Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Debo.ro este un vanzator cu probleme
Ultima postare: mar 10 2014 22:37, Inițiat de
ciureanuc
, nov 03 2010 14:53
·
0
#55
Publicat: 01 noiembrie 2011 - 16:18
Anca_18, on 26th October 2011, 15:40, said: Nu am inteles mesajul tau ! Nu am comentat ca e un pret rau , am comentat minciuna cu plata in 6 rate cu card avantaj si aviz celor care doresc sa aleaga modalitatea de plata card avantaj la debo (observ ca s-a mai intamplat si altora din mesajele postate ) . Intre timp acea plasma de cca 3700 RON a devenit ca pret peste 4100 RON la debo , ca urmare diferenta scade intre ei si emag la cca 6 milioane. Avand in vedere ca la emag chiar functioneaza card avantaj , chiar vine produsul a doua zi , garantia este ok si mai exista si 15 rate ....da, am ales emag ! Mult succes cu debo . |
#56
Publicat: 03 noiembrie 2011 - 19:14
Buna,
Mi-am luat un Tassimo de curand. Problema pe care nu am inteles-o este: se lasa apa in rezervor? Am lasat ieri apa in rezervor si era bagat in priza iar azi de dimineata m-am trezit ca era apa sub el. Deci, este defect sau nu are voie sa fie rezervorul cu apa si trebuie golit dupa fiecare utilizare? Ms |
#57
Publicat: 06 noiembrie 2011 - 13:52
Ma intereseaza si pe mine sa achizitionez un televizor de la debo, deoarece pretul la ei este main bun decat in alte parti.
Insa, inainte de a face o comanda, as dori sa stiu daca cineva a avut probleme cu garantia produsului la debo. Fara suparare, dar nu ma intereseaza recomandari de la cumparatori care sunt multumiti, pentru simplul fapt ca le-a fost trimis produsul. Toti comerciantii online sunt fericiti sa va ia banii. Adevaratele probleme apar cand produsul incepe sa nu mai functioneze, in perioada de garantie, si cei de la magazin se fac ca nu va mai cunosc, cum tocmai am patit eu cu un alt magazin online. Asadar, este cineva care a avut probleme cu produsul achizitionat de la debo in perioada de garantie, si daca da, cum s-au comportat si cum a fost solutionata situatia (daca a fost rezolvata) ? |
#59
Publicat: 06 noiembrie 2011 - 15:59
Unii comercianti on-line au ca politica aceea de a cere cumparatorului sa se adreseze direct service-ului autorizat de producator.
Insa alti comercianti cer cumparatorului sa se adreseze lor direct cand apare o problema cu produsul in garantie. Daca te duci singur cu produsul la service autorizat de producator in aceste cazuri, poti avea probleme cu magazinul. E important, deoarece in unele cazuri, daca service-ul constata ca produsul nu poate fi reparat, iti va cere sa te adresezi in continuare magazinului pentru inlocuirea produsului cu altceva, sau pentru rezolutiunea contractului si restituirea banilor. Ei nu iti dau decat o decizie de inlocuire produs, si produsul defect inapoi. Iar daca magazinul iti spune ca ai procedat gresit ca nu i-ai contactat pe ei, si ca le-ai incalcat "termenii si conditiile," te-ai ars. In cazul debo, nu stiu cum procedeaza. Am vazut pe site-ul lor ca au un numar de telefon la care sa suni si iti ridica ei produsul defect, si apoi spun ca ti-l returneaza dupa efectuarea garantiei tot ei. Deci asta poate inseamna ca nu te poti adresa direct unui service autorizat, dar nu stiu sigur. Dupa cum am spus, deja am probleme cu un comerciant on-line in perioada de garantie, si nu mai sunt dispus sa mai achizitionez ceva fara sa ma informez un pic inainte. |
#61
Publicat: 13 noiembrie 2011 - 13:18
Poate o sa ne raspunda cei care au mai cumparat de la ei:
- certificatul de garantie primit era emis de ei (Debo) sau al producatorului? Spre exemplu Panasonic, Sony si alte marci au propriile certificate de garantie si pentru garantie te duci la centrele autorizate. - la orice produs cer plata unui avans sau se poate achita la livrare in intregime? |
#62
Publicat: 01 decembrie 2011 - 20:56
LucianCM, on 13th November 2011, 13:18, said: Poate o sa ne raspunda cei care au mai cumparat de la ei: - certificatul de garantie primit era emis de ei (Debo) sau al producatorului? Spre exemplu Panasonic, Sony si alte marci au propriile certificate de garantie si pentru garantie te duci la centrele autorizate. - la orice produs cer plata unui avans sau se poate achita la livrare in intregime? Salut, raspund cam târziu, dar acum m-am hotărât să cumpăr un TV. Le-am trimis un email iar răspunsul lor se potrivește și întrebărilor tale: Quote Buna ziua, Produsul solicitat este disponibil in stocul furnizorilor nostri, avand un termen de livrare de 5-10 zile lucratoare din momentul plasarii unei comenzi ferme. Toate produsele comercializate pe site-ul debo.ro sunt produse noi, originale. Produsele desigilate sunt incadrate doar la categoria speciala OpenBox. Preturile afisate pe site contin TVA si se actualizeaza zilnic impreuna cu disponibilitatea, in functie de cele ale furnizorilor nostri. Toate comenzile se livreaza numai prin curier rapid, oriunde in tara. In perioada de garantie se poate apela la orice service autorizat de firma producatoare din tara sau U.E., in baza certificatului de garantie europeana. Cu certificatul de garantie oferit de debo.ro,puteti folosi service-ul nostru, solicitand serviciul Pick-Up & Return. |
#64
Publicat: 03 ianuarie 2012 - 17:51
Am comandat un aparat foto, inainte de Craciun, cu livrare din stoc furnizor in 10 zile. In fix 10 zile a fost la mine. Relatia cu magazinul: excelenta. Relatia cu firma de curierat: excelenta. Produsul: exact ca in prezentarea firmei producatoare, excelent. Foarte multumit, multumesc Debo.
|
|
#65
Publicat: 20 ianuarie 2012 - 17:32
Am avut de a face cu Debo și a fost totul OK, prețul a fost cu 200 ron mai mic față de următorul preț iar față de alte magazine online de notorietate prețul a fost cu 500-700 ron mai mic Nu a fost în stoc ci doar în stoc furnizor livrarea 5-10 zile și s-au încadrat în timp. Acum să fim cinstiți, fiecare magazin online sau nu are clienții lor foarte nemulțumiți, nemulțumiți și mulțumiți. O să gasiți posturi răutăcioase la adresa fiecărui magazin online și ce să facem? nu mai cumpărăm nimic online?
|
#67
Publicat: 20 ianuarie 2012 - 18:22
RandomHero, on 20th January 2012, 18:16, said: Daca-mi permiti, ce produs ai cumparat de a fost atat de ieftin fata de marile magazine (500 lei)? Vreun televizor? Da un TV, mai exact un LG LV570S. La albastrei si cel resigilat era mai mult cu 150 ron. A da, era să uit, am avut noroc că am prins și livrarea gratuită, localitatea unde stau nu e acoperită de respectiva firmă de curierat și normal trebuia să plătesc peste 100 ron numai pe transport dar așa transportul a fost 0. Știu că și marile magzine online au transport gratuit. Editat de freekidro, 20 ianuarie 2012 - 18:30. |
#72
Publicat: 26 ianuarie 2012 - 00:09
andreyuu, on 21st December 2011, 12:47, said: Azi am facut o comanda de o camera foto dslr de 3800 ron de la debo.ro, la care scria: in stoc furnizor, livrare in 5-10 zile. Va tin la curent Dupa ce am trimis avansul m-au anuntat ca nu mai au aparatul in stocul furnizorului - e foarte posibil, in perioada aia era epuizat in cam toata tara; din avans am luat niste produse care au venit la timp si foarte ok. P.S.: Isi mai aminteste cineva daca inainte de anul nou, la F64.ro, era cumva promotia cu 5% reducere pe care ti-o dadeau in puncte ce puteau fi folosite dupa 1 febr 20102? Ca mie mi-au dat echivalentul a nici 1% in puncte... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi