Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Leacuri babesti pt masina ta iarna
Last Updated: Nov 01 2012 20:23, Started by
Courage
, Dec 04 2010 10:22
·
0
#19
Posted 23 December 2010 - 01:10
Pai daca ai folosit tix mi se pare normal...foloseste si tu un detergent de vase mai prost si un burete normal, nu de sarma...
Eu am facut chestia asta si sa stii ca merge. Nu am folosit partea abraziva la curatat ci o carpa dintr-un material gen panza de sac, si am folosit un detergent lichid noname. Ai grija cu spirtul sa nu-ti pateze vopseaua, la mine se cunostea o oarecare tenta de albastru pe la coltul parbrizului pe unde s-a scurs pe vopseaua alba. Exista o substanta care se baga in yala masinii ca sa nu inghete si e vreo 7 lei. O gasiti la orice magazin de piese si accesorii. Este un flacon ca si picaturile de ochi. In legatura cu lipitul usilor am rezolvat probema prin "ungerea" chederelor cu o carpa imbibata in lichid de spalat parbriz de iarna dupa fiecare spalare. PS: sa-mi ziceti si mie cum arata parbrizul ala barbierit. Daca mai face condens. Edited by ginoxxx, 23 December 2010 - 01:11. |
#20
Posted 23 December 2010 - 18:08
Partea aspra a unui burete de spalat vase (de-ala galben, ordinar) zgarie sticla. Deci nu frecati parbrizul cu asa ceva!!! Eu am niste carpe de microfibra care sunt excelente pentru asa ceva.
P.S. ca sa nu se mai lipeasca usile se poate folosi cu succes si balsam de buze. Doar sa nu va prinda stiti voi cine ... Edited by andrei_0, 23 December 2010 - 18:11. |
#21
Posted 04 February 2012 - 23:38
Pt chedere cea mai una solutie este glicerina boraxata (~4lei la farmacie)
|
#22
Posted 04 February 2012 - 23:43
rvic77, on 6th December 2010, 14:07, said: la ploaia ce a inghetat din data de 29.11 doar 3 galeti pline de apa calda au avut succes ; de fapt prima a inghetat si ea, a 2 a le-a inmuiat si a 3-a le-a dezghetat la un nivel acceptabil pentru o racleta de 2 lei Stiu io pe unu care si-a turnata apa fierbinte pe geamu' inghetat. Rezultatu': i-a crapat geamu'. Mai era unu' care a incercat sa-si lase jos geamurile cu masina bocna pe ideea "doar ii Skoda, ce plm!!". Rezultatu': a reusit sa-si arda toate motoarele de la parbrize. Edited by edy_wheazel, 04 February 2012 - 23:45. |
#23
Posted 04 February 2012 - 23:53
Chiar 2.5lei dintr-aia cu "sticla' din plastic cu picurator.
Seara, cand lasi masina in parcare deschide usile 1-2 minute cat cureti carenajele de zapada (sper ca nu lasati turturi la roti). Nu vor mai ingheta geamurile daca racesti masina. Daca ai spray de dezghetat poti sa dai putin pe parbriz si pe stergatoare edy_wheazel, on 4th February 2012, 23:43, said: "doar ii Skoda, ce plm!!" Cred ca nu stia ca e unul dintre punctele slabe la VAG. Oricum a fost de la ghinion nu de la prostie. |
#24
Posted 05 February 2012 - 00:12
Dupa ce se aduna gheata si zapada la roata,si afara sunt -15-17 grade cred ca e nevoie de dalta sa cureti carenajele .
|
#25
Posted 05 February 2012 - 01:35
#26
Posted 05 February 2012 - 13:42
Nicu90, on 5th February 2012, 00:12, said: Dupa ce se aduna gheata si zapada la roata,si afara sunt -15-17 grade cred ca e nevoie de dalta sa cureti carenajele . Asa era si la mine pana am dat jos aparatorile. Unde se primdeau alea se forma temelia. Daca plec cu carenajele curate, se curata foarte usor cand ma opresc, chiar la minus 10 grade. Daca in schimb le las necuratate, intr-adevar, dupa jumatate de ora trebuie dalta. Dar trebui curatate de fecare data cand opresti. Am o coda de raclet de juma de metru cu care le curat. Ma refer la drumuri in oras nu drumuri lungi. |
#27
Posted 05 February 2012 - 14:05
Marius3k, on 4th December 2010, 15:26, said: Recomand si eu Rain-repellent, e super-ok mai ales pe vremea asta. Singurul dezavantaj e ca trebuie sa aveti stergatoarele de parbriz in stare IMPECABILA daca folositi un RR. Eu am folosit Turle Wax Clear Vue, dar si Aquapel, RainX, etc. sunt mai mult decat decente. [ http://photos.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_576/car_photo_288255_7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu recomand, eu am folosit RainX si iti lasa o pelicula deranjanta, care se duce in luni de zile. |
#28
Posted 07 February 2012 - 12:41
edy_wheazel, on 4th February 2012, 23:43, said: Stiu io pe unu care si-a turnata apa fierbinte pe geamu' inghetat. Rezultatu': i-a crapat geamu'. Mai era unu' care a incercat sa-si lase jos geamurile cu masina bocna pe ideea "doar ii Skoda, ce plm!!". Rezultatu': a reusit sa-si arda toate motoarele de la parbrize. eu am folosit...sare si caldura din interior. in 20 minute erau geamurile curate. alexx1402, on 5th February 2012, 01:35, said: Da` cate avea? |
|
#29
Posted 07 February 2012 - 12:48
foarte buna sfaturile, pentru cei " vechi" sunt deja rutina, pentru cei ' noi" . bagati la capsor
eu le-am folosit ani de zile si nici la -22 n am avut nici cea mai mica problema. si ..inca unul - sa nu va manance sa spalati masina si s o lasati afara.. eu spalam vap-ul cu apa calduta si in spate , 'inflorea" de la ' caldura" ca n filmele de desene animate daca nu mai intra cheia, usor usor cu o flacara de la bricheta , cu atentie sa nu topiti plasticul , se incalazeste cheia si se baga in broasca. se repeta pana se poate roti butucul nu se forteaza. spor |
#30
Posted 07 February 2012 - 22:12
Ma apuca rasu' de fiecare data cand citesc sfatu' cu bricheta...fratilor sa folositi voi bricheta pe un viscol de-ti smulge capu' de pe umeri Mbene ,daca sunteti fan Terminator si va aprindeti cuiele cu aprinzatoru' de butelie va inteleg...
Pe scurt: daca te-a prins gerul cu masina nepregatita in nici un caz nu dati apa pe ea,duceti-va la mall in parcarea subterana si dupa cateva ore folositi un spray cu ulei sau wd pe toate balamalele masinii si yale (chiar daca are centralizata) dar mai ales pe chedere si in contact...am vazut unu'care a crapat un geam lateral dupa ce a tras ca prostu'de usa iar eu (altu') era sa las azi cheia in contact ca nu mai iesea |
#31
Posted 08 February 2012 - 03:03
Totusi cum ajungi in parcarea subterana daca nu poti descuia / deschide usile? Ca daca apuci sa te sui in masina, climatizarea isi face treaba
|
#32
Posted 08 February 2012 - 07:06
dezghetatul incuietorii a fost necesar la o Dacie abia dupa ce a iesit tablita de protectie a butucului; trebuie sa sufli aer cald cit poti de mult, exact ca si in cazul suflatului in fiola, rezultatul fiind garantat dupa maxim 2 incercari.
|
#33
Posted 08 February 2012 - 09:16
Evergreen, on 8th February 2012, 07:06, said: dezghetatul incuietorii a fost necesar la o Dacie abia dupa ce a iesit tablita de protectie a butucului; trebuie sa sufli aer cald cit poti de mult, exact ca si in cazul suflatului in fiola, rezultatul fiind garantat dupa maxim 2 incercari. |
|
#34
Posted 08 February 2012 - 10:00
depinde de capacitatea pulmonara si de faptul daca fumezi sau nu
eu unul nu imi amintesc sa fi suflat mai mult de doua ori.... |
#35
Posted 08 February 2012 - 10:08
#36
Posted 08 February 2012 - 14:14
Sau apa calda turnata peste yala? Functionat la masina de la munca (Partner) , si dupa bagat repede cheia si plecat .
Acasa am un semi-garaj,si 3/4din masina sta sub un acoperis si n-am treaba cu inghetul. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users