Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extindere apa - trecere in domeni...

La mulți ani @Digix!

[cum] telefon cu folosire in SUA

Montare AC deasupra frigiderului?
 Cunoaste cineva metoda de semideg...

De ce in unele tari sunt sparte p...

Marime siguranța AC - 24.000...

E de la monitor sau nu?
 Rezervare gresita

Ce erau chestiile astea pe cerul ...

Apa plata ieftina vs scumpa

Serial: Those About to Die
 Malwarebytes Windows Firewall Con...

hotel pentru copii

Nu pot reinstala windows 11

Replacement grip pentru racheta t...
 

Toshiba Satellite P855-11R

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
esti f entuziasmata se pare:) sa-l stapanesti sanatoasa. Manual ar trebuisa fie pe site-ul lor, la suport.

#20
tudor_ionutz2000

tudor_ionutz2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,892
  • Înscris: 16.04.2007
Eu mi-am luat varianta cu Windows 7 si GT 630M. Il folosesc deja de vreo 2 luni. Pt ce il folosesc eu(filme, office, internet) iti dai seama ca nu gafaie. Arata si f bine, constructie solida, sunetul in boxe e f bun. Tastatura mi-a luat ceva timp sa ma obisnuiesc cu ea, imi place mult ca are taste iluminate, e o placere sa scrii pe intuneric.
Partile negative sunt bateria si hardul. Apropo, bateria sa o las in laptop daca in cea mai mare parte a timpului sta in priza? Hardul e o mizerie. Inainte sa mi-l iau am avut cateva saptamani un laptop cu ssd. Diferenta e teribila. Imi pare rau ca nu l-am luat atunci si ssd-ul, acum am alte prioritati.
Se incalzea putin in partea dreapta la folosinta idelungata dar de cand mi-am luat un cooling pad nu am mai avut problema asta.
Aici gasesti manualul pt modelul tau http://www.toshiba.c...ervice=SE#tab4;

Edited by tudorMembruAnonimutz2000, 17 April 2013 - 11:28.


#21
irys227

irys227

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.05.2010
cineva din state (si care e programmer de meserie) care are un toshiba vechi mi-a zis ca nu i-a scos bateria niciodata si nici nu ar trebui, ca sa nu se strice hardul dc se opreste curentul brusc .Zicea ca bateria nu pateste nimic dc sta in laptop.

#22
tudor_ionutz2000

tudor_ionutz2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,892
  • Înscris: 16.04.2007
O las acolo. Cand s-o strica, iau alta si gata.

#23
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,498
  • Înscris: 05.08.2002

View Posttudor_ionutz2000, on 17 aprilie 2013 - 11:28, said:

........
Partile negative sunt bateria si hardul. Apropo, bateria sa o las in laptop daca in cea mai mare parte a timpului sta in priza? Hardul e o mizerie. Inainte sa mi-l iau am avut cateva saptamani un laptop cu ssd. Diferenta e teribila. Imi pare rau ca nu l-am luat atunci si ssd-ul, acum am alte prioritati.
.......

cu ceva ani in urma al luat un toshiba a210
la fel, hdd-ul o mizerie
l-am inlocuit cu unul de 7200 rpm (WD)  si practic a devenit alt computer! performanta a crescut incredibil de mult
un ssd ar face minuni si mai mari

bateria... peste cel mult 2 ani, daca mai rezista 30 min poti sa fii fericit

#24
irys227

irys227

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.05.2010
Ma cam enerveaza ecranul, am impresia ca daca privesc putin dintr-o parte , se vede execrabil. Asta inseamna unghiuri proaste de vedere? M-am uitat la un film pe el...Oare asa se vede pe orice laptop, ca eu nu m-am mai uitat la filme pe laptop pana acum?

#25
fmbeby

fmbeby

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 12.01.2010
Gata, mi s-a pus pata pe tos (hiba) lor. Intradevar are unghiuri de vizualizare extrem de proaste si de incalzit nu mai spun...Problema mare care o am cu el este urmatoarea. Cand l-am cumparat avea pe partea dreapta langa difuzor la imbinare o mica desprindere. Am zis ca nu conteaza si l-am luat. Dupa cateva zile a inceput sa se desprinda mai tare, comoditatea m-a facut sa nu ma duc cu el in magazin...am zis ca merge oricum si a mers 1 an si 2 luni pana cad o cedat zic eu coolerul. Laptopul functioneaza 6-7 minute rastimp in care nu scoate aer din carcasa, apoi se inchide. Ok, la garantie cu el, zic eu. Ma duc in magazin cu el, omul ii face poze si trimite bobarca la service. Dupa 10 zile suna aia si spun ca trebe sa platesc ...880 lei !!! daca nu, nu-l fac. D-le, ii zic, las-o naibi de crapatura ca nu de aia l-am trimis ci pentru cooler sau hard sau ce mama naibi o fi. Ei nu si nu ca tre sa schimbe toata partea de jos...880 nici mai mult nici mai putin. Normal ca am refuzat si l-au trimis la magazin asa cum l-am dat. Deocamdata am refuzat sa-l iau din magazin si am zis ca sun la call-center toshiba. Am sunat...numarul este anulat si o roboata draguta spune sa intrii pe toshiba punct ro. Intru si ce-mi vad ochii... numarul de asistenta-service de acolo e acelasi cu cel pe unde mi-a umblat scula mea. O incercare la OPC are sorti de izbanda, ce ziceti? Daca nu voi avea grija sa le fac reclama...

