Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Insignia 2018-2020 Sport Tourer d...

Recomandari proteza auditiva

Oameni care traiesc pe bune

Sony Xperia 1 VI
 Eroare E-15, msv Bosch Silence Pl...

La Anmgd Cluj se face master dupa...

Prezentatori TV cu telefoanele in...

AC Mobil fara evacuare?
 SMS over IMS networks – SMS...

MYEGNETIAPASS - GRECIA - mic ghid

Distribuție Golf 7 2.0 TDI

Incurajarea, stimularea si sustin...
 Inmatriculare Motocileta "de ...

Pentru voi cat de relevant e cons...

MyGuava?

Statele Unite Mexicane vor avea ...
 

Cumparaturi on-line NOT OK!

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#19
j0rh3ll

j0rh3ll

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 24.05.2005
In atentia d-nei. Anca Teodor

Am verificat toata baza de date, inclusiv la contabilitate si in extrasele bancare. Nu avem inregistrata nici o persoana cu acest nume.
Dorim sa remediez orice problema, deoarece nici mie nu mi se pare corect ce afirma dansa.
Singura modalitate de comunicare este acest forum si o rog insistent pe dna Anca Teodor sa ne dea un e-mail sau un telefon, sa o putem contacta. Eu am lasat pe acest forum atat datele mele de contact cat si ale firmei.
De asemenea, tin sa precizez ca de la data plasarii postului pe forum si pana la data curenta nu am fost contactati de nici o persoana cu acest nume.

Mihaescu George
Retail Manager
0722 141 684
021 252 72 75
[email protected]

#20
JollyRoger

JollyRoger

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 15.09.2004

View Postflorinel, on Jan 17 2006, 09:38, said:

Am vazut insa comercianti care iti ofera 10 zile in care poti returna produsul daca nu esti multumit de el si primesti banii inapoi fara intrebari.

In Romania 10 zile este termenul LEGAL in care poti returna produsul cumparat online in ambalajul original si fara explicatii (cand cumperi din magazin sunt 30 de zile). Stiu asta din sursele cele mai sigure (jurist + cunostinta specialist in e-commerce). Nu este un privilegiu dat de comercianti, este un drept al tau ca cetatean. Din pacate nimeni nu mediatizeaza acest lucru (evident ca un consumator educat e un consumator periculos :) ).

Toata stima...

#21
AlexR

AlexR

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 274
  • Înscris: 07.04.2005

View PostJollyRoger, on Jan 17 2006, 14:57, said:

In Romania 10 zile este termenul LEGAL in care poti returna produsul cumparat online in ambalajul original si fara explicatii (cand cumperi din magazin sunt 30 de zile). Stiu asta din sursele cele mai sigure (jurist + cunostinta specialist in e-commerce). Nu este un privilegiu dat de comercianti, este un drept al tau ca cetatean. Din pacate nimeni nu mediatizeaza acest lucru (evident ca un consumator educat e un consumator periculos :) ).

Toata stima...


Man, dar daca in magasin exista un afis mare pe care scie "Mara vanduta nu se primeste inapoi"(sau in genu) atunci mai e valabila chestia aia cu 30 de zile? Daca de exemplu magazinul refuza sa-mi returneze banii, cui ma adresez, opc? Cumparand dintr-un astfel de magazin, nu inseamna ca automat esti de acord cu regulile lor?

Edited by AlexR, 17 January 2006 - 15:08.


#22
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,140
  • Înscris: 12.06.2004
Parca nici un contract nu poate sa 'contrazica' legile in vigoare ;)

#23
HeyLupu

HeyLupu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 282
  • Înscris: 26.09.2005

Quote

In atentia d-nei. Anca Teodor

Am verificat toata baza de date, inclusiv la contabilitate si in extrasele bancare. Nu avem inregistrata nici o persoana cu acest nume.
Dorim sa remediez orice problema, deoarece nici mie nu mi se pare corect ce afirma dansa.
Singura modalitate de comunicare este acest forum si o rog insistent pe dna Anca Teodor sa ne dea un e-mail sau un telefon, sa o putem contacta. Eu am lasat pe acest forum atat datele mele de contact cat si ale firmei.
De asemenea, tin sa precizez ca de la data plasarii postului pe forum si pana la data curenta nu am fost contactati de nici o persoana cu acest nume.
Cum mama masii' se face ca ai nimerit exact pe acest forum, exact pe acest topic; din miliardele de forumuri, si "catraliardele" de topicuri, tocmai p'asta l-ai nimerit... unde se vorbeste prostii da firma voastra; eu cred ca e totusi ceva la mijloc (oi fi paranoic, eu stiu...); prin urmare : eu nu dau dreptate nimanui, dar sunt convins ca astfel de situatii (ca cea descrisa mai sus) sunt in Romania mai numeroase decat tranzactiile dupa care ambele parti zambesc cu gura pana la urechi, si traiesc fericiti pana la adanci batraneti :(

#24
Astor

Astor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,044
  • Înscris: 17.01.2003
Eu cred ca acuzati degeaba firma Digitalmall, anca teodor trebuie sa aduca lamuriri suplimentare. Acuzatiile sunt destul destul de vagi si nici o firma nu s-ar simti bine sa fie improscata cu noroi pe cel mai mare forum din tara.

Pentru produsele ce nu sunt pe stoc mi se pare normal un avans de 10%, unele firmulite nu-si permit sa aduca pe comanda produse care pe care apoi cumparatorul se razgandeste sa le mai cumpere, o camera exotica de 500$ ramasa pe stoc isi pierde rapid valoarea si "arde" profitul de la alte 10 camere vandute. Cui nu-i convine acest sistem sa cumpere de la Blamingo sau Media Galacsi.

Daca cuiva i se "pune pata" si anuleaza o comanda adusa special pentru el atunci consider ca nu mai are dreptul la avans. Daca in schimb termenul specificat de magazin e depasit atunci clientul trebuie chiar despagubit. Dar din cate vad aici nu e cazul.

View Postanca teodor, on Dec 7 2005, 20:45, said:

Dar, asteptind eu prea mult sa aduca ei de nu-stiu-unde aparatul, mi s-a cam pus pata pe modul in care cred ca-si pot trata clientii, si le-am cerut sa-mi returneze avansul.

View Postanca teodor, on Dec 9 2005, 00:01, said:

Este adevarat ca termenul este mai mare de 30 zile, dar cea mai mare parte a timpului s-a scurs de la lansarea comenzii pana cand firma cu pricina a spus ca a primit/importat ce aparat doream eu...


#25
piccolino

piccolino

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 845
  • Înscris: 11.08.2005

View PostAstor, on Jan 20 2006, 22:04, said:

Eu cred ca acuzati degeaba firma Digitalmall, anca teodor trebuie sa aduca lamuriri suplimentare. Acuzatiile sunt destul destul de vagi si nici o firma nu s-ar simti bine sa fie improscata cu noroi pe cel mai mare forum din tara.

Pentru produsele ce nu sunt pe stoc mi se pare normal un avans de 10%, unele firmulite nu-si permit sa aduca pe comanda produse care pe care apoi cumparatorul se razgandeste sa le mai cumpere, o camera exotica de 500$ ramasa pe stoc isi pierde rapid valoarea si "arde" profitul de la alte 10 camere vandute. Cui nu-i convine acest sistem sa cumpere de la Blamingo sau Media Galacsi.

Daca cuiva i se "pune pata" si anuleaza o comanda adusa special pentru el atunci consider ca nu mai are dreptul la avans. Daca in schimb termenul specificat de magazin e depasit atunci clientul trebuie chiar despagubit. Dar din cate vad aici nu e cazul.

hi hi hiii... chair esti haios. un aparat exotic nu costa 500 de dolari. asta e un aparat mediu, la un pret mediu. daca firma respectiva vinde numai benchiu, sid-uri si mercuri-uri la preturi de 100 de euro bucata, intr-adevar un canon de 500 de dolari e o camera exotica.
sa fim seriosi! nu e normal sa astepti o luna dupa un aparat care  in mod normal ar trebui sa fie pe stoc, sau ma rog, sa nu intampine mari dificultati in achizitionarea lui. mai corect era ca Anca sa fie informata din capul locului in cat timp ii va fi livrat aparatul si conditiile de achizitie. si nu cred ca a vrut sa "improaste cu noroi" o firma "respectabila" ca digitall mall, doar asa, ca i s-a pus ei pateul pe firma asta ca s-a razgandit. eu zic ca ar fi trebuit de la bun inceput sa se rezolve aceasta situatie pe cale amiabila si toate astea nu s-ar mai fi intamplat.

#26
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

Quote

o camera exotica de 500$

Camera consumer - exotica? E ca si cum ai zice ca Pepsi Light e un sortiment exotic si rarisim de Pepsi. :roflmao:

#27
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
nu recomadn cumparaturile online. un coleg a dat la o cunostinta comanda sa ii aduca din SUA un aparat foto Canon S2 IS. i-a adus aparatul foto , doar ca nu era nou ci cu 2000 poze pe el, iar in plus avea si pixeli morti pe senzorul CCD. colegul respectiv l-a vandut la un pret mai mic doar ca sa scape de el, apoi cand s-a dus sa isi cumpere altul de la magazin de la noi, si-a luat un device de stocare poze care avea si ecarn LCD. a facut cateva poze si apoi s-a uitat la ele pe acest device. din 3 aparate probate, 2 aveau pixeli morti sau blocati pe diverse culori.
deci daca nu va puteti duce personal la magazin ca sa vedeti ce cumparati, mai bine va lasati pagubasi. daca sunteti din provincie, mai bine luati trenul sau microbuzele si va duceti fie in Bucuresti, fie in alt oras mai mare, bineinteles dupa ce ati stabilit ca au pe stoc produsul. ca banii dati pe transport sunt mult mai mici decat toti nervii posibili.

#28
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005
Primul tau semnal de alarma ar fi trebuit sa fie faptul ca nu aveau produsul pe stoc. Asta inseamna nenumarate probleme la cumparaturile on-line. Daca firma de la care vrei sa cumperi nu-si permite sa tina un S2 pe stoc, atunci te tirezi din prima.

Eu nu cumpar niciodata de pe net daca produsul nu exista pe stoc. Si intotdeauna plata la livrare. Orice conditie diferita de astea doua inseamna ca vanzatorul nu va fi indeajuns de motivat sa-mi livreze la timp ceea ce cumpar.

Asa am facut si eu la S2 IS-ul meu si totul a functionat perfect. Mi-au spus ca il vor avea in 2 zile pe stoc, am sunat peste 2 zile si il aveau, au venit, mi l-au adus, am platit pe loc totul, s-a facut factura, garantie, proba etc.

#29
Astor

Astor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,044
  • Înscris: 17.01.2003

View Postpiccolino, on Jan 20 2006, 23:05, said:

hi hi hiii... chair esti haios. un aparat exotic nu costa 500 de dolari. asta e un aparat mediu, la un pret mediu.

View PostAlexIP, on Jan 21 2006, 11:13, said:

Camera consumer - exotica? E ca si cum ai zice ca Pepsi Light e un sortiment exotic si rarisim de Pepsi. :roflmao:
Nu pretul face o camera exotica ci cererea ei pe piata. Iar "camera exotica" era un argument pentru plata unui avans in general, nu se referea la S2-ul mentionat. Cititi si voi macar jumatate de fraza inainte sa raspundeti..  :ack:

View Postglumetu, on Jan 21 2006, 21:42, said:

Primul tau semnal de alarma ar fi trebuit sa fie faptul ca nu aveau produsul pe stoc.
Corect. Orice firma serioasa are daca nu un stoc consistent, macar un raport al stocului pentru produsele afisate online, gen "In stoc", "La comanda", "In curand". Cele care nu afiseaza nici o informatie despre stoc sunt mici intermediari (gen Digitalmall) sau mari porci (gen BestComputers). Pe cei mici nu-i acuz ca-s mici dar nu e recomandat sa faci afaceri prin ei, pentru ca problemele la garantie sunt cele mai mari. Referitor la marii porci trebuie evitati din start pentru ca existe sanse bune sa dai comanda si apoi sa astepti ca boul cateva saptamani sa-ti aduca produsul pana te prinzi ca nu au nici cea mai mica intentie sa-l aduca ci il tin doar in oferta pentru a atrage "muste" (doritori de tehnologie de ultima ora care din disperare si nerabdare le vor cumpara lor pana la urma vechiturile scumpe).

Cumparaturile online au si ele teparii lor ca si cele offline. Dar repet, inca nu am vazut cu ce-a gresit Digitalmall in cazul asta.

#30
anca teodor

anca teodor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 20.03.2005

View PostAstor, on Jan 24 2006, 01:46, said:

Referitor la marii porci trebuie evitati din start pentru ca existe sanse bune sa dai comanda si apoi sa astepti ca boul cateva saptamani sa-ti aduca produsul pana te prinzi ca nu au nici cea mai mica intentie sa-l aduca ci il tin doar in oferta pentru a atrage "muste" (doritori de tehnologie de ultima ora care din disperare si nerabdare le vor cumpara lor pana la urma vechiturile scumpe).

Recunosc aici vina mea... voiam atunci S2 IS pentru ca era o aparitie recenta pe piata. Recunosc si faptul ca am ales prea repede furnizorul, fara sa analizez temeinic termenii din contract. Deh!, entuziasmul incepatorului  :puke:
Am urmat sfaturile voaste (pentru care multumesc foate mult!) si am facut o reclamatie la O.P.C., asa, de incercare, sa vedem cui or da ei dreptate!

#31
T.I.I.

T.I.I.

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 406
  • Înscris: 13.01.2006

Quote

am facut o reclamatie la O.P.C., asa, de incercare, sa vedem cui or da ei dreptate!
...pai ai grija, ca daca le da lor dreptatea, sa nu iti dea tie amenda (nu stiu, zic si io... nu am avut niciodata ocazia sa dau cu O.P.C.)

#32
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,134
  • Înscris: 29.06.2005
Ha,ha,ha...OPC-ul e o gluma in tara la noi.Am avut de-a face cu ei si va zic sa  nu asteptati dreptate de la ei.In cel mai bun caz veti primi un raspuns de genul "am efectuat verificari pe linia sesizarilor dvs si nu am constatat nereguli".
De aia nu se mai sperie niuci un agent comercial cand ii ameninti cu OPC-ul.

#33
ionclear

ionclear

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 07.02.2006
Are cineva scanat manualul in limba romana de la Canon Eos 350D?

#34
danutgalati81

danutgalati81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.09.2005
pune-i la pamant!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate