Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Temperatura AC

Sunt sigure bolurle de plastic (B...

Dimensionare putere centrala / ca...

Impamantare suplimentara
 Scartiei frana fata bicicleta noua

Instalare aer conditionat in apar...

Telefoane prietenoase cu vederea?

Alegere teava pentru incalzire pr...
 Opinia publica despre medici/ asi...

Senzor Temp PMOD-TMP3 cu TCN75A

Amazing Race

Recomandare fosa ecologica
 La multi ani @LouisCyphre!

Vinieta Bulgaria Online

Investitie imobiliara in strainat...

Plita inducție gorenje IC340...
 

Motosapa -partea a-II-a

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
8782 răspunsuri în acest subiect

#6283
Octavian_A

Octavian_A

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 295
  • Înscris: 09.02.2015

 alexbjorg, on 10 iulie 2015 - 15:31, said:


Glumesti,asa-i?
El nu prefera,ci o are deja cumparata de mai mult timp, (imi pare ca aproape 4 ani,dar s-ar putea sa ma insel)
Cuplu mai ridicat la aceeasi capacitate si turatie inseamna,clar,putere mai mare la roata dar si consum mai mic)
Chiar nu știam.

#6284
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.846
  • Înscris: 31.01.2010
Raspunsul e tare simplu, la masina personala , benzinar cu motor atmosferic , nimic nu`i mai placut de condus decit un
benzinar atmosferic decent, o Honda de 2000cmc cu capac rosu e deja vis !
La 4X4 in teren eu prefer un Diesel mare atmosferic, din pacate mai nou toate`s turbo si medii spre mici.
Cel mai "elegant" si placut Diesel turbo ce l`am condus este asta de acuma, Toyota 2,5 Hilux, e super motorul!
Are cuplu de jos, putere suficienta si rezonabil de economic.
Asa pe scurt benzinarul este pentru automobile iar Dieselul pentru camioane si tractoare!
Din pacate cind mergi prin orase pe jos te trezesti inconjurat de "tractorase" .
La utilaje agricole mici benzinarul nu`i rau deloc, e super fiabil , n`ai probleme de pornire la rece.
Cuplul motor la astea "agricole" iara e marisor la turatii joase.
In general oprirea lor in sarcina se datoreaza acelui decompresor automat , scade turatia in efort pe la 5-600 rpm si intra in actiune , da un rateu motorul si se opreste.
La alea un pic mai mari parca Dieselul e mai OK, e mai greu si are cupplul motor mai mare.
Bineinteles pornirea la rece e un pic mai dificila.
Una peste alta is comparabile motoarele cu un plus la Diesele pentru comoditatea in exploatare si economicitatea lor.
Oricum eu zic sa le folositi cu incredere si multumire pe toate.
Imi place ca in ultima vreme apar deja tot mai multe scule noi din categoria de pret medii spre mari si calitate pe masura.
Asta dupa mine inseamna ca parca , parca se mai misca ceva si omul are un banut in plus sa ia ceva bun, Grillo , Kipor , tractorase!
Asta e foarte bine si ma bucura acest aspect tare de tot!

Grig

#6285
unic635

unic635

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.529
  • Înscris: 09.07.2013
Foarte bine punctata evolutia de la discutiile de la inceputul forumului, de la "motoroto" mesterite in regim home made, la cele din maica china iar acum discutam si de cele cu"brand". Din pacate satele noastre inca-s pline de atelaje cu propulsie" animala", noi dezbatem aici benzina vs diesel(dezbatere care ucide cam toate topicurile, forumurile cu si despre orice are motor). apropos vedeam  cu ceva luni in urma un tractor "benzinar" cu gpl montat pe olx. oricum astept cu interes si motosapa cu apa :))))

#6286
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.610
  • Înscris: 23.09.2009
Un motor diesel pentru o motosapa sau motocultor este de  cateva ori mai scump ca si un benzinar la performante similare.

#6287
unic635

unic635

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.529
  • Înscris: 09.07.2013
depinde si ce lucrari vrei sa faci, pentru frezat, benzina merge ceas, primele modele erau inca in 2 timpi, motoare cu turatii mari si destul de simple ca si constructie, vezi drujbe si motocoase de umar, in mare parte benzine 2t, la arat unde cuplu si aderenta conteaza, deja dieselul isi spune cuvantul, plus ca va lucra pana in 2000 rpm, iar oo benzina de la 3500 in sus, deci de aici cumva si un + de fiabilitate, a si nu-s fan diesel,

#6288
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.896
  • Înscris: 25.03.2010
acum chiar ma gandesc ca era mai bine sa fii luat un benzinar de 13cp si sa-l fii trecut pe gaz Posted Image Posted Image Posted Image

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LDxHNPX-_uc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#6289
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.195
  • Înscris: 25.07.2010
Unde gasesc la noi in romania un regulator de gaz (sau cum s-o numi ) pentru motrul pe benzina de la motosapa?  La sfarsitul clipului il arata.   [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CrlNiV3PKkU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#6290
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.452
  • Înscris: 12.08.2014
Rusii astia sunt dementi rau....pai cat dreq sapi tu cu moto ca sa merite investitia si bashca sa te mai si plimbi cu butelia prin sat????

#6291
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.221
  • Înscris: 13.03.2010
Din clip se vede ca porneste direct pe gaz. Nu e ca la masina unde se porneste mai intai pe benzina si apoi se trece pe gaz? Sau e un sistem, mai nou?.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/fU3-8PEdTrM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ciprian, ai aici mai multe detalii. Pe aparat scrie jing long, deci e tot de la maica China.

Editat de e_miron, 11 iulie 2015 - 23:07.


#6292
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.621
  • Înscris: 21.02.2006

 ciprian_vladis, on 11 iulie 2015 - 22:20, said:

Unde gasesc la noi in romania un regulator de gaz ...

Aici.

#6293
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.467
  • Înscris: 05.02.2009
Mișto ! 500 lei !
Păi cînd consumi 100 l de benzină (ca să amortizezi investiția) ?

#6294
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.195
  • Înscris: 25.07.2010
Merci. Ala care imi vine mie este mai scump ca am motor de 11,5 cp ... este 650 ron. Ma gandeam ca-s mai ieftine.  http://tmmp.ro/produ...88f-190f-5-65kw

#6295
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.621
  • Înscris: 21.02.2006
Sant mai ieftine pe ebay, eu vreau sa trec generatorul pe GPL.

#6296
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.147
  • Înscris: 10.10.2007
Astea parca merg mai bine pe accesorii.

@Cipri accept si eu o donatie Posted Image

 mettre, on 11 iulie 2015 - 22:20, said:

Rusii astia sunt dementi rau....pai cat dreq sapi tu cu moto ca sa merite investitia si bashca sa te mai si plimbi cu butelia prin sat????
O folosesti si pe post de masina personala:ii faci o directie fata cu bancheta si volan si o inregistrezi la primarie si ai voie sa te plimbi cu ea pe o raza de 30km.(cred ?!)Parca cu scuterele asa e.

Oare cu cit creste consumul?Ca eu am undeva la 1-1.5l pe ora.Oare creste la 2?

 unic635, on 11 iulie 2015 - 01:11, said:

... dieselul isi spune cuvantul, plus ca va lucra pana in 2000 rpm, iar oo benzina de la 3500 in sus...
Pe benzina nu cred ca urci mai sus,rpm max. fiind 3600 la motosape.Asa ca daca ajungi la 3000 e bine,asta inseamna acc. pe la 3 sferturi.Bine,depinde si de puterea motorului.

 pufarin, on 12 iulie 2015 - 06:29, said:

In pretul de pe ebay este inclus si transportul?Ca altfel tot acolo ajungi,sau chiar mai scump.

 mcjohn, on 11 iulie 2015 - 23:28, said:

Mișto ! 500 lei !
...
Daca lucrezi toata ziua cu ea,inclusiv si pe la altii,se va amortiza intr-un singur an,daca ai si accesorii,(rerita,plug,coasa,pompa),eventual ii faci si o mini-balotiera.Idei ar fi,timp si chef de lucru sa fie!

 e_miron, on 11 iulie 2015 - 22:59, said:

Din clip se vede ca porneste direct pe gaz.
A se intelege ca se monteaza in locul carburatorului?Posted Image

Editat de alexbjorg, 12 iulie 2015 - 07:42.


#6297
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.452
  • Înscris: 12.08.2014
Sa te plimbi cu motocultorul pe post de masina?? Doamneee!!!! Hahaha
Asta e tare rau! Am mai vazut eu un nebun prin targoviste cu moto+remorcutza.....il claxonau si injurau toti

#6298
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.147
  • Înscris: 10.10.2007
Eu ma gandeam la comuna-sat dar ma rog...

#6299
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.452
  • Înscris: 12.08.2014
Si eu fac remorca pt carat gunoi, pamant lemne etc.....dar mi'e teama de militienii de la sat ca in mod normal trebuie omologata altfel dosar penal.....
Este o singura varianta primaria sa accepte inregistrarea remorcii la regim de caruta.....
Iar moto la utilaj agricol

#6300
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.147
  • Înscris: 10.10.2007
Dap,cam asta ar fi problema cu remorcile.Una omologata este f scumpa,cea mai ieftina.de noua,o gasisem la 450e.
Dar una sh merge,cu actele in regula,moto ca si utilaj agricol.
Alte probleme nu stiu daca ar mai fi.
Pareri?
Ba ar mai fi una,omolagarea gpl pe motoroto de catre RAR :D

Editat de alexbjorg, 12 iulie 2015 - 11:09.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 2

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate