Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Interviu viza turist SUA

medicament melatonina

La mulți ani @A_Stere!

Vrabia a infundat cosul centralei
 Lipsa semnal decodor Kaon NA1000B

Recomandare sursa!

Avanti Delta Vox

20 de miliarde de euro ingropati ...
 Costuri PUZ

Varsta Biologica vs Varsta Fizica

Disjunctor maxilar - lipsa aparit...

Mutare sediu PFA
 Recomandare clinica/medic pentru ...

Imbatranire prematura

Ranjetul la oameni

recomandare AC 2 dormitoare mici
 

TCM Turbo

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
106 răspunsuri în acest subiect

#91
tucu77

tucu77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 103
  • Înscris: 26.01.2007
Sorin, sa nu te superi, insa tu ti-ai uitat interesul: dupa multe saptamani continui sa te certi cu Voinea pe forumuri in loc sa fi avut problema deja rezolvata de acesta. Sau macar sa fi incercat asta. Ti-ai inchis puntile de comunicare, tu zici ca motivat fiind de nedreptatea care ti s-a facut, eu cred ca... din orgoliu. Si... ce ai obtinut in schimb? Crezi ca cineva iti este recunoscator pe aici sau pe vwforum ca ai demascat "neseriozitatea" sau "neprofesionalismul"? Te rog, nu fi naiv: sunt/vor fi suficient de multi copii care viseaza la 200+ cp din 1.4 - 2.0l fara sa se gandeasca prea mult inainte.

Unde esti acum? La aceleasi intrebari ca la inceput. Ba, pardon, chiar la mai putin de atat: Voinea te-a banat (chiar daca motivandu-si subtire decizia, e totusi forumul sau) lipsindu-te, astfel, de sprijinul comunitatii vwforum pentru celelate probleme.

#92
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 38.203
  • Înscris: 09.01.2007
Poate concurenta procedeaza la fel, dar nu vine cu gura mare sa-i numeasca pe clienti 'nesimtiti', mai ales cand exista bube in propria freza.
Si nu inghit mesaje din astea de amenintare-manipulare pe pm, care sunt specialitatea unora.

#93
dsorinn

dsorinn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.286
  • Înscris: 14.11.2012
tucu77: Daca ai fi citit cu atentie ai fi observat ca eu in paralel ma chinui sa-mi rezolv ECU. Lucrez deja cu mai multe persoane, dar nu gasimt o harta BDM originala pentru masina mea. Din ce am mai inteles, Dragos a modificat, pe langa cele expuse inainte, si un "seed key" sau ceva de genu, prin care mi-a blocat complet ECU. Astazi am mai primit ceva sfaturi de la un alt tuner ce se cunoaste cu Voinea si o sa incerc din nou sambata ce vine.

Uite un mail de la o firma cunoscuta de chiptuning:

Quote

Salut,

Se pare ca problema ta este de la checksum si zona cu noread. Voinea a facut un prost obicei de a introduce in soft aceea zona cu NoRead pentru a proteja soft-ul la citire. Insa acest lucru duce la blocarea ECU, chiar si pentru el. Scrierea unui nou soft sau revenirea la original se poate face numai prin BDM, insa in cazul tau Voinea a facut o greseala. Cred ca a uitat sa aplice un patch la scrierea prin BDM si de aici problema cu porniera motorului dupa un interval de timp. Ori s-a jucat ce aceea zona de NoRead si semnatura proprie care a dus la un checksum gresit.

Cam acestea sunt posibilele greseli pe care le putea face. Partea cu microprocesorul este o minciuna, din pacate si il caracterizeaza. La fel si indiferenta lui fata de client sau masina acestuia.

O zi buna iti doresc si nu uita, cand mai ai probleme de genul acesta incearca sa apelezi si la alti tuneri. Noi intre noi tunerii colaboram, chiar daca suntem concurenti insa nu si cu Voinea. Cauzele dupa cum vezi sunt evidente, omul nu are cuvant si respect pentru nimeni.

Cat despre "ban-ul" primit pe vwforum, acesta demonstreaza si mai mult "nevinovatia" lui. Altfel m-ar fi ajutat sa-mi rezolv ECU si mi-ar fi demonstrat chiar el ca este nevinovat cu argumente si exemple. In schimb eu i-am demonstrat ca a gresit, dar continua sa nege.

Eu nu mi-am uitat scopul, dar lucrurile se imput pentru ca el nu stie decat sa ma faca in toate felurile si sa evite intrebarile, iar prin asta se vede ce fel de om este.


overseas: Daca nu te superi, ce PM ai primit ?

#94
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.239
  • Înscris: 31.05.2007
Buna dimineata, soare ! Te pomenesti ca nu primea mesajul pe PM daca nu-i precizai asta public ... Trimiteai biletele in timpul orelor cand erai in scoala generala ? :D


Voinea, ia pune oleaca frana, ca nu esti buricul pamantului, alfa si omega autoturismelor !

Ai facut greseala pe care o asteptau toti invidiosii si nesimtitii despre care pomenesti tu, denumiti general de tine "concurenta". Adica sa dai vina pe ei pentru esecul tau. Concurenta asta e a dracului rau de tot. Si cu ea o sa mori chiar daca nu-ti place asta. Tu, insa, ca profesionist ce esti, iti faci treaba ta ! Iti vezi de felia ta de meserie !

Si mai fa ceva: incearca sa gandesti cu neuronul lui Sorin, ca sa vezi ce-l mana pe el in lupta asa aprig ! Chiar n-are deloc dreptate ?

Oricum, observ ca ai un mod foarte chisnovatic de a-ti apara secretele meseriei. Un lucru e sigur: nu stii sa-ti gestionezi esecurile !

Editat de cristi.r, 07 aprilie 2011 - 01:14.


#95
tucu77

tucu77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 103
  • Înscris: 26.01.2007
Sorine, despre problema ta eu stiu de pe vwforum si chiar sunt interesat de evolutia si (sper) rezolvarea acesteia. Eu nu ma pronunt in legatura cu cine are dreptate. Iti spuneam ca abordarea ta a fost nerezonabila. Cu putina diplomatie ai fi avut (probabil) problema rezolvata. Pe calea pe care ai urmat, sa nu te superi, insa risti sa te imbolnavesti (la propriu) de nervi.

Lipsa garantiei legale acordate este principalul motiv pentru care nu cred in chiptuning-ul oferit la preturi excelente pe diverse forumuri. Nu am nimic personal cu nimeni, insa, indiferent de experienta si profesionalismul unui chiptuner sau cat de noua este masina, intotdeauna va exista si banalul motiv denumit "factorul uman". Doar cine nu a desfasurat in viata lui/ei o munca de responsabilitate, nu intelege cu adevarat asta: faci ceva perfect de 29 de ori iar, la a 30-a, sa dai chics, pentru ca nu ai resptectat intocmai procedura pe motive de blazare, de oboseala sau/si pt. ti-a stat mintea la o pb. personala ori pt. ca de dimineata un virus ti-a zapacit niste registrii.  BTW: ai auzit despre patania cu o Octavia II de 1.9 careia i s-a pus harta pentru 2.0 care a ridicat motorul la 200 cp?

P.S.: Absenta emiterii facturii/bonului fiscal, daca o poti dovedi desigur, il poate face pasibil doar de aplicarea unei sanctiuni contraventionale la Codul fiscal. Chiar daca ti-ar fi dat-o, nu ar fi dovedit in mod direct absolut nimic. Un contact de prestari servicii detaliat, da. Insa pentru 800-1.500 lei cat este un chiptuning la Voinea, imi permit sa cred ca nu va obtine nimeni prea curand asa ceva. Asa ca, cine isi face, accepta riscul. Resoftare la telefonul mobil, oricand. Cu masina insa nu te joci. Te poate costa chiar si viata.

Inca odata, nu am mimic cu nimeni si sper sa-ti rezolvi cat de curand masinuta!

Editat de tucu77, 07 aprilie 2011 - 11:56.


#96
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.711
  • Înscris: 26.11.2001
Cred ca va indepartati rapid de subiect si nu voi permite ca acest topic sa devina un camp de batalie pt sustinatori sau detractori.
Tineti pt voi amenintarile de orice natura.

#97
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 14.946
  • Înscris: 14.11.2004
Cine doreste o treaba bine facuta sa-si cumpere acel Kit de la BSR Tuning, sau altii, care costa de ~3 ori cat costa TCM Turbo, dar ai garantie si toate cele, cine nu, merge la risc, sau ramane stock, nu e rusine.

#98
dsorinn

dsorinn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.286
  • Înscris: 14.11.2012
In sfarsit am reusit sa-mi fac ECU (mai exact EEPROM-UL) cu ajutorul "tunerilor de cartier"...Am reusit fara a fi nevoie de aparatura originala sau de "virginizare" acestuia. Pur si simplu au fost sterse log-in-urile proaste si semnaturile de rahat din softul lui Voinea, soft la care nici avansul nu fusese modificat si multe alte harti ce necesitau a fi modificate pentru un soft potent !

Acum, cu ajutorul celor de la digitaltuning, am un soft de care sunt multumit atat de putere (nici nu se compara cu a lui Voinea) cat si de consum !

Iar daca pana acum am vrut sa informez lumea despre posibilele probleme, acum ca am aflat atatea, as vrea sa va arat si "calitatea" produselor lui Voinea. Mult laudatele produse...


Daca vreti ceva de calitate, nu va sfatuiesc sa apelati la TCM Turbo ! In demersurile mele, am dat peste cateva firme demne de renume ! M-au ajutat fara sa-mi ceara ceva in schimb ! Au facut-o tocmai pentru a indeparta petele lasate de firmele care stirbesc renumele chiptuning-ului din Romania.

Pentru cei care au fost descurajati in urma acestei intamplari, va recomand sa nu va lasati pagubasi si sa apelati cu incredere la chiptuning-ul de calitate, dar nu fara sa va informat in prealabil. Este foarte important ca informatia sa circule, atat pentru firmele de calitate cat si pentru clienti.

Greseli se pot intampla oricui, dar cel mai important este modul in care sunt gestionate. La mine tocmai asta a fost problema: nerecunoasterea greselii si faptul ca nu a fost dispus sa ma ajute in rezolvarea problemei.

#99
18thStreet

18thStreet

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 1.841
  • Înscris: 17.01.2007
Ma bucur ca ai rezolvat problema insa tot nu sunt de partea ta cand zici ca TCM e praf iar eu chiar recomand aceasta firma (nu vb la persoana lui Voinea, ci vb despre TCM)TCM, care nu inseamna Dragos,inseamna mult mai mult, o istorie in spate.


Pe viitor te sfatuiesc sa iti iei din prima 2tfsi sau 3tdi ~200cp sa nu mai visezi la supersonice, din caruta,avion.

#100
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.766
  • Înscris: 22.11.2007

 sor|nn, on 10th April 2011, 18:59, said:

Greseli se pot intampla oricui, dar cel mai important este modul in care sunt gestionate. La mine tocmai asta a fost problema: nerecunoasterea greselii si faptul ca nu a fost dispus sa ma ajute in rezolvarea problemei.
Sunt partial de acord cu afirmatia de mai sus (asta pt ca nu cunosc in detaliu cazul tau) dar cu afirmatiile cum ca voinea nu ofera servicii de calitate nu pot fi de acord. Stii foarte bine si tu cati useri de pe vwforum au soft la el si sunt mai mult decat multumiti.
Eu merg aproape zilnic cu o octavia1 1.9 tdi 90cp alh cu soft de prin 2006 la voinea (deci 5 ani)timp  in care masina a facut vreo 100,000km si nu are nicio problema.

#101
dsorinn

dsorinn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.286
  • Înscris: 14.11.2012
Atatea persoane mi-au zis ca softul lui Voinea este fix pix pentru ca au fost modificate mult prea putine chestii, iar acum mi s-a si demonstrat cu ce am pe masina ! In plus, eu nu contest profesionalismul celor de la TCM Turbo Germania, sau alte tari, ci strict a lui Voinea si a firmei pe care o conduce ! Ori am dat eu peste cele mai proaste softuri ale lui (tineti minte, la primult mi s-a blocat ECU !!! iar la al 2-lea nu mi-a mai pornit masina !!!) ori s-a gandit sa se razbune pe mine pentru ca apelasem la altcineva inaintea lui, iar pe PM (pe vwforum) m-a tot intrebat de ce am ales alta firma si nu TCM Turbo..

In fine, pana la urma faceti ce vreti. Eu v-am dat un sfat si nimic mai mult ! Mie mi-a ajuns ! Nu mai am de gand sa apelez sau sa recomand cuiva TCM Turbo Romania (mai exact Dragos Voinea)

P.S.: Sa nu uitam ca multi dintre tuneri cu care am lucrat mi-au spus ca Voinea combina softurile de la o masina la alta dupa ureche..Sa nu uitam ca Stelica (OM RECOMANDAT DE VOINEA) mi-a zis clar ca este de la soft, pentru ca nu este pentru prima data. Daca mai cautati pe google acuma, o sa mai gasiti cateva cazuri in care Voinea este acuzat !


bossake: Nu contest ca iti merge masina bine, dar asta nu inseamna ca este softul ok. Ai pus-o pe dyno sa vezi cati CP iti da ? Am mai citit de cazuri in care Voinea spunea ca le ofera 50 CP din soft, si cand s-au dus pe dyno nu aveau mai mult de 15 CP ! Asa ca nu e exclus ca si mie sa-mi fi facut softul de mantuiala..


P.P.S.: ferrellroo iti mai repet inca o data ! 35-40 CP in plus nu imi fac masina avion !!! NU MERG CU EA LA CURSE ! Aveam nevoie pentru depasiri si pentru simplul fapt ca se poate ! Si daca o sa-mi iau masina de 200 CP tot o sa apelez la chiptuning, doar pentru ca stiu ca se poate si este o limita pe care o pot ajunge !

Editat de Courage, 11 aprilie 2011 - 23:36.


#102
kmailand

kmailand

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 704
  • Înscris: 21.08.2010
Iar eu intervin din nou ca musca in lapte. Vorbim despre pagube potentiale foarte mari, cum ar fi ECU dus, motor terminat etc.

Ca sa ne fie invatatura de minte, atunci cand discutati cu un tuner trebuie sa faceti asa:

1) Informati-va pe Internet in prealabil despre insuccesele tunerului. E normal sa-si ascunda insuccesele; toti tunerii prezinta situatia in roz, cu succes 100%. Dar tocmai de asta exista formuri si e bine sa le luati in considerare pe cele independente..... Ex: dl. Voinea mediaza unul foarte cunoscut si atunci obiectivitatea dispare...
2) Sa-i cereti tunerului un contract in care sa se mentioneze ce lucrari face, la ce aveti garantie, pe ce durata e garantia si care sunt conditiile de acordare a garantie, cum se rezolva eventualele probleme si in cat timp.
3) Sa-i cereti factura fiscala sau macar un bon fiscal (e obligatoriu daca vreti sa aveti castig de cauza la Protectia Consumatorului sau in Instanta)
4) Pastrati listingul INITIAL, facut inainte inceperii operatiunii de tuning.
5) Pastrati orice listing ULTERIOR, mai ales daca sunt probleme cu masina
6) Pastrati cat mai multe dovezi, faceti poze cu masina la tuner, pozati aparatura utilizata de el, pozati ce arata aparatura lui. Aveti grija ca pozele sa contina data si ora reala. Pastrati toata corespondenta (e-mail-uri, faxuri, mesaje de pe forumuri, PM-uri etc)

Daca tunerul nu vrea sa va dea documentele de mai sus, atunci mergeti la altul. E clar ca nu va da garantie si veti faceti totul pe riscul vostru.

De fapt treaba asta e valabila pentru orice serviciu, din orice domeniu.

Editat de kmailand, 10 aprilie 2011 - 21:21.


#103
dsorinn

dsorinn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.286
  • Înscris: 14.11.2012
Apropo dl. Voinea, masina mi-a fost reparata tot de tunerul care mi-a mai resoftat masina cu CLONE !!! Tot Redfighter (Luci) mi-a rezolvat-o cu clonele lui ;) si fara sa "virginizeze" ECU cum spuneai tu ca trebuie reparat. Pur si simplu a scos modificarile facute de tine !

#104
tak30ver

tak30ver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.287
  • Înscris: 16.01.2009
Deci mie povestile astea mi se par incredibile.
Daca era as abun tipul de prima oara de ce te-ai mai dus in alta parte?
Normal ca poti sa-ti faci tuning pentru 15 cp sau pentru 50 /100 . Peste 1 an , daca o sa mai ai masina, o sa uiti probabil sa postezi viitoarele probleme pe care o sa le ai de la o modificarile majore facute.
Cred ca a inteles toata lumea mesajul, Voinea e de rahat  - baietii tai sunt cei mai tari , clonele sunt recomandate.

#105
dsorinn

dsorinn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.286
  • Înscris: 14.11.2012
tak30ver:

Pentru ca nu are stand si BDM, deci a trebuit sa apelez la altcineva, iar la mine EEPROM-ul era modificat aiurea si a trebuit sa incercam mai multe variante pana am descoperit exact greseala lui Voinea !

Nu sunt baietii mei, ci sunt firme de chiptuning din tara care m-au ajutat, implicit Luci(Redfighter) care este din Arad.

In fine, fiecare trage concluzile pe care le doreste din povestea asta.

#106
dsorinn

dsorinn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.286
  • Înscris: 14.11.2012
Probabil ce propun eu este extrem (din punctul unora de vedere), dar mi-ar placea ca topicul sa fie "sticky" sa vada si alti useri care vor sa apeleze la TCM Turbo si sa-si faca propria idee sau daca mai exista reclamatii sa scrie si ei, in rest sa stea inchis topicul.

Eu am adus destule dovezi ca a fost vina lui Voinea, el nu a adus mare lucru. Mai mult insulte..

Cred ca sunt indreptatit sa cer asta !

#107
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.711
  • Înscris: 26.11.2001
1. Ma bucur ca ai reparat masina.
2. Continuarea scandalului (am sters multe replici "usor acide") nu are rost.
3. Se muta la "coltul turnatorului".

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate