Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mizeria din RATB - hai sa facem ceva!
#19
Posted 04 May 2014 - 12:27
Exact, praful nu are nici o legatura cu nesimtirea calatorilor. Eu mai des eram deranjata de praf decat de alte mirosuri si mizerii.
|
#20
Posted 04 May 2014 - 12:30
Lolopoco, on 04 mai 2014 - 12:23, said:
Ieri am calatorit cu RATB-ul (autobuz Mercedes Citaro) si era jegul pe(adica in) el de un deget. Se transformase in pamant de puteau creste si boscheti. Nu exagerez cu nimic, jegul se transformase in pamant si a lua in sus, pe pereti, spre ferestre. Si asta era pe la ora 7:30 dimineata. Un mare parte este vina regiei. Daca s-ar spala autobuzul seara, la intrarea in depot/cap de linie, dimineata, cand ar intra pe traseu, ar fi curate si ar avea si timp, pana dimineata, sa se usuce/scurga apa din ele. Hai sa zicem ca nu in fiecare seara, o data la trei zile si tot ar fi. Nu ar mai avea timp sa se stranga jegul pe jos, pe pereti, pe la chedere, scaune, etc si ar mai disparea si din miros. Un mop, o perie, si niste solutie de spalat (diluata in sapte ape) parfumata ar rezolva problema. Dar nu se vrea. Se prefera pomparea banilor in salarii nesimtite (sofer de autobuz castiga cca 5000lei in anul 2013) iar in calitatea serviciilor... |
#21
Posted 04 May 2014 - 12:36
Soferul ala de autobuz, din partea mea sa castige si dublu a 5.000.
Decat un sofer mort de foame sau cu probleme gen ` ce pun pe masa copiilor maine` si sa nu fie atent la drum, si sa intre cu magaoaia plina cu 100 calatori in capul podului, mai bine il platim cum trebuie, macar stim ca dpdv financiar, nu e stresat. Soferii din schimbul 1 se trezesc la 3 a.m ca sa iasa pe traseu la 4-5 am, asa ca nu mai mutati problema jegului, la salarizarea soferilor. Poate nu ganditi ca si ei au foarte multa responsabilitate, ducand in spate, vietile a 100 de calatori. |
#22
Posted 04 May 2014 - 12:37
Nu prea ai ce sa faci atata vreme cat multor romani le place sa faca mizerie si sa traiasca in ea, mazaci.
Iesiti in afara oraselor sa vedeti mormane de gunoaie pe langa sosele, cai ferate, orice rest aruncat la intamplare. Cred totusi ca in transportul in comun pastrarea curateniei trebuie sa vina din partea pasagerilor, dar si societatea de transport trebuie sa mai faca din cand in cand curatenie. Aceiasi situatia si pe calea ferata, compartimentele sunt horror, dar ce sa mai vorbim de toalete. Edited by chaosss, 04 May 2014 - 12:38. |
#23
Posted 04 May 2014 - 12:37
Iar legat de jegul din autobuz, nici eu nu cred ca este povestea prea reala.
Merg zilnic cu ratb-ul si n-am vazut pana acum muschi crescuti pe scaunele autobuzelor sau pe pereti. Si vad bine, n-am nici o problema oftalmo. |
#24
Posted 04 May 2014 - 12:45
-Diana-, on 04 mai 2014 - 12:36, said:
Soferul ala de autobuz, din partea mea sa castige si dublu a 5.000. Decat un sofer mort de foame sau cu probleme gen ` ce pun pe masa copiilor maine` si sa nu fie atent la drum, si sa intre cu magaoaia plina cu 100 calatori in capul podului, mai bine il platim cum trebuie, macar stim ca dpdv financiar, nu e stresat. Soferii din schimbul 1 se trezesc la 3 a.m ca sa iasa pe traseu la 4-5 am, asa ca nu mai mutati problema jegului, la salarizarea soferilor. Poate nu ganditi ca si ei au foarte multa responsabilitate, ducand in spate, vietile a 100 de calatori. LE: sunt in autobuzul 133 Citaro si cum e cam gol il mai intreb una alta pe sofer Incercati si voi o intrebare si vedeti daca sunt "informat" corect de nenea sofer' ... Edited by fighterkyokushin, 04 May 2014 - 12:51. |
#25
Posted 04 May 2014 - 12:54
Asa este, sunt un mincinos.
Salariile mari ale angajatilor ratb au mare legatura cu problema igienei. Din moment ce-si permit astfel de salarii (fiind in fiecare an pe pierdere...o vaca de muls a baietilor destepti) si-ar putea permite si cheltuieli de igienizare...mai dese. Voi mutati discutia igienei ratb cu igiena calatorului. O chestie sa fie clara: oricat s-ar pastra curatenia, tot este necesar o curatenie "generala". Referitor la minciuna mea: aveti o imaginatie simpla. Ma refeream ca este jeg/ pamant (strans in saptamani) in unele zone de langa cheder/fereastra, la colt, la imbinarea podelei cu peretele, etc. Cu alte cuvinte, curatenia, cu toate ca este rara, mai este si superficiala. Apropo, voi deturnati atentia de la ograda ratb, la pasager. Vina este, in cea mai mare masura, a regiei. Edited by Lolopoco, 04 May 2014 - 12:56. |
#26
Posted 04 May 2014 - 12:57
merg zilnic cu RATB-ul. Jegul din autobuze nu e neaparat din cauza faptului ca nu le spala nimeni(cred ca cel putin o data pe saptamana sunt si ele curatate interior-exterior). E plin de boschertari peste tot, se plimba in legea lor pe banii nostri. Ideal ar fi ca RATB sa reduca din pierderile cauzate de catre calatorii clandestini care nu platesc calatoriile si pe deasupra mai si put, sunt p**ati pe ei, murdari de aurolac, etc..si dupa asta sa ne punem pb unde sunt banii platiti pe abonamente eventual abia atunci ar putea sa angajeze femeia precizata de catre autorul topicului..care sa stea si sa mature eventual sa lustruiasca barile din ratb
Edited by konstantine89, 04 May 2014 - 12:59. |
#27
Posted 04 May 2014 - 12:58
Nu au bani să repare câteva tramvaie, ca să mai sporească parcul circulant şi...
|
#28
Posted 04 May 2014 - 12:58
Da, ca Regia vine si arunca gunoaie pe jos, sparge seminte pe locurile din spate si introduce agenti nespalati prin tramvaie, ca sa avem noi ce discuta.
Nu e vina Regiei, ci strict a oamenilor. Cat despre spalat autobuzele, nu stiu cand se intampla, insa tramvaie am vazut destule spalate, in general pe linia 1, 20, 46, alea cu care circul eu, cu siguranta si alte linii. |
|
#29
Posted 04 May 2014 - 13:01
Asta cu schimbarea mentalitatii e greu fratilor, e foarte greu. Nu mai poti face tu reeducare la oameni in toata firea, decat prin lege, forta. Pana la schimbarea mentalitatii, mai bine ar plati niste oameni sa faca curat la cap de line si ar fi mult mai eficient. Macar seara si dimineata, nu dupa fiecare cursa.
Am vazut la TV cum au facut americanii cu metroul lor din New York, care tot asa acum cativa zeci de ani era intrun hal fara de hal, jeg, graffiti, omoruri, jafuri etc. Pe langa cateva masuri de securitate, au angajat oameni care faceau curat la cap de linie in fiecare zi; bandele mazgaleau, ei stergeau si tot asa pana cand bandele s-au plictisit si lumea s-a obisnuit cu, curatenia si a devenit un lucru normal sa fie curatenie in metrou. De la min. 2:10 : http://www.videonews...2PXz28TrAd.html |
#31
Posted 04 May 2014 - 13:14
Problema e mai multe))))In primul rand unele cosciuge pe patru roti pein care se plimba praful ca la el acasa.Distrugerea si putinelor zone verzi din Bucuresti dupa 89 multumita caricaturiilor de primari pe care obstea si ia ales.Drumuriile mizerabile de la trotuare si cele pt masini mai ales cand ploua sau iarna. Lipsa unui personal care dupa aducerea acestora in baza sa inceapa sa le bibileasca.Aici asa se face incepand de la 23 orele)))incep baietii sa le curete de praf,geamuriile si chiar partiile de plastic cu DEZINFECTANT.Si baga pana la orele))) 5 ale diminetii.))).Si mai e si CIVILIZATIA bat-o vina.Asa-i cand iti alegi primari gen Oparescu Horsht mistocarus papagalus. ,Vanghelie Almanache,Negoita,Chilimanus liberalus la tata ,,bujetuli,, ca restul.))))))))))))))))))etc etc.De cetatean si de obste o sa se preocupe la PULI VARA.La nivel de tara IDEM.
|
#32
Posted 04 May 2014 - 13:14
fighterkyokushin, on 04 mai 2014 - 11:31, said:
De ce nu facem invers? Hai sa facem protest "antinesimtiti", sa-i tragem de maneca pe "jmecherii" care fac mizerie in masini si nu folosesc cosurile de gunoi din mijloacele ratb. Nu-i mai usor asa??? Aceste masini sunt jegoase atat pe exterior, curge jegul de pe ele, cat si pe interior, imbacsite de praf si ulei. Nu are nici o legatura cu mizeria facuta de utilizatori, ci cu mizeria datorata prafului, a grasimii etc, si e nevoie de detergent |
#33
Posted 04 May 2014 - 13:15
Atunci, sa inteleg ca acest topic este un topic mascat despre cat de jegarit si imputit este omul de rand.
Daca la ora 7 dimineata era jeg in autobuz, atunci sa inteleg ca in doua ore, de cand a intrat autobuzul pe linie, zombilai de calatori au si reusit sa-l jegareasca. Daca autobuzul era curatat la terminarea/inceperea programului, atunci era curat si la acea ora. Vina este a regiei, ca nu igienizeaza suficient de des mijloacele de transport. Este mai grei cu ganditul logic si mai usor cu plasarea vinei acolo unde nu trebuie. Propun ca fiecare calator sa fie echipat cu un mop, burete si un spray de geamuri, sa spele ei. Asa ar fi multumita si regia, si cei cu o parere proasta/ dezgust fata de aproapele/omul de langa el. LE pentru cei care comenteaza ca pulimea voteaza ca prostii: a fost vre-un candiat valoros, care merita votat, dar prostimea nu l-a votat? La vot ai de ales intre niste incompetenti si niste mafioti. Credeti ca, pe listele de votare, va aparea cineva corect, competent si necorupt? Va comportati de parca, pana acum, ati trait printre zane (de cad prin acoperis, de obeze ce sunt, si-ti dau creditul mult visat), ci nu in Romania corupta. Totul se explica la nivel de coruptie. Edited by Lolopoco, 04 May 2014 - 13:43. |
|
#34
Posted 04 May 2014 - 13:29
Daca comentatorii de pe forum nu se spala, or crede ca jegul provine din nespalare, dar uita sa se intrebe pe ei de unde vine jegul? Sigur, ei transpira, masinile nu!
Desigur ca singura sursa de jeg poate fi omul, pt ca omul se jegareste subit, asemeni bolilor autoimnune, fiind definitiv un jeg! -Diana-, on 04 mai 2014 - 11:31, said:
Si cat trebuie sa stea tramvaiul ala la cap de linie, pana 2 femei amarate trebuie sa faca sa straluceasca tramvaiul? Nu trebuie femei de serviciu in tramvaie, ci educatie civica, materie la care multi dintre romani sunt repetenti. Ia zi, uite, eu de o saptamana nu mi-am spalat masina, prin Bucuresti se face mizeria de 2 degede, este ca e de vina nesimtirea romanilor, sigur mi-a pus unu mizeria cu farasul! djl, on 04 mai 2014 - 12:58, said:
Nu au bani să repare câteva tramvaie, ca să mai sporească parcul circulant şi... -Diana-, on 04 mai 2014 - 12:37, said:
Iar legat de jegul din autobuz, nici eu nu cred ca este povestea prea reala. Merg zilnic cu ratb-ul si n-am vazut pana acum muschi crescuti pe scaunele autobuzelor sau pe pereti. Si vad bine, n-am nici o problema oftalmo. Acelasi lucru nu e valabil in alte tari, acolo masinile nu parcheaza pe spatiu verde si nu cara noroiul pe sosea, sunt spatii verzi mai multe, nu exista Campia Baraganului si ploua in medie de 2 ori mai mult! Sincer sa fiu nu e nevoie sa-mi spal masina in Germania daca nu ies offroad, si nu vreau chiar sa luceasca. (vre-un eveniment ceva) Masina ti-o speli? andrei76, on 04 mai 2014 - 11:57, said:
Salut. Problema pleaca din depou unde mijloacele de transport in comun sunt doar maturate. Nu se face o spalare ca lumea. Nu se curata cu dezinfectant sau altceva. Pe mine ma mira cum de nu se fac reclamatii in legatura cu mizeria si mirosul. Mirosul este insuportabil in mijloacele de transport in comun. PS. Lasa ti mistourile. Problema este de igiena, sanatate si dezinfectie. chaosss, on 04 mai 2014 - 12:37, said:
Aceiasi situatia si pe calea ferata, compartimentele sunt horror, dar ce sa mai vorbim de toalete. Am dus pe cineva la gara, ca n-am mai mers de peste 10 ani cu trenul in tara. Este vorba de nesimtirea bugetarilor imputiti care trebuie trasi pe roata in cel mai bun caz, ca bugetari sunt si viermii din CFR, nu degeaba cere FMI desfintarea lor, probabil bate duhoarea pana la palatul Victoria! Edited by Hedonist, 04 May 2014 - 13:30. |
#35
Posted 04 May 2014 - 13:45
victor444, on 04 mai 2014 - 11:26, said:
Fratilor, sa facem un protest, sa facem lobby, sa facem pe dracu, dar sa angajeze la cap de linie doua femei de serviciu care sa dea cu matura in tramvai si sa stearga cu carpa. Daca tramvaiul ajunge la cap de linie il mătura si sterge țața Leana de 10 ori pe zi cu carpa, luceste frate. Problema nu este doar lipsa de educatie a romanilor, problema este ca mijloacele de transport sunt necurățate. Am vazut si in alte țări mizerie. Mai scapa unu o ciocolata, se mai varsa o sticla, dar la cap de linie baga aspiratorul si sterge cu carpa de luceste. Hai dracu sa facem ceva, sa angajeze 2 femei de serviciu la cap de linie. Oprescu, se aude? Daca angajezi cate 2 femei la cap de linie n-o să te coste miliarde si castigi imagine la vot. Staff-ul lui Oprescu, se aude? O sa castigati o gramada de voturi cu 2 țațe la fiecare cap de linie. Alo, recepție? Si daca tramvaiul nu ajunge la capat de linie ce facem? Ca majoritatea au o bucla care le intoarce pe celalat sens. Sa facem ceva? Pai sa aruncam gunoaiele in strada, ca acolo nu se sesizeaza diferenta. Sa angajam? Depune cv-ul. Te bagi? Nu ai auzit ca e injositor sa muncesti? Plus ca daca da salarii de minim pe economie or sa apeleze rapid la inteligenta romaneasca ancestrala " ei se fac ca ne platesc, noi de facem ca muncim" iar tramvaiele tot mizere ar fi. Daca ar da salarii de peste 2000 de lei, s-ar angaja si unii profesori numai ca asta ar insemna tarife mai mari desigur pentru cei care le platesc sau mai multi bani de la buget. " De unde coane, de unde?" Daca ar face biletul 10 ron (cat e in acele unele tari in care tramvaiele sunt curate) cati l-ar mai plati? Daca ar fi salarii de 5.000 de ron, multi. Si uite asa, ajungem la aceleasi probleme de economie, salarizare, rentabilitate, politica si la "sa dea dracu in basescu si in toata clasa politica". Ti-a casunat tie pe tramvaie dar nu sunt decat exponat umblator al intregii societati. |
#36
Posted 04 May 2014 - 14:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users