Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hyundai Sonata
Last Updated: Oct 10 2012 18:48, Started by
Cristist50
, Nov 22 2005 14:00
·
0
#91
Posted 05 March 2006 - 01:32
Am incercat sa uploadez pozele aici si nu m-a lasat defel. Asa ca le pun la mine pe site.
Sunt doar cateva si din pacate am uitat interiorul. Nu prea am avut timp (pozele le-am facut la mine la tara, de unde si zapada abundenta). Uite si pozele: (postul de mai jos) |
#92
Posted 05 March 2006 - 09:04
mosu, te-am hackerit. lol
[img]http://www.stanila.ro/Sonata/DSCF1376.jpg[/img] [img]http://www.stanila.ro/Sonata/DSCF1377.jpg[/img] [img]http://www.stanila.ro/Sonata/DSCF1378.jpg[/img] [img]http://www.stanila.ro/Sonata/DSCF1379.jpg[/img] [img]http://www.stanila.ro/Sonata/DSCF1380.jpg[/img] [img]http://www.stanila.ro/Sonata/DSCF1381.jpg[/img] [img]http://www.stanila.ro/Sonata/DSCF1382.jpg[/img] si eu pe matale, ca sa se incarce mai repede ( T. ) Attached FilesEdited by Tyby, 05 March 2006 - 12:24. |
#93
Posted 05 March 2006 - 12:53
fain. Ii sta bine pe negru. Eu deja is fan sonata dpdv al designului
|
#94
Posted 05 March 2006 - 21:42
dar mult ai mai sucit-o pe acolo. sunt vreo 4-5 randuri de urme pe jos, toate cu cauciucurile tale.
edit: thanks, T. lenea.. Edited by sebulbus, 05 March 2006 - 21:44. |
#95
Posted 05 March 2006 - 23:49
Am sucit-o pentru ca podul din fata casei are 6m latime si masina 4.8m lungime. N-am vrut sa o bag in curte deci a trebuit sa o aranjez sa nu stea in strada. De la sosea pana la strada sunt 3m maxim deci nu puteam sa o pun cu botul in poarta.
Acum si tu te legi de amanunte. Astazi am fost pana la Targoviste la un fost coleg de facultate. 77km. Din cauza drumului si a faptului ca sunt ceva localitati am facut 45 de minute (am mers repejor pe autostrada pana la pasarela spre Gaesti). Consumul nu l-am facut. La intoarcere am venit cu un amic cu un Golf V 2.0 TDI. Drumul de la Targoviste la Gaesti l-am facut jumate/jumate, am condus eu Golful si el Sonata. Amandoi am ajuns la aceeasi concluzie. Drumurile proaste din tara fac masinile praf. Cat de bine legat pare Golful, pana in Picior de Munte, fiind gropi, masinia zdranganea ca luata din minti. Acelasi lucru mi l-a spus si prietenul despre Sonata - avea impresia ca se desface. In paranteza fie spus, ambele masini au jante de 17". Am cazut de acord amandaoi iarasi asupra unui lucru: evitati jantele fitzoase daca vreti confort. Altfel puteti spune adio rinichilor. De remarcat suspensia mai tare a Golfului care m-a facut si pe mine si pe el sa injuram viata, primarii, politicienii si pe toti cei responsabili de starea natiunii. Nu am inteles totusi de ce se incapatana sa mearga cu 80km/h pe un drum plin de gropi. Am oprit in Gaesti sa stam de vorba si am stabilit sa incerce fiecare sa scoata tot ce poate din masina. Iesirea pe autostrada a fost rapida mai ales ca nu venea nimeni. Din pacate cu toate ca Golful avea cuplul mai bun, l-am depasit in cateva sute de metri fara probleme, coreeana comportandu-se excelent la turatii mari. Am ajuns cu ea pe la 220km/h (pe bord) viteza la care Golful se facea din ce in ce mai mititel in oglinda retrovizoare. Motorul nu facea zgomot aproape deloc insa aveam zgomot de la vant si de la cauciucuri din belsug. Pana la km 80 am tinut-o tot as, cand Golful in fata cand Sonata. Acolo am oprit sa stam de vorba. Concluziile mele: - Sonata e silentioasa. Din pacate peste 170km/h incepe sa devina deranjant zgomotul vantului si al cauciucurilor pe sosea. - Este stabila si da un sentiment de siguranta la viteze ridicate. - Consumul la viteze ridicate este destul ... la 190km/h papa 14l/100km. La 220 km/h nu am avut timp sa ma uit ca soseaua se cam ingustase. - Confortul mai bun datorita suspensiei mai moi. Prietenul meu a fost chiar incantat de cum prelua socurile. A zis chiar ca se simtea intr-o limizina. Eu nu l-am contrazis. - Deranjant este faptul ca o parchez greu si ai impresia ca toate masinile de pe contrasens se vor atinge de tine. Nu acelasi lucru l-am simtit in Golf. In ala chiar ai loc pe sosea - Golful e destul de zgomotos, mai ales in cazul accelerarii. E impresia mea venind de pe o masina pe benzina cu o insonorizare foarte buna. - Nu e atat de rapid cum ma asteptam cu toate ca are un cuplu mai bun ca Sonata. - Pentru a accelera rapid trebuie sa schimbi mai repede si mai des ca la Sonata, ajunge repede la 4500 rpm si iti lasa impresia ca ti-ar mai trebui niste viteze in plus la cutie (avea 6 viteze totusi). - La viteze ridicate consuma destul de mult - 10-12l/100km. - Are suspensia mai tare si mi s-a parut mai inconfortabil din aceasta cauza. Impresia mea este ca vitezele mici, suspensia tare sigropile din sosea nu fac o echipa tocmai castigatoare. Scaunele in schimb sunt mai bine profilate. In Sonata parca sunt fotolii Nu stiu daca e bine sau nu dar m-am simti bine in ambele scaune. - Se tine bine in curbe este stabil si te face sa ai incredere in ea. - Calitatea interiorului e mai buna ca a Sonatei, cu toate acestea are cam aceleasi zgomote suparatoare de scartait ca si Sonata (cand se merge pe drum prost). Negrul interiorului e frumos, usor de intretinut dar mie imi da impresia de lipsa de spatiu. Revin ca ma duc sa imi culc odrasla care tocmai a venit peste mine ... Edit rapid: Pretul CIP al Golfului: 20.600 Euro. Wow .... Edited by Cristist50, 05 March 2006 - 23:56. |
#96
Posted 06 March 2006 - 09:57
Cum spuneam ...
Masinile fac parte din categorii diferite, au motoare diferite, de puteri diferite. Se adreseaza unor categorii de cumparatori total diferiti. Asa ca o comparatie "face to face" nu este favorabila nici uneia. De remarcat totusi ca si eu si amicul meu suntem foarte multumiti de ele |
#97
Posted 08 March 2006 - 12:01
Astazi am devenit foarte mandru. Cam tarziu dar acum am aflat motivul
Hyundai Sonata a fost votata ca "Most Dependable/Sedan" la ICOTY Awards in Detroit (International Car Of The Year Awards). Se numara printre nume destul de sonore (si la noi si la americani): Car of the Year Dodge Charger Truck of the Year Hummer H3 Most Sex Appeal/Sports Car Pontiac Solstice Most Dependable/Sedan Hyundai Sonata Most Spirited/Entry-Level Audi A3 Most Compatible/Minivan Honda Odyssey Most Versatile/Crossover Dodge Magnum SRT 8 Most Respected/Luxury Car Mercedes-Benz CLS500 Most Athletic/Pickup Truck Honda Ridgeline Most Resourceful/SUV Ford Explorer / Range Rover Spor Quote People sometimes are unsure about how to pronounce Hyundai, and the result can be a series of strange-sounding “eeeuuus” and “aaaaeeees,” rather than the simple “Hyundai. Sounds like Sunday,” preferred by most company executives. But it's doubtful anyone would be confused about how much midsize auto there is for a scant pricetag, a reason it's our Sedan-Most Dependable winner for 2006. Sonata delivers a lot of car for a lot less cash, edging above the $20,000 mark only in the top two package levels. But that's only the initial attraction. Taking direct aim at fellow Asian car makers' claims of owning the top auto spot, Hyundai tested customer wants before forging out a four-year, ground-up redesign. The result: more room inside and out, more refinement and a lot more coveted safety features, plus a choice of engines, transmissions and three trim levels. According to Hyundai (and no surprise to RTM judges), was how the new Sonata appealed to a younger, smart-money , style-conscious buyer. To meet their demands, there's a quieter interior for five, larger trunk, plenty of sophisticated luxury touches included or optional, and an easy rapport with the road. It's powered by a 2.4-liter inline four or 3.3-liter V-6 engine and manual or automatic trans with manual mode, all with good mileage and low emissions credentials. With five-year bumper to bumper warranty, including no deductible road service, we thought the GL, GLS and XL Sonatas would be music to buyers' ears. Sursa: http://www.roadandtr...bg/awardsbg.htm Edited by Cristist50, 08 March 2006 - 12:04. |
#101
Posted 10 March 2006 - 19:13
mie nu imi place.
sa tunezi o limuzina e ca si cum ai merge cu prietena la restaurant in rochie de seara si adidasi. |
#102
Posted 11 March 2006 - 06:01
In general nu prea sunt pentru modificari exterioare decat asa ... o mica atingere.
Ama mai vazut ceva asemenator pe la coreeni, parca la sharky extreme insa nu mai sunt sigur. |
#105
Posted 22 March 2006 - 22:02
Nu am mai dat de ceva timp pe aici.
Masina merge brici, incep insa sa aud tot felul de zgomote. Din fericire sunt fie din portbagaj, fie din torpedou fie de aiurea, numai de la masina nu (ultima oara am prins o crenguta de brad pe sub masina si haraia de o luasera dracii). Asta este dezavantajul major al masinilor astora. Daca aveam diesel nu auzeam nimic. Noutati: Am facut rost de un "prieten" care mi-a harsait usa din stanga spate precum si aripa. Masina a fost facuta la VW Pitesti. Recomand calduros avand in vedere cum a iesit de acolo. Absolut nici o diferenta intre vopsele. Sper sa nu fie dor din cauza ca ii cunosc pe cei de acolo Apropo, arata bine de tot printre VW-uri Ca am fost intrebat: consumul mediu in primii 2500 km a fost 10.6l/100km (atat aveam pe bord), cred ca jumatate afara si jumatate in oras. Ultimul consum facut de mine cu mana pe pompa a fost de 365 km cu 40 l de benzina. Din aceia, 225 au fost facuti Pitesti-Bucuresti-Pitesti (cu frecat prin Bucuresti de la 11 dimineata pana pe la 5 dupa-amiaza (un trafic crunt, din pacate). Restul de 140 au fost facuti in Pitesti, de obicei la ore de varf (ca il duceam/luam pe fi'meo de la gradinita ...). Imi rezulta un consum mediu de 9.125l/100km. Ii mai dau in foanfa din cand in cand ca imi place cum se aude motorasul. In general merg insa incetisor, imi place sa ma simt bine la volan. Pe autostrada foarte rar trec de 140 km/h, in general merg cu 120km/h (2800 rpm). Nu vad rostul la mai mult ... O sa fac intr-o zi un consum numai in oras sa vad cum iese, eu cred ca pe la 12-14 l/100km (din pacate sunt iarasi la munca asa ca masina e iarasi pe mana sotiei ) Edited by Cristist50, 22 March 2006 - 22:04. |
|
#106
Posted 22 March 2006 - 22:27
Cristi: 365km cu 40 l nu inseamna - in nici un caz - 9.125 l/100km! Cred ca mai aproape de adevar ar fi 10.96 l / 100 km (adica 1/9.125)
|
#107
Posted 22 March 2006 - 22:59
Da, greseala mea. Scuze. Sunt cam obosit, am in spate 18 ore de nesomn (asta ca sa gasesc o scuza )
|
#108
Posted 23 March 2006 - 01:29
Am uitat sa spun cat a costat reparatia: 1210 RON.
In costuri au intrat indreptat si vopsit usa+ aripa DREAPTA spate (am gresit in postul anterior, scuze). A platit Aliantz fara sa cirteasca. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users