Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pana prostului :)))
Last Updated: Oct 16 2006 12:53, Started by
Taw
, Dec 22 2005 15:29
·
0
#1
Posted 22 December 2005 - 15:29
Cand sa plec ieri cu masina am sesizat ca nu mai am benzina..murea motorul imediat, nu ii venea benzina cand acceleram.Acul era pe rosu si tocmai ma duceam sa-i pun benzina ca sa nu se intample..inevitabilul.
Ce tre sa fac acum daca nu am canistra?Imi da vreo benzinanarie in vreo sticla benzina? Merge sa folosesc vreo palnie obisnuita pt a turna benzina (dc fac rost)? Nici acum nu-mi vine sa cred... Edited by tau_xxx, 22 December 2005 - 15:30. |
#2
Posted 22 December 2005 - 15:43
Iti da, daca-i explici ca-i ramas in pana. Nu-ti trebe nici o palnie la un pet din ala normal. Evtl o surubelnita daca in rezervor ai clapeta din aia ca s-o apesi, ca gatul sticlei de plasti e prea scurt.
|
#3
Posted 29 December 2005 - 01:52
Multi "benzinaristi" comenteaza de obicei, dar se da si benzina la sticla. Multi zic ca trebuie sa ai recipient din metal
|
#4
Posted 29 December 2005 - 02:05
dragul meu tu macar ai ramas fara benzina acasa la tine, eu am ramas exact in centru, la rond la romana veneam dinspre dorobanti si la shaorma aia dau sa pornesc de la semafor si imi moare motoru . am tras-o pe dreapta si m-am dus la un petrom, noroc ca aveam o sticla de doi litri in spate, am rugat-o pe tipa daca pot sa pun, a zis ca e ok, am pus am platit m-am intors am pus si am plecat , am mai ajuns la o ora din seminar
|
#5
Posted 30 December 2005 - 21:47
Eu am avut masina in service (mi-au schimbat rezervorul - il lovisem). Mi-a zis ala sa vin sa o iau, si sa aduc si vreo 4 litri de benzina. L-am intrebat in ce - intr-un bidon de apa plata. Mi-au dat de la benzinarie, dar nu a vrut sa-mi puna, ca sa-mi torn singur. Ei, atunci am inceput sa simt un morcov... dar service-ul era aproape. Si ca sa fie complet, ajung la service, se inserase, nu era curent in cartier, toti mecanicii erau la o tigara
|
#6
Posted 30 December 2005 - 22:05
eu am ramas de 2 ori in 12 ore....daca prima e pana prostului, a doua in 12 ore ce mai e?
era in bv si am ramas in pana la podu de pe Grivitei. M-am dus vreo 3 kilometrii pe jos la 12 noaptea in cautare de benzinarie si nu am gasit decat fara plumb...iar eu aveam dacie din 80. am luat 2 bidoane de 2 litri....am pus 2 in rezervor si m-am dus la fata acasa. Dimineata am uitat de treaba si am ramas la 2 strazi in mijlocu' intersectiei....noroc ca mai aveam 2 litri |
#7
Posted 06 January 2006 - 17:06
Hehe...dintr-o belea in alta dau...am luat 2 litri,i-am pus (am dat jumate pe afara bineinteles) si cand sa dau la cheie am vazut ca mi s-a descarcat bateria (nu o pornisem de cam o sapt si fusese ceva frig)..Mai este si noua (de vreo 3-4 luni am cumparat-o) dar garantia nu acopera descarcarile...doar sa o duc la ei si sa o incarce, cine stie in cat timp se incarca...nici nu stiu ce naiba sa fac...
am un redresor dar e cam vechi si trebe tinuta vreo 2 zile bateria ca sa o incarce... daca stau bine si ma gandesc nici cheie sa scot bateria nu am Edited by tau_xxx, 06 January 2006 - 17:09. |
#8
Posted 06 January 2006 - 18:35
ia mai curent de la alta masina si porneste-o si pe urma tine-o numa in forje o vreme si fara consumatori porniti ca sa se mai incarce.
|
#9
Posted 06 January 2006 - 19:37
sebulbus, on Jan 6 2006, 18:35, said: ia mai curent de la alta masina si porneste-o si pe urma tine-o numa in forje o vreme si fara consumatori porniti ca sa se mai incarce. Bai bine ai tacea decat sa prostesti oamenii cu idioteniile tale. Tu ai auzit de relee de tensiune? Tu ai auzit ca bvateriile nu se incarca oricum, mai ales cu tensiuni mari? Tu ai auzit ca daca motorul are turatie mare -> alternatorul are turatie mare -> tensiune mare -> releu de tensiune limiteaza ce scoate alternatorul -> bateria este incarcata constant si incet? tau_xxx...nu te lua dupa orice specialist. Daca o pornesti, fa un drum mai lung. Nu degeaba redresoarele au nevoie si de 2 zile sa revigoreze bateria. Eu zic sa te plimbi ceva cu masina dupa ce o pornesti. Daca nu ma crezi, mai intreaba oameni, dar de incredere, nu in spatele blocului, ca acolo vei primi fix acelasi raspuns care l-ai primit de la sebulbus |
#10
Posted 06 January 2006 - 19:52
coane, probabil ai vreun generator de hidrocentrala sub capota daca poate sa incarce bateria corespunzator la relanti.
gandeste-te c-are ceva mai multe piese electrice decat Dacia '79. la prima vedere o pompa de benzina, unitatile de la injectie si antidemaraj si inchidere centralizata le are orice masina. intr-adevar trebuia sa mentionez ca prin forja se inteleg 3-4k ture constant, nu sa inroseasca galeriile. dimpotriva, treaba cu drumul lung in afara orasului e mai nou cam sf, in special ca oamenii au inceput sa mearga economic si neturat. si chiar si la +4k, daca sta cu boxele sau cu dezaburirea/aeroterma pornite n-ar trebui sa ajunga in pragul de sus al releului. |
|
#11
Posted 06 January 2006 - 20:07
sebulbus, on Jan 6 2006, 19:52, said: coane, probabil ai vreun generator de hidrocentrala sub capota daca poate sa incarce bateria corespunzator la relanti. gandeste-te c-are ceva mai multe piese electrice decat Dacia '79. la prima vedere o pompa de benzina, unitatile de la injectie si antidemaraj si inchidere centralizata le are orice masina. intr-adevar trebuia sa mentionez ca prin forja se inteleg 3-4k ture constant, nu sa inroseasca galeriile. dimpotriva, treaba cu drumul lung in afara orasului e mai nou cam sf, in special ca oamenii au inceput sa mearga economic si neturat. si chiar si la +4k, daca sta cu boxele sau cu dezaburirea/aeroterma pornite n-ar trebui sa ajunga in pragul de sus al releului. Sigur consumurile is mult mai mari decat la o dacie. Pana si la astea de la alternator de 36A (parca) s-a ajuns la 5x A. DAR, eu cred ca altenatorul de la masina lui este dimensionat pentru masina lui nu pentru o Dacie din 79. Si eu cred ca la 2x00 rot/min deja releul baga limitari serioase. |
#12
Posted 07 January 2006 - 02:22
Problema e ca am doar 2 litri de benzina in rezervor si cum fac plinul daca iau curent de la cineva?Ca dupa cele 5 min pana la peco nu mai porneste motorul daca il opresc.
Cel mai probabil o sa ma duc la ei sa mi-o incarce (pe plata mea) macar stiu ca e bine incarcata. |
#13
Posted 07 January 2006 - 03:53
un motor in ralanti consuma 2-3l/h. in ture consuma proportional mai mult.
benzina poti cumpara de la orice statie, de obicei in recipient metalic, dar mai dau oamenii si la butoias. din ce am vazut eu, daca o tii 15 min pornita sigur inghite destul curent pentru inca o pornire. |
#14
Posted 13 October 2006 - 06:01
Nu mai deschid un alt topic
Aşa că vă spun aici: Maşina iar a rămas fără benzină, de data aceasta nu din cauza mea... în fine... a avut benzina până a parcat-o cineva pe o bordură, ceea ce a înclinat maşina înspre stânga destul de mult. Cand a vrut să o pornească, nu ştiu după cât timp s-a auzit un clinc clinc clinc când dădea la cheie, fără să pornească măcar electromotorul. A încercat de vreo 3 ori cred, iar apoi fără să ştiu că maşina nu merge am mai încercat şi eu după vreo 6 ore de vreo 2 ori, am fost să iau benzină 2 litrii, i-am pus, am mai încercat de două ori şi la fel face Înainte de ultima încercare i-am dat şi câteva pedale de acceleraţie înainte să o pornesc. Precizez că e o Dacie Berlină din 2001 pe injecţie Ştiu că cele pe injecţie sunt mai dificile atunci când rămâi fără benzină, dar am mai rămas de 2 ori în decursul acestui an dar nu am avut astfel de problemă Dacă ştie cineva ce are şi care ar fi soluţia aş fi recunoscător. |
#15
Posted 13 October 2006 - 13:53
desi am condus o berlina pe injectie ceva vreme, nu am ramas fara benzina niciodata... surprinzator!
Oricum, ideea e ca re sa te asiguri ca ajunge benzina la motor. Din cate stiu eu,(dar imi dau numai cu parerea) daca dai jos masina de pe bordura si o incerci de cateva ori la cheie( la masina cu carburator dura cam 30-40 sec pana ajungea benzina la motor) teoretic trebuie sa porneasca. Nu prea e indicat sa mergi cand e pe rosu indicatorul de benzina. PS cred k mai mult am scris sa ma aflu in treaba... |
|
#16
Posted 13 October 2006 - 14:08
Mi-e că dacă o dau jos de pe bordură şi nu porneşte rămân cu ea în stradă, iar strada e şi aşa foarte ingustă şi nu cred că mai încape vreo maşină pe lângă a mea şi cele parcate pe partea cealaltă
Oricum... mai aştept păreri... s-a stricat ceva sau doar trebuie sa pun benzină? |
#17
Posted 13 October 2006 - 14:21
vezi daca ai curent, poate s-a dus abteria, ti se aprind ceasurile la bord? semnalizarile merg? s anu ai belele si cu electromotorul..
|
#18
Posted 13 October 2006 - 14:26
Pentru a evita situatiile in care te duci la benzinarie cu o sticla de plastic de 2 sau mai multi litri si sa nu iti dea voie sa pui sfatul meu este sa te duci direct la pompa si sa pui, dupa care nu mai are ce iti face.
P.S. am vazut benzinarii unde aveau deja cam 10-15 de astfel de recipiente deja incarcate unde tu dadeai la schimb goala si primeai plina, insa pe la 40 mii litrul. Eu am luat cu 200 mii 5 litrii. E bine sa ti in portbagaj, mai ales pentru soferii incepatori, o sticla de vreo 2 litri asa de rezerva. Nu se stie niciodata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users