Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cumparaturi on-line NOT OK!
Last Updated: Feb 10 2006 10:12, Started by
anca teodor
, Dec 07 2005 18:00
·
0
#1
Posted 07 December 2005 - 18:00
Este normal asa ceva?!?
Am incercat sa achizitonez un aparat Canon S2 IS de la firma Digitalmall, din Bucuresti, prin comanda pe internet (eu fiind din provincie). Am comandat deci on-line aparatul, mi s-a spus ca nu e in stoc, ca se face comanda si ca trebuie sa achit 10% din valoare, cu anticipatie. Am trimis banii, am asteptat, am asteptat... intr-un final, am luat legatura cu ei si mi s-a spus ca acum trebuie sa trimit toti banii ca sa mi se expedieze coletul. Normal, ca aveam oarece temeri... le-am spus ca vreau intai aparatul! Au refuzat! Am mai asteptat un timp, apoi le-am cerut banii inapoi! Acuma invoca regulamentul lor, pretinzind ca nu sunt obligati sa-mi returneze banii de avans! E normal asa ceva?!? P.S. cer scuze adminilor daca acest mesaj nu este plasat la locul potrivit... |
#2
Posted 07 December 2005 - 18:16
Normal nu e.
Nici ei nu pot trimite marfa fara ca suma sa fie achitata. Cel mai simplu cred ca ar fi sa faci un drum pana la bucuresti la ei la sediu cu banii si sa-ti ridici aparatul. |
#3
Posted 07 December 2005 - 19:48
Cel mai bine ar fi sa te duci la oficiul pentru protectia consumatorului. Dar, depinde si de regulamentul lor de vanzare, pe care se presupune ca ti l-ai insusit si l-ai acceptat.
|
#4
Posted 07 December 2005 - 20:45
Pai la telefon ne inelesesem initial sa platesc restul de suma la livrare. Dar, asteptind eu prea mult sa aduca ei de nu-stiu-unde aparatul, mi s-a cam pus pata pe modul in care cred ca-si pot trata clientii, si le-am cerut sa-mi returneze avansul.
Problema cu OPC-ul este ca nu am documente scrise, din partea lor, ca nu vor sa-mi dea banii inapoi! Doar convorbiri telefonice! Ori, in caz de ceva, este vorba mea (o clienta provinciala) contra lor - firma de Bucuresti, deh! |
#5
Posted 07 December 2005 - 21:25
anca teodor, on Dec 7 2005, 20:45, said: Pai la telefon ne inelesesem initial sa platesc restul de suma la livrare. Dar, asteptind eu prea mult sa aduca ei de nu-stiu-unde aparatul, mi s-a cam pus pata pe modul in care cred ca-si pot trata clientii, si le-am cerut sa-mi returneze avansul. Problema cu OPC-ul este ca nu am documente scrise, din partea lor, ca nu vor sa-mi dea banii inapoi! Doar convorbiri telefonice! Ori, in caz de ceva, este vorba mea (o clienta provinciala) contra lor - firma de Bucuresti, deh! Din ce scrie pe site-ul lor avansul nu se restituie. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa le faci cadou cei 10%. Mergi la ei si cumpara aparatul personal. Edited by bodo 70, 07 December 2005 - 21:27. |
#6
Posted 07 December 2005 - 22:09
Situatia e normala privind achizitiile on-line din Romania. Achiti si restul de plata si iti trimit coletul. Alternativa ar fi sa mergi personal sa-l ridici la achitare restului de bani.
|
#7
Posted 08 December 2005 - 10:34
Din ceea ce scrie pe situl lor, poti opta pentru plata ramburs a diferentei de bani.Deci poti solicita acest lucru, iar daca este refuzat, OPC-ul ii mananca.
Atata timp cat te-ai dovedit de buna credinta si ai depus avansul de 10% ei sunt obligati sa accepte plata diferentei prin oricare din metodele descrise pe site. O precizare....cam cat de mult ai asteptat?Vazi ca e o conditie pe site care zice ca daca in 30 de zile nu iei produsul(achiti restul) considera comanda anulata si avansul le ramane. Iaca de aia cumpar nu cumpar din Ro. |
#8
Posted 08 December 2005 - 10:41
dovada apare pe extrasul de cont al cardului.
nu conteaza ce scrie in regulament, daca regulamentul incalca vreo lege atunci este nul. |
#9
Posted 08 December 2005 - 10:59
Nu toti online-erii sunt nesimtiti. Eu am cumparat de la AOY si mi-au trimis cu plata ramburs, absolut fara nici o problema, fara avansuri idioate, exact in termenul promis! Consultanta a fost gratis!
M-am uitat fugitiv prin termenii lui e-mag si best...si la nici unul nu apare caraghiosenia cu 10% avans, care e cel putin dubioasa. La urma urmei nu ti-a trebuit naveta Endeavour ci un banal aparat de fotografiat sub 2000RON (inclusiv TVA). Ce firma lu` traznetu` ii asta de nu tine nimica pe stoc si li-i frica, ca n-or sa fie in stare sa vanda in perioada sarbatorilor un amarat de aparat foto? |
#10
Posted 09 December 2005 - 00:01
"....cam cat de mult ai asteptat?Vazi ca e o conditie pe site care zice ca daca in 30 de zile nu iei produsul(achiti restul) considera comanda anulata si avansul le ramane."
Este adevarat ca termenul este mai mare de 30 zile, dar cea mai mare parte a timpului s-a scurs de la lansarea comenzii pana cand firma cu pricina a spus ca a primit/importat ce aparat doream eu... Nu stiu ce sa fac... Nu este atat o problema de banii dati, cat una despre mod de tratare a clientului, in general! |
|
#11
Posted 09 December 2005 - 00:45
dar tot ok este daca nu-ti primesti banul inapoi? sau macar aparatul in timp util...
|
#12
Posted 09 December 2005 - 01:18
Anca, in cazul tau cred ca acele 30 zile se refera la perioada de cand ai fost anuntata ca a sosit aparatul solicitat (perioada dintre comanda si sosirea aparatului nu intra, in cel mai rau caz pot fi reclamati ei daca nu au reusit sa furnizeze produsul in timp util). Daca ei au specificat pe site livrare cu plata ramburs atrage-le atentia asupra acestui fapt. Daca refuza si o tin in continuare pe a lor OPC are Telverde Asta este ceea ce poti sa faci. Eventual da un printscreen la ceea ce scrie pe situl lor legat de avans si pata ramburs (in caz de ameninti cu OPC-ul sa nu modifice continutul paginii).
Edited by rellyc, 09 December 2005 - 01:20. |
#13
Posted 16 January 2006 - 16:10
Sunt un pic mirat de ceea ce a afirmat dna. Anca Teodor. Eu lucrez la firma Digitalmall si din acest motiv zic ca sunt la curent cu toate comenzile efectuate on-line. O rog pe aceasta cale pe dna. Anca Teodor sa ne contacteze, deoarece consider ca meritam niste explicatii pentru aceasta denigrare, deoarece aparatul foto Canon Powershot S2 IS este un model foarte bine vandut si nu s-a cerut niciodata un avans pentru a-l comanda.
Dansa se plange fara a lasa drept la replica, astfel aducand prejudicii de imagine firmei noastre. Suntem o echipa serioasa si nu incercam sa pacalim pe nimeni, indiferent ca este din provincie sau din Bucuresti, iar discutiile telefonice sunt pentru noi la fel de serioase ca un act semnat si stampilat. Deoarece nu este nici un mod de a o contacta pe dansa personal, o fac prin intermediul acestui forum. Mihaescu George [email protected] 0722 141 684 021 252 72 75 PS: Acest post il consider ca un drept la replica si sper sa nu fie sters de administratorii forumului Edited by mr.fred, 16 January 2006 - 16:45. |
#15
Posted 16 January 2006 - 16:36
Quote consider ca meritam niste explicatii pentru aceasta denigrare Poate isi face si Basescu maine cont sa intrebe de ce il injura romanii pe forumuri Edited by rellyc, 16 January 2006 - 16:41. |
|
#16
Posted 16 January 2006 - 16:45
jorhell, on Jan 16 2006, 16:10, said: O rog pe aceasta cale pe dna. Anca Teodor sa ne contacteze, deoarece consider ca meritam niste explicatii pentru aceasta denigrare, deoarece aparatul foto Canon Powershot S2 IS este un model foarte bine vandut si nu s-a cerut niciodata un avans pentru a-l comanda. Ce tare. Sa ne sune domnisoara sa ne explice de ce ne-a vorbit de rau. Sa o tragem noi de urechi cum isi permite sa ne vb de rau pe forumuri, noi care suntem cei mai.. si vorba aia, am fost si primii in... ca sa nu mai spune de faptul ca am vadut anul trecut de... Deci, daca nu ne sunati sa va apostrofam trimitem noi baietii sa va stranga mana. la usa. Alo, pamantul catre firma care vinde nu sti ce aparate. Exprimarea corecta e O rugam pe doamna Anca Toader sa ne caute pentru a rezolva probleama. Probabil a fost o neintelegere si vrem sa o rezolvam. Vom suporta noi cheltuielile de transport. Asta ca sa nu mai zic ca probabil ar trebui sa stiti despre ce e vorba, sa fi venit sa expliati ce si cum si eventual sa demonstrati cumva ca puteti rezolva neplacerea creata clientului dvs. Ps. Publicitatea se plateste. Mi-am pemis sa elimin adresa web. Edited by mr.fred, 16 January 2006 - 16:52. |
#17
Posted 16 January 2006 - 19:11
imi arunc si eu parerea aici... achita si restul de bani (cu conditia sa ai "dovezi" mai palpabile decat un apel telefonic) si daca nici asa nu se rezolva, da drumul la dulaii cei mari sa se ocupe de detalii!
si nu mai fi uimita de lipsa de profesionalism! doar suntem in romania, nu? profesionalistii sunt rara avis! |
#18
Posted 17 January 2006 - 09:38
jorhell, on Jan 16 2006, 16:10, said: Sunt un pic mirat de ceea ce a afirmat dna. Anca Teodor. Eu lucrez la firma Digitalmall si din acest motiv zic ca sunt la curent cu toate comenzile efectuate on-line. O rog pe aceasta cale pe dna. Anca Teodor sa ne contacteze, deoarece consider ca meritam niste explicatii pentru aceasta denigrare, deoarece aparatul foto Canon Powershot S2 IS este un model foarte bine vandut si nu s-a cerut niciodata un avans pentru a-l comanda. Dansa se plange fara a lasa drept la replica, astfel aducand prejudicii de imagine firmei noastre. Suntem o echipa serioasa si nu incercam sa pacalim pe nimeni, indiferent ca este din provincie sau din Bucuresti, iar discutiile telefonice sunt pentru noi la fel de serioase ca un act semnat si stampilat. Deoarece nu este nici un mod de a o contacta pe dansa personal, o fac prin intermediul acestui forum. Mihaescu George [email protected] 0722 141 684 021 252 72 75 PS: Acest post il consider ca un drept la replica si sper sa nu fie sters de administratorii forumului Eu as fi de alta parere.Pana acum eu n-am vazut o asa conditie cum este in regulamentul dvs, cu avans care se retine in cazul in care omul se razgandeste.Dar, ma rog, in Romania orice este posibil. Am vazut insa comercianti care iti ofera 10 zile in care poti returna produsul daca nu esti multumit de el si primesti banii inapoi fara intrebari. Atata timp cat d-na Anca Teodor a facut o sesizare pe forumuri,banuiesc ca are si motive.Nu suntem aici la tribunal insa sunt convins ca detineti datele de contact ale d-nei, atata timp cat a facut o comanda, deci o puteati contacta personal, nu sa incercati sa va spalati imagine pe forum.Se stie ca cea mai buna reclama e cea "din om in om".Prin urmare imaginea dvs. nu poate avea de suferit din cauza clientilor multumiti, parerea mea. Inca ceva.....eliminati avansul ala de tot.Nu de alta da` o crede lumea ca nu va permiteti sa aduceti marfa... |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users