Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cumparaturi on-line NOT OK!
Last Updated: Feb 10 2006 10:12, Started by
anca teodor
, Dec 07 2005 18:00
·
0
#19
Posted 17 January 2006 - 10:57
In atentia d-nei. Anca Teodor
Am verificat toata baza de date, inclusiv la contabilitate si in extrasele bancare. Nu avem inregistrata nici o persoana cu acest nume. Dorim sa remediez orice problema, deoarece nici mie nu mi se pare corect ce afirma dansa. Singura modalitate de comunicare este acest forum si o rog insistent pe dna Anca Teodor sa ne dea un e-mail sau un telefon, sa o putem contacta. Eu am lasat pe acest forum atat datele mele de contact cat si ale firmei. De asemenea, tin sa precizez ca de la data plasarii postului pe forum si pana la data curenta nu am fost contactati de nici o persoana cu acest nume. Mihaescu George Retail Manager 0722 141 684 021 252 72 75 [email protected] |
#20
Posted 17 January 2006 - 14:57
florinel, on Jan 17 2006, 09:38, said: Am vazut insa comercianti care iti ofera 10 zile in care poti returna produsul daca nu esti multumit de el si primesti banii inapoi fara intrebari. In Romania 10 zile este termenul LEGAL in care poti returna produsul cumparat online in ambalajul original si fara explicatii (cand cumperi din magazin sunt 30 de zile). Stiu asta din sursele cele mai sigure (jurist + cunostinta specialist in e-commerce). Nu este un privilegiu dat de comercianti, este un drept al tau ca cetatean. Din pacate nimeni nu mediatizeaza acest lucru (evident ca un consumator educat e un consumator periculos ). Toata stima... |
#21
Posted 17 January 2006 - 15:05
JollyRoger, on Jan 17 2006, 14:57, said: In Romania 10 zile este termenul LEGAL in care poti returna produsul cumparat online in ambalajul original si fara explicatii (cand cumperi din magazin sunt 30 de zile). Stiu asta din sursele cele mai sigure (jurist + cunostinta specialist in e-commerce). Nu este un privilegiu dat de comercianti, este un drept al tau ca cetatean. Din pacate nimeni nu mediatizeaza acest lucru (evident ca un consumator educat e un consumator periculos ). Toata stima... Man, dar daca in magasin exista un afis mare pe care scie "Mara vanduta nu se primeste inapoi"(sau in genu) atunci mai e valabila chestia aia cu 30 de zile? Daca de exemplu magazinul refuza sa-mi returneze banii, cui ma adresez, opc? Cumparand dintr-un astfel de magazin, nu inseamna ca automat esti de acord cu regulile lor? Edited by AlexR, 17 January 2006 - 15:08. |
#22
Posted 17 January 2006 - 16:54
Parca nici un contract nu poate sa 'contrazica' legile in vigoare
|
#23
Posted 18 January 2006 - 00:51
Quote In atentia d-nei. Anca Teodor Am verificat toata baza de date, inclusiv la contabilitate si in extrasele bancare. Nu avem inregistrata nici o persoana cu acest nume. Dorim sa remediez orice problema, deoarece nici mie nu mi se pare corect ce afirma dansa. Singura modalitate de comunicare este acest forum si o rog insistent pe dna Anca Teodor sa ne dea un e-mail sau un telefon, sa o putem contacta. Eu am lasat pe acest forum atat datele mele de contact cat si ale firmei. De asemenea, tin sa precizez ca de la data plasarii postului pe forum si pana la data curenta nu am fost contactati de nici o persoana cu acest nume. |
#24
Posted 20 January 2006 - 22:04
Eu cred ca acuzati degeaba firma Digitalmall, anca teodor trebuie sa aduca lamuriri suplimentare. Acuzatiile sunt destul destul de vagi si nici o firma nu s-ar simti bine sa fie improscata cu noroi pe cel mai mare forum din tara.
Pentru produsele ce nu sunt pe stoc mi se pare normal un avans de 10%, unele firmulite nu-si permit sa aduca pe comanda produse care pe care apoi cumparatorul se razgandeste sa le mai cumpere, o camera exotica de 500$ ramasa pe stoc isi pierde rapid valoarea si "arde" profitul de la alte 10 camere vandute. Cui nu-i convine acest sistem sa cumpere de la Blamingo sau Media Galacsi. Daca cuiva i se "pune pata" si anuleaza o comanda adusa special pentru el atunci consider ca nu mai are dreptul la avans. Daca in schimb termenul specificat de magazin e depasit atunci clientul trebuie chiar despagubit. Dar din cate vad aici nu e cazul. anca teodor, on Dec 7 2005, 20:45, said: Dar, asteptind eu prea mult sa aduca ei de nu-stiu-unde aparatul, mi s-a cam pus pata pe modul in care cred ca-si pot trata clientii, si le-am cerut sa-mi returneze avansul. anca teodor, on Dec 9 2005, 00:01, said: Este adevarat ca termenul este mai mare de 30 zile, dar cea mai mare parte a timpului s-a scurs de la lansarea comenzii pana cand firma cu pricina a spus ca a primit/importat ce aparat doream eu... |
#25
Posted 20 January 2006 - 23:05
Astor, on Jan 20 2006, 22:04, said: Eu cred ca acuzati degeaba firma Digitalmall, anca teodor trebuie sa aduca lamuriri suplimentare. Acuzatiile sunt destul destul de vagi si nici o firma nu s-ar simti bine sa fie improscata cu noroi pe cel mai mare forum din tara. Pentru produsele ce nu sunt pe stoc mi se pare normal un avans de 10%, unele firmulite nu-si permit sa aduca pe comanda produse care pe care apoi cumparatorul se razgandeste sa le mai cumpere, o camera exotica de 500$ ramasa pe stoc isi pierde rapid valoarea si "arde" profitul de la alte 10 camere vandute. Cui nu-i convine acest sistem sa cumpere de la Blamingo sau Media Galacsi. Daca cuiva i se "pune pata" si anuleaza o comanda adusa special pentru el atunci consider ca nu mai are dreptul la avans. Daca in schimb termenul specificat de magazin e depasit atunci clientul trebuie chiar despagubit. Dar din cate vad aici nu e cazul. hi hi hiii... chair esti haios. un aparat exotic nu costa 500 de dolari. asta e un aparat mediu, la un pret mediu. daca firma respectiva vinde numai benchiu, sid-uri si mercuri-uri la preturi de 100 de euro bucata, intr-adevar un canon de 500 de dolari e o camera exotica. sa fim seriosi! nu e normal sa astepti o luna dupa un aparat care in mod normal ar trebui sa fie pe stoc, sau ma rog, sa nu intampine mari dificultati in achizitionarea lui. mai corect era ca Anca sa fie informata din capul locului in cat timp ii va fi livrat aparatul si conditiile de achizitie. si nu cred ca a vrut sa "improaste cu noroi" o firma "respectabila" ca digitall mall, doar asa, ca i s-a pus ei pateul pe firma asta ca s-a razgandit. eu zic ca ar fi trebuit de la bun inceput sa se rezolve aceasta situatie pe cale amiabila si toate astea nu s-ar mai fi intamplat. |
#26
Posted 21 January 2006 - 11:13
Quote o camera exotica de 500$ Camera consumer - exotica? E ca si cum ai zice ca Pepsi Light e un sortiment exotic si rarisim de Pepsi. |
#27
Posted 21 January 2006 - 19:20
nu recomadn cumparaturile online. un coleg a dat la o cunostinta comanda sa ii aduca din SUA un aparat foto Canon S2 IS. i-a adus aparatul foto , doar ca nu era nou ci cu 2000 poze pe el, iar in plus avea si pixeli morti pe senzorul CCD. colegul respectiv l-a vandut la un pret mai mic doar ca sa scape de el, apoi cand s-a dus sa isi cumpere altul de la magazin de la noi, si-a luat un device de stocare poze care avea si ecarn LCD. a facut cateva poze si apoi s-a uitat la ele pe acest device. din 3 aparate probate, 2 aveau pixeli morti sau blocati pe diverse culori.
deci daca nu va puteti duce personal la magazin ca sa vedeti ce cumparati, mai bine va lasati pagubasi. daca sunteti din provincie, mai bine luati trenul sau microbuzele si va duceti fie in Bucuresti, fie in alt oras mai mare, bineinteles dupa ce ati stabilit ca au pe stoc produsul. ca banii dati pe transport sunt mult mai mici decat toti nervii posibili. |
#28
Posted 21 January 2006 - 21:42
Primul tau semnal de alarma ar fi trebuit sa fie faptul ca nu aveau produsul pe stoc. Asta inseamna nenumarate probleme la cumparaturile on-line. Daca firma de la care vrei sa cumperi nu-si permite sa tina un S2 pe stoc, atunci te tirezi din prima.
Eu nu cumpar niciodata de pe net daca produsul nu exista pe stoc. Si intotdeauna plata la livrare. Orice conditie diferita de astea doua inseamna ca vanzatorul nu va fi indeajuns de motivat sa-mi livreze la timp ceea ce cumpar. Asa am facut si eu la S2 IS-ul meu si totul a functionat perfect. Mi-au spus ca il vor avea in 2 zile pe stoc, am sunat peste 2 zile si il aveau, au venit, mi l-au adus, am platit pe loc totul, s-a facut factura, garantie, proba etc. |
|
#29
Posted 24 January 2006 - 01:46
piccolino, on Jan 20 2006, 23:05, said: hi hi hiii... chair esti haios. un aparat exotic nu costa 500 de dolari. asta e un aparat mediu, la un pret mediu. AlexIP, on Jan 21 2006, 11:13, said: Camera consumer - exotica? E ca si cum ai zice ca Pepsi Light e un sortiment exotic si rarisim de Pepsi. glumetu, on Jan 21 2006, 21:42, said: Primul tau semnal de alarma ar fi trebuit sa fie faptul ca nu aveau produsul pe stoc. Cumparaturile online au si ele teparii lor ca si cele offline. Dar repet, inca nu am vazut cu ce-a gresit Digitalmall in cazul asta. |
#30
Posted 27 January 2006 - 00:03
Astor, on Jan 24 2006, 01:46, said: Referitor la marii porci trebuie evitati din start pentru ca existe sanse bune sa dai comanda si apoi sa astepti ca boul cateva saptamani sa-ti aduca produsul pana te prinzi ca nu au nici cea mai mica intentie sa-l aduca ci il tin doar in oferta pentru a atrage "muste" (doritori de tehnologie de ultima ora care din disperare si nerabdare le vor cumpara lor pana la urma vechiturile scumpe). Recunosc aici vina mea... voiam atunci S2 IS pentru ca era o aparitie recenta pe piata. Recunosc si faptul ca am ales prea repede furnizorul, fara sa analizez temeinic termenii din contract. Deh!, entuziasmul incepatorului Am urmat sfaturile voaste (pentru care multumesc foate mult!) si am facut o reclamatie la O.P.C., asa, de incercare, sa vedem cui or da ei dreptate! |
#31
Posted 07 February 2006 - 07:58
Quote am facut o reclamatie la O.P.C., asa, de incercare, sa vedem cui or da ei dreptate! |
#32
Posted 07 February 2006 - 11:31
Ha,ha,ha...OPC-ul e o gluma in tara la noi.Am avut de-a face cu ei si va zic sa nu asteptati dreptate de la ei.In cel mai bun caz veti primi un raspuns de genul "am efectuat verificari pe linia sesizarilor dvs si nu am constatat nereguli".
De aia nu se mai sperie niuci un agent comercial cand ii ameninti cu OPC-ul. |
#33
Posted 07 February 2006 - 21:53
Are cineva scanat manualul in limba romana de la Canon Eos 350D?
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users