 va fi acelasi lucru si cu o benzinara de 1.4. Daca ai facut cu unul mare, vei avea si cu un diesel mic aceeasi problema ca si cu unul mic pe benzina. Edited by underb, 29 April 2015 - 18:56. |
|
#29
Posted 29 April 2015 - 18:55
#30
Posted 29 April 2015 - 18:59
#31
Posted 29 April 2015 - 19:00
underb, on 29 aprilie 2015 - 18:54, said:
Problema nu e benzina sau motorina ci marimea motorului. Un motor pe motorina pleaca de pe loc la fel ca un motor pe benzina de aceeasi capacitate. Daca ai facut scoala cu un motor diesel de 1.4 va fi acelasi lucru si cu o benzinara de 1.4. Daca ai facut cu unul mare, vei avea si cu un diesel mic aceeasi problema ca si cu unul mic pe benzina. doresc si eu un exemplu de 2 masini identice, putere aproximativ la fel, una diesel, una benzinara, care sa aiba acelasi cuplu la aceeasi turatie! Inclusiv aceeasi capacitate cilindrica! Edited by shmecherul, 29 April 2015 - 19:01. |
#32
Posted 29 April 2015 - 19:02
#33
Posted 29 April 2015 - 19:04
Sincer, as vrea sa stiu varsta celor care posteaza. Asta ca sa vad ce se mai invata la fizica cand se predau notiunile de putere si cuplu, in functie de generatie
|
|
#34
Posted 29 April 2015 - 19:15
Problema aici nu e ca pleaca masinile diferit, ci ca nu ai experienta necesara si nu ai invatat complet manevra.
Vei vedea ca odata ce prinzi experienta vei pleca exact la fel cu diesel si cu benzina. Miscarea de forfecare a picioarelor, ca mersul pe bicicleta. Greu la inceput dar odata ce ai invatat e foarte usor. |
#35
Posted 29 April 2015 - 19:16
#36
Posted 29 April 2015 - 19:28
shmecherul, on 29 aprilie 2015 - 19:00, said:
crezi? doresc si eu un exemplu de 2 masini identice, putere aproximativ la fel, una diesel, una benzinara, care sa aiba acelasi cuplu la aceeasi turatie! Inclusiv aceeasi capacitate cilindrica! Nu doar cred. Sunt sigur ca un diesel turbo sau aspirat nu au cuplu mai mare la ralantiu decat un motor pe benzina de aceeasi capacitate. Chiqr si in cazul dieselui, turbina nu face mare lucru la ralanti, cum vrea sa plece colegu' de pe loc. Ai incercat si un motor mare pe benzina? Dar unul mic diesel? Eu da. Tu cred ca doar dieseluri mari si benzinare mici. Vb de turisme, nu de dube care eu tr1 f scurta si pleaca usor de pe loc, chiar cu greutate. Daca vrei si capacitate, si putere si cuplu, 1.9tdi cu 1.8tsi de 120. Sau 1.6THP 120 cu 1.6HDI 110. Oricum, eu nu vorbeam de putere ci de capacitatea cilindrica care influenteaza f mult plecarea de pe loc, alaturi de cutie. Mai mult decat orice altceva. Edited by underb, 29 April 2015 - 19:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users