Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Am trecut pe CNG
Last Updated: May 27 2024 05:31, Started by
Highlander91
, May 21 2011 13:25
·
1
#91
Posted 29 June 2014 - 07:45
N-as vrea sa probez daca ajunge sau nu pana la os. Am auzit si eu pe la serviciu, unde se lucreaza cu azot la o presiune asemanatoare.
Referitor la legislatie, nu se opune nicio lege, dar nici nu exista vreuna care sa reglementeze comercializarea. Am scris la ANRE si am primit raspuns cum ca legislatia e in curs de finalizare, se pare ca pana in 2016 trebuie sa fie finalizata in toate tarile europene. Culmea, exista deja o firma din Bucuresti care este autorizata ANRE pentru GNCV (vezi postarile mele de mai sus) dar care inca nu a construit nimic, nici separat si nici in asociere cu o benzinarie deja existenta. |
#92
Posted 30 June 2014 - 00:18
Dar este oare legal sa detii acasa un compresor de gaz CNG? Practic le dai peste mana cand vine vorba de incasari de accize la buget. Nu stiu cum se calculeaza exact costul gazului, contorul afisand mc in timp ce pe factura platesti kW.
Teoretic un rezervor de 35-40L de CNG la 250de bari cati mc cubi baga pe contor? Cred ca iese mai ieftin si decat o masina electrica incarcata de la priza seara cand curentul este taxat mai ieftin. |
#93
Posted 30 June 2014 - 07:01
Nu le dau peste mana, doar imi tin buzunarul mai bine inchis cand incearca mana aia sa ma buzunareasca.
Probabil legislatia aia la care se lucreaza cu spor se refera mai mult la accize decat la masuri de siguranta... |
#94
Posted 30 June 2014 - 17:37
Problema cu compresoarele mici si IEFTINE (2-3 mii euro) e ca isi dau duhul cam cand se amortizeaza.
Trebuie ceva industrial, pretabil la o flota. |
#95
Posted 30 June 2014 - 17:40
Domnilor, dati-mi o legatura sa pot face un compresor pt a incarca o instalatie cng. Imi este suficient daca voi incarca instalatia numai la jumatate din presiune. Cred eu ca nu voi risca foarte mult daca in curte imi incarc instalatia masinii cu un compresor facut de cineva care cunoaste anumite riscuri si foloseste piese rezistente . Cu alte cuvinte daca acel compresor imi este garantat la 150bari, eu voi incarca mult mai putin. Teoretic, nu cred ca ar fi atat de periculos. . Astept , poate cineva vine cu vreo idee. Multumesc.
|
#96
Posted 30 June 2014 - 21:56
NU FACE ASTA.
Ultimul lucru pe care sa-l faci (cam ultimul va fi) este sa lasi asa ceva la mana unui mester de cartier. Sau de capitala, nu conteaza. Intre un compresor care lucreaza cu aer si unul care lucreaza cu un gaz inflamabil este o diferenta mai mare decat intre o lampa cu gaz din aia cu oglinda si o lanterna moderna antiex, indiferent ce-ti spune mesterul. Sistemul de pompare este special, materialele care pot scoate scantei la lovire sunt evitate, scanteile de la colectorul motorului... nici nu vreau sa ma gandesc. Edited by Razvan_N, 30 June 2014 - 21:57. |
#97
Posted 01 July 2014 - 21:43
Razvan_N, on 28 iunie 2014 - 22:08, said:
Nu stiu daca am inteles bine... 4 litri de GNC la presiunea de alimentare (200-250 atm) fac 1 metru cub la presiunea retelei de gaz? Inseamna ca rezervorul tau de GNC are o capacitate de 21 metri cubi gaz la presiunea retelei, adica 84 de litri la presiunea de alimentare, si platesti 1.8 lei moldovenesti pentru un litru de GNC? Asta inseamna 151 de lei moldovenesti pentru un plin, adica 35 lei romanesti pentru 350 km! Baieti, nu va mai chinuiti cu Europa, cu unirea cu Romania etc. - VENIM NOI ACOLO! La 200atm tfmercedez, on 30 iunie 2014 - 00:18, said:
Dar este oare legal sa detii acasa un compresor de gaz CNG? Practic le dai peste mana cand vine vorba de incasari de accize la buget. Nu stiu cum se calculeaza exact costul gazului, contorul afisand mc in timp ce pe factura platesti kW. Teoretic un rezervor de 35-40L de CNG la 250de bari cati mc cubi baga pe contor? Cred ca iese mai ieftin si decat o masina electrica incarcata de la priza seara cand curentul este taxat mai ieftin. olivercoj, on 01 iulie 2014 - 21:22, said: Nu intr-o butelie de 84litri apa ar incapea 21mc gaz La 200atm Este legal sa detii compresor acasa dar nu poti alimenta alte masini, adicanu poti face bussines din asta, la noi lukoil instaleaza la casa compresoare cu capacitatea alimentare de,8m3/h si costa instalatia peste 1000euro,am vazut si chiteva autobuze din germania care fac trasee din un oras in altu, dar inca is putine, ele merg combinat diesel si CNG , SI MAI SINT SPRINTERE 3LITRIMOTORUL, PASAGER au zis baietii ca rezervorul ii de 100mc si faca in jur la 600km Nustiu la voi da la noi si la contoarele de la casa platim gazul in mc si este 6 lei si banuti Stiu cala Zafira 2007-> sint 4 rezervoare de 29.7 l ce fac in jur la 30mc la cea mai veche sint mai putine, da moldovenii tot timpul gasesc unde sa mai bage o butelie pentu a merge mai mult cu plinul la cea mai noua incape in spate exact o butelei de inca7,5mc intre bumper si ultimul rezervor este testat deja |
#98
Posted 01 July 2014 - 23:53
Zici ca Lukoil vinde ? Sau inchiriaza compresoare? Oare fac si in romania chestia asta?
Nu stiam ca sunt si autobuse diesel-CNG. Daca costa 1000 de euro jucaria e mai rentabil decat convertirea unei masini la GPL. Adica iti iei una gata pe CNG si ai terminat balciul. |
#99
Posted 02 July 2014 - 00:05
Intr-adevar. Un motiv bun ca Romanica sa fie singura tara din Europa fara statii GNC si fara legislatie in domeniu ca sa poata vinde/inchiria firmele compresoare.
Promit ca o sa mai intru in benzinarii din cand in cand ca sa cumpar ziare. Sincer, ma bate gandul sa-mi iau una si sa umblu cu ea asa cu rezervorul ala de 16 litri de benzina, pana apare GNCV si la noi. |
#100
Posted 02 July 2014 - 08:22
Razvan_N, on 02 iulie 2014 - 00:05, said: Intr-adevar. Un motiv bun ca Romanica sa fie singura tara din Europa fara statii GNC si fara legislatie in domeniu ca sa poata vinde/inchiria firmele compresoare. Promit ca o sa mai intru in benzinarii din cand in cand ca sa cumpar ziare.Sincer, ma bate gandul sa-mi iau una si sa umblu cu ea asa cu rezervorul ala de 16 litri de benzina, pana apare GNCV si la noi. Din ce am sapat cu google cam ambiguu pretul gazului. In jur de 1,3-1,5 ron/mc. Si cum de la 1 iuie se scumpeste, precticun plin cu gaz inseamna de la 32 de lei insus. Ramane de vazut ce distanta se parcurge, ca sa putem estima un cost/100km. Actuamente dieselul meu ma costa spre 45 ron /100km in oras si vreo 32 in exterior. undercoverbrother, on 30 iunie 2014 - 17:37, said: Problema cu compresoarele mici si IEFTINE (2-3 mii euro) e ca isi dau duhul cam cand se amortizeaza.Trebuie ceva industrial, pretabil la o flota. Edited by tfmercedez, 02 July 2014 - 08:18. |
|
#101
Posted 02 July 2014 - 15:41
tfmercedez, on 02 iulie 2014 - 08:22, said:
V-ul de la ce vine GNC 'V'? [...] ideal ar fi sa putem alimenta direct cu gaz , si cu asta basta. N-a pomenit nimeni de consumul electric orar al unui compresor casnic. Parca vad ca suge de la retea vreo 1,5-2kWh. "V" vine de la vehicul, pentru vehicule. Asta e formularea din corespondenta pe care am purtat-o cu ANRE, deci banuiesc ca se va impamanteni GNCV sau GNC (intr-adevar, in postarea mea anterioara nu am fost consecvent in exprimare). Se pare ca sunt motoare chiar mai mari la compresoare, am gasit un site care vinde asa ceva cu aproape 30000 lei (! evident au sarit calul, si grajdul) pentru umplerea buteliilor de scafandru... evident ca se poate, invers e periculos (sa folosesti pentru metan un compresor construit pentru aer). In fine - motorul pompei era de 3 kW si umplea un rezervor de 80 litri in trei ore, la 200 atm (merge pana la 250). Asta inseamna 9 kWh, adica 5.5 lei (consumator casnic, Electrica Muntenia Nord). Eu zic ca e acceptabil. |
#102
Posted 02 July 2014 - 16:41
La cat costa compresorul ala nu cred ca merita investitia, doar pentru cei care comercializeaza sau firme care au parc mare auto, pentru persoana fizica cu 1-2 masini clar nu.
|
#103
Posted 02 July 2014 - 17:09
Pai da, doar ca e un simplu rip-off, pentru un parc auto trebuie o treaba profesionala, cu rezervor de stocare, nu sta nimeni cu camionul 5-6 ore la incarcat...
Cu siguranta se gasesc de cumparat si mai ieftine. Stai sa prinda miscarea chinezii... de fapt, ma cam indoiesc ca nu sunt deja in business. |
#104
Posted 03 July 2014 - 05:05
3kWh consum auxiliar doar ca sa iti incarci masina este mult. Un cost parazit .
Si asa au scumpit deja gazul... |
#106
Posted 03 July 2014 - 21:09
tfmercedez, on 02 iulie 2014 - 08:22, said: V-ul de la ce vine GNC 'V'? Din ce am sapat cu google cam ambiguu pretul gazului. In jur de 1,3-1,5 ron/mc. Si cum de la 1 iuie se scumpeste, precticun plin cu gaz inseamna de la 32 de lei insus. Ramane de vazut ce distanta se parcurge, ca sa putem estima un cost/100km. Actuamente dieselul meu ma costa spre 45 ron /100km in oras si vreo 32 in exterior. ideal ar fi sa putem alimenta direct cu gaz , si cu asta basta. N-a pomenit nimeni de consumul electric orar al unui compresor casnic. Parca vad ca suge de la retea vreo 1,5-2kWh. Daca la propan masina consuma un pic mai mult dechit la benzina, atunci la metan consuma mai putin dechit la benzina , asta chiar daca toate statiile de la noi amagesc cu vreo 10%. Si mai depinte si de temperatura iarna in cele 21mc incapeau sii 22 acuma 18- 19 plus mai depinde si de presiunea la alimentatie |
#107
Posted 03 July 2014 - 22:50
tfmercedez, on 01 iulie 2014 - 23:53, said:
Zici ca Lukoil vinde ? Sau inchiriaza compresoare? Oare fac si in romania chestia asta? Nu stiam ca sunt si autobuse diesel-CNG. Daca costa 1000 de euro jucaria e mai rentabil decat convertirea unei masini la GPL. Adica iti iei una gata pe CNG si ai terminat balciul. Am gasit vreo 3 luni in urma un anunt depre pompele de metan acolo era totul detaliat consumul de lumina , dar una stiu sigur contorul de la casa nu suporta 8 mc /h , daca mai dau de anunt o sal postez |
#108
Posted 03 July 2014 - 23:39
Asa e, si contorul meu merge pana la 6 mc h. Dar nu cred ca asta e o problema chiar asa de mare, mai asteptam inca o ora.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users