Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Instalare aer conditionat in apar...

Telefoane prietenoase cu vederea?

Alegere teava pentru incalzire pr...

Opinia publica despre medici/ asi...
 Senzor Temp PMOD-TMP3 cu TCN75A

Amazing Race

La multi ani @LouisCyphre!

Vinieta Bulgaria Online
 Investitie imobiliara in strainat...

Plita inducție gorenje IC340...

info schimbare buletin sectorul 4

Aplicație nivel scazut baterie
 Importul de cod extern avantaje v...

Alegere sistem usi glisante\...

Am primit credit in avans desi op...

Restituire prima casco dupa instr...
 

2 auto benzi pe Calea Victoriei - Traiasca ambuteiajele

- - - - -
  • Please log in to reply
609 replies to this topic

#559
toniq

toniq

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,343
  • Înscris: 08.01.2009

View Postech, on 28 august 2015 - 21:02, said:

Poti sa faci 1000 km, biciclisti tot nu vor fi la 35 grade vara. Bani irositi degeaba de tot felul de destepti.
Sau vrei sa schimbi si clima in Bucuresti ?

Daca cei doar 2 km de pista adevarata de pe CV sunt un succes, ce motiv am sa cred ca nu vor avea succes 100 km, când stii ca poti ajunge pe bicicleta in orice colt al orasului? Lasa clima, asta e o gaselnita, in Copenhaga când s-a introdus pt ptima data pista de biciclete, toti credeau ca nu va avea succes pt ca ba e prea frig, ba bate vantul, ba ploua prea mult, clima tipic nordica. Si uite ca are un succes nebun.

View PostBarboso, on 28 august 2015 - 20:48, said:

Si cum or fi ajuns pozele alea in telefonul meu ?   Posted Image

Pana s-o lamuri misterul pozelor, se dovedeste, oricum, ca-s mai umblat / citit decat tine:

Stiu macar ca-n Bucuresti exista centru pietonal:

Odata l-am si vazut... Posted Image

Tu nici macar nu stii ce inseamna expresia ”centrul este al pietonului”, este? De fapt, de ce ma mir?

#560
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,979
  • Înscris: 01.09.2006

View Posttoniq, on 28 august 2015 - 21:11, said:

Daca cei doar 2 km de pista adevarata de pe CV sunt un succes, ce motiv am sa cred ca nu vor avea succes 100 km, când stii ca poti ajunge pe bicicleta in orice colt al orasului? Lasa clima, asta e o gaselnita, in Copenhaga când s-a introdus pt ptima data pista de biciclete, toti credeau ca nu va avea succes pt ca ba e prea frig, ba bate vantul, ba ploua prea mult, clima tipic nordica. Si uite ca are un succes nebun.
In Copenhaga, rar coboara temperatura sub 0 grade iarna si rar trece peste 25 grade vara. Deci o vreme perfecta pentru mers cu bicicleta.
Ce legatura are cu Bucurestiul, unde temperatura trece constant vara de 35 grade si iarna coboara frecvent sub - 10 grade ?

Si nu vad niciun succes pentru pista aia de pe CV, sunt foarte putini biciclisti si aia mai mult in scop recreativ.

Edited by ech, 28 August 2015 - 21:22.


#561
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Posttoniq, on 28 august 2015 - 21:11, said:

Daca cei doar 2 km de pista adevarata de pe CV sunt un succes
Posted Image

#562
toniq

toniq

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,343
  • Înscris: 08.01.2009
RUSIA

Moscova:

[ http://img-fotki.yandex.ru/get/4415/41769546.d2/0_66839_457c43e5_XL.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://varlamov.me/2014/veloprokat_new/05.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://c1.staticflickr.com/1/473/19472298331_1801026db2_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://c1.staticflickr.com/1/285/18845494064_6e5cf31582_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://c1.staticflickr.com/1/352/19281832479_5b504e5434_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


St. Petersburg:

[ http://cs617522.vk.me/v617522750/e754/ibszAcQ3cow.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Va urma....Posted Image

#563
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,269
  • Înscris: 24.01.2008
Sau poate ne scutesti...
Vad ca nu realizezi asta (oare de ce nu ma mir ?), pe langa faptul ca ne plictisesti, nici pozele alea de (evidenta) propaganda, cu ciclisti fericiti, nici pozele pistelor pustii, in rest, nu-ti ajuta cauza.

In alta dezordine de idei, nicaieri nu mai e imbecilitatea de la noi, cu parapeti.  Inclusiv din pozele tale se vede.

#564
toniq

toniq

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,343
  • Înscris: 08.01.2009

View PostBarboso, on 29 august 2015 - 19:16, said:

Sau poate ne scutesti...
Vad ca nu realizezi asta (oare de ce nu ma mir ?), pe langa faptul ca ne plictisesti, nici pozele alea de (evidenta) propaganda, cu ciclisti fericiti, nici pozele pistelor pustii, in rest, nu-ti ajuta cauza.

In alta dezordine de idei, nicaieri nu mai e imbecilitatea de la noi, cu parapeti.  Inclusiv din pozele tale se vede.

Sa te scutesc? E forumul tau privat, sau ai impresia ca sunt permise doar postarile care-ti convin? Trezeste-te din evul mediu timpuriu când ereticii erau arsi pe rug! Sau nu, mai bine dormi, ca-ti place! E starea ta favorita de stand-by. ;)

#565
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,269
  • Înscris: 24.01.2008
Esti totusi pe aria "Auto", nu ti se pare cam deplasat sa faci aici atata propaganda de doi bani ?

Chiar crezi ca cineva de pe-aici da macar doi bani pe frustrarile voastre ?

Sau ca va renunta la masina pt bicicleta, pt ca vocifereaza un Dorel pe forum ?

#566
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,850
  • Înscris: 15.08.2008

View Posttoniq, on 29 august 2015 - 20:08, said:

Sa te scutesc? E forumul tau privat, sau ai impresia ca sunt permise doar postarile care-ti convin? Trezeste-te din evul mediu timpuriu când ereticii erau arsi pe rug! Sau nu, mai bine dormi, ca-ti place! E starea ta favorita de stand-by. Posted Image

Putina atentie la felul in care postam!
Combate ideea nu persoana! Posted Image

Ti-am citit si alte posturi, si te rog sa ramai on-topic si fara atacuri la persoana.
E un avertisment verbal!
Multumesc!

Edited by calinkgb, 29 August 2015 - 20:58.


#567
toniq

toniq

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,343
  • Înscris: 08.01.2009

View PostBarboso, on 29 august 2015 - 20:50, said:

Esti totusi pe aria "Auto", nu ti se pare cam deplasat sa faci aici atata propaganda de doi bani ?

Chiar crezi ca cineva de pe-aici da macar doi bani pe frustrarile voastre ?

Sau ca va renunta la masina pt bicicleta, pt ca vocifereaza un Dorel pe forum ?

NU e nicio propaganda, e strict parerea mea. Sau ti se pare ca nu pot exista oameni care sa creada in necesitatea ca un oras sa aiba si piste de biciclete.?
Pe mine nu prea ma intereseaza sa dea cineva aici pe forum bani pe parerea mea, ci autoritatile statului sau oamenii competenti care decid soarta noastra. Si dupa cum vezi parerea lor e in sensul in care il vezi pe Calea Victoriei. Si lucrurile nu se vor opri aici. E inevitabil sa nu se face alte piste, e doar o chestiune de timp. Opozitia voastra mediocra, fundamentata steril, in contra vremurile pe care le traim nu poate avea succes. Trebuie doar informatie si educatie!

Quote

10 milioane de euro pentru piste de biciclete în Bucureşti. Capitala - codaşa topului european

Bucureştiul se află pe ultimele locuri din Europa în ceea ce priveşte pistele destinate bicicliştilor. Lungimea totală a acestora nu depăşeşte 6 kilometri. Acum câţiva ani, Capitala avea o sută de kilometri de trasee. Cele mai multe au fost închise de poliţie, din motive de siguranţă. Ca să vă daţi seama de diferenţele dintre Bucureşti şi oraşele din nordul şi vestul Europei.În vreme ce noi vorbim de trasee de câţiva kilometri, în celelalte ţări se construiesc autostrăzi pentru cei care merg pe două roţi.

Bucureştiul are în acest moment doar cinci piste funcţionale. Cea mai lungă, de 2 kilometri. Exista însă şi două trasee care nu au nici măcar 500 de metri. Asta, deşi Primăria a început să amenajeze astfel de piste încă de acum opt ani.În perioada 2007 - 2013, Primăria Capitalei a investit în 39 de trasee pentru biciclişti. La scurt timp, 37 dintre acestea au fost închise de Poliţia Rutieră. Poliţiştii au considerat că pistele trasate pe trotuar îi pun în pericol atât pe biciclişti, cât şi pe pietoni. Pentru o sută de kilometri de trasee marcate în 6 ani, Primăria a plătit zece milioane de euro.Primăria susţine însă că, în acest moment, Bucureştiul ar avea 34 de kilometri de piste. Are în plan să facă încă o sută de kilometri, cu alte zece milioane de euro.Până când va reuşi să construiască noile piste, România rămâne mult în urma statelor din Uniunea Europeana. Belgia, spre exemplu, şi-a propus ca, până în 2013, să aiba trei autostrăzi pentru biciclişti. Reţeaua de piste de biciclete în zona metropolitană Bruxelles se apropie de 100 de kilometri. În zonele înguste, unde nu e posibilă desenarea unei piste, biciclistul are dreptul de a rula pe carosabil, iar şoferii trebuie să îl respecte ca pe un participant la trafic. Orice şicană poate fi reclamată la poliţie, iar automobilistul este amendat.Folosirea bicicletei este încurajată nu numai prin amenajarea pistelor speciale, dar şi prin acest serviciu, care permite oricui, contra unei sume modice, care nu depăşeşte 30 de euro pe an, să ia o bicicletă din staţiile special amenajate, să meargă unde are treabă şi să lase bicicleta în statia de la destinaţie.În schimb, la Madrid, situaţia nu este mult mai bună faţă de Bucureşti. Nu există un circuit urban complet pentru biciclete. Majoritatea pistelor au fost construite pe trotuar şi adesea sunt ocupate de pietoni.Aproape toate oraşele din regiunea Madrid au aceste piste, create special pentru bicicletă, dar spaniolii, cel puţin în timpul săptămânii, preferă să meargă la lucru cu maşina. Bicicletele sunt folosite mai mult în timpul weekendului.Singurele capitale din zona cu care Bucureştiul se poate compara în privinţa infrastructurii pentru biciclişti sunt Sofia şi Chişinăul. În Republica Moldova, abia acum autorităţile îşi pun problema necesităţii unor asftel de trasee. Primăria a cerut experţilor să pună pe hârtie zonele în care se vor putea trasa aceste piste. Prioritatea o reprezintă marile bulevarde.

Edited by toniq, 29 August 2015 - 21:56.


#568
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
De ce pui articole care iti sunt contraproductive cauzei, tocmai ai scris ca Bucurestiul este asemanator cu Madrid.

#569
toniq

toniq

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,343
  • Înscris: 08.01.2009

View Postdon_dannielo, on 29 august 2015 - 22:15, said:

De ce pui articole care iti sunt contraproductive cauzei, tocmai ai scris ca Bucurestiul este asemanator cu Madrid.

Cum sa fie contraproductive cauzei? Tu asta ai inteles? Tocmai ca se se deplange situatia in care este Bucuerstiul, codasa in topul oraselor europene. E un indemn la mai mult. Faptul ca nici Madridul nu sta bine, e o exceptie. Regula oraselor europene civilizate este ca au o retea bine pusa la punct de piste.

#570
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,254
  • Înscris: 30.10.2003
M-am uitat de cateva ori pe Web-cam si nu am vazut nici un ambuteiaj. Pe la ce ora vin ambuteiajele?

#571
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View PostBursul, on 31 august 2015 - 08:03, said:

M-am uitat de cateva ori pe Web-cam si nu am vazut nici un ambuteiaj. Pe la ce ora vin ambuteiajele?
Eu m-am uitat pe webcam si nu am vazut niciun biciclist. Acestia pe la ce ora apar?

#572
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

View PostBursul, on 31 august 2015 - 08:03, said:

M-am uitat de cateva ori pe Web-cam si nu am vazut nici un ambuteiaj. Pe la ce ora vin ambuteiajele?

Pai degeaba se plang unii aici. S-a ingustat Calea Victoriei dar s-a largit artera paralela Buzesti-Berzei. Probabil d-aia nu mai sunt asa multe ambuteiaje pe Victoriei.

View Postdon_dannielo, on 29 august 2015 - 22:15, said:

ca Bucurestiul este asemanator cu Madrid

La ce?
Seamana asta cu reteaua (mult spus) de metrou din Bucuresti:
https://www.google.r...yFGc1u8ZMp4B34=

Edited by ipopovici11, 31 August 2015 - 12:23.


#573
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,269
  • Înscris: 24.01.2008
Pacat ca Buzesti nu m-ajuta decat daca vreau sa ma plimb / sa ocolesc.  E un fel de a ma scarpina cu mana dreapta la urechea stanga.

#574
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,254
  • Înscris: 30.10.2003

View Postbladhaund, on 31 august 2015 - 12:05, said:

Eu m-am uitat pe webcam si nu am vazut niciun biciclist. Acestia pe la ce ora apar?
Inseamna ca nu-i nici o problema. :P Daca nu sunt ambuteiaje, ce te doare pe tine daca sunt biciclisti pe pista sau nu?

#575
toniq

toniq

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,343
  • Înscris: 08.01.2009
Pe aceasta stralucita logica centurile ocolitoare sunt la fel de inutile, nu te ajuta decat sa te plimbi, sa ocolesti

View PostBarboso, on 31 august 2015 - 12:24, said:

Pacat ca Buzesti nu m-ajuta decat daca vreau sa ma plimb / sa ocolesc.  E un fel de a ma scarpina cu mana dreapta la urechea stanga.

E greu tare sa-ti dai seama ca daca ai treaba pe CV normal ca o iei pe acolo, dar daca nu vrei decat s-o tranzitezi, atunci ia-o pe Buzesti.

#576
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,269
  • Înscris: 24.01.2008
Pe Centura ocolesc orasul, nu-l mai trazitez.  Daca tot sunt in oras, si in oras am treaba, n-are rost sa mai ocolesc ceva.

Spune-mi si mie cum ajung din Piata Victoriei pana aici, pe Buzesti !
Sau de ce mama naibii (bine, exceptand pista lu' Peste) as ocoli pe Buzesti ca sa merg din PV la Tribunal.

Edited by Barboso, 31 August 2015 - 22:01.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate