Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cauciucurile de iarna devin obligatorii.
Ultima postare: nov 11 2010 23:24, Inițiat de
Bwwlan
, oct 19 2010 08:04
·
0
#1153
Publicat: 10 noiembrie 2010 - 22:14
Highlander91, on 10th November 2010, 21:58, said: O masina cu cauciucuri de vara sau cu sarmele iesite nu se incadreaza la articolu asta. Si daca s-ar aplica, stii ce inseamna sa lasi numerele? ca eu le-am lasat la un papuc. Ca pleci cu autostopu, si masina o iei pe platforma. Vad ca nu stie nimeni... Asta e. O sa asteptam primii amendati! Esti absolut sigur ca nu poate fi incadrat aici? Mai ales cu sarmele iesite... Hai sa fim seriosi, se ridica talonul si pentru neconcordanta intre dimensiunile cauciucurilor din talon si cele de pe masina..... |
#1158
Publicat: 10 noiembrie 2010 - 22:31
darafifi, on 10th November 2010, 22:16, said: Eu cred ca cel mai bun protest impotriva legii e abandonarea masinii pana la primavara ! oaspetele, on 10th November 2010, 22:20, said: Legea e incompleta, ar trebui amendati si aia care merg cuc cauciucuri de iarna vara. Sa vezi la vara de de biciclisti vor fi , deja in Cj incep sa miste de vreo 2 ani si sincer tare m-as bucura sa reinvie bicicleta . In vestul tarii cind am fost am fost foarte placut impresionat , de la copii pina la 80 de ani toti mergeau pe bicicleta fara sa le fie rusine . D a asta e , pina una alta si la colt de strada dupa piine mergi cu motoru barta-l pacatele inca |
#1159
Publicat: 10 noiembrie 2010 - 22:41
eu nu cred ca este cineva aici pe forum care sa-l iubeasca pe base sau pe boc. daca ar fi dupa mine l-as trimite pe boc la strans zapada de pe drumuri cu o furca. nu asta e subiectul aici. sigur ca putem transforma totul intr-o conspiratie guvernamentala, dar cei care mai si gandim putin, cei care avem familii si nu mergem cu caruta la agatat gagici, cei care ne intereseaza ca pruncul de pe bancheta din spate sa doarma linistit in scaunelul lui si nu sa fie traumatizat de vreun bou care se crede sumahar si care nu poate controla masina si iti sifoneaza serios portbagajul, ei bine, noi toti astia pur si simplu vrem un trafic mai civilizat si mai sigur. ca legea o da un partid sau altul, ca e boagiu sau udrea sau ponta sau antonescu sau cine vreti voi e irelevant.
posesorii de permis care stiu sa circule cate 10 km pe zi doar pe bulevarde late si drumuri drepte si musai asfalt curat si placut uscat si de obicei ies cu masina pe la pranz dupa ce au iesit plugurile ar trebui sa-si scoata din cap ideea ca sunt soferi. faptul ca ai un plastic si o masina nu te face sofer. prin decembrie trecut trebuia sa duc pe cineva la aeroport la bacau. si pt ca avionul era pe la 7 dimineata am plecat din iasi la 3 noaptea. drum de vreo 130 km pe care il fac in mod obisnuit cam in 1 ora jumate. drumul a fost pe jumatate acoperit cu polei si am facut 3 ore. nu mai spun ca esp-ul lucra aproape non stop. ce facea cineva cu gume de vara? va ganditi ca iesea in decor. da, dar daca intra pe contrasens? si nenorocea pe cineva? ce vina are cineva, oricine, ca altcineva e prost de egoist si inconstient si ii pune viata in pericol? |
#1161
Publicat: 10 noiembrie 2010 - 23:07
prisonbreak, on 10th November 2010, 22:41, said: ce vina are cineva, oricine, ca altcineva e prost de egoist si inconstient si ii pune viata in pericol? Asta e marea problema....inconstienta. Daca lumea ar sti sa aleaga in cunostinta de cauza, as fi de acord cu varianta care sa sustina obligativitatea cauciucurilor de iarna, doar in conditii de drum acoperit cu zapada..eventual temperaturi mult sub zero....etc. Conditii grele adicatelea. Atunci as pune poate, aspectul social inaintea preventiei si as considera ca nu e cazul sa obligi pe cineva care merge pana la colt la brutarie cu masina, doar atunci cand e uscat pe jos, sa bage bani in cauciucuri de iarna. Dar deoarece inconstienta primeaza in traficul romanesc, inca o data, sunt perfect de acord cu aceasta ordonanta de urgenta. Este probabil singura lege care va aduce - chiar si ca efect secundar pe langa scopul ei- un lucru bun, pe care au dat-o portocalele mecanice aflate la telecomanda basescului. |
#1162
Publicat: 10 noiembrie 2010 - 23:12
|
#1163
Publicat: 10 noiembrie 2010 - 23:31
darafifi, on 10th November 2010, 22:16, said: Eu cred ca cel mai bun protest impotriva legii e abandonarea masinii pana la primavara ! Si daca o sa derapati si cu cauciucuri de iarna, ce faceti? Quote ....... Este probabil singura lege care va aduce - chiar si ca efect secundar pe langa scopul ei- un lucru bun, pe care au dat-o portocalele mecanice aflate la telecomanda basescului. Quote ce vina are cineva, oricine, ca altcineva e prost de egoist si inconstient si ii pune viata in pericol? Daca nu ar depasi nimeni 30 km/h probabil am numara anual morti de pe sosele cu degetele de la maini. Editat de Highlander91, 10 noiembrie 2010 - 23:33. |
#1165
Publicat: 10 noiembrie 2010 - 23:39
calinkgb, on 10th November 2010, 14:12, said: @gigel Pai daca intra in pom de unul singur e problema lui, daca derapeaza si omoara pe altii, atunci nu mai e DOAR problema lui..... Evergreen, on 10th November 2010, 14:24, said: bai tata, daca eu sint responsabil la volan pe timp de iarna si nu dau in om, omu de ce plm nu ar putea fi la fel ca sa nu dea in mine?!?!? dupa mentalitatea voastra ar trebui legiferat consumul de alcool stupefiante si mai stiu eu ce e interzis la volan. acu s-avem rezon, e cald afară, dooj de grade, da-i decembrie, tre cauciucuri de iarnă? bine, nu-i cazu la noi, da ca și chestie. calinkgb, on 11th November 2010, 00:38, said: Lasa stiinta, ca aia nu are valoare in .RO. Nesimtirea si inconstienta pe sosele, fac mai multe victime decat infrastructura + viteza.. că dacă era bunul simț majoritar eram ca nemții, da nu suntem |
#1166
Publicat: 10 noiembrie 2010 - 23:44
#1168
Publicat: 11 noiembrie 2010 - 00:05
Salut,
nu este vorba de asfalt,de temperatura, este vorba de siguranta si de buget.Bugetul personal si bugetul celor care au interesul pentru aceasta lege. Eu stau 11 luni din an in Italia (centru) unde este destul de cald si iarna si vin in romanica 2 saptamini de craciun dar pentru siguranta mea personala imi schimb cauciucurile de 2 ori pe an. In octombrie imi montez cele cu indicativul M+S si in aprilie pe cele normale .Si sa stiti ca nu se consuma mai mult unele decit altele, fac cu un set de cauciucuri in jur la 40.000-45.000 Conteaza calitatea ,am avut 5 ani Kleber krisalp M+S iar acum mi-am luat Vredestein snowtrak M+S. Kleber dupa cinci ani si 45.000 km nu se tocisera prea tare cu toate ca le folosisem cam 6 luni pe an,la cauciucurile de iarna conteaza modul de intretinere si pe perioada de vara, adica unde sunt tinute(in garaj,beci) la loc intunecos si nu prea cald |
#1169
Publicat: 11 noiembrie 2010 - 00:24
prisonbreak, on 11th November 2010, 00:44, said: e simplu, nu? x omoara sau nenoroceste pe y si tu esti satisfacut ca x suporta consecintele. da la y te-ai gandit? sau iti cer prea mult? e ilegal sa bei și să te sui la volan da? și cu toate astea e plin de bețivi pe drumurile patriei. legea e una, iar faptu că lumea n-o respectă e alta. mi se pare normal ca iarna orice individ cu simț de răspundere să-și pună cauciucuri de iarnă, dar asta nu înseamnă că toți au s-o și facă calinkgb, on 11th November 2010, 00:44, said: Ok, suporta consecintele. Dar cei pe care i-a omorat sau bagat in spital ce vina au? De ce trebuie sa sufere din cauza unui destept, care sustine ca lui nu-i pasa, el "suporta consecintele"? |
#1170
Publicat: 11 noiembrie 2010 - 01:00
Asta nu are legătură cu starea drumului sau felul anvelopelor, te poate omorî un inconștient și vara la 35 de grade!
De ce consider eu că ordonanța (mulțumesc calinkgb că ai postat-o mai sus) e gândită cu curu' (scuzați cacofonia ): - în motivarea ordonanței se face referire la ”creșterea siguranței rutiere prin întărirea măsurilor de îmbunătățire a stării tehnice a vehiculelor comerciale și îmbunătățirea stării infrastructurii rutiere” fără a exista undeva definiția termenului de ”vehicul comercial”; - nu poți motiva o ordonanță prin ”necesitatea stringentă a asigurării fondurilor pentru: întreținerea, repararea, modernizarea, construcția de drumuri și autostrăzi în România” adică din amenzile prevăzute pentru nerespectarea prevederilor ordonanței vom obține fonduri pentru drumuri; - se definesc anvelopele de iarnă (???) ca ”anvelope omologate conform Directivei 92/23 CE” - vă invit să o citiți, nu există definiția ”anvelope de iarnă” ci ”anvelope de zăpadă”; - articolul 2 introduce o discriminare ”conducerea autovehiculului de drumurile publice în perioada 1 noiembrie-31 martie, fără ca acesta să fie dotat cu anvelope de iarnă, iar în cazul autovehiculelui cu o masă maximă autorizată mai mare de 3,5 tone fără ca acesta să fie dotat pe axa/axele de tracțiune cu anvelope de iarnă” - de ce se permite numai autovehiculelor cu masă mai mare de 3,5 tone să fie dotate numai la axa de tracțiune cu anvelope de iarnă iar celelalte autovehicule trebuie să aibă pe toate axele? care este situația unei remorci tractate de un autoturism, trebuie sau nu să aibă anvelope de iarnă? - pentru a nu introduce discriminări ar fi trebuit să se precizeze expres cazurile în care este obligatorie circulația cu anvelope ”de iarnă” (???) de exemplu ”pe drumuri situate la altitudine de peste 700 de metri” sau ”pe drumuri naționale atunci când temperaturile sunt sub 0 grade” sau orice altceva care să nu oblige pe cineva din Constanța sau Timișoara să-și pună cauciucuri de iarnă atunci când afară e soare și sunt 25 de grade! Sunt pentru anvelopele de iarnă, am la una din mașini și chiar și-au dovedit utilitatea dar hai să facem o lege cu cap, adică dacă un șofer nu folosește mașina în cele 10 zile pe an (cu zăpadă, în medie, la Constanța) de ce să-l obligăm să-și cumpere? doar pentru că ne trebuie bani la drumuri si poduri, să-și ia directorii de acolo salariile de 2-300 de milioane pe lună? aici îmi vine să vărs, nu mai pot continua... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi