![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
In sfarsit, un adevar recunoscut
Last Updated: Aug 30 2010 14:45, Started by
BlueSky2009
, Aug 24 2010 14:58
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#37
Posted 26 August 2010 - 20:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Poate ar fi mai util sa inlocuim "rang" cu "pericolul reprezentat de cetatean pentru ceilalti participanti la trafic". Cocalarului ii va pasa din parti atat de amenda ca nu are nimic pe numele lui, cat si de puncte ca si-a luat permis de Spania. Daca il baga vreo 30-90 de zile la bulau ca nu are asigurare, a trecut pe rosu si era si baut, cred ca o sa-l intereseze. In conditiile actuale, cu toata implicarea de care ar fi capabila politia, la cumulul celor 3 abateri ar pati ... nimic care sa-l descurajeze de la asemenea comportament pe viitor. PS: Eterna scuza a lipsei de infrastructura e doar o justificare a durerii in cot fata de respectarea regulilor. Nu ma dau eu mare corect in sofereala insa nu dau vina pe drum cand ma prinde radarul in localitate peste limita legala.
Doc, hai ca nu e chiar asa. Absolut de acord la faza cu bagatul la bulau (plus confiscat masina, eventual) pentru chestiile alea, ar mai trebui si amenda sa fie stabilita de tribunal. Dar la faza cu lipsa de infrastructura nu voi fi niciodata de acord cu tine. Poate daca n-ai avea 5 milioane de localitati pe singurul drum dintre A si B, poate nu s-ar depasi atat limitele de viteza. Uite numai la porcaria aia de DN1 pe valea vinului, sau cum dracu ii zice. 30 de km dintr-o localitate intr-alta, drum cu doua benzi pe sens, cu limitare la 50 sau chiar 40. Apoi scuze, dar nu asa se face! De-aia imi place mie aici. Drumul merge prin mijlocul nimicului, limita de viteza 100 sau 120, camere fixe care declanseaza la indicator+20km/h. In felul asta mentii o viteza relativ constanta, ai si consum bun, n-ai nici stres. Da' e greu sa faci asa ceva si sa nu mai ai sursa de spaga, nu? Prea obositor. Glontul e mult mai rapid si eficient si-i ajuta sa ia frica de lege.
Corect, asta voiam sa punctez, ca existenta infrastructurii, a autostrazilor, ar elibera drumurile care trec prin "n" localitati, iar cei care se grabesc nu ar avea motive sa o faca prin respectivele localitati, atat timp cat au o autostrada pe care sa se circule la viteze decente. Dar nu inteleg, de ce trebuie sa se grabeasca ? Ce atata graba pe ei ? |
#38
Posted 26 August 2010 - 22:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Dupa ce ai sa faci drumul Constanta-Viena ai sa intelegi!
Cand o sa ai un tir cu marfa, un orar de respectat si un contract de onorat, iar ai sa intelegi! |
#39
Posted 27 August 2010 - 01:23
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Dupa ce ai sa faci drumul Constanta-Viena ai sa intelegi! Cand o sa ai un tir cu marfa, un orar de respectat si un contract de onorat, iar ai sa intelegi! astea-s numa si numa motive ... vezi ca s-a strins lumea pe la ferestre |
#40
Posted 27 August 2010 - 08:23
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Dupa ce ai sa faci drumul Constanta-Viena ai sa intelegi! Cand o sa ai un tir cu marfa, un orar de respectat si un contract de onorat, iar ai sa intelegi! |
#41
Posted 27 August 2010 - 08:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
In general, un manager bun ia in calcul mai multe ipoteze de lucru si nu face orarul fix pe fix. Ce, in Austria, Germania sau alte tari nu se intampla sa se blocheze autostrazi si sa se dea peste cap orarul? Macar la noi stii ca trebuie sa lasi marja mai mare. Problema este TIMPUL necesar sa parcurgi Romania. Cand vin din Germania, din nord, timpul meu este impartit in doua : 8-10 ore de la Koln pana la Arad si inca pe atat (cu o ora mai putin) pana la Bucuresti. Ti se pare normal? Cum sa investeti intr-o tara care te tine pe loc? Ce sa zic, bine ca avem vile, basini si masini scumpe dar drumuri si infrastructura ioc! De cate ori vezi cate o masina de lux, cate o vila noua, ale demnitarilor, functionarilor sau ale firmelor acesta sa te gadesti ca acolo este nivelul tau de trai si infrastructura. |
#42
Posted 27 August 2010 - 08:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu, nu e normal sa nu ai infrastructura nici macar dupa 20 de ani de la chestia aia, la fel cum nu mi se pare normal sa motivezi nerespectarea legilor prin lipsa infrastructurii.
![]() |
#43
Posted 27 August 2010 - 09:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Intradevar, eu intotdeauna imi iau o marja de timp cand plec undeva. Deasemenea, nu pot sa spun ca respect cu strictete limitele de viteza, insa nici nu fac abuz, ma incadrez in trafic, sa nu incurc si nici sa imi pun viata mea si a altora in pericol. Dealtfel, am observat ca daca merg cu "gloata", iar altii fac manevre riscante, in peste 70-80% din cazuri, in primul oras, la semafor ii intalnesc din nou. Asadar de ce sa nu merg in siguranta, relaxat si de ce nu, cu o uzura a masinii mai mica? Pentru 10 minute in minus? Nu multumesc.
De altfel, in ultimii 7 ani nu am avut nici macar o mustrare, amenda sau orice alta problema. Edited by Tom_Cat, 27 August 2010 - 09:06. |
#44
Posted 27 August 2010 - 11:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
In general, un manager bun ia in calcul mai multe ipoteze de lucru si nu face orarul fix pe fix. Ce, in Austria, Germania sau alte tari nu se intampla sa se blocheze autostrazi si sa se dea peste cap orarul? Macar la noi stii ca trebuie sa lasi marja mai mare. Din pacate, managerii buni nu prea sunt la noi. Timpul de transport e dramuit la secunda, nu-i intereseaza starea drumurilor, etc. Ca sofer, trebuie sa respecti programul, ca altfel te arde ARR-ul, limitatile de viteza, ca altfel platesti la militie, limitari de tonaj, care te fac sa dai ocol orasului, desi de la intrare mai ai 500m pana la descarcare, dar ai limitare, etc. Iar faza favorita, e raspunsul la intrebarea "Cand trebuie sa ajung?" - "Ieri"..... Si toate astea se aduna...... Si tot la infrastructura ajungem ![]() |
#45
Posted 28 August 2010 - 07:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
.........Dealtfel, am observat ca daca merg cu "gloata", iar altii fac manevre riscante, in peste 70-80% din cazuri, in primul oras, la semafor ii intalnesc din nou. Asadar de ce sa nu merg in siguranta, relaxat si de ce nu, cu o uzura a masinii mai mica? Pentru 10 minute in minus? Nu multumesc. ................................... Din pacate la noi daca vrei sa te grabesti, asta presupunand ca scoti un timp mai bun, n-are rost. Desi multi o calca, forteaza cateva depasiri, timpul scurtat e inuman de putin. Cand toata lumea va intelege asta (ca nu are sens sa te grabesti) pe drumurile patriei, probabil sa se vor mai reduce si accidentele. Desigur ca asta nu se va intampla niciodata. Nu zic si recunosc ca si eu am fortat de multe ori ca sa ajung ceva mai repede la destinatie, dar pentru minusculul timp scurtat, pentru consumul suplimentar de carburant, pentru riscurile asumate, nu merita! Din pacate la drum lung mai intervine si plictiseala (cazu meu) si atunci incepi sa faci prostii. |
#46
Posted 28 August 2010 - 08:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Asta e marea problema. Apare plictiseala, resemnarea, intri intr-un fel de latenta, lucruri care iti diminueaza atentia.
Sau mai rau, daca esti mai putin stabil aerodinamic si psihic ![]() Eu va propun un experiment : respectati toate prevederile legale, mai putin cea referitoare la viteza maxima. Adica : nu depasiti pe continua, incetiniti la trecere, semnalizati toate manevrele, respectati regimul prioritatii si al depasirilor etc. Pun pariu ca evenimentele din trafic se vor reduce semnificativ. Totdeauna cand am mers mai alert nu s-a intamplat nimic. Singurul accident produs din vina mea a fost unul in care m-am pupat cu cel din fata, mergand in coloana minute bune, cu 5 minute inainte de ajunge acasa, ce-i drept pe fondul unei usoare oboseli. N-a fost mare lucru, dar e evident ca rulatul monoton la viteze mici te "adoarme". Mai e un lucru : nu doar in sofat, trebuie sa-ti cunosti limitele. Si limitele difera de la o persoana la alta. Unu e facut sa tina covrigu in mana, altu se pricepe mai putin bine. |
|
#47
Posted 28 August 2010 - 10:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Problema este TIMPUL necesar sa parcurgi Romania. Cand vin din Germania, din nord, timpul meu este impartit in doua : 8-10 ore de la Koln pana la Arad si inca pe atat (cu o ora mai putin) pana la Bucuresti. Ti se pare normal? Cum sa investeti intr-o tara care te tine pe loc? Ce sa zic, bine ca avem vile, basini si masini scumpe dar drumuri si infrastructura ioc! De cate ori vezi cate o masina de lux, cate o vila noua, ale demnitarilor, functionarilor sau ale firmelor acesta sa te gadesti ca acolo este nivelul tau de trai si infrastructura. In opinia mea, o infrastructura buna consta in niste autostrazi pe care sa circuli cu cel putin 150 km / ora, sau, niste magistrale de tgv-uri, cu viteze de 350 km / ora, suficient de dese, cu platforme pt tiruri si masini. |
#48
Posted 28 August 2010 - 22:12
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Viteza legala este de 130km/h si mi se pare arhisuficienta pentru un trafic rapid si decent. Daca vei merge pe autostrada o sa vezi ca foarte multa lume merge sub viteza de 130km/h, mai sunt unii care merg chiar cu viteza asta si bineinteles inconstientii care ii dau bice. Am mers si inca mai merg toata Europa asta, 130km/h viteza de croaziera este ideala, mai mult nu are rost, mai ales in Romania unde prostia la volan ii impinge la manevrele de schimbare de banda la viteze foarte mici.
Chiar daca merg cu maxim 135 km/h pe autostrada mereu trebuie sa pun frane brusce pentru ca se baga cate unul cu o cascarabeata in fata mea din scurt. |
#49
Posted 29 August 2010 - 08:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
E la Mintia, si nu e tocmai justificata. Asa e, ai dreptate, ca mai iasa de pe lateral unii fara sa se asigure, desi au ceva semne pe acolo, dar, nah e greu sa vezi..... |
#50
Posted 29 August 2010 - 15:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Au rostul lor, cand sunt puse in tari de la ungaria spre vest. La noi am vazut semne si limite pentru drum in lucru, drum in lucru care nu mai era in lucru de saptamani bune, pentru ca frecventam locul. Sa nu spun de liniile discontinue de pe valea prahovei in curba, si apoi imediat linie continua in drum drept. Si multe alte locuri, dar acolo, pe valea prahovei trebuie sa fi fost aproape toti utilizatorii softpedia, si se vede clar cata nevoie era de ele, nevoie sa-si faca targetul la amenzi si la luat spaga.
|
#51
Posted 30 August 2010 - 08:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si in alte locuri ti sa da incetarea restrictiei de depasire in curba iar apoi urmeaza linie dreapta cu continua.
Am facut si eu experimentul cu viteza medie: in mai toate cazurile, fie cu forja, fie cu mers in coloana, computadorul de bord imi arata ceva de genul 49.7 ![]() Mai putin cand merg 80% din drum pe A1 (ar fi culmea ![]() |
|
#52
Posted 30 August 2010 - 08:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#53
Posted 30 August 2010 - 09:17
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
A, si au facut si economie la vopsea cu ocazia asta.
O chestie de la un coleg: pe la Piatra Neamt i-au luat politaii carnetul cu urmatoarea metoda: un tip statea pe trecere (langa trotel) vorbind la telefon (cica pus de politai), colegul a oprit, ala s-a facut ca ploua, colegul a trecut si mai incolo 20 m l-a oprit politia si i-a luat carnetul ca de ce nu l-a lasat pe ala sa treaca. Scandal, refuz semnat proces verbal, etc. Colegul spune ca e practica intalnita in zona, nu si in Bucuresti. Voi ati auzit ceva de genul asta sau tipul baga in ele? |
#54
Posted 30 August 2010 - 09:24
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Linia continua nu interzice depasirea, pe cand indicatorul da. Chiar si amendele sunt diferite. Pe linie continua poti depasi daca nu incalci linia. Ca in 99% din cazuri nu e posibil fara a face acest lucru, e altceva.
Despre limitari de viteze aiurea si chiar si linii continuu aiurea: am observat, daca au fost accidente (chiar si unul) pe un tronson, se pune limita de viteza. Sau schimba linia discontinuu in linie continua. Exemple: Valenii, jud. Mures pe E60, inainte de Acatari (si Tg. Mures). Inainte de intrare in sat e o curba spre stanga si inainte de curba limita de viteza la 50. Pe drumul acela sunt zeci de astfel de curbe, dar numai aici e limita de viteza. De ce? (Probabil a fost 1-2 accidente). In sat la un moment dat limita e 30, fiindca sunt doua curbe unde o data un camion a intrat intr-o casa si a luat foc. Alte exemple sunt pe DN1 Comarnic-Sinaia si E60, unde pana acum 1-2 ani cand erau 3 benzi (2 urcare, 1 coborare) cei care cobora au avut voie sa depaseasca pe sensul opus. Acum nu mai au, cu cateva exceptii ramase (coborare de la Predeal inspre Brasov). De ce? Probabil si aici au vazut un accident, stiu sigur ca la Posada a fost un astfel de accident, cand o fata cu un Q7 a fortat, si a provocat o nenorocire. Recent Brasov-Chichis a fost reabilitat. E o sectiune de 7 km drum drept din care acum ~5 sunt linie continua. Si era linie intrerupta inainte. Habar n-am de ce. ![]() Problema e, ca cu aceste schimbari, limitari din cauza unui sau doua accidente, toata lumea sufera, cu exceptia politiei, care evident sta la panda, mai ales unde regurile au fost schimbate recent. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users