Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai Sonata
Ultima postare: oct 10 2012 18:48, Inițiat de
Cristist50
, nov 22 2005 14:00
·
0
#57
Publicat: 22 decembrie 2005 - 14:48
Se spune ca o minune nu dureaza decat trei zile.
La mine se pare ca dureaza mai putin. Nevasta-mea a racit, cumnatu', tata si cu mine suntem la munca. Masina e in curte la Hyundai Pitesti si nu poate sa o ridice nimeni. Asa ceva ati mai auzit? Apropo, deoarece cine trebuia sa factureze masina este intr-o perioada de relaxare pana dupa Craciun, aceasta se va plati abia saptamana viitoare sau dupa Anul Nou. Dupa cum se vede, nici cand masina e moca nu se duce nimeni din familia asta a mea sa o ridice. Editat de Cristist50, 22 decembrie 2005 - 14:50. |
#58
Publicat: 23 decembrie 2005 - 17:07
Ultimele noutati.
Masina a fost ridicata de dimineata (injuraturile de rigoare din partea celui care a luat-o, tatal meu, cu privire la cauciucurile care trebuie carate in portbagaj ...) si transportata intr-un garaj deoarece nu are chef sa se plimbe cu ea. Mie nu imi vine sa cred (oricum o sa verific kilometrajul). Cica e misto, scaunele se incalzesc imediat si dezaburirea face furori. Eu inca astept pozele de care nu cred ca o sa am parte. Macar ma ametesc la gandul ca pe 30 seara o s-o conduc dupa voia inimii Edit reason: Asta e culoarea (ma rog in realitate este un fel de albastru spre negru sau negru albastru) Clipboard01.jpg 15,31K 384 download-uri Editat de Cristist50, 23 decembrie 2005 - 17:34. |
#61
Publicat: 28 decembrie 2005 - 13:23
Maine plec acasa si vineri seara sper sa fiu la volan (daca nu vine tata cu Elantra sa ma ia).
Deja mi-am pregatit un CD cu mp3-uri Dupa anul nou vreau sa ii fac niste poze. Care se baga? Edit: Acum m-am uitat la meteo pe net si am vazut ca vremea e cumplita la englezi. Sper sa nu raman acolo de anul nou ... Editat de Cristist50, 28 decembrie 2005 - 13:29. |
#65
Publicat: 16 ianuarie 2006 - 17:58
Cristist50, pe Dec 6 2005, 22:39, a scris: Tocmai mi-am revenit din lesinul care a durat o zi. Asta deoarece ieri seara am vazut prturile pentru gumele de iarna cu care ar trebui sa o echipez. Fratilor sub 7-8 milioane/bucata eu nu am gasit cauciucuri. Caucioacele sunt 225/50 R17 ... |
#67
Publicat: 26 ianuarie 2006 - 01:07
Asa.
Am revenit la servici ceea ce inseamna ca voi fi ceva mai activ pe acest forum comparativ cu ultima luna. Intalnirea mea cu noua achizitie a fost facut in seara in care am ajuns la Bucuresti (29 Ianuarie). Prima impresie a fost: Maiculita cat de mare e. E mare. E MARE RAU! Era parcata intre o Dacie si un Peugeot 407 si le eclipsa pe amadoua. Nu am crezut ca e mai lunga decta 407-le insa are in plus cel putin 10 cm si cativa in plus la latime. M-am invartit in jurul ei, pret de cateva minute, nevenindu-mi sa cred ca in sfarsit e a mea. Dupa ce mi-am revenit m-am urcat la volan si am pornit-o. Nici macar un zgomot. A pornit usor si foarte tacuta. Iti dadeai seama ca functioneaza doar dupa acul turometrului fixat la 600 rpm. Comenzile sunt foarte simple si identice cu ale Elantrei asa ca mi-a fost foarte usor sa ma obisnuiesc cu ele. Dar trec peste asta deoarece nu cred ca va intereseaza si sa ajung la punctele interesante: Masina este rapida si are cuplu bun dupa 2000 rpm. Devine agresiva daca este turata peste 3000 rpm. Dar cel mai bine ar fi sa le iau in ordinea fireasca. Ce imi place: - este o adevarata masina de familie, spatiul pentru toti pasagerii fiind mai mult decat suficient. - portbagajul imens, fiind intrecut in volum de suratele din categoria premium. - motorul vioi cu un cuplu bun incepand de la 2000 rpm. - superb insonorizata. Motorul se aude in surdina si cand este turat la 5000 rpm sau mai mult. - simplitatea consolei centrale, are doar cateva butoane, majoritatea fiind ale instalatiei de sunet. - prezenta tuturor ustensilelor de facut zgomot: CD/Radio/Casetofon/Mp3 - Egalizorul cu posibilitatea de a regla basii/mediile/inaltele independent pentru radio/casetofon/CD - climatizarea mult mai silentioasa comparativ cu Elantra. - comportamentul foarte bun pe sosea, atat in curbe cat si pe autostrada. - suspensia buna, nu transmite socurile in caroserie asa cum ma asteptam, as putea spune ca este asa cum trebuie nici moale si nici prea tare (comparativ cu o Octavia II a carei suspensie mi s-a parut destul de tare). - vizibilitate excelenta in toate partile, cu toate acestea destul de greu de parcat cu spatele (nici eu nu sunt inca obisnuit cu dimensiunile ...) - roata de rezerva este full si nu donut, deci am inca o janta din aliaj. Mi-au spus cei de la reprezentanta insa inclinam sa cred ca spun povesti. - volanul poate fi reglat si in adancime aducand un plus de confort la condus. - scaunele fata incalzite electric (neavand asa ceva pana acum, chiar mi se par misto). - bucuria sotiei: oglinda din parasolar este iluminata separat. De fapt ambele parasolare au asa ceva. - consumul de numai 12.3 l/100km in Bucuresti? Am fost joia trecuta si am facut 130 km numai in Bucuresti. Consumul l-am facut la pompa si avea o diferenta de numai 0.2l fata de computer (computerul imi arata 12.1l/100km). - La viteza constanta de 120km/h, Bucuresti-Pitesti, am avut un consum de 7.1 l/100km. Dragut. Sa trecem acum in revista si ceea ce nu ma incanta: - schimbatorul de viteze cu cursa luuuunga si care e cam zgomotos. Poate daca masina nu ar fi fost atat de linistita nu as fi bagat de seama zgomotul facut de cutie. - farurile mi s-au parut mai puternice (ambele faze) la Elantra comparativ cu Sonata. - radioul nu are RDS. Calitatea sunetului este ok insa se putea si mai bine. - comenzile de pe volan nu sunt luminate facandu-le dificil de utilizat noaptea (eu m-am obisnuit ). - jantele de 17" si cauciucurile cu talon mic care nu atenueaza gropile si denivelarile din sosea asa cum am fost obisnuit pana acum. Una peste alta sunt foarte, foarte multumit de alegerea facuta, mai ales ca in oras nu sunt decat 2 masini. A mea si inca una la reprezentanta Am fost la cateva spalatorii pana acum si de fiecare data ma intrebau toti de unde am masina. Plus ca imi placea sa le vad stupefactia pe fata cand se urcau in ea. Poze nu am, poate tura viitoare cand ajunga acasa. Copii mi-au ocupat 99.99% din timp asa ca nu am apucat sa ma joc cum trebuie cu ea. Oricum, am condus-o aproape in fiecare zi deoarece trebuia sa ma duc sa il duc si sa il iau pe cel mic de la gradinita. |
#68
Publicat: 27 ianuarie 2006 - 20:40
Ha.
Nu cred ca v-am spus insa sotia mea nu prea are chef sa conduca noua achizitie, in consecinta nu a fost nici foarte interesata de ea. Asa ca astazi, cand am dat telefon acasa, m-a luat la o serie de impins vagoane. De ce? Pentru ca nu ii facusem instructajul si nu stia unde este marsarierul (cutia e diferita de cea de la Elantra). Domnilor, trebuie sa va spun ca o admir pentru curajul de a face 80km intr-o zi fara sa stie unde e marsarierul. E o doamna admirabila! A aflat intr-un final ... dupa ce i-am spus eu |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi