LOGAN DIESEL
Last Updated: Nov 02 2005 03:28, Started by
datace
, Sep 09 2005 08:40
·
0
#91
Posted 02 October 2005 - 07:58
Quote Consumul nu am de unde sa-l stiu. Masina de test nu avea computer de bord. Dar ziaristii care au incercat varianta Laureat spuneau ca consumul instantaneu in oras ajungea lejer la 10%, asa ca e probabil sa fie mai mare decat cel indicat de producator. Poate si pentru ca masina era noua. incepem aceleasi discutii interminabile despre consum.la cel pe benzina consumul e chiar un pic mai mic decat cel dat in carte.de ce ar fi la diesel altfel?mai ales ca e stiut ca un diesel se remarca in primul rand prin consum.gresesc? |
#92
Posted 02 October 2005 - 11:31
Interesanta masina, Cand te uiti la bordul ala zici ca ai pe mana un megane2, dar cadn vezi matrialele si dispunearea comenzilor si sigla de pe volan iti dai seama ca e dacia; desi cam puturoasa. Anyway, la 9000e ofera mult prea putin. Mai bine racomand un renalut Clio symbol fidji de 80cp. Mai dai vreo 2000e in plus si ai mult mai multe dotari si un motor mai puternic.
Dacia este o optiune viabila numai in cazul cand altceva nu poti sa-ti iei si te incapatanezi sa fie masina noua. |
#97
Posted 16 October 2005 - 12:48
romaximusro, on Oct 15 2005, 01:18, said: si de ce ar fi maroniu loganul diesel sorine? Doar pentru ca scrie Dacia pe el? Cand 1.5 dCi este un motor diesel reusit, si face o cariera destul de buna pe masinile renault? Sau esti pe principiu.. e dacie, e rabla? Foarte frumos au realizat cei de la dacia in sfarsit ceva evolueaza si asta e bine dar acum daca evoluaza nu tre sa ne aplecam la pamant si vai vai ce minune au scos diesel repet opinia mea e ca nu face bani chiar de loc chiar pt firme care au agenti in teren nu se merita sa ia un logan diesel |
#98
Posted 16 October 2005 - 12:58
Sorin P, on Oct 16 2005, 13:48, said: nu am nimik cu autoturismele Dacia doar ca Logan diesel nu se merita ca masina... 1.5dCi e un motor reusit dar asta nu inseamna ca daca pui motoru asta pe logan ai facut ceva maretz..nu stiu oricum era un calcul aci sau pe alt forum mie lene sa caut...in care era trecut consumul/pret/intretinere si nu era mare scofala de loc.....clio 1.5dCi alta poveste desi dupa [b][i] OPINIA MEA si Clio e din categoria acelor 2 cuvinte. Foarte frumos au realizat cei de la dacia in sfarsit ceva evolueaza si asta e bine dar acum daca evoluaza nu tre sa ne aplecam la pamant si vai vai ce minune au scos diesel repet opinia mea e ca nu face bani chiar de loc chiar pt firme care au agenti in teren nu se merita sa ia un logan diesel argumente...... |
#99
Posted 16 October 2005 - 14:33
Sorin P, on Oct 16 2005, 12:48, said: nu stiu oricum era un calcul aci sau pe alt forum mie lene sa caut...in care era trecut consumul/pret/intretinere si nu era mare scofala de loc..... |
#100
Posted 16 October 2005 - 14:40
o sa caut da din cate imi aduk aminte consuma 10l urban si 6 extraurban.facusera astia o medie era ceva de genu la sf dupa ce scazi si chelt de intretinere cu uleiuri filtre figuri ramaneau 100-150 euro pe an economie
|
|
#101
Posted 16 October 2005 - 15:14
Sorin P, on Oct 16 2005, 15:40, said: o sa caut da din cate imi aduk aminte consuma 10l urban si 6 extraurban.facusera astia o medie era ceva de genu la sf dupa ce scazi si chelt de intretinere cu uleiuri filtre figuri ramaneau 100-150 euro pe an economie |
#102
Posted 16 October 2005 - 15:16
#103
Posted 16 October 2005 - 18:52
aici e un articol
in care zice ca le-a consumat 10 in oras si 6.5 afara. Cica si la stabilitate sta mai prost decat cel pe benzina. Am mai citit pe ceva forum (poate tot pe softpedia, nu mai stiu) ca motoarele common rail sunt foarte sensibile la calitatea motorinei, si daca o patesc, trebuie schimbat rezervor, pompa motorina, injectoare, rampa, iar la piese Renault e foarte scump, motiv pentru care pretul la Renault-uri scade la jumatate dupa 3 ani de la pretul de nou. Cica o schimbare a pieselor de mai sus ajunge la 2000 EUR. Mie oricum Logan diesel mi se pare foarte scump la ce dotari ofera. Si daca se mai descopera multe probleme cum e si aia cu vopseaua... Sunt curios daca se scoate si versiunea GPL. |
#104
Posted 16 October 2005 - 18:57
bogdanan, on Oct 16 2005, 15:16, said: chiar credeai ? Eu am crezut. Pe baza acestei promisiuni francezii au primit facilitati fiscale cand au preluat Dacia. Acum au uitat si scumpesc masinile in fiecare luna. Mai fac si smecherii. Pretul in lei e socotit in euro la cursul BNR+1%, cand importatorii auto + Daewoo folosesc cursul BNR. Cu alte cuvinte, modelul de baza al Loganului nu e 6230 euro ci 6292,3 Euro. Edited by trahanache, 16 October 2005 - 18:59. |
#105
Posted 16 October 2005 - 19:03
deci e clar ca daca privesti din punctul de vedere al amortizarii investitiei, un diesel iti cumperi numai in cazul in care circuli peste 30.000km pe an. Cam de pe acolo incepe sa se amortizeze diferenta de pret (citisem si eu pe daciaclub parca). Si la o firma care foloseste masinile intens nu cred ca nu li se renteaza. Oricum sunt si oameni care prefera diesel-ul chiar daca nu li se amortizeaza, pur si simplu le place cum se conduce un diesel
|
|
#106
Posted 16 October 2005 - 21:52
nu neaparat!
Sunt multi oameni care prefera sa faca odata un efort (imprumut) si sa dea mai mult bani pe un diesel, iar apoi sa plateasca mai putin luna de luna pe benzina. Oricum in cazul Loganului nu se aplica chestia asta pt ca Logan full pe benzina e mai scump decat logan full pe motorina (fara abs- ca asa se ofera) |
#107
Posted 16 October 2005 - 21:59
si la asta ma gandeam dar nu am mai scris-o. Pai e mai scump pt ca loganul full pe motorina nu e chiar full.Nivelul de echipare se opreste la laureate, pe cand la benzina versiunea de varf e ambition, care are in plus abs de generatia a opta, jenti de aluminiu, radio-cd,geamuri electrice spate.
|
#108
Posted 16 October 2005 - 22:46
romaximusro, on Oct 16 2005, 22:59, said: si la asta ma gandeam dar nu am mai scris-o. Pai e mai scump pt ca loganul full pe motorina nu e chiar full.Nivelul de echipare se opreste la laureate, pe cand la benzina versiunea de varf e ambition, care are in plus abs de generatia a opta, jenti de aluminiu, radio-cd,geamuri electrice spate. Din ce stiu eu (adica din ce mi-au zis cei de la Dacia cand am facut test-drive-ul cu loganul diesel), Loganul full diesel , are in minus doar abs-ul fata de dotarea full de la benzina. Repet asta e ce-am auzit de la reprezentantul de vanzari de acolo, nu am cautat in mod special pe site |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users