Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amortizoare - 2024 - gaz / ulei ?...

Calatorie Bucuresti - Timisoara, ...

Țuica are gust ciudat

Copii nascuti in Romania
 Ușa exterioara care scar5...

Felicitari Republica Moldova pent...

Decizie dificila intre doua model...

Orange nu onoreaza premiile din P...
 Ungere mecanism usa metalica de a...

Probleme baterie monde 3

Tipuri de acces Gura Portitei, di...

Crearea unei formule Excel cu div...
 Filme ce urmeaza in 2024 - horror

Tarot (2024)

Prescriere datorii parinti decedati

Utilizare credit cartela Vodafone
 

De ce uram soferii de BMW?

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
4494 replies to this topic

#4375
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,985
  • Înscris: 22.12.2005

View Postrichelieu, on 03 martie 2022 - 11:11, said:

Eu aveam Mercedes acum câțiva ani (ML) iar asociata soției X5. Nu mai țin minte in ce împrejurări, am făcut eu cu soția o deplasare in tara cu mașina asociatei. La final, unanim am decis ca următoarea mașina va fi un X5. ML-ul era mai luxos, însă X5-ul este superior din orice poziție in privința comportamentului pe sosea și a ergonomiei. E mai nasol pentru pasagerii din spate, dar nu ne interesează aspectul Posted Image
Așa s-a și întâmplat. Și așa am ajuns la BMW.

am mers cu "little john", 2l . 6 in linie ( am si uitat ce an era..) . beton masina. feeling maxim.
funny. am mers cu x3, x4, x5. parca eram in trocarici( nu fac misto). nici un feeling, nimic, average la orice. am intrat pe un mic forestier ( 500m), noroi putin si piatra uda. big fail
am mers pe autostrada(nu in Ro). nimic impresionant. ma rugam de ele sa treaca de 200. ( am schimbat locul pe o Honda de 600(moto) si la 260 pe acelasi drum nu aveai nimic in fata.

am trecut pe japo si s-a terminat cu smecheria. true love. 4ever.

#4376
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,574
  • Înscris: 04.05.2006
Eu ma raportez la categoria SUV, pentru ca…SUV forever :). Am eu motivele mele, nu le (mai) expun ca nu are sens in economia discuției.
Nu oferã genul de feeling pe care l-ar cauta un pasionat de moto de viteza, aia-i clar :).
Mai degrabã i s-ar potrivi unuia cu Cruiser ;)

Apropos, rar (foarte rar) trec de 160 la ora.

Edited by richelieu, 06 March 2022 - 23:09.


#4377
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,985
  • Înscris: 22.12.2005
clar nu exista comparatie cu moto - am explicat cum am "testat" ( fara sa vreau) si ce inseamna ca "device-ul" de sub tine sa aiba "viata si suflet".

acum recitesc ce am scris, ultima partea cu "japo" e incompleta si intr-adevar se intelege ca am comparat cu moto- nu  - ci era vorba de Honda ( la fel ca motorul de 600 (atentie, n am zis de 1000!) Civic si FRV (ulterior CR-V ul dar desi mi -a placut nu e ce caut din motive practice)
scuze pentru greseala din postul anterior

pe scurt, "Suv"urile de care zici tu (poate esti exceptia din Romania care nu a fost "contaminat" de bmwiala bizonica) nu au nimic but "nume", dpmdv.
fara nicio gluma- senzatia de "sofereala" este din alt film in lumea auto(japo)

nu de alta e vorba aia " japo si ..restul"

sa te bucuri km multi si sanatosi de ele, cu sanatate.

#4378
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,729
  • Înscris: 30.07.2003
Dau si eu un pic in offtopic. Honda nu am condus, dar ceva imi zice ca ar fi preferata mea, dintre japoneze. Civic nu as incerca, pentru ca mi se pare hidos, nu m-as sui in asa ceva.
De la japonezi am avut Avensis o vreme. Sucks, big time. Gresita din fabrica, as putea scrie o carte despre chestiile care nu mi-au placut la ea. Da, fiabila, nici o defectiune in cei 100000km, dar... preferam oricand 525i-ul meu de atunci, fabricatie 1985.

La 4x4 + SUV poate fi iar o lunga dezbatere, pentru ca fiecare are alte asteptari de la masina, si doar o mica chichita face diferenta intre ceva ce-ti place si ceva ce urasti.
Am X5 E70 3.0si - benzina aspirat. Per total urasc masina asta. Prea dura la suspensii, softul cutiei e mult prea agresiv (exagereaza cu retrogradarile - in Drive, nu mai zic de Sport. Motorul e superb - cuplu bun inca de jos, 272cp din 3l aspirat.
A fost si impact major, venind dupa un serie 5 E39 (ca alea mai noi sunt niste gunoaie) cu suspensie M - joasa si super confortabila in acelasi timp. M-am adaptat greu la SUV. Au trecut doi ani, incep sa ma inteleg cu el, dar cu siguranta nu rezonam. Am condus serie 6 cu acelasi motor, dar cutie din generatia anterioara. Merge superb.
Recent am luat si un X5 E53 4.4i V8. DA, asta e ce trebuie. Pe langa cuplu motor zdravan, sunet motor V8, cutie clasica ce schimba frumos, are si perne de aer pe spate. Nu te zdruncina cu ciuda, e o placere sa mergi cu el. Dar consuma in draci, evident.

A! Am si Honda. Dar pe doua roti. Cred ca nu e motoreta ideala pentru mine, dar e potrivita, fiind un sport tourer. Si-i una din cele mai frumoase motorete - 5th Gen VFR. Cu un motor care a nascut multi fanatici - V4 cu gear driven cams. M-a cam chinuit fiind prima mea motoreta, e mare si grea, dar incep sa simt ca o pot stapani. As prefera un naked, fie Hornet, fie R850R, dar nu am rabdare sa merg cu asa ceva la drum lung.

Edited by til, 07 March 2022 - 09:56.


#4379
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,574
  • Înscris: 04.05.2006

View Postfoxbat, on 07 martie 2022 - 08:10, said:

clar nu exista comparatie cu moto - am explicat cum am "testat" ( fara sa vreau) si ce inseamna ca "device-ul" de sub tine sa aiba "viata si suflet".

acum recitesc ce am scris, ultima partea cu "japo" e incompleta si intr-adevar se intelege ca am comparat cu moto- nu  - ci era vorba de Honda ( la fel ca motorul de 600 (atentie, n am zis de 1000!) Civic si FRV (ulterior CR-V ul dar desi mi -a placut nu e ce caut din motive practice)
scuze pentru greseala din postul anterior

pe scurt, "Suv"urile de care zici tu (poate esti exceptia din Romania care nu a fost "contaminat" de bmwiala bizonica) nu au nimic but "nume", dpmdv.
fara nicio gluma- senzatia de "sofereala" este din alt film in lumea auto(japo)

nu de alta e vorba aia " japo si ..restul"

sa te bucuri km multi si sanatosi de ele, cu sanatate.

Am inteles din prima ca te referi la masini, am dedus din discutie :)
Am avut multe masini japoneze de-a lungul timpului, mai multe decat europene, inclusiv o Honda Accord. Am condus si HRV, acum pe langa X5 am si un Insight. Am avut Nissan Primera, Nissan Quashquai, Nissan Pathfinder. Am condus mai multe tipuri de Toyota, cel mai recent CH-R. Niciuna (dar niciuna) nu se compara cu cele germane si aici nu includ doar brandurile premium pe care le-am detinut/condus, ci si masini normale, gen Golf, Passat, chiar Polo, in materie de ergonomie, confort si calitatea si modul de functionare a dotarilor. E greu de explicat, insa in astea germane parca te simti...."acolo". Ca iti ofera Honda nush ce senzatii, sau ca exista adevarate bombe pe roti (in sensul senzatiei) intre japoneze, nimic mai adevarat. Dar nu e ce caut eu. Eu caut confort. Nu ma (mai) intereseaza senzatia aia de sofereala de vreo 20 de ani, mi-a trecut de mult. Caut cu totul altceva de la masina, iar SUV-urile imi ofera fix ce imi doresc. Insight-ul l-am luat pentru ca am deplasari dese si lungi in Bucuresti si pe langa....iar pentru asta am nevoie de o masina economica si ieftina, astea fiind singurele criterii pentru care am ales-o. E o masina ok, dar atat.
Dar daca vrei senzatie de sofereala intr-un SUV, urca-te intr-un X5 M50. Mai vorbim pe urma :).

A...si garantat nu sunt virusat de vreun brand auto, indiferent care e ala. Daca maine (prin maine intelegand o data ulterioara in care voi decide sa imi schimb masina) voi gasi alta, de la alt producator care sa se muleze mai bine pe ceea ce imi doresc eu, nu voi avea nicio retinere sa o iau. Parerea mea este ca apartenenta asta dusa pana la extrem pentru un brand (fanboy),te face sa pierzi mai mult decat sa castigi in timp.

#4380
EASTERN_TIME

EASTERN_TIME

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 10.03.2009
Am fost posesor de BMW cand am fost in facultate si pe urma inca doi ani dupa ce am terminat scoala, ce pot sa imi amintesc ( atat de mult timp e de atunci 27 de ani )  e ca erau niste masini frumoase, aveau o alura sport, si aveau un sgomot specific al motorului pe care nu l-am auzit la alte masini ( chiar mai bune ). Era un sgomot terifiant ( cam ca si avioanele Stuka cand atacau in picaj ). Fiabilitate ... asa si asa nu pot sa nu le dau credit acolo unde merita dar in 5 ani de utilizare am schimbat o multime de piese :

primele ce au cazut au fost telescoapele pe fata si spate, am pus pe gaz ( noi ) Monroe, nu am  mai,  avut probleme pe urma, doi la mana capetii de bara, e teribil ce joc aveam la volan pana ce i-am inlocuit, apoi am avut pierderi de ulei - teribil ce curgea pe la garnituri, am pus silicon rosu si asta a rezolvat problema, pompa de benzina, pompa de apa, radiatorul, curelele - hai sa spun ca astea intra la consumabile... apoi ardea ulei ( toti absolut cei pe care ii stiam cu BMW imi spuneau ca asa e la BMWuri ca e "normal" ) deci la un schimb de ulei  la 5000 km eu mai adaugam cam 1.5 litri - impresionant mi se pare acuma, si da placa presiunem cilindrul master si ciliindrul sclav de ambreiaj - era cu schimbare manuala, si nenumarate ori placutele de frana - consumabile nu ?

Deci sa lasam critica, si sa spunem de ce iubim BMWurile :

Modul in care conduci un BMW e complet o alta experienta fara de alte masini, de la cand te-ai asezat in scaunul soferului, te simteai ca un pilot intr-un avion de vanatoare.
Ergonomia la scaunele astea de la BMW nu am mai gasit-o la nici o alta masina, efectiv te simteai ca ai intrat intr-o manusha.
volanul e o alta chestie, in ciuda tuturor chestiilor ce le vad la multe masini - electronica la greu, senzori de ploaie de intureric de ce vrei tu, daca volanul nu este ceva care
sa te faca sa il tii in mana cum trebuie, sa te invite efectiv, sa faca parte din tine, atunci poti sa o uiti.

Am avut si Alfa Romeo- cu motor mult mai puternic decat BMWul, dar nici pe departe nu aveam aceeasi senzatie.
Usile, modul in care se imbina/inchid efectiv sgomotul ala in care tragi o usa si auzi asha un Ssssuuuuu cum se aseaza pe cheder si mecanismul de blocare inchide usa
iti da senzatia de masina pusa la punct, la nici o alta masina nu am avut acelasi feeling / senzatie, sa aud cum suge aerul afara din cabina cand inchide, parca ar inchide ermetic usa.

Schimbatorul de viteze, wow, aici nu poti bate BMWul, am avut un 316 si un 320, amandoua aveau acelasi schimbator, nu stiu exact cum l-au conceput si l-au masurat
dar cel putin pentru mine era inaltimea perfecta, nu am mai vazut la nici o alta masina - si am condus destule de-a lungul anilor, schimbatorul la BMW era grozav,
Ei stiau ca noi astia de conduceam BMWuri stam cu o mana pe volan, cu geamul de la sofer dat jos, si cu una pe schimbator.

Ambreiajul, cursa ambreiajului e super importanta, si forta ce trebuie sa o depui ca sa schimbi vitezele si sa dezangajezi dintr-o viteza in alta, cursa este foarte arcuita - adanca,
fata de multe alte masini ce le-am condus manual am avut si Jeep si Honda si Hyundai si alte cateva, Opel Kadett si Suzuki, nici UNA din toate nu poate egala senzatia - usurinta
cu care schimbi vitezele intr-un BMW.

Acceleratia, asta e intradevar cred eu dupa ergonomie, cel mai mare atu ce il are BMWul impotriva altor marci de automobile,
Deci nu vreau sa spun ca era cea mai rapida masina la vremea aia, pentru ca nu ar fi adevarat, dar modul in care te "baga" in scaun
cand accelerai, si sgomotul ala de "Stuka", cum se lasa de spate - tractiune pe rotile din spate si ridica botul, wow super fain.

Balansul si corneringul la linia 3 de BMW, poate faptul ca aveam genti si cauciucuri late, corneringul era super la masina asta.
Mergea uns, zici ca erai pe linia ferata,  nu conta ca era asfaltul ud ori nu, efectiv se ducea pe traiectorie fara sa iti bata inima ca acuma "scapa" si intra in derapaj
NU, efectiv puteai sa te bazezi pe ea 100%

Edited by EASTERN_TIME, 12 March 2022 - 12:07.


#4381
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,985
  • Înscris: 22.12.2005
Fix la fel ma simteam eu dar ..invers.beton in Alfa si Honda.
Ambreiaj.volan,tinuta.totul perfect.

Bmw..average

De cand merg cu cateii dupa mine,toti amicii cu care iesim in natura.isi lasa masinile la asfalt.eu nici nu mi dau seama ca s a terminar.si zic de Duster..

#4382
EASTERN_TIME

EASTERN_TIME

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 10.03.2009
De ce iubim BMWurile ? De ce cumpara lumea BMW ?

Din diverse motive, eu am sa va spun de ce EU am cumparat BMW,
L-am luat pentru ca era ieftin, un linia 3 la vremea aceea l-am cumparat de la un neamt din Timisoara cu 2100 DM  (marci germane)
Are un design atractiv, classic, as putea spune ca poti conduce masina aia timp de 20 de ani, si inca are tinuta pe sosea.
Modelul 3 ce l-am luat era cu schimbator manual, foarte simplu de intretinut, nu as putea spune "ieftin" dar comparativ cu alte masini
nu pot spune ca mi-a rupt portofelul.

Interiorul la BMW e super clasic, foarte simplu de inteles, si de buna calitate, toate imbinarile si calitatea materialului e impecabila.
Cel pe care l-am cumparat avea la vremea aia in jur de 110.000 km, e considerat putin - abia a trecut de acoperirea facuta de garantie
si inca avea "mirosul" de masina noua cand intrai in cabina, nu trebuia sa pui 4 braduti ca sa nu simti mirosul de "taxi" cum simt azi cand mai merg cu cate un Uber

Designul folosit de BMW e in avantajul proprietarului zic eu, e un design fara termen de expirare, au reusit sa il simplifice la "perfectiune"
Alt lucru ce l-am simtit a fost efectul de "carlinga" cum m-am asezat in scaun si l-am reglat la inaltimea mea, am fost pur si simplu imbratisat de masina asta.
Am simtit ca fac parte din ea, nu multe masini as putea spune ca au avut acelasi efect asupra mea, efectiv cand ai intrat in masina, ai inchis usa
si ai dat drumul la motor ai fost WOW, asta sunt eu ! asta am cautat de cand mi-am descoperit pasiunea pentru condus !

Stiu ca nu e cea mai buna din lume, nici cea mai rapida, nici cea mai fiabila, nici cel mai mic consum, dar efectiv energia pe care o simti cand intri si conduci un BMW seria 3 e incredibila. E ca si cum ai fi trecut in alta dimensiune ca sa spun asa, esti transpus in alt timp.

Dimensiunea masinii e foarte importanta, am condus cum am zis  masini americane ( Jeep, Chrysler, Dodge, Ford, Mercury ) am avut si Mercury si Chrysler, masini lungi, luxoase, de aproape 6 metri lungime. Chryslerul ce l-am avut timp de 15 ani - modelul LHS la vremea respectiva era cel mai lung model de pe piata, sunt OK, dar nu iti da sentimentul ala de confort cand o parchezi, cand o intorci in 3 miscari, cand o pornesti de pe loc.

Nici una din ele nu se compara cu un BMW, efectiv seria 3 e modelul perfect pentru un barbat tinar. Nu as recomanda absolut nici o alta masina decat asta.

Edited by EASTERN_TIME, 12 March 2022 - 13:46.


#4383
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,672
  • Înscris: 15.12.2009
Realizezi sper ca ce spui tu este 100% subiectiv și oricine care are afinități spre alta marca/model poate sa zică la fel despre tigaia lui.
Mi-e unuia nu îmi place ineriorul de la BMW. Nu neg pedigree-ul sportiv dar nu îmi place cum e compartimentat interiorul (liniile de design). Prefer mașinile frantuzesti la design interior.

Edited by ro_explorer, 12 March 2022 - 13:41.


#4384
EASTERN_TIME

EASTERN_TIME

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 10.03.2009
Continuare - se pare ca nu mai pot adauga la postarea de mai sus ... invat si eu cum merge forumul softpedia ( scuze daca considerati repetitve postarile )
Alt lucru ce e foarte bun la BMW sunt franele, parerea mea e ca sunt de TOP, nu sunt cele mai economice, am schimbat de cateva ori placutele dar stii ca te poti baza pe ele.
Confortabil, relativ usor de intretinut, consum asa si asa - eu am avut pe benzina, deci era un consum relativ mai mare decat ar fi o motorizare pe motorina azi, era motor aspirat nu era turbo, dar daca nu ii dadeai "bice" ieseam cam sub 9 litri in oras.

Am incercat si Mercedes C class si Audi A4 mai tarziu, dar parca nici una din ele nu mi-a "cazut cu tronc" asa cum a fost cu BMW seria 3, pur si simplu le eclipseaza,
ergonomia ? sgomotul ala ce il face la acceleratie ori cand schimbi vitezele ? ambreiajul ? suspensia ? nu as putea spune, poate toate la un loc ?
Efectiv daca m-ai pune sa aleg intre un Audi A4 si un BMW seria 3 as alege cu ochii inchisi BMWul.

Edited by EASTERN_TIME, 12 March 2022 - 14:08.


#4385
_-livio-_

_-livio-_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,408
  • Înscris: 22.10.2007
culmea e ca istoric BMW n-a stat niciodata grozav la performanta franelor standard, adica non-M si cu 1 singur piston.

#4386
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,672
  • Înscris: 15.12.2009
Fanii vor trece peste orice ca să justifice supremația produsului al căror fani sunt. Nimic nou.

Rar am văzut ode asa de lungi pentru o mașină. Poate doar @utopium sa aibe mai mult material cu Octavia lui.... aka "masina vieții".

#4387
Masutatsu-Oyama

Masutatsu-Oyama

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,911
  • Înscris: 08.02.2022
condus un E46 M3/2001, 3.2L aspirat-benzina/340CP/365Nm/1600Kg, aproximativ 4 saptamani, inclusiv pe circuit. diferential Torsen Cusco Japan dedicat (da, da, exista!), aftermarket, ceea ce da 0.92g pe skidpad, real, masurat cu accelerometru de precizie, nu de guzzlers wikipedia. cateva remarci personale:

1. singura M cu adevarat sportiva. in acceptiunea subsemnatului, desi penalizata de cele 1600Kg, ramane, probabil, singura masina tractiune-spate, ever, alaturi de NSX, cu un real comportament sportiv.
2. motor aspirat, intelectual, pentru oameni. la 7000 rev/min motorul urla precum un tigru cu stomacul plin, nu ca un lup hamesit, cu tot atatea turbine cat numarul de clindrii.

#4388
EASTERN_TIME

EASTERN_TIME

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 10.03.2009
Deci sa revenim la intrebarea initiala "De ce uram soferii de BMW" ?

Da, de ce ii uram ?

Raspunsul eu cred ca sta in faptul ca "sunt pasionati", multi dintre cei care conduc BMW, isi consuma toate economiile si aduna bani de la prieteni / rude  ca sa poata sa cumpere unul.

Va intreb eu pe voi ? Cati din cei pe care ii cunoasti ce conduc BMWuri sunt studenti ? ori au niste slube asa si asa, castiga putin adica abia isi permit banii de carburant ?

Eu pot sa spun din punctul meu de vedere: foarte multi, cum ziceam am luat boala asta a masinilor cand eram student, mergeam la un garaj in Timisoara ce repara masini

si ajutam ( practic gratuit ) nu primeam nici un ban, si stateam acolo cu orele, era un mecanic auto ce a deschis intre primele reparatii auto din oras dupa revolutie,

acolo am invatat despre motoare, cum repari, ce si cum stau lucrurile, si nu putine din masinile aduse din Germania neccesitau reparatii imediate, multe nu mai aveau TUVul,

asta e un fel de inspectie tehnica anuala la ei, si daca nu o treci nu poti sa o conduci, de asta multi dintre nemtii care aveau afiliatie cu Romania ( plecati fiind sub Ceausescu ori putin dupa revolutie ) au gasit o sursa de facut bani in a cumpara masini ce nu treceau inspectia ( era prea constisitor in Germania sa le repare ) si le aduceau in Romania.

Acolo la garajul ala m-am infectat cu "boala" BMWurrilor, acolo din toate masinile ce le-am vazut ca veneau la reparat mi-au capturat imaginatia.

Si in momentul cand am putut sa fac miscarea am facut-o. Am cumparat unul si l-am imbunatatit. Cred ca sunt ca mine mii de tineri care au facut asta.

Cum spuneam, suntem parte din "trib" avem aceeasi pasiune pentru masini sport si putem recunoaste imediat un invingator.

As dori sa spun ca azi conduc BMW, dar nu, nu mai conduc BMW, nevoile mele s-au schimbat in timp, am alte cerinte,

Dar pentru cei care azi implinesc 18 ani si au luat carnetul de soferi asta e singura masina ce as putea sa le-o recomand,

Masina aia a atras atat de multe fete nu va puteti inchipui, am atat de multe amintiri legate de anii aia, si astazi cand ma gandesc

parca imi retraiesc tineretea.  Va doresc si voua sa va gasiti masina / pasiunea vietii voastre si sa o traiti complet !

Edited by EASTERN_TIME, 12 March 2022 - 17:09.


#4389
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,672
  • Înscris: 15.12.2009
Mi-e sincer mila pentru cei care au ca pasiune a vieții un obiect, fie el și mașină.

#4390
MBSL

MBSL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 321
  • Înscris: 16.11.2021

View Postro_explorer, on 12 martie 2022 - 17:17, said:

Mi-e sincer mila pentru cei care au ca pasiune a vieții un obiect, fie el și mașină.


Plecând de la premizele și datele prezentate în acest subiect voi spune doar atât : consider că sunt multe opțiuni și în primul rând, într-o astfel de alegere, vor conta mai ales convingerea personală existentă în subconștient și impulsul de moment.

În rest ?
În rest, este doar tăcere.
Viața este scurtă, complexă și plină de neprevăzut.
Atunci când mă va părăsi, probabil voi „pleca” cu o urmă de regret pentru că nu am reușit să cunosc „totul despre totul”.
Totuși, îmi voi lua cu mine amintirile clipelor plăcute petrecute pe această planetă.

#4391
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Eu nu urasc soferii de BMW, ci pe soferii tampiti. Dar statistica mea personala arata ca multi soferi tampiti conduc BMW, de regula antediluvian.

#4392
cosmin_235423

cosmin_235423

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 815
  • Înscris: 17.06.2018
cand realizezi ca reclama la BMW nu e facuta astfel incat sa atraga activ cumparatori de bmw.
ci e gandita astfel incat masina sa devina de invidiat de catre saraki, iar apoi cei care isi permit s-o cumpere practic o fac in ciuda sarakilor - doar isi permite.
e un mecanism atat de sucit si f-up dar functioneaza al dracu de bine.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate