Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie lumini DSLR

Sfat cumparare moneda de aur

Daca am un filet stricat la fuzet...

Transferurile de active intre bro...
 Solutie amenajare interior apartm...

Probleme priza carlig de remorcare

UST.FR vs NQSE.DE (ETF pe Nasdaq)

Autoturismele BMW nu semnalizeaza...
 Reparatie VFD

ETF termen lung VWCE vs VUAA.

Doua cabluri, o priza

Cele mai verzi zone din Capitala ...
 Igienizare instalatie climatizare

Topologie retea si alegere echipa...

UI aer conditionat porneste si se...

Vodafone Tv+
 

Idee de joc plasat in Romania...:)

- - - - -
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#19
DKN1

DKN1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,004
  • Înscris: 20.02.2008
Pai un joc de orice fel trebuie sa se vanda si nu oricum, international. Orice nume, poante si povesti cu tigani vor fi intelese gresit in exterior si cine a vazut ceva seriale americane stie ca povestea nu se pupa, noi suntem cunoscuti ca cersetori si traficanti de persoane, nu ca gangsteri cu povesti lacrimogene.

#20
Shock-G

Shock-G

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 27.01.2010
Vorbeste cu cei de la Ubisoft Romania si spune-le ideile tale. Cand nu vor avea ce face, poate se apuca sa faca jocul pe care ti-l doresti.

Edited by Shock-G, 15 November 2014 - 17:56.


#21
blacktiti89

blacktiti89

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 25.05.2009
II. Gameplay/Lumea Jocului:
-Jocul va fi impartit in zi/noapte si in zile ale saptamanii.
-Vor exista anotimpuri…
-Vor exista, din cand in cand, evenimente gen concerte sau lansari de carte. Vor fi adunari de oameni. Unii jucatori vor putea profita de moment pentru a jefui oameni si a fugi. Poate sa fie si o misiune in care, profitand de aglomeratie, asasinezi o tinta si apoi scapi prin multime…
-Va exista moneda RON(adica lei noi) si preturile vor fi similare cu cele reale.
-La magazine si terase o sa se vanda produse de marci cunoscute.
-Anumite locatii vor fi bantuite(mai multe, cand o sa scriu despre ,,povestea horror” din joc). Astfel, jucatorul va putea intalni fantome cu care va putea interactiona…
1)Autovehicule:
-Vor exista masini  ca in realitate, unele de lux, altele mai obisnuite..De obicei depinde de zona orasului si  de ora, ce fel de masini vor aparea
-Vor fi si carute trase de cai, in special pe autostrazi. Personajul principal va putea sa-si cumpere o caruta sau sa calareasca un cal personal..
-In functie de bani, personajul principal isi va putea cumpara orice masina sau caruta cu cai din joc…
2)Animale:
-Animalele vor fi de doua categorii: domestice si de oras…
a)Animalele domestice:
-Jucatorul isi va putea cumpara animale de casa. Vor fi animale de companie(pets) care pot fi caini, pisici, soparle, papagali, etc. sau animale de casa(tip porci, oi, vaci). O nota funny m-am gandit sa fie faptul ca, jucatorului i se va oferi posibilitatea sa cumpere animale indiferent de ce locuinta detine. Se poate sa cumpere un porc si sa-l tina in apartament sau o vaca in garsoniera...
-Jucatorul va putea sa dea nume animalelor cumparate. O sa fie posibil si sa alegi rasa lor, dar asta va diferi la pret. Animalele pot fi cumparate de la magazine, mall, sau pe un fel de internet in interiorul jocului...
b)Animale de oras:
-Pasari: porumbei, ciori, etc. Pasarile vor fi mai mult decorative, neavand prea multe interactiuni cu jucatorul. Totusi, poti alege sa le dai de mancare...
-Caini madanezi: De fiecare data cand personajul va intalni un caine maidanez, jocul va ,,da cu zarul" adica se va determina in mod aleatoriu daca animalul va fi agresiv fata de jucator sau va fi bland. Cainii maidanezi pot fi si in haite. Cu cat haita este mai mare, cu atat probabilitatea ca animalele sa devina ostile fata de jucator va creste. Jucatorul se va putea lupta cu maidanezii sau va putea incerca sa scape. In urma atacurilor, viata ii va scadea, jucatorul putand chiar fi ,,ucis". Se pot cumpara dispozitive cu ultrasunete pentru a tine cainii la distanta, dar, in cazul unei haite agresive, nu vor prea avea efect...
-Jucatorul va putea alege sa adopte un maidanez, fie direct de pe strada, fie de la un adapost.
3)Locuinte:
-Jocul incepe in apartamentul parintilor, o locuinta cu 3 camere, intr-un cartier nu foarte bun al orasului. Decoratiunile interioare vor fi si ele destul de modeste.
-Pe masura ce evolueaza si castiga bani, jucatorul poate cumpara noi locuinte(apartamente, case, vile, etc.). Tot la fel, decoratiunile interioare si dotarile pot fi cumparate pentru a mobila locuintele.
-Daca jucatorul are mai multe locuinte in proprietate, poate alege sa dea una sau mai multe dintre ele in chirie. Jucatorul poate da anunt si apoi selecta dintre potentialii chiriasi. O data pe luna, trebuie sa mergi sa colectezi banii pe chirie. Dar asta nu va merge intotdeauna bine. Desi in majoritatea cazurilor, chiriasii isi vor plati la timp datoriile, totusi vor fi si dificultati: unii nu vor avea bani si iti vor cere mila, altii vor refuza sa plateasca iar unii chiar te vor ataca!! Depinde de alegerea ta daca sa accepti amanarea platii sau sa ii dai afara pe chiriasii care nu vor/nu pot sa plateasca in acel moment...
-Dupa ce il vei ucide pe Superkid, ii vei prelua vila(ca in GTA: Vice City), care se va adauga pe lista proprietatilor.
(in postarile urmatoare voi scrie despre mai multe elemente de gameplay si despre alte povesti ale jocului)...

#22
PhaseZ

PhaseZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 706
  • Înscris: 28.01.2011
Un joc din acesta ar dura cativa ani de dezvoltare, poate cu o echipa de 100 de oameni si software de zeci de mii de euro. Te-ai uitat la lista de credite de la Assasins Creed, GTA, Dragon Age? E infinita.
Daca vrei unul bazat pe realitatea din Romania, pune un omulet care incearca sa traverseze strada in Bucuresti la ora de varf. Sau un biciclist care trebuie sa strabata orasul contra timp. Tot in Bucuresti. Binenteles, daca vrei sa-l vinzi in strainatate va trebui sa explici conceptul de maidanez. Te plimbi cateva ore apoi prin oras cu un microfon si ai si coloana sonora, inclusiv niste injuraturi.

#23
blacktiti89

blacktiti89

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 25.05.2009
4)Afaceri/Proprietati:
-Ca jucator, iti poti investi o parte din bani in diverse afaceri: restaurante, pizzerii, magazine non-stop, cazino-uri, etc.
-Poti alege fie sa cumperi o cladire deja existenta(inclusiv spatii goale comerciale, pe care le poti mobila si transforma in locatia dorita), fie sa construiesti ceva de la zero, caz in care va trebui sa cumperi teren.
-Cladirile deschise vor deveni surse de profit. Spre deosebire de locuintele date in chirie, castigurile vor fi virate automat in cont, fara sa mai fie nevoie sa te deplasezi pentru a colecta banii personal.
-Poti vizita cladirile construite si beneficia de serviciile oferite. Vei primi, in calitate de patron, tratament preferential..:)
5)Ajutoare(,,companions")
-Sunt NPC-uri care vor lupta alaturi de tine in diverse misiuni sau in afara lor. Unii(precum animalele de casa cu care te plimbi in lesa) sau golanii de strada din zona iti vor sari in ajutor daca esti atacat. Pe altii va trebui sa ii chemi in ajutor printr-un SMS sau printr-o vraja de tip summoning(pentru personajele supranaturale)
-Sunt de 2 feluri: unici(care au nume si identitati, dar pot fi ucisi si, daca mor, nu mai pot fi chemati in ajutor) si obisnuiti(care sunt doar personaje ,,generice", de un anumit tip).
1)Personajele obisnuite:
a)membrii bandei tale:
-Pot veni in ajutorul tau de la inceputul misiunii sau, daca sunt prin zona, iti vor sari in ajutor.
-Pot fi chemati in ajutor printr-un SMS.
-Nu pot fi ucisi, caci, atunci cand vad ca sunt coplesiti sau ca sunt pe punctul de a pierde, o vor lua la fuga, salvandu-si astfel vietile...:))
2)Calul:
-Poate fi un ajutor, daca esti atacat, sau mai ales, daca este el atacat, aparandu-se cu copitele, sau chiar muscandu-si adversarii.
-Poate fi folosit drept un mijloc de evadare...
-Poate calca peste dusmani...
3)Cainele:
-Poate fi un aliat puternic. Unii dusmani vor fugi la vederea lui, daca este dintr-o rasa de lupta(pittbull, rottweiller, etc.)
-Poate fi ucis.
4)Politistii corupti: Vor face orice le spui, te vor putea sustine cu armele, pot fi ucisi.
2)Personaje unice:
a)Ofiterul de politie de rang inalt care te sustine(cel care il va ,,vinde" pe Superkid). El are arme foarte performante si poate chema, la randul lui, ajutoare(politisti obisnuiti). Nu poate fi ucis. Cand cade ranit, este automat evacuat de politie...
b)Superkid:
Da, cu el vei face cateva misiuni. Va trebui sa te infiltrezi in grupul sau mafiot si astfel, sa ii castigi increderea...Nu poate fi ucis!
c)Parintele Vasile(vezi ,,povestea horror"). Ocazional, acest personaj va lupta alaturi de tine. Va ataca cu fulgere, va putea creea cercuri de foc ce vor arde inamicii, va putea face vraji de lupta. Nu poate fi ucis, cand este ranit, se teleporteaza automat din mijlocul bataliei.
d)Cainele fantoma: Fantoma unui caine de lupta ce te va ajuta in batalie...
e)Extraterestrul A'd'm...sau Adam, cum este denumit de oameni...Are un scut personal ce il face practic indestructibil in lupta...Are o arma laser ce incinereaza pe oricine ii sta in cale. Mai multe in povestea sf a jocului...
f)Lower Hell Warrior: Un razboinic de nivel jos, lupta cu cutitele din care este alcatuit. Are ghearele de metal, corpul e complet metalic si poate respira cu flacari asupra dusmanilor. Din corpul sau, se formeaza automat arme albe cu care lupta. Nu poate fi ucis, doar ,,facut inactiv".
g)alte personaje de tip ,,companion": prostituate, evadati, vampiri, etc.
III. Storyline-uri alternative
-Sunt diverse seturi de misiuni legate una de alta ce pot fi efectuate dupa sau in paralel cu povestea principala a jocului.
-Nu exista, decat formal, o diferentiere intre ,,bine" si ,,rau". Chiar daca alegi calea pe care o consideri ,,rea" nu se intampla nimic apocaliptic, nu se distruge orasul sau ceva. Oricum, protagonistul fiecarei parti a unui anumit storyline va incerca sa te convinga ca el are dreptate si depinde de tine pe cine crezi. Jocul ofera o libertate totala...:)
-Unele storyline-uri nici nu au o parte negativa, ca de exemplu cea a politiei. Unele storyline-uri au ca finalitate chiar povestea principala, daca aceasta nu a fost terminata in prealabil(ex: tot povestea politiei sau cea a hotilor).
-Fiecare storyline aduce anumite beneficii unice daca este completat.
(in postarile urmatoare, voi scrie, in sfarsit, despre primul storyline...cel horror).

#24
blacktiti89

blacktiti89

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 25.05.2009
A) Povestea horror:
-Este un storyline cu doua parti(cea a ,,binelui” si cea a ,,raului”).
-Este un storyline modificabil, adica, in orice moment al povestii, poti sa treci de partea cealalta!:)
a)Partea Binelui:
-Pentru a incepe misiunea pe acest drum, va trebui sa vizitezi biserica din cartierul parintilor. Acolo, vei gasi un preot denumit Vasile. Desi reticent initial, dupa cateva dialoguri, Vasile iti va dezvalui ca face parte dintr-o organizatie ce vaneaza forte ale raului din oras. Toata magia, toate creaturile care bantuie orasul au ca sursa o vrajitoare batrana ce si-a vandut sufletul pentru a detine puteri nebanuite. Ea a trait acum peste o mie de ani dar, ca sa nu moara, a gasit solutia perfecta: a devenit vampir! Vasile si grupul sau doresc sa o distruga. Insa nu e chiar atat de usor, caci ea isi extrage puterea din toate fiintele supranaturale din oras. Ea se hraneste cu energia lor, astfel incat este aproape indestructibila. Astfel va incepe o serie de misiuni ce presupun distrugerea unor dusmani din ce in ce mai puternici. Povestea se intretaie cu o alta, ce poate fi continuata independent sau poate fi rezolvata inainte(povestea supranaturala a jocului-in care trebuie sa salvezi toate fantomele din oras). Vei calatori prin zone abandonate, prin subteranele orasului, vei lupta cu vampiri, demoni si alte vrajitoare. La un moment dat, vei afla despre un plan al parintelui Vasile: prin uciderea vrajitoarei, el planuieste sa isi consolideze statutul in cadrul Bisericii si sa devina patriarh, chiar daca asta inseamna eliminarea celui actual. Aici este un moment decisiv in care poti alege daca sa treci de partea cealalta sau sa accepti sa fii folosit drept un pion pentru un plan destul de dubios…Oricum, Vasile nu iti va ascunde acest plan. In final, vei infrunta vrajitoarea, pazita de doi Lower Hell Warriors si de o tona de ajutoare. Dupa uciderea ei, vei completa misiunea. Parintele Vasile va deveni patriarh si asta inseamna ca nici n-o sa se mai uite la tine! Nu va mai aparea in joc, ci doar la stiri(dupa cea cu ,,moartea neasteptata a actualului patriarh”)
BENEFICII: Puterea de a iti regenera sanatatea intr-un ritm ametitor de rapid, facandu-te practic aproape imposibil de ucis… respect maxim din partea celorlalte NPC-uri, care te vor ajuta oricum vor putea si iti vor oferi tot ce iti doresti…Orice problema cu politia va fi trecuta cu vederea.

b)Partea Raului:
Pentru a accesa aceasta parte a povestii, va trebui sa vizitezi ,,Casa Vrajitoarei” dupa miezul noptii. Vrajitoarea te va intampina si, in urma unui dialog, vei accepta sa o ajuti. Problema este ca nu stie unde se ascunde principalul dusman, parintele Vasile. Va trebui sa patrunzi illegal in casele catorva cetateni si sa afli de la ei unde este situate biserica respectiva. Dupa ce il vei gasi, vei avea un dialog in urma caruia vei putea schimba partea(adica sa treci de partea ,,binelui”). Daca refuzi, va incepe o lupta. Din pacate, Vasile se va teleporta inainte sa fie invins. Intors inapoi la ,,Casa Vrajitoarei” vei afla ca parintele a ajuns prea puternic si ca va trebui sa obtii mai multa putere in oras. Trebuie sa ajungi temut de oameni, ca ei sa te urmeze pe tine, nu pe Vasile. Vei face misiuni prin care vei face fapte rele, vei distruge masini, vei avea ca scop indepartarea oamenilor de biserica preotului, pentru a ii slabi influenta. Vei infrunta dusmani tot mai puternici, dar mai toti vor fi oameni. Cand politia va intra pe fir, vei avea si alti dusmani de infrant. Va fi chiar si o misiune in care va trebui sa scapi din sectia de politie. Pe masura ce storyline-ul progreseaza, vei afla despre planul parintelui Vasile si vei incerca sa il opresti. In ultima misiune a acestui storyline, va trebui sa il salvezi pe actualul patriarh si apoi sa te lupti cu Vasile chiar in propria lui biserica. La final, vrajitoarea va spune ca si-a triplat puterile, ca a adus orasul sub controlul raului si ca va merge pentru a ,,cuceri” si alte orase… Nici pe ea nu o vei mai vedea vreodata.
BENEFICII: Puterea de a controla mintile oamenilor oricand doresti, transformandu-i in niste sclavi fara minte ce iti vor indeplini orice comanda. Vei fi temut de toti oamenii si putini vor indrazni sa iti mai stea in cale.
B) Povestea SF:
-Este tot o poveste cu doua parti, la fel ca cea horror.
-Tot la fel, poti sa schimbi taberele oricand vrei.
a)Partea Binelui:
Chiar langa o unitate militara exista un bar frecventat in special de soldatii in permisie si cadrele militare de rang inalt, de unde si denumirea de ,,Barul Unitatii”. Ajuns acolo, vei profita de faptul ca oamenii sunt beti pentru a ii stoarce de informatii. Vei afla astfel despre existenta unui mic grup de extraterestri ce se ascund prin canalele orasului. Ei par inofensiv pe moment, dar planuiesc sa lanseze un semnal catre flota de nave din ,,partea intunecata a lunii”. Misiunile din acest storyline vor avea ca scop oprirea acestor planuri. Va trebui sa obtii informatii secrete despre locatia lor pentru care va trebui sa lupti cu politisti, oameni obisnuiti, dar si cu ,,armele” extraterestrilor: drone, roboti, unitati speciale de ,,oameni in negru”. Vei afla, pe masura ce progresezi ca exista un grup care doreste extragerea acestor extraterestri din oras, un grup puternic si foarte influent. Acesta isi va trimite propriile unitati de elita, trupe de mascati sau agenti secreti. Vei lupta chiar cu agenti SRI sau SIE pentru asta. In final, vei afla locatia inamicilor, o veche gara abandonata si acolo, ii vei indisponibiliza pentru a fi capturati. Misiunea va fi sa ii impiedici sa trimita semnalul catre flota de nave spatiale sit e vei lupta cu liderul lor, care, din pacate, va trebui eliminat! Ceilalti vor accepta sa fie trimisi intr-un alt oras…
BENEFICIU: Imunitate totala in fata legii. Vei putea arunca orasul in aer si nimeni nu se va atinge de tine!

b)Partea ,,Raului”.
Pentru a initia aceasta parte a povestii, va trebui sa descoperi gara abandonata. Ajuns acolo, vei gasi grupul de extraterestrii. Vei afla ca liderul lor se numeste Adam(sau A’d’m). Vei afla de la el ca grupul lor este satul de viata pe care o duc si doresc sa se reintoarca pe planeta lor, motiv pentru care vor trimite un semnal pentru a chema navele spatiale sa ii duca inapoi. Problema este ca asta va mai dura ceva si oamenii stiu unde se afla si vor sa ii captureze pentru experimente. In acest storyline, va trebui sa asasinezi oameni cheie, sa furi dosare secrete cu informatii si sa lupti cu diversi oameni. In final, vei afla ca un ofiter SRI de rang inalt doreste sa ii distruga. In final, va trebui sa ii evacuezi pe extraterestri, sa lupti alaturi de ei impotriva unui val imens de soldati si sa te bati chiar cu ofiterul SRI.  Dup aceea, totul va fi linistit, ei vor trimite semnalul si navele vor veni sa ii ,,culeaga”. Vei putea comunica cu ei printr-un sistem holografic ce va afisa chipul lui Adam cu care vei putea interactiona.
BENEFICIU: O manusa high-tech ce va dezactiva orice este de metal. Astfel, armele de foc ale inamicilor vor deveni inutile, usile masinilor vor fi deschise, usile apartamentelor se vor deschide si va fi mult mai usor sa furi…

#25
tomoro0505

tomoro0505

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 244
  • Înscris: 04.11.2014
Cum vor arata personajele? Ca-n Ed, Edd 'n' Eddy sau ca oamenii din realitate?

#26
stlk

stlk

    Spartan Officer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,439
  • Înscris: 15.07.2008

 blacktiti89, on 14 noiembrie 2014 - 17:23, said:

Mi-au venit niste idei pentru un joc care sa aiba loc intr-un oras din Romania...
Asa,asa,... scrie un roman intreg aici dar gandesti ca nu e bine ce faci ? Ai idei ,taci si te apuci sa faci jocul, nu te pricepi sa-l faci ?  mergi la o firma specializata, daca le plac ideile tale, fac un  contract cu tine etc ...daca tu scrii aici, (eu de exemplu ) as putea sa-ti fur ideile si sa creez jocul daca ma pricep (bineinteles ca nu ma pricep Posted Image ) daca nu, merg la cei care se pricep si tu ramai cu gura cascata cand o sa vezi un joc creat din ideile tale si nu poti sa-mi faci nimic (am dat exemplu,oricum nu as face acest lucru, nici macar nu ti-am ideile in totalitate ) . Nu uita ca Romania este tara copy-paste si unii se imbogatesc pe ideile altora sau ajung in functii inalte ! Nici macar un "multumesc " nu o sa primesti din partea lor.

Edited by stlk, 25 November 2014 - 22:25.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate