Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde reclam spamul electoral?

Putem avea incredere in Victor Or...

Inel de logodna

Programare weekend
 Profit News scos din grila RCS...

Piulite rare

Sistem rezidential Sigenergy

Reparare windows 7
 Ma doare urechea la zgomote puter...

Recomandare camera monitorizare i...

Recomandare aparat de sudura cu s...

Publicarea unor sondaje de opinie...
 Reparatie interfon

Consum ridicat ulei honda 9 1.8 v...

Ce este Rotary si la ce serveste?...

Internship in RO - student la dre...
 

LOGAN DIESEL

- - - - -
  • Please log in to reply
124 replies to this topic

#91
iozefini

iozefini

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 30.11.2003

Quote

Consumul nu am de unde sa-l stiu. Masina de test nu avea computer de bord. Dar ziaristii care au incercat varianta Laureat spuneau ca consumul instantaneu in oras ajungea lejer la 10%, asa ca e probabil sa fie mai mare decat cel indicat de producator. Poate si pentru ca masina era noua.

incepem aceleasi discutii interminabile despre consum.la cel pe benzina consumul e chiar un pic mai mic decat cel dat in carte.de ce ar fi la diesel altfel?mai ales ca e stiut ca un diesel se remarca in primul rand prin consum.gresesc?

#92
Vanish

Vanish

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,023
  • Înscris: 30.07.2004
Interesanta masina, Cand te uiti la bordul ala zici ca ai pe mana un megane2, dar cadn vezi matrialele si dispunearea comenzilor si sigla de pe volan iti dai seama ca e dacia; desi cam puturoasa. Anyway, la 9000e ofera mult prea putin. Mai bine racomand un renalut Clio symbol fidji de 80cp. Mai dai vreo 2000e in plus si ai mult mai multe dotari si un motor mai puternic.
Dacia este o optiune viabila numai in cazul cand altceva nu poti sa-ti iei si te incapatanezi sa fie masina noua.

#93
X5

X5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 20.02.2004
Drive Test cu Logan Diesel 1.5 dci Download

#94
cutler

cutler

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,194
  • Înscris: 09.09.2003
Si ce-au vrut sa arate acolo?!  Ca merge ? :))

#95
Sorin P

Sorin P

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 15.05.2004
well Logan....si diesel......deocamdata 2 cuvinte "ca" si "cat" :puke:

#96
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
si de ce ar fi maroniu loganul diesel sorine? Doar pentru ca scrie Dacia pe el? Cand 1.5 dCi este un motor diesel reusit, si face o cariera destul de buna pe masinile renault? Sau esti pe principiu.. e dacie, e rabla?

#97
Sorin P

Sorin P

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 15.05.2004

View Postromaximusro, on Oct 15 2005, 01:18, said:

si de ce ar fi maroniu loganul diesel sorine? Doar pentru ca scrie Dacia pe el? Cand 1.5 dCi este un motor diesel reusit, si face o cariera destul de buna pe masinile renault? Sau esti pe principiu.. e dacie, e rabla?
:lol:  :lol: nu am nimik cu autoturismele dacia doar ca Logan diesel nu se merita ca masina... 1.5dCi e un motor reusit dar asta nu inseamna ca daca pui motoru asta pe logan ai facut ceva maretz..nu stiu oricum era un calcul aci sau pe alt forum mie lene sa caut...in care era trecut consumul/pret/intretinere si nu era mare scofala de loc.....clio 1.5dCi alta poveste desi dupa [b][i] OPINIA MEA  si Clio e din categoria acelor 2 cuvinte.
Foarte frumos au realizat cei de la dacia in sfarsit ceva evolueaza si asta e bine dar acum daca evoluaza nu tre sa ne aplecam la pamant si vai vai ce minune au scos  :worthy: diesel :worthy: repet opinia mea e ca nu face bani chiar de loc chiar pt firme care au agenti in teren nu se merita sa ia un logan diesel   :w00t:

#98
iozefini

iozefini

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,668
  • Înscris: 30.11.2003

View PostSorin P, on Oct 16 2005, 13:48, said:

:lol:  :lol: nu am nimik cu autoturismele Dacia doar ca Logan diesel nu se merita ca masina... 1.5dCi e un motor reusit dar asta nu inseamna ca daca pui motoru asta pe logan ai facut ceva maretz..nu stiu oricum era un calcul aci sau pe alt forum mie lene sa caut...in care era trecut consumul/pret/intretinere si nu era mare scofala de loc.....clio 1.5dCi alta poveste desi dupa [b][i] OPINIA MEA  si Clio e din categoria acelor 2 cuvinte.
Foarte frumos au realizat cei de la dacia in sfarsit ceva evolueaza si asta e bine dar acum daca evoluaza nu tre sa ne aplecam la pamant si vai vai ce minune au scos  :worthy: diesel :worthy: repet opinia mea e ca nu face bani chiar de loc chiar pt firme care au agenti in teren nu se merita sa ia un logan diesel   :w00t:

argumente......

#99
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,422
  • Înscris: 05.06.2002

View PostSorin P, on Oct 16 2005, 12:48, said:

nu stiu oricum era un calcul aci sau pe alt forum mie lene sa caut...in care era trecut consumul/pret/intretinere si nu era mare scofala de loc.....
hai nu-ti fie, sunt si eu curios sa vad un contra argument obiectiv. in general e normal sa nu se prea renteze diesel cand nu prea circuli, dar nici chiar asa.

#100
Sorin P

Sorin P

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 146
  • Înscris: 15.05.2004
o sa caut da din cate imi aduk aminte consuma 10l urban si 6 extraurban.facusera astia o medie era ceva de genu la sf dupa ce scazi si chelt de intretinere cu uleiuri filtre figuri ramaneau 100-150 euro pe an economie :w00t:

#101
X5

X5

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 20.02.2004

View PostSorin P, on Oct 16 2005, 15:40, said:

o sa caut da din cate imi aduk aminte consuma 10l urban si 6 extraurban.facusera astia o medie era ceva de genu la sf dupa ce scazi si chelt de intretinere cu uleiuri filtre figuri ramaneau 100-150 euro pe an economie :w00t:
Consuma maxim 5 L extraurban cu mers constant de 100 km/h si in oras sa zic asa mai mult de 7 L nu consuma asa ca numai vorbiti din auzite.

#102
bogdanan

bogdanan

    devoted SoftNews member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,269
  • Înscris: 02.04.2004

View PostMATRIXU, on Sep 9 2005, 18:03, said:

Si inca una mare va fi! O sa renteze mai mult decat gazul!
mda... :angry:

View Postun_oarecare, on Sep 15 2005, 08:00, said:

Eu sunt curios unde e masina aia de 5000 DOLARI. Nemernicii!!!
:rolleyes: chiar credeai ?

#103
ambvision

ambvision

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.04.2005
aici e un articol
in care zice ca le-a consumat 10 in oras si 6.5 afara. Cica si la stabilitate sta mai prost decat cel pe benzina.
Am mai citit pe ceva forum (poate tot pe softpedia, nu mai stiu) ca motoarele common rail sunt foarte sensibile la calitatea motorinei, si daca o patesc, trebuie schimbat rezervor, pompa motorina, injectoare, rampa, iar la piese Renault e foarte scump, motiv pentru care pretul la Renault-uri scade la jumatate dupa 3 ani de la pretul de nou. Cica o schimbare a pieselor de mai sus ajunge la 2000 EUR.
Mie oricum Logan diesel mi se pare foarte scump la ce dotari ofera. Si daca se mai descopera multe probleme cum e si aia cu vopseaua...
Sunt curios daca se scoate si versiunea GPL.

#104
trahanache

trahanache

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 323
  • Înscris: 30.11.2002

View Postbogdanan, on Oct 16 2005, 15:16, said:

:rolleyes: chiar credeai ?

Eu am crezut. Pe baza acestei promisiuni francezii au primit facilitati fiscale cand au preluat Dacia. Acum au uitat si scumpesc masinile in fiecare luna. Mai fac si smecherii. Pretul in lei e socotit in euro la cursul BNR+1%, cand importatorii auto + Daewoo folosesc cursul BNR. Cu alte cuvinte, modelul de baza al Loganului nu e 6230 euro ci 6292,3 Euro.

Edited by trahanache, 16 October 2005 - 18:59.


#105
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
deci e clar ca daca privesti din punctul de vedere al amortizarii investitiei, un diesel iti cumperi numai in cazul in care circuli peste 30.000km pe an. Cam de pe acolo incepe sa se amortizeze diferenta de pret (citisem si eu pe daciaclub parca). Si la o firma care foloseste masinile intens nu cred ca nu li se renteaza. Oricum sunt si oameni care prefera diesel-ul chiar daca nu li se amortizeaza, pur si simplu le place cum se conduce un diesel :peacefingers:

#106
woulfy

woulfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,562
  • Înscris: 11.12.2003
nu neaparat!
Sunt multi oameni care prefera sa faca odata un efort (imprumut) si sa dea mai mult bani pe un diesel, iar apoi sa plateasca mai putin luna de luna pe benzina.
Oricum in cazul Loganului nu se aplica chestia asta pt ca Logan full pe benzina e mai scump decat logan full pe motorina (fara abs- ca asa se ofera)

#107
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
si la asta ma gandeam dar nu am mai scris-o. Pai e mai scump pt ca loganul full pe motorina nu e chiar full.Nivelul de echipare se opreste la laureate, pe cand la benzina versiunea de varf e ambition, care are in plus abs de generatia a opta, jenti de aluminiu, radio-cd,geamuri electrice spate.

#108
woulfy

woulfy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,562
  • Înscris: 11.12.2003

View Postromaximusro, on Oct 16 2005, 22:59, said:

si la asta ma gandeam dar nu am mai scris-o. Pai e mai scump pt ca loganul full pe motorina nu e chiar full.Nivelul de echipare se opreste la laureate, pe cand la benzina versiunea de varf e ambition, care are in plus abs de generatia a opta, jenti de aluminiu, radio-cd,geamuri electrice spate.

Din ce stiu eu (adica din ce mi-au zis cei de la Dacia cand am facut test-drive-ul cu loganul diesel), Loganul full diesel , are in minus doar abs-ul fata de dotarea full de la benzina. Repet asta e ce-am auzit de la reprezentantul de vanzari de acolo, nu am cautat in mod special pe site

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate