Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
semnalizare stanga si apoi dreapta
Last Updated: Aug 02 2010 16:35, Started by
cretuion
, May 01 2010 09:47
·
0
#19
Posted 01 May 2010 - 13:20
bizzu-TM, on 1st May 2010, 13:11, said: Pe mine unul ma deranjeaza din ce in ce mai mult faptul ca nu mai intalnesc clasicul semnal "2 x faza lunga" pe post de "detector radar"... Asta era mai tare ca orice detector sau statie CB! Ori lumea uita bunele obiceiuri, ori se bazeaza prea mult pe tehnologie, ori incepem sa ne tampim progresiv cu totii... sau toate la un loc... Nah, bucuria militienilor! exista !(ce-i drept mai putini fata alti ani) ieri pe 200 km am salutat vreo 7-8 soferi care mi-au atras atentia ca exista 2 radare. Oricum stiam de existenta lor deoarece folosesc masinile cu antene CB si tirurile pe post de orientare asupra radarelor. Imi iau etalon o astfel de masina(care s-au inmultit considerabil) daca ala merge tare - nu e radar , daca merge incet - clar radar . Pana acum nu am dat `fail` Legat de semnalizari :Eu folosesc in mare parte semnalizarea stanga dreapta sa multumesc , sau sa atrag atentia ca respectivul sofer m-a incomodat. Asta din cauza ca butonul de avarie e pus cam incomod si il folosesc doar cand consider ca e `safe`.........si mereu atunci cand se reduce brusc viteza in coloana si eu is ultimul Cum zice si sebulbus acest semn se regaseste in Polonia si Cehia(am intalnit si eu in Polonia) In plus am vazut si la unii tiristi prin toata Europa -inclusiv prin RO cand se depasesc: A depaste pe B , B da flash scurt ca A poate sa revina pe banda initiala si A da semnalizare stanga-dreapta. Edited by cosmin_miu, 01 May 2010 - 13:31. |
#20
Posted 01 May 2010 - 20:29
Omu ti-a multumit clar.
Si eu mai folosesc asta in loc de avarii,ca mi-e mai usor decat sa ma intind pana la butonul de avarii,si cei mai multi se prind si dau flash inapoi . |
#21
Posted 03 May 2010 - 12:17
Din cate stiu semnalul e folosit mai mult de TIR-isti, si inseamna multumire. Mi s-a multumit si mie astfel de cateva ori. Dar mi se pare incomod sa faci asa ceva din semnalizator, daca nu ai vreun montaj care sa faca el automat alternarea - mai incomod decat sa te intinzi spre avarii.
|
#22
Posted 03 May 2010 - 12:25
Multumire, avarii, se foloseste mai mult pe afara. Am intalnit in Ungaria, Austria.
|
#23
Posted 03 May 2010 - 12:35
Mi s-a mai intamplat ca la revenirea pe banda sa agat maneta de semnalizare cu incheietura sau cu maneca de la sacou. Ca sofer, cand auzi ca ai cuplat semnalizarea, din reflex o pocnesti in partea cealalta, si asta rezulta de obicei intr-o manevra de semnalizare dreapta-stanga, dar complet accidentala. Ia in calcul si varianta asta.
|
#24
Posted 03 May 2010 - 16:23
lucicop, on 3rd May 2010, 13:17, said: Din cate stiu semnalul e folosit mai mult de TIR-isti, si inseamna multumire. Mi s-a multumit si mie astfel de cateva ori. Dar mi se pare incomod sa faci asa ceva din semnalizator, daca nu ai vreun montaj care sa faca el automat alternarea - mai incomod decat sa te intinzi spre avarii. |
#25
Posted 03 May 2010 - 22:48
In USA TIR-urile iti multumesc cu de doua-trei ori avarie cand ii lasi sa intre in fata ta.
Semnalele cu farurile pentru radare nu functioneaza, pt ca pe autostrada, au ori bariere inalte de beton intre sensuri (in oras) fie copaci/tufisuri pe spatiul verde. Pentru alte "multumiri" se foloseste degetul mijociu ridicat in sus in cabina, evident daca nu ai geamuri fumurii in spate PS: La semnalizare, unele masini fac trei semnale daca doar impingi maneta un pic, fara sa faca "click" in pozitie. Edited by SuperDuper, 03 May 2010 - 22:56. |
#26
Posted 04 May 2010 - 06:11
Chiar vroiam sa intreb, la masinile pe care le conduc impulsul da automat de 3 ori din semnalizarea de pe partea aia. Obiceiul este o data st + o data dr, sau cum se poate? Parca mai bine avariile...
Off topic: SupDup, pe ce fus orar esti acolo? |
#27
Posted 04 May 2010 - 13:26
cretuion, on 1st May 2010, 10:47, said: Eram in localitate, mergeam aproape de viteza legala (40km/h,ma plimbam), vine unul din spate, flash, ma retrag cat mai pe dreapta sa-i fac loc, tipul din spate vrea sa depaseasca dar se retrage pentru ca la vre-o 300 de metri urma o curba larga si foarte vizibila (vizibila pentru mine pentru ca eram in fata) . Eu vedeam foarte bine ca nu vine nici o masina, si ii fac semn sa depaseasca semnalizand drepta. Tipul mai incearca o data si apoi se retrage.Asteapta sa iesim din curba si in sfarsit depaseste. Pe toata durata depasirii nu a folosit in nici un fel semnalizarea.Dupa ce ma depaseste si reintra pe banda de mers, semnalizeaza o data scurt stanga si o data scurt dreapta. Inseamna "multumesc". Tot multumesc inseamna si avariile puse scurt. Daca vezi ca cei din fata ta reduc viteza si pun avariile permanent atunci asta inseamna "eveniment": blocaj de trafic, radar, accident, etc. |
#28
Posted 05 May 2010 - 13:22
coracao, on 1st May 2010, 11:31, said: mama fratilor...omu nu stia sa conduca? ba stia foarte bine si era si om umblat, cam peste tot pe unde mergi prin europa semnalizarea stanga dreapta inseamna multumesc si nu se folosesc avariile pentru ca pe autostrada daca pui avariile inseamna ca ai o problema...si nu doar in polonia si cehia, peste tot se multumeste asa... Ai dreptate . Semnal stanga-dreapta scurt inseamana multumesc . Asta cu avariile e neaos romaneasca ... |
|
#29
Posted 07 May 2010 - 03:08
Cel putin, pe coasta de est ( Montreal......New York.....) 7 ore in urma fata de Bucuresti
Edited by savimbi, 07 May 2010 - 03:15. |
#30
Posted 29 May 2010 - 14:08
Salut. Ma bag si eu in seama cu sfaturi. Locuiesc de 11 ani in Dublin si vin in Ro in concediu se cel putin 2 ori pe an traversind toata Europa si mai stau si vreo 2 saptamini in Germania si in Belgia pe la prieteni, deci se pune ca am experienta si prin Europa Continentala la condus...
Lucrez sofer pe van si fac dese curse intre Irl si UK. Din experienta mea: semnalizari practicate in general intre soferi si in special intre profesionisti (de camioane mari si mici, Tir, s.a.m.d.) dupa ce am fost ajutat/asistat de un alt sofer sa depasesc (pe autostrada), la reintrare primrsc un scurt flash ceea ce inseamna ca am loc sa intru / sa ma repliez (adica capatul din spate al camionului a trecut de cabina lui si e "safe" sa intru) iar eu dau scurt semnal stinga/dreapta sau UNA-DOUA avarie (nu 3 nu 4 sau 5 ci doar una-doua) care inseamna "Multumesc". Daca sunt ultima masina care a oprit intr-un STAU (blocaj / ambuteaj) aprind avarie ca sa previn pe cei ce vor urma, de faptul ca exista un pericol eminent si necesita prudenta. In alta ordine de idei, se semnalizeaza prezenta unui Radar sau a unui pericol pe care cel din sens invers nu il vede si va intra direct in acel pericol(!!!) cu scurte flash-uri. In general daca banda din dreapta (in Irl -UK cea din stinga) este libera trebuie sa te repliezi, din 2 motive: legal trebuie sa ocupi benzile de circulatie in ordinea disponibilitatii si apoi din bun simt si respect fata de ceilanti participanti la trafic. Sunt bineinteles situatii de exceptie dar inafara de aceste situatii e bine sa nu stai ca vaca in mijlocul drumului si sa astepti sa te trezeasca un alt sofer si (pe buna dreptate) sa ti-o bage prin git si prin mama ta... daca stai fara nici un motiv intemeiat pe mijlocul drumului atunci ti-o meriti. In Germania daca nu te repliezi Autobahnpolizei TE AMENDEAZA. Nu mai imi vin in minte momentan alte semnalizari... bineinteles nu vorbim aici de statii CB sau alte mijloace de semnalizare/atentionare... un sofer particular de masina mica in general nu are statie CB. |
#31
Posted 29 May 2010 - 14:49
Ce bine ar fi daca s'ar da si aici amenzi ptr dormit pe banda 2 aiurea , si nu ptr 62 in localitate .
Si eu folosesc semnalul st-dr , ca imi este mai usor decat sa intind mana la avarii , asa misc scurt batul si aia e , dar mai nou ma folosesc de statia cb . |
#32
Posted 19 July 2010 - 23:23
Dupa cum majoritatea soferilor stiu, atunci cand cineva de pe un drum cu prioritate iti da flash-uri, inseamna ca te lasa sa te bagi. Eu in astfel de cazuri ma bag cat mai repede, ca sa nu nu fie binevoitorul obligat sa se razgandeasca. Deranjant e ca sunt si unii idioti care desi te vad ca esti oprit, stai cu semnalu pus si dai prioritate, mai dau si ei o rafala de flash-uri, desi intentia lor este tocmai inversa, de a nu te lasa sa te bagi. Pe mine ma deruteaza astfell de soferi care nu ztiu sa foloseasca semmalele. Cine e bou, ei sau eu? Sunt convins ca daca ma bag intr-o astfel de circumstanta si me lobeste vreunu , eu sunt vinovat... Dar el de ce a dat flasH?
|
#33
Posted 20 July 2010 - 02:46
Se folosesc avariile afara (mai ales pe autostrada) si atunci cand franezi brusc. Daca cel din spate vede stopurile de frana si avariile pentru el e un semnal ca trebuie sa franeze brusc si el.
|
|
#34
Posted 20 July 2010 - 07:18
mad_max_f_z_m, on 20th July 2010, 00:23, said: Dar el de ce a dat flasH? |
#35
Posted 20 July 2010 - 13:15
Evergreen, on 20th July 2010, 08:18, said: sa iti atraga atentia ca nu vrea sa te lase, nu poate opri in siguranta sa poti iesi sau orice altceva ca sa stai pe loc; de obicei cind sint generos, ii fac si o miscare din incheietura miinii linga parbriz, sa vada, sa ii dea viteza. |
#36
Posted 20 July 2010 - 15:26
daca tu nu intelegi ce am scris, ma mir ca o sa intelegi ce reprezinta flashul primit...
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users