Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
#1711
Posted 08 February 2015 - 12:54
Pentru Same jaguar 100, stie cineva cum se regleaza distributia (daca se poate) si la ce presiune lucreaza injectoarele-pompa?
Si ce ulei de motor este recomandat? Porneste foarte greu acum cand e rece... |
#1712
Posted 08 February 2015 - 13:40
Despre tractoarele Steyr ce imi puteti spune? La 6-10 ha de lucrat (lucerna si porumb), 3-5 vaci, dar spre extindere in viitor, ce tractor imi puteti recomanda? Precizez: un buget restrans, maxim 4000 euro. Nu neaparat cu cabina, nu neaparat peste 50 cp. M-am tot axat pe u445, apoi pe u650, apoi pe fiat 450, dar tot am auzit mai mult dezavantaje decat avantaje despre fiecare dintre ele si as vrea sa imi recomandati si voi, din experienta dumneavoastra alte mari potrivite pentru ce am eu nevoie. Pentru inceput ma gandesc doar la cositoare pe langa tractor. Apoi, pe rand, plug si alte utilaje.
Edited by narcisbucatariu, 08 February 2015 - 13:43. |
#1713
Posted 08 February 2015 - 16:14
Salut sunt nou pe aici dar imi place. Am si eu o mica problema am un tractor lamborghini 854 dt din 89 si vreau sa ii fac un schimb de consumabile totala inainte de campania de primavara. Insa nu stiu pe unde se introduce uleiul in cutia de viteze si care ar fi cel mai bun precizez ca este monobloc. Si ce ma supara cel mai tare este ca atunci cand functioneaza tractorul mi se aude un dom dom dom dom de la motor si imi vine aer inapoi pe la filtrul de aer. Motorul este unul cu racire pe aer si scoate si ceva gaze iar atunci cand il accelerez puternic in sarcina scoate un fum negru si parca maraie si o ia mai greu.si daca stie cineva de ce nu mi se suspendeaza rotile la disc pot sa il ridic sa il cobor dar cand este coborat nu pot sa ridic rotile sa nu atinga pamantul o fi de la distribuitor. Iertati-ma daca va stresez cu atate intrebari.
Si am si eu aceiasi intrebale ca si colegul ce stiti despre marca steyr vreau sa achizitionez si eu unul cu cupa sau furca pana in 5500 de euro insa nu stiu cat sunt de fiabile dar mai ales cu piesele cum se gasesc |
#1714
Posted 08 February 2015 - 16:28
Cu ridicatul rotilor la disc incearca sa inversezi furtunele intre ele.
|
#1715
Posted 08 February 2015 - 17:23
#1716
Posted 08 February 2015 - 19:05
Vezi sa nu ai ceva probleme la mufele de cuplare adica sa nu iti deschida am patit cu set nou de mufe la cilindru marcatoare semanatoarea.Am facut probe adica 5 probe dupa care nu mai misca marcatoarele am dat jos mufele le-am cuplat si cand sa suflu in ele surpriza nu deschideau vezi sa nu ai si tu o problema asemanatoare.
|
#1717
Posted 08 February 2015 - 19:18
ioannemes, on 08 februarie 2015 - 16:14, said:
Salut sunt nou pe aici dar imi place. Am si eu o mica problema am un tractor lamborghini 854 dt din 89 si vreau sa ii fac un schimb de consumabile totala inainte de campania de primavara. Insa nu stiu pe unde se introduce uleiul in cutia de viteze si care ar fi cel mai bun precizez ca este monobloc. Si ce ma supara cel mai tare este ca atunci cand functioneaza tractorul mi se aude un dom dom dom dom de la motor si imi vine aer inapoi pe la filtrul de aer. Motorul este unul cu racire pe aer si scoate si ceva gaze iar atunci cand il accelerez puternic in sarcina scoate un fum negru si parca maraie si o ia mai greu.si daca stie cineva de ce nu mi se suspendeaza rotile la disc pot sa il ridic sa il cobor dar cand este coborat nu pot sa ridic rotile sa nu atinga pamantul o fi de la distribuitor. Iertati-ma daca va stresez cu atate intrebari. Si am si eu aceiasi intrebale ca si colegul ce stiti despre marca steyr vreau sa achizitionez si eu unul cu cupa sau furca pana in 5500 de euro insa nu stiu cat sunt de fiabile dar mai ales cu piesele cum se gasesc Problema ta e ca distribuitorul tau are decat doua pozitii ridicare si flotant sa mufele de cuplaj raman blocate nu descide bine (mosu sau baba )si nu ai cum sa suspenzi rotile.Cu uleiul la transmisie daca tractorul ridica si vireaza usor ii pui ulei hidraulic h46 ,dar nu romanesc poti sa pui si divinol ,daca ridica mai greoi punei t90 e mai vascos . Steyr sunt cam putine pe piata le numeri pe degete ,nustiu cum e si cu piesele ,dupa mine sincer e mai bun un u650 sau fiat pentru suprafata mica . Daca nu ma insel steyr sunt fabricate in Austria atunci se gasesc si piese ar trebui sa luati un model 8060-8065 su 8070 dar nustiu daca le gasiti la 4000e sau 5500e caci 50 sau 60 sunt fabricate pina in 1977 .www.tractordata.com/farm-tractors/tractor.../steyr/steyr-tractors.html Edited by sandusandel, 08 February 2015 - 19:41. |
#1718
Posted 08 February 2015 - 19:32
narcisbucatariu, on 08 februarie 2015 - 13:40, said:
Despre tractoarele Steyr ce imi puteti spune? La 6-10 ha de lucrat (lucerna si porumb), 3-5 vaci, dar spre extindere in viitor, ce tractor imi puteti recomanda? Precizez: un buget restrans, maxim 4000 euro. Nu neaparat cu cabina, nu neaparat peste 50 cp. M-am tot axat pe u445, apoi pe u650, apoi pe fiat 450, dar tot am auzit mai mult dezavantaje decat avantaje despre fiecare dintre ele si as vrea sa imi recomandati si voi, din experienta dumneavoastra alte mari potrivite pentru ce am eu nevoie. Pentru inceput ma gandesc doar la cositoare pe langa tractor. Apoi, pe rand, plug si alte utilaje. Nu vad ce ai fi putut auzi, asa de rau, despre 650, 445, 450, incat sa te indrepti spre o marca straina rar intalnita in Ro. Daca optezi la o marca straina, trebuie sa fi un bun mecanic. Un tractor romanesc il poti repara in curte cu fostii tractoristi de la CAP . Eu ( parerea mea), nu as cumpara, pt 10ha de pamant, un tractor "exotic". Nici inpuscat. |
#1719
Posted 08 February 2015 - 19:43
Despre 650 (consum mare) si 450 am auzit ca se strica destul de des, dar nu sunt in masura sa decid. Cineva mi-a zis ca daca bag 450 la arat il forjez maxim.
Si cum un bun mecanic nu sunt cred ca tot spre un 450 o sa optez. 650 e si mai scump si cred ca un 450 e de ajuns pt ce munci am eu cu el (parerea mea) Oricum cand o sa il cumpar o sa merg cu un meserias la potentialii vanzatori si o sa am multe, muulte de invatat. La un 450 merge si plug cu 3 trupite sau doar cu 2? Scuzati-mi neindemanarea dar am abia 20 ani, "munca" mea de abia acum incepe. Edited by narcisbucatariu, 08 February 2015 - 19:48. |
#1720
Posted 08 February 2015 - 19:47
sandusandel, on 08 februarie 2015 - 19:18, said:
Problema ta e ca distribuitorul tau are decat doua pozitii ridicare si flotant sa mufele de cuplaj raman blocate nu descide bine (mosu sau baba )si nu ai cum sa suspenzi rotile.Cu uleiul la transmisie daca tractorul ridica si vireaza usor ii pui ulei hidraulic h46 ,dar nu romanesc poti sa pui si divinol ,daca ridica mai greoi punei t90 e mai vascos . Steyr sunt cam putine pe piata le numeri pe degete ,nustiu cum e si cu piesele ,dupa mine sincer e mai bun un u650 sau fiat pentru suprafata mica . Daca nu ma insel steyr sunt fabricate in Austria atunci se gasesc si piese ar trebui sa luati un model 8060-8065 su 8070 dar nustiu daca le gasiti la 4000e sau 5500e caci 50 sau 60 sunt fabricate pina in 1977 .www.tractordata.com/farm-tractors/tractor.../steyr/steyr-tractors.html |
|
#1721
Posted 08 February 2015 - 19:55
narcisbucatariu, on 08 februarie 2015 - 19:43, said:
Despre 650 (consum mare) si 450 am auzit ca se strica destul de des, dar nu sunt in masura sa decid. Cineva mi-a zis ca daca bag 450 la arat il forjez maxim. Si cum un bun mecanic nu sunt cred ca tot spre un 450 o sa optez. 650 e si mai scump si cred ca un 450 e de ajuns pt ce munci am eu cu el (parerea mea) Oricum cand o sa il cumpar o sa merg cu un meserias la potentialii vanzatori si o sa am multe, muulte de invatat. La un 450 merge si plug cu 3 trupite sau doar cu 2? Scuzati-mi neindemanarea dar am abia 20 ani, "munca" mea de abia acum incepe. ioannemes, on 08 februarie 2015 - 16:14, said:
Salut sunt nou pe aici dar imi place. Am si eu o mica problema am un tractor lamborghini 854 dt din 89 si vreau sa ii fac un schimb de consumabile totala inainte de campania de primavara. Insa nu stiu pe unde se introduce uleiul in cutia de viteze si care ar fi cel mai bun precizez ca este monobloc. Si ce ma supara cel mai tare este ca atunci cand functioneaza tractorul mi se aude un dom dom dom dom de la motor si imi vine aer inapoi pe la filtrul de aer. Motorul este unul cu racire pe aer si scoate si ceva gaze iar atunci cand il accelerez puternic in sarcina scoate un fum negru si parca maraie si o ia mai greu.si daca stie cineva de ce nu mi se suspendeaza rotile la disc pot sa il ridic sa il cobor dar cand este coborat nu pot sa ridic rotile sa nu atinga pamantul o fi de la distribuitor. Iertati-ma daca va stresez cu atate intrebari. Si am si eu aceiasi intrebale ca si colegul ce stiti despre marca steyr vreau sa achizitionez si eu unul cu cupa sau furca pana in 5500 de euro insa nu stiu cat sunt de fiabile dar mai ales cu piesele cum se gasesc |
#1722
Posted 08 February 2015 - 19:55
narcisbucatariu, on 08 februarie 2015 - 19:43, said:
Despre 650 (consum mare) si 450 am auzit ca se strica destul de des, dar nu sunt in masura sa decid. Cineva mi-a zis ca daca bag 450 la arat il forjez maxim. Si cum un bun mecanic nu sunt cred ca tot spre un 450 o sa optez. 650 e si mai scump si cred ca un 450 e de ajuns pt ce munci am eu cu el (parerea mea) Oricum cand o sa il cumpar o sa merg cu un meserias la potentialii vanzatori si o sa am multe, muulte de invatat. La un 450 merge si plug cu 3 trupite sau doar cu 2? Scuzati-mi neindemanarea dar am abia 20 ani, "munca" mea de abia acum incepe. |
#1723
Posted 08 February 2015 - 19:57
narcisbucatariu, on 08 februarie 2015 - 19:43, said:
Despre 650 (consum mare) si 450 am auzit ca se strica destul de des, dar nu sunt in masura sa decid. Cineva mi-a zis ca daca bag 450 la arat il forjez maxim. Si cum un bun mecanic nu sunt cred ca tot spre un 450 o sa optez. 650 e si mai scump si cred ca un 450 e de ajuns pt ce munci am eu cu el (parerea mea) Oricum cand o sa il cumpar o sa merg cu un meserias la potentialii vanzatori si o sa am multe, muulte de invatat. La un 450 merge si plug cu 3 trupite sau doar cu 2? Scuzati-mi neindemanarea dar am abia 20 ani, "munca" mea de abia acum incepe. Am un 450. Doar uleiuri schimbate si....atat. Il am de 6 ani. Nu e 445, este modelul italian. Motorul, cutia, diferential, pompa injectie, monobloc etc, este nedesfacut din ziua in care l-am adus. Doar motorina si uleiuri+filtre schimbate. Mai am doua fiat-uri: Fiat 1000 super DT si Fiat 100-90. Nici pe departe la fel de fiabile ca "micutul". Imi este cel mai drag tractor. |
#1724
Posted 08 February 2015 - 19:58
dangreneau, on 08 februarie 2015 - 19:55, said:
Poti opta pentru Ford 300 sau 4000. Sunt foarte robuste si au un consum super. Piese gasesti usor si ieftin la englezi. Pentru zgomotul din filtru ia si verifica jocul la tacheti si daca nu ai tije strambe. Ulei pentru cutie mai bine cauti UTTO fluid. Alte uleiuri nu lucreaza cum trebuie in transmisie. Merita. |
#1725
Posted 08 February 2015 - 20:13
ioannemes, on 08 februarie 2015 - 19:55, said: Problema la tine ca la noi toti este bugetul.eu zic sa te asezi pe un u650 si macar in bani aia sa mai poti lua un plug si sa poti sa il pregatesti de campanie. Si eu am cam tot vreo 12 hectare si 650 le face fata daca il ingrijesti si ii dai cei trebe. Eventual sa mai poti lua o coasa o caruta ceva sa ai cu ce sa duci si sa aduci. Iar daca vrei sa cresti vaci iti trebuie mult nutret bun si mai putin porumb. Pai am 4ha de lucerna, 1 de iarba si 1 de porumb. E mult 1 ha de porumb? Fac uruiala din porumb ca vorba aia "daca nu le dai, nici ele (vacile) nu-ti dau tie". cristi_mre, on 08 februarie 2015 - 19:57, said: 650 nu este mai scump ca si 450. Din contra. Am un 450. Doar uleiuri schimbate si....atat. Il am de 6 ani. Nu e 445, este modelul italian. Motorul, cutia, diferential, pompa injectie, monobloc etc, este nedesfacut din ziua in care l-am adus. Doar motorina si uleiuri+filtre schimbate. Mai am doua fiat-uri: Fiat 1000 super DT si Fiat 100-90. Nici pe departe la fel de fiabile ca "micutul". Imi este cel mai drag tractor. |
|
#1726
Posted 08 February 2015 - 20:29
narcisbucatariu, on 08 februarie 2015 - 20:13, said:
Cum va fi primul meu tractor obtinuti din bani munciti de mine voi avea grija de el ca si de ochii din cap. Caruta am si 2 cai, destul de buni. Am 2 ani de cand imi fac treaba excelent cu ei (sunt ai tatalui meu). Pai am 4ha de lucerna, 1 de iarba si 1 de porumb. E mult 1 ha de porumb? Fac uruiala din porumb ca vorba aia "daca nu le dai, nici ele (vacile) nu-ti dau tie". Pai si pana la urma care-i mai bun? 450 sau 650? ioannemes, on 08 februarie 2015 - 20:26, said:
La ce teren ai tu te ajungi sigur cu 445 , 450.doar sa ai grija cand cumperi |
#1727
Posted 08 February 2015 - 20:32
narcisbucatariu, on 08 februarie 2015 - 20:13, said: Cum va fi primul meu tractor obtinuti din bani munciti de mine voi avea grija de el ca si de ochii din cap. Caruta am si 2 cai, destul de buni. Am 2 ani de cand imi fac treaba excelent cu ei (sunt ai tatalui meu). Pai am 4ha de lucerna, 1 de iarba si 1 de porumb. E mult 1 ha de porumb? Fac uruiala din porumb ca vorba aia "daca nu le dai, nici ele (vacile) nu-ti dau tie". Pai si pana la urma care-i mai bun? 450 sau 650? A, mergw si varianta ronaneasca, u445. Sunt cam la fel |
#1728
Posted 08 February 2015 - 20:41
Pai piedici vor fi oricand si oriunde. Dar cu rabdare si multa munca, trecem peste toate. Si eu sunt in primul an cu vacile, dar pot sa zic ca imi place ceea ce fac si chiar daca am 20 ani am 4 ani munciti pe la patroni si sincer mai degraba muncesc de 10 ori mai mult, dar muncesc pentru mine.
In legatura cu tractorul, eu pot zice ca sunt in aer, momentan. Pana voi avea toti banii sa il iau (sper poate la sfarsitul acestui an) sper sa invat cat mai multe despre tractoare. Incerc din timp sa ma informez. Dar treaba asta noi o facem in familie. Tata a lucrat in tinerete cu motoarele, nu stiu exact ce si unde, unchiul meu a lucrat la vaci prin Turcia, plus ca suntem si eu si fratele meu. Deci din 4 barbati sigur va iesi ceva. LE: 450 nu-i romanesc? De cine-i produs? Care-i diferenta dintre 445 si 450 ? Edited by narcisbucatariu, 08 February 2015 - 20:45. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users