Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
UPC internet problem
Last Updated: Jan 18 2014 10:13, Started by
paul1ca
, Sep 04 2011 16:49
·
0
#1
Posted 04 September 2011 - 16:49
In fiecare zi la aceeasi ora adica la 14:30 si la17:45 am un lag imens la orice(cs,wow),explorer care dureaza 10-15 minute.Nu inteleg de ce,ati mai intampinat careva aceasta problema?
|
#3
Posted 21 October 2011 - 23:55
Mie imi pica upc in fiecare zi de m-am plictisit. Daca as face o medie sa zicem ca pica de vreo 5-6 ori pe zi.
Asta de vreo 2-3 luni dar in ultima instanta incepe sa faca figuri agresive. Nu mai rezist. Mai are cineva problema asta? |
#4
Posted 22 October 2011 - 00:35
#5
Posted 22 October 2011 - 08:29
Si la deranjamente ati sunat (0311000872 sau 872 daca aveti telefonie de la UPC)? Ce v-au spus cind au venit?
|
#6
Posted 22 October 2011 - 08:41
#7
Posted 22 October 2011 - 10:15
bfg2008, on 21st October 2011, 23:55, said: Mie imi pica upc in fiecare zi de m-am plictisit. Daca as face o medie sa zicem ca pica de vreo 5-6 ori pe zi. Asta de vreo 2-3 luni dar in ultima instanta incepe sa faca figuri agresive. Nu mai rezist. Mai are cineva problema asta? |
#8
Posted 22 October 2011 - 12:08
Corect,cand ai probleme...prima oara trebuie apelat la Relatii clienti....si dupa aia pe.....
Exemplu: Astazi dimineata nu mi-a mers netu'...am sunat la ei si din start robotul m-a avertizat ca sunt probleme si se lucreaza.Totusi am insistat sa stau de vorba cu un consultant ca sa aflu mai multe detalii...mi s-a explicat de unde vine problema,m-au intrebat daca nu m-a avertizat robotul? Mi-au promis ca pana la ora 13.00 se rezolva defectiunea,dar pe la 12.00 am primit SMS pe telefon ca defectiunea a fost remediata |
#9
Posted 22 October 2011 - 17:23
#10
Posted 22 October 2011 - 17:30
|
#11
Posted 22 October 2011 - 18:48
654321, on 22nd October 2011, 18:23, said: Oare de unde stie robotul unde stai ca sa stie daca sunt sau nu probleme in zona? Din optiunile pe care le spune robotu'...am ales cea cu probleme de internet...si atunci imi spunea ca in zona sunt probleme |
#12
Posted 22 October 2011 - 20:15
ori au fost probleme peste tot , ori iti au numarul de telefon in baza de date si asociat cu orasul te-a redirectionat unde trebuie.
|
#13
Posted 22 October 2011 - 21:06
Numerele de mobil il au in baza de date...ca am primit SMS cand s-a rezolvat defectiunea
|
#14
Posted 23 October 2011 - 06:13
#15
Posted 23 October 2011 - 09:39
|
#16
Posted 23 October 2011 - 15:14
#17
Posted 17 January 2014 - 20:03
Cel mai prost internet este cel de la UPC, ma chinui sa joc un Fifa pe net si mere ca dreacu mai ales seara.
|
#18
Posted 18 January 2014 - 10:13
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users