Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce probleme aveti cu RTC-ul.
Last Updated: Mar 18 2016 10:07, Started by
goliviu
, Jan 04 2011 16:06
·
0
#253
Posted 08 December 2011 - 19:03
mi se pare mie sau treaba cu 'ora fatidica' a fost iexclusa in ultimu' timp din discutie....?
intreb si io, nu dau cu paru'.... |
#254
Posted 08 December 2011 - 20:47
De ce a picat în zona Obor - Iancului telefonia fixă pentru vreo 2.30-3.00 ore în seara asta?
|
#255
Posted 08 December 2011 - 20:50
cooliooo, on 8th December 2011, 19:03, said: mi se pare mie sau treaba cu 'ora fatidica' a fost iexclusa in ultimu' timp din discutie....? intreb si io, nu dau cu paru'.... Tocmai asta e treaba, nu stiu daca e relevant factorul orei. Am observat ca mai mult seara am problemele cu linia telefonica, dar nu am vreo dovada clara ca asta e factorul determinant. Chiar de ar fi valabil, nu cred ca e singurul factor. Dar sunt deschis la orice varianta, asa ca astept reply-uri in continuare. |
#256
Posted 08 December 2011 - 21:23
tu, fiind mai nou pa forum ( ), ma gandesc ca probabil pierdusi postarile mele in care ofeream introspectii (e.g. is mai prost si cateodata imbecil de-a dreptu') si, din aceasta cauza, iexplica-mi si mie te rog juxtapunerea asta:
SuPY, on 8th December 2011, 18:28, said: Nu e vina mea ca Romtelecom isi concediaza angajatii (eventual pe cei mai pregatiti dintre ei) si angajatii care le raman, sunt depasiti cu mult pentru postul pe care il ocupa. evident, mersi anticipat |
#257
Posted 08 December 2011 - 22:13
cooliooo, on 8th December 2011, 21:23, said: tu, fiind mai nou pa forum ( ), ma gandesc ca probabil pierdusi postarile mele in care ofeream introspectii (e.g. is mai prost si cateodata imbecil de-a dreptu') si, din aceasta cauza, iexplica-mi si mie te rog juxtapunerea asta: in contextu' problemei evident, mersi anticipat In contextul problemei, nu ma ajuta cu nimic fraza scrisa de mine. Vorbea doar frustrarea din mine fiindca traim intr-o tara care nu-si protejeaza cetatenii, de aici si marile companii isi permit cam multe: nu exista legislatie si institutii care sa ne apere interesele. Ai avut dreptate, nu am avut ocazia sa citesc postarile tale. Nu vreau sa devin off-topic, dar trebuia sa-ti raspund. Sper ca m-am facut inteles. Toate cele bune! |
#258
Posted 08 December 2011 - 22:44
SuPY, on 8th December 2011, 22:13, said: Vorbea doar frustrarea din mine si, ca un gest reciproc de curtoazie, da-mi te rog voie sa ma iexplic si io: te intrebai asta pen' ca (mie) mi se pare ca se desfasoara (nu doar din ultimu' timp si nu doar pa topicu' ast') neste atacuri cu adjectivele pe care le spusei acana. spusei clar ca mie mi se pare pen' ca n-am dovezi or something, just a hunch.... nu ma intelege gresit: nu-i (absolut) nici o problema. nici faptu' ca mi se pare (mie, cel putin) ca pute - la fel cum spusei mai acana - din baraca: vorba lu' dorel la fel, nici o problema. at least, pen' noi, forumistii da' deh, vorba aia, daca-i tradare, sa fie nene iancule, da' s-o stim si noi, forumistii in rest, pen' ca pe tine mai mult ca sigur ( ) te judecai gresit, succes cu problema ta. io zic sa-i astepti pa angajatii declarati (pa forum ) cu solutii nu pe unii ca ... and please, try remember one thing: deserve's got nothin' to do with it |
#259
Posted 09 December 2011 - 01:42
cooliooo, on 8th December 2011, 22:44, said: doar . intelesei. si, ca un gest reciproc de curtoazie, da-mi te rog voie sa ma iexplic si io: te intrebai asta pen' ca (mie) mi se pare ca se desfasoara (nu doar din ultimu' timp si nu doar pa topicu' ast') neste atacuri cu adjectivele pe care le spusei acana. spusei clar ca mie mi se pare pen' ca n-am dovezi or something, just a hunch.... nu ma intelege gresit: nu-i (absolut) nici o problema. nici faptu' ca mi se pare (mie, cel putin) ca pute - la fel cum spusei mai acana - din baraca: vorba lu' dorel la fel, nici o problema. at least, pen' noi, forumistii da' deh, vorba aia, daca-i tradare, sa fie nene iancule, da' s-o stim si noi, forumistii in rest, pen' ca pe tine mai mult ca sigur ( ) te judecai gresit, succes cu problema ta. io zic sa-i astepti pa angajatii declarati (pa forum ) cu solutii nu pe unii ca ... and please, try remember one thing: deserve's got nothin' to do with it Nu stiu ce ai inteles de prima data, dar pana la urma cred ca am fost pe aceeasi lungime de unda. De acord cu tine pentru ceea ce ai scris in engleza. Se pare ca "nu ne-am nascut in locul potrivit", vorba cantecului. Si ca sa nu postez off-topic, asa cred si eu, ca doar ei, Romtelecomul, imi pot rezolva problema, dar nu par sa coopereze prea bine. Atunci risca sa ma piarda ca si client. Am sa incerc sa va tin la curent cu situatia. Intre timp, sunt deschis la sfaturi si sugestii (atat tehnice, cat si tactice ). Multumesc! |
#260
Posted 09 December 2011 - 20:22
Ca sa nu va mai certati aiurea,suni la 1930(externalizat),numele operatorului care raspunde sint alese aleatoru(e fictiv,e generat de sistem),singurul lucru e sa cereti nr pt sesizare.
Ca sa trecem peste , orice user/romtelecom/srl-caditza , in momentul cind raspunde/acceseaza , e in baza unui user name si pass . Daca ai ceva probleme cu ei , e lesne ca o sa apara in "history" contului utilizatorului de serviciu romtelecom.Daca ai "amici"inca in sistem , ai sa primesti numele real . Un ex: nr meu de fix , nu mai are nevoie de indentificare,nr de tel. , cnp, etc. Ei ne cred cu "ciunga in par", cind suni , apare automat cine esti , e nevoie de o confirmare . Cind ei stiu ca gresesc , o sa dureze asta ca sa rezolvi ceva cu ei,eventual sa inchide convorbirea,revi dupa alte 10-15 min de "muzica". Ca sa nu o mai lungim , unul a luat banul pe redirectionare si in urma apelurilor spre 1930(poti sa fi si guru in it , ca o iei de la astia !!),ramine sa ne "certam" ca prosti cu cineva , care nu poate sa ofere alta optiune.Ii doare in pix de ce facem/scriem noi aici,doar "ia pulsul" la ce spunem/contracaram noi. P.S.-Nr. meu ,ip-ul e deja "inrosit",sintem fraieri.Nu am mai avut parte de "personalizare"(ca de , nu am semnat pt terti!!).Deja cind sun la 1930 , i-mi spun pe nume (cu toate ca ei ma cred fraier , au sistem stiu cine a raspuns cu nickname si pass). Daca sint "beat", sun un prieten!! |
#261
Posted 09 December 2011 - 22:05
Revin cu update asupra situatiei.
L-am rugat pe domnul de la Romtelecom sa-mi schimbe perechea in centrala, sugestie gasita de mine tot pe net, cum am mai spus. Dumnealui s-a conformat si, deocamdata, nu mai am acele probleme. Va tin la curent daca problemele reapar. Va multumesc! |
#262
Posted 09 December 2011 - 23:04
SuPY, on 9th December 2011, 22:05, said: Revin cu update asupra situatiei. sa-mi schimbe ...... s-a conformat ie clar, de azi, nu mai cred in miracole. o sa ma bazez pa iele SuPY, on 9th December 2011, 22:05, said: Va tin la curent daca problemele reapar. hint: sa fi pa faza in 14.02. seara |
|
#263
Posted 10 December 2011 - 00:17
cooliooo, on 9th December 2011, 23:04, said: mah sa fie, da' ce repede se miscara ai nabii 'depasiti' 'necooperanti' ie clar, de azi, nu mai cred in miracole. o sa ma bazez pa iele can't wait hint: sa fi pa faza in 14.02. seara Poate nu stii, dar eu tot le fac sesizari cu problema asta de vreo 2-3 saptamani. Tocmai de-aia, nu sunt 100% sigur ca nu voi mai avea probleme. I-am spus eu angajatului sa faca ceva in centrala telefonica, altfel nu cred ca facea dupa capul lui. Ce se intampla la acea data? Din cunostintele mele, te referi la "Valentine's Day" ("Ziua Indragostitilor"). Se indragosteste centrala telefonica si refuza sa mai functioneze? |
#264
Posted 10 December 2011 - 02:28
#265
Posted 10 December 2011 - 05:49
SuPY, on 10th December 2011, 01:17, said: Poate nu stii, dar eu tot le fac sesizari cu problema asta de vreo 2-3 saptamani. Tocmai de-aia, nu sunt 100% sigur ca nu voi mai avea probleme. I-am spus eu angajatului sa faca ceva in centrala telefonica, altfel nu cred ca facea dupa capul lui. Nu-ti face iluzii dupa ce ti-au zis unii de aici, nimeni nu iti schimba perechea daca nu era necesar. Exprimarea e gresita, perechea nu se schimba in centrala, ci in cablu, adica te muta pe alte sarme din cablul ala, ceea ce implica schimbarea la ambele capete ale cablului, logic. Nu mai ai zgomot? e perechea buna, daca pica si asta, alta la rand pana se repara cablul....stai calm si nu te mai lua dupa asa-zisi specialisti de pe aici, unii intr-adevar stiu cate ceva, dar altii scriu sa se afle in treaba |
#266
Posted 10 December 2011 - 11:46
#267
Posted 10 December 2011 - 14:56
xcit, on 10th December 2011, 05:49, said: Nu-ti face iluzii dupa ce ti-au zis unii de aici, nimeni nu iti schimba perechea daca nu era necesar. Exprimarea e gresita, perechea nu se schimba in centrala, ci in cablu, adica te muta pe alte sarme din cablul ala, ceea ce implica schimbarea la ambele capete ale cablului, logic. Nu mai ai zgomot? e perechea buna, daca pica si asta, alta la rand pana se repara cablul....stai calm si nu te mai lua dupa asa-zisi specialisti de pe aici, unii intr-adevar stiu cate ceva, dar altii scriu sa se afle in treaba Chestia asta am citit-o in alta parte, nu pe forumul asta. Da, deocamdata nu mai am probleme. Nu stiu sigur daca asta a facut domnul de la Romtelecom, dar stiu ca ceva legat de centrala telefonica. Sincer, am trait cu senzatia si inca mai traiesc ca pe un forum gasesc oameni mai in tema decat printre angajatii Romtelecom. Un exemplu ai fi tu. Stiu ce spun, am motivele mele sa o fac, motive pe care nu cred ca le-ai contesta. Multumesc pentru lamuriri, ai fost foarte clar! Numai bine! |
|
#268
Posted 10 December 2011 - 21:28
#269
Posted 11 December 2011 - 02:18
cooliooo, on 10th December 2011, 21:28, said: ce te face sa crezi ca nu-i? Din discutiile avute cu dumnealui si cu restul angajatilor (fata in fata sau telefonic). Din felul cum pun problema. Din incapacitatea lor de a diagnostica o problema. Din masurile pe care le iau pentru rezolvarea unei probleme, masuri care evident nu au nicio legatura cu problema initiala si nicio influenta asupra acesteia. Poate tu nu esti client Romtelecom (sau nu mai esti) si de-aia nu stii, dar intreaba pe cine vrei tu (dintre clientii Romtelecom) despre chestia asta si iti va confirma spusele mele. |
#270
Posted 11 December 2011 - 11:07
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users