Edited by fmbeby, 10 May 2014 - 01:44.


#26
Habba

Habba

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 10.05.2006
Cred ca faza cu desprinderea din partea de sus, langa difuzorul din dreapta e ceva hiba comuna pentru seria P855. Eu am un P855-337 care a avut de nou aceleasi probleme.
Norocul meu ca avand garantia europeana (laptopul l-am cumparat din tara, eu nelocuind in Romania), l-am dus la un service Toshiba de aici, si baietii au inlocuit toata partea superioara. Mi-au explicat atunci, ca odata desfacut nu poate fi pus la loc decat cu schimbarea unei/unor parti importante de carcasa. Ma gandesc ca si coolerul e legat cumva de acelasi sistem (respectiv parte de jos a laptopului).
Cu cooler-ul am avut si eu ceva probleme in trecut, dar random ca sa zic asa...nu mai pornea la revenirea din sleep mode.
S-a rezolvat de la sine (nu stiu cum, poate ceva update de windows, poate altceva).
Cu racirea sta destul de bine altfel (e drept ca nici nu il foosesc foarte intens, doar la browsing, filme, ceva office, etc.)

Parerea mea e sa te adresezi direct la ANPC. Clar sunt niste marlani astia de la servicul din RO. Cere-le raspuns scris cum ca deficienta constatata nu face obiectul garantiei, etc. si apoi, pe ei, pe mama lor.

La mine a fost super OK treaba, ba mai mult, la vreo luna de zile dupa ce am luat laptopul din service (n.b. lasat dimineata, ridicat dupa amiaza), am primit un telefon de la Toshiba Center Europe sa ma intrebe daca am fost multumit de service, etc.

Edited by Habba, 19 May 2014 - 13:00.


#27
Habba

Habba

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 10.05.2006

View Postfmbeby, on 10 mai 2014 - 01:42, said:

Gata, mi s-a pus pata pe tos (hiba) lor. Intradevar are unghiuri de vizualizare extrem de proaste si de incalzit nu mai spun...Problema mare care o am cu el este urmatoarea. Cand l-am cumparat avea pe partea dreapta langa difuzor la imbinare o mica desprindere. Am zis ca nu conteaza si l-am luat. Dupa cateva zile a inceput sa se desprinda mai tare, comoditatea m-a facut sa nu ma duc cu el in magazin...am zis ca merge oricum si a mers 1 an si 2 luni pana cad o cedat zic eu coolerul. Laptopul functioneaza 6-7 minute rastimp in care nu scoate aer din carcasa, apoi se inchide. Ok, la garantie cu el, zic eu. Ma duc in magazin cu el, omul ii face poze si trimite bobarca la service. Dupa 10 zile suna aia si spun ca trebe sa platesc ...880 lei !!! daca nu, nu-l fac. D-le, ii zic, las-o naibi de crapatura ca nu de aia l-am trimis ci pentru cooler sau hard sau ce mama naibi o fi. Ei nu si nu ca tre sa schimbe toata partea de jos...880 nici mai mult nici mai putin. Normal ca am refuzat si l-au trimis la magazin asa cum l-am dat. Deocamdata am refuzat sa-l iau din magazin si am zis ca sun la call-center toshiba. Am sunat...numarul este anulat si o roboata draguta spune sa intrii pe toshiba punct ro. Intru si ce-mi vad ochii... numarul de asistenta-service de acolo e acelasi cu cel pe unde mi-a umblat scula mea. O incercare la OPC are sorti de izbanda, ce ziceti? Daca nu voi avea grija sa le fac reclama...

Ceva noutăţi?

#28
irys227

irys227

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 20.05.2010
lap-ul meu se tine binisor, cam scoate aer cald dar eu il tin nonstop aproape când sunt acasa. Nu pe jocuri ci internet, filme, carti etc.
Se misca greoi zic eu pt un I5 dar o fi trebuind reinstalat windosul ce sa zic..nu am facut un CD când l-am cumparat. Pe vremea când raspundea cineva la call center,mi-a zis un domn ca un astfel de CD costa dc vrei sa-l procuri (inca nu am verificat, fiindca amaratii aia de la service mi-au pus muzica juma de ora cd am vrut sa-i contactez).
Daca as fi in locul dlui cu lap-ul trimis inapoi din service, as suna la Toshiba Europa si as prezenta pe scurt problema.Cred ca e mai rapid decat cu OPC-ul de la noi, dar si cu OPC-ul se poate rezolva intr-o luna daca ai acte doveditoare.
Acum, daca acel cooler nu merge din cauza "desprinderii " cu pricina...ei pot sa spuna ca e din vina utilizatorului. De aceea ar trebui contactat Toshiba Europa.telefonic, nu prin mail.

Mie imi place laptop-ul si cred ca cei de la Toshiba sunt OK. Se poate mult mai rau! am vazut un Dell de 8000 de lei luat o data cu al meu si trimis in service la juma de an :)) heh.

La o jumătate de an trebui si el curatat de praf , ai facut asta? Nici eu, si poate de aceea se incalzeste asa rau...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate