Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motosapa -partea a-II-a
Last Updated: Apr 08 2016 20:20, Started by
scaiba
, Feb 14 2013 16:07
·
0
#6319
Posted 15 July 2015 - 13:05
uleiul e cel original? pune-i unu mai de calitate. ia 2 bidoane de catrol 80w90 e 27 lei bidonu. loncinu parca se misca mai cu talent.
|
#6320
Posted 15 July 2015 - 14:11
Salutare. Mai revin cu o problema. Motosapa nu am mai folosit-o de vreo 5 luni si azi cand am scos-o din garaj si am pornit-o parca facea niste figuri. In primul rand tuseste, dar in vreo 10 minute de la pornire termina si daca vreau sa scad turatia se opreste...
Aici sunt niste imagini [ http://s9.postimg.org/dn1rrvxvf/WP_20150715_002.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aici e maneta in pozitia pentru pornire adica la turatie maxima si merge bine. [ http://s3.postimg.org/fqdpf6hjz/WP_20150715_003.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aici e la turatie minima si aici se si opreste motosapa. [ http://s2.postimg.org/665stexzp/WP_20150715_004.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si aici e problema. Daca am trecut cu maneta de jumate incepe sa tuseasca rau si in pozitia din imagine se opreste ceea ce nu e normal. Acolo trebuia sa aiba o turatie mica dar sa mearga in continuare. Cred ca s-a dereglat ceva la ea. Aveti habar cum o pot regla iar ca ma enerveaza ca se tot opreste can dau turatia la mic.... Edited by xk1daL, 15 July 2015 - 14:13. |
#6321
Posted 15 July 2015 - 14:21
Galme prin carburator?sita infundata?Jiglor de relanti infundat?
Pune maneta pe minim (sau mai bine dezagata capatul sufei din cablu din maner) si vezi cu mana acea pargie care e actionata de catre cablu tot asa face? La turatie minima nu are voie sa se opreasca ci sa mearga la minim de turatii.Vezi de nu ai pe undeva pe cablu un surub strapuns prin care trece cablul de otel,surub care este insurubat la maxim in "ceva"gen piulita si mai desurubeaza:asa se intinde cablul. |
#6322
Posted 15 July 2015 - 15:05
xk1daL, on 15 iulie 2015 - 14:11, said: Aveti habar cum o pot regla iar ca ma enerveaza ca se tot opreste can dau turatia la mic.... [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vlmksYhbj08?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] La minutul 4 vei vedea cablul prins într-un șurub. Slăbești acel șurub și muți manșonul cablului mai în față (sau în spate, nu mai rețin). Îl amîni 3-5 mm, pînă nimerești pozitia corectă. Pozitia corectă este atunci cînd la minim (0) , motorul se oprește. La 10-25% motorul merge încetișor (după ce se încălzește bine, cînd e rece, va "muri" !) . Iar turată la 50-75% merge brici ! |
#6323
Posted 15 July 2015 - 15:18
alexbjorg, on 15 iulie 2015 - 14:21, said:
La turatie minima nu are voie sa se opreasca ci sa mearga la minim de turatii.Vezi de nu ai pe undeva pe cablu un surub strapuns prin care trece cablul de otel,surub care este insurubat la maxim in "ceva"gen piulita si mai desurubeaza:asa se intinde cablul. Asa este prins de motosapa, nu ca cel de ambreiaj cu acel surub gaurit.. [ http://s23.postimg.org/hciralf47/WP_20150715_005.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edit: McJohn, am verificat ce a zis el mai sus inainte sa postez. Nu e nimic infundat. O sa mai modific pozitia camasii aleia, poate se rezolva. Edited by xk1daL, 15 July 2015 - 15:23. |
#6324
Posted 15 July 2015 - 15:19
unic635, on 15 iulie 2015 - 13:05, said: uleiul e cel original? A venit "uscată" ca o cheie de ială !!! Cînd am fost să o iau de la Dede... proba motorului s-a făcut contra cost !!! Păi cum crezi ?! Da bine, acel ulei l-am scos (cel de motor). Uleiul de transmisie nici nu știu cum se scoate . Da, îi dau jos capacul, o întorc cu "susu-n jos" și gata. Îi bag ½ l de motorină, și spăl toată pilitura ... și să vedem după ... ! Acum am făcut rost de un ulei aditivat ! Nu știu dacă este în comerț (ulei ptr transmisie "sintetic"). |
#6325
Posted 15 July 2015 - 15:58
mcjohn, on 15 iulie 2015 - 15:19, said:
Ulei original ? Care "original" ? A venit "uscată" ca o cheie de ială !!! Cînd am fost să o iau de la Dede... proba motorului s-a făcut contra cost !!! Păi cum crezi ?! Da bine, acel ulei l-am scos (cel de motor). Uleiul de transmisie nici nu știu cum se scoate . Da, îi dau jos capacul, o întorc cu "susu-n jos" și gata. Îi bag ½ l de motorină, și spăl toată pilitura ... și să vedem după ... ! Acum am făcut rost de un ulei aditivat ! Nu știu dacă este în comerț (ulei ptr transmisie "sintetic"). |
#6326
Posted 15 July 2015 - 16:55
Am mutat camasa de la sufa aia dar tot face figuri. Am facut si un mic video poate intelegeti mai bine.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tsblAKlPfb4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#6327
Posted 15 July 2015 - 19:36
Daca zic iar galme in carburator sau jigler mi-e sa nu gresesc asa ca mai bine spun service.Stiinta mea se cam opreste aici.
|
#6328
Posted 15 July 2015 - 20:01
|
#6329
Posted 15 July 2015 - 20:04
Curata si tu filtru de aer cu detergent de vase sau benzina dupa aia carburator si cam asta tre sa fie......filtru benzina......bujie verificate....
Altceva nu are ce sa fie...... |
#6330
Posted 15 July 2015 - 20:04
Macar e mica si incape in porbagaj.Ce te faceai de avea vreo 100 si ceva de kile si de 4 ori cit a ta?
Eventul suna-i pe aia de la service si vezi cam ce spun si ei. As zice sa incerci si cu o bujie noua,insa doar cu jumate de gura. Eventual cumpara de la auto solutie din aia de curatat carburatoare (NU injectoare )si amestec-o cu benzina,poate...cine stie...poate scapi cu atat. Edited by alexbjorg, 15 July 2015 - 20:05. |
#6331
Posted 15 July 2015 - 20:10
Gasesti pe tub foarte multe tutoriale de curatare carburator
Daca nu te pricepi deloc cheama un mecanic auto cunoscut de'al tau si te ajuti cu el......la curatarea carburatorului.... Dar nu este mare inginerie doar multa atentie la ordinea desfacerii.....eu am vazut cateva filmulete cu americani care curatau carburatoare de motocultoare..... Si aratau pas cu pas toata procedura de verificare |
#6332
Posted 15 July 2015 - 20:33
mettre, on 15 iulie 2015 - 20:04, said:
Curata si tu filtru de aer cu detergent de vase sau benzina dupa aia carburator si cam asta tre sa fie......filtru benzina......bujie verificate.... Altceva nu are ce sa fie...... Cam cate ore ai lucrat cu filtrul in discutie? L-ai spalat vreodata? |
#6333
Posted 15 July 2015 - 21:18
FaneDuru, on 15 iulie 2015 - 20:33, said:
... Dupa aia vezi daca poti sa-l speli (bine) sau trebuie sa-l schimbi. L-ai spalat vreodata? @ xk1daL Las-o așa că merge bine. În video de ți l-am pus așa mergea și a mea la inceput. Eu îmi amintesc că am pus (sau am găsit pe youtube) un clip cu demontarea carburatorului. Curăță carburatorul, eventual ia un litru de benzină de 98 și dăi bătaie. (Am lucrat și eu la cineva odată și l-am pus să-mi ia benzină. Mi-am smuls părul din cap pînă i-am terminat tarlaua.) Nu mai pierde vremea cu service-ul că merge !!! Edited by mcjohn, 15 July 2015 - 21:23. |
|
#6334
Posted 15 July 2015 - 21:32
Nu stiam ca (si) la motorul lui filtrul de aer e din hartie. M-am gandit ca Mettre o fi stiind oarece, din acest punct de vedere...
|
#6335
Posted 15 July 2015 - 21:39
Mi se întâmpla frecvent acest defect și defectul era jiclor înfundat. Are o gaură foarte mică. Suflă sau desfundă cu o sârmă foarte subțire oțelită. Remediu este punerea unui filtru decantor între rezervor și carburator. Altfel se va repeta defectul și dacă ai apă în benzină (condens).
|
#6336
Posted 15 July 2015 - 22:12
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users