Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Condens far. Va rog ajutor cu un sfat!
Last Updated: Feb 03 2013 19:14, Started by
TheodorDaniel
, Feb 01 2013 16:14
·
0
#1
Posted 01 February 2013 - 16:14
Buna ziua Softpedia, mai revin si eu cu o singura problema.
Masina este aproape ca noua, datorita voua am reusit sa o repar aproape complet, doar pe baza sfaturilor primite aici si va multumesc din suflet. O sigura problema legata de aspect mai am si eu. Spatele farului nu a fost fixat bine si garniturile numai picau una pe celalalta perfect incat sa nu permita umezelii din aceasta iarna sa patrunda in far si sa faca condens. Acum... am fixat bine acele garnituri, dar din pacate acea umezeala pe interiorul farului inca persista, si nu datorita altor garnituri ci pur si simplu din cauza temperaturilor care o fac sa revina de fiecare data. Cum as putea sa scap de aceasta? Ce as putea sa fac, fara sa demontez farul de pe masina? |
#2
Posted 01 February 2013 - 16:20
la masina de scandal si offroad, am bagat in corpul farurilor pliculete cu silica gel . tocmai ptr a absorbi mai rapid umiditatea din aer si a nu se mai "aburi" asa de tare sticla farurilor .... de eficient, e eficient...atunci cand nu intru in ape mai sus de far
Edited by l_stoian79, 01 February 2013 - 16:21. |
#3
Posted 01 February 2013 - 16:24
verifica furtunasele de evacuare a umezelii si eventual sigileaza cu un silicon garniturile,altceva nu poti face
|
#4
Posted 01 February 2013 - 16:25
l_stoian79, on 01 februarie 2013 - 16:20, said:
la masina de scandal si offroad, am bagat in corpul farurilor pliculete cu silica gel . tocmai ptr a absorbi mai rapid umiditatea din aer si a nu se mai "aburi" asa de tare sticla farurilor .... de eficient, e eficient...atunci cand nu intru in ape mai sus de far Ha ha foarte tare, dar nu e offroad masinuta mea, e un micut Fiat Albea. Nu stiu ce sa zic in legatura cu pliculetele, as incerca, dar daca fug prin far si nu le mai gasesc, sau mai rau cand se incinge farul de la becuri se face ceai? (glumesc). Pe tine chiar te-a ajutat? Pe mine ma streseaza faptul ca parca seamana cu o dacie cand sunt "aburite" farurile... knauf75, on 01 februarie 2013 - 16:24, said:
verifica furtunasele de evacuare a umezelii si eventual sigileaza cu un silicon garniturile,altceva nu poti face Imi pare rau, dar nu am astfel de furtunase din pacate, farul este pur si simplu far. Problema cum a ajuns umezeala acolo am gasit-o si rezolvat-o, acum nu stiu cum sa scap de umezeala existenta deja in far... |
#5
Posted 01 February 2013 - 16:29
cauta mai atent....un orificiu de evacuare a condensului trebuie sa existe...posibil sa fie obturat.
|
#6
Posted 01 February 2013 - 16:45
655131923976602735370089-5448140-700_700.jpg 92.9K
135 downloads
V-am atasat si o poza cu farul, ca aspect... Am incercat si metoda bruta, porneste masina, faza scurta + faza lunga si lasa-le tata sa se incinga... Dar cindensul ramane unde este portiunea cu semnalizarea, se acumuleaza apa acolo si in partea de jos a farului, apoi cand se opresc farurile aceasta incepe sa revina... Singura problema este ca nu as vrea sa dau sticla jos... pentru ca dupa chiar e posibil sa numai pot sa inchid farul la loc fara silicon. Farurile sunt noi noute, originale, schimbate dupa ultimul accident. knauf75, on 01 februarie 2013 - 16:29, said:
cauta mai atent....un orificiu de evacuare a condensului trebuie sa existe...posibil sa fie obturat. Daca imi poti gasi o scheme cu orice tip de far, cam unde ar putea fi acel orificiu? Ti-as multumi din suflet, dar eu nu am gasit asa ceva, cu farul nemontat in mana... Va adaug si o poza cu masina, cum arata farul cu condens. Farul drept al fiatului rosu, in partea stanga a pozei. 321484_568978336464668_2036307233_n.jpg 80K 122 downloads Sper sa ma puteti ajuta! |
#7
Posted 01 February 2013 - 16:49
daca nu are gaura de evacuare condens,fa-i una in partea de jos
|
#8
Posted 01 February 2013 - 16:51
knauf75, on 01 februarie 2013 - 16:49, said:
daca nu are gaura de evacuare condens,fa-i una in partea de jos Ma gandesc sa nu stric farul cu gauri si gaurici, poate cu o gaura in plus va face constant condens. In poza atasata vei vedea ca farul stang este 100% ok, cel drept l-am uitat un pic cracanat si asa a intrat umezeala in el. Problema e cum dumnezeu scap de umezeala deja acumulata, fara sa dau gauri... Deja e saraca lipita si reparata, macar farurile daca le-am luat de noi originale sa nu ma bag in ele... |
#9
Posted 01 February 2013 - 16:56
Scoate becurile, demonteaza farul dupa masina si pune-l pe calorifer cu sticla in jos si gaurile in sus. Lasa-l aproape o ora, pune-i becurile la loc si monteaza-l cat este cald pe masina si asta e tot.
|
#10
Posted 01 February 2013 - 16:57
pufarin, on 01 februarie 2013 - 16:56, said:
Scoate becurile, demonteaza farul dupa masina si pune-l pe calorifer cu sticla in jos si gaurile in sus. Lasa-l aproape o ora, pune-i becurile la loc si monteaza-l cat este cald pe masina si asta e tot. Multumesc de raspuns, asta voi face in cazul in care nimeni nu ma va putea ajuta cu un raspuns care sa nu necesite demontarea de pe masina. Voi tine cont de sfatul tau! Deasemenea, cum pot sa dau reputatie celor ce m-au ajutat cu raspunsuri bune si foarte bune pana acum? Sunt nou pe aici si nu prea ma descurc si as vrea sa multumesc celor ce m-au ajutat! Edited by TheodorDaniel, 01 February 2013 - 16:59. |
|
#11
Posted 01 February 2013 - 17:00
Metoda descrisa de mine functioneaza garantat si din ce stiu este singura.
|
#12
Posted 01 February 2013 - 17:10
oricum va trebui sa resigilezi partea de ''sticla'' cu restul farului si sa verifici cauciucurile din spatele becurilor...le poti schimba intre dreapta si stanga si vezi ce se intampla
motivul aburiri arata clar o slaba etansare.... cam asta ar fi in principiu ...la mine farul din stanga sufera de aceeasi boala dar ceva mai redus dct la tine si masina e de 40000 euro condensul asta e o problema indiferent de cost,marca,calitate |
#13
Posted 01 February 2013 - 17:17
knauf75, on 01 februarie 2013 - 17:10, said:
oricum va trebui sa resigilezi partea de ''sticla'' cu restul farului si sa verifici cauciucurile din spatele becurilor...le poti schimba intre dreapta si stanga si vezi ce se intampla motivul aburiri arata clar o slaba etansare.... cam asta ar fi in principiu ...la mine farul din stanga sufera de aceeasi boala dar ceva mai redus dct la tine si masina e de 40000 euro condensul asta e o problema indiferent de cost,marca,calitate Corect... intr-adevar este o problema... Si tu, la masina ta, care presupun ca e un BMW, Audi, Mercedes ca sa se ridice la preturile alea, cum ai rezolvat intr-un final problema? Ai facut-o "romaneste" cu silicon, sau ai fost in service si ai taiat capete... La 40.000 eur ar trebui sa-ti si gateasca, nu sa aibe probleme, mai ales de genul asta... |
#14
Posted 01 February 2013 - 17:23
nu ai ce face afara sa scapi de problema. doar daca nu te mananca sa-l desfaci si sa te apuci sa dai cu carpa. ia-l in casa, lasa-l cu orez in el, te descurci tu in casa...
|
#15
Posted 01 February 2013 - 17:24
prima data am verificat furtunasul de evacuare condens...nu era obturat de nimic,cauciucurile de la becuri erau ok...asa ca am resigilat conturul de imbinare dintre sticla si corpul farului cu un fel de rasina si nu am mai avut probleme. am facut asta la un service al unui prieten in 30 min...era cam complicat cu datul farului jos iar cand schimb vreun bec e o adevarata aventura...spatiu mic etc masina e un dodge nitro hidramat full option
|
|
#16
Posted 01 February 2013 - 17:26
Ma tem ca, pe vremea asta, nu prea ai ce face fara sa demontezi farul, decat daca ai acces la un garaj incalzit. Varianta in care ai putea, scotand doar becul, sa incerci, daca-ti permite spatiul din compartimentul motor, sa usuci bine farul cu un foehn.
|
#17
Posted 01 February 2013 - 17:31
slai, on 01 februarie 2013 - 17:23, said:
nu ai ce face afara sa scapi de problema. doar daca nu te mananca sa-l desfaci si sa te apuci sa dai cu carpa. ia-l in casa, lasa-l cu orez in el, te descurci tu in casa... Cam greu sa-l tin in casa ceva vreme, si sa las masina asa in parcare... Si o alta problema ar fi si o citez de pe forumul fiat: Confirm si eu; Pentru a da farul jos trebuie mai intai data bara jos. Urechile de prindere (2 dintre ele - cele de jos) se afla sub bara. Bara este prinsa sus cand deschizi capota + la fiecare roata unde este aparatoarea de noroi + jos la maturatorul de pietre. ai nevoie de o cheie tip torx, dar nu mai stiu dimensiunea Deci... I'm f**ked... knauf75, on 01 februarie 2013 - 17:24, said:
prima data am verificat furtunasul de evacuare condens...nu era obturat de nimic,cauciucurile de la becuri erau ok...asa ca am resigilat conturul de imbinare dintre sticla si corpul farului cu un fel de rasina si nu am mai avut probleme. am facut asta la un service al unui prieten in 30 min...era cam complicat cu datul farului jos iar cand schimb vreun bec e o adevarata aventura...spatiu mic etc masina e un dodge nitro hidramat full option Sincer te compatimesc... Eu am destul loc de desfasurare in zona aia cu schimbatul becurilor. Ma gandeam ca duminica asta va trebui sa parasesc orasul si daca este vreme buna, cum a fost cea de azi (Craiova) sa desfac de tot capacul din spate al farului, sa-l arunc in portbagaj si sa o las deschisa sa respire pana revin in oras, adica de dimineata pana seara! Barboso, on 01 februarie 2013 - 17:26, said:
Ma tem ca, pe vremea asta, nu prea ai ce face fara sa demontezi farul, decat daca ai acces la un garaj incalzit. Varianta in care ai putea, scotand doar becul, sa incerci, daca-ti permite spatiul din compartimentul motor, sa usuci bine farul cu un foehn. Am destul loc, dar nu am niciun invertor de putere disponibil, garaj incalzit nu am de unde... Edited by TheodorDaniel, 01 February 2013 - 17:33. |
#18
Posted 01 February 2013 - 17:33
Am patit si eu asa la o masina anterioara. Solutia a fost ca am scos becul si am lasat masina cu fata spre soare, in cateva ore s-a dus condensul din interior si nici nu a mai reaparat.
Edited by sandu bogdan, 01 February 2013 - 17:41. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users