![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Totul despre BlueAir
Last Updated: Oct 03 2023 15:31, Started by
funf
, May 30 2005 11:16
·
65
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#5671
Posted 11 October 2021 - 22:41
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ref la rambursare : le-am scris ( mail ) si mi-au raspuns :
Buna ziua, Dorim sa va informam ca suma aferenta zborurilor anulate a fost incarcata in contul Wallet (in cazul in care nu detineti un cont avem rugamintea sa creati un cont nou pe site cu adresa de email completata in rezervare), din care puteti achizitiona noi bilete pentru orice pasager orice ruta valabil timp de doi ani. Pentru a verifica suma incarcata in contul dumneavoastra va rugam sa urmati pasii: Cu toate astea , WALLET este 0 , am verificat . Vezi print-screen : Edited by sarbulb, 11 October 2021 - 22:43. |
#5672
Posted 12 October 2021 - 08:23
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Completeaza un formular de pe site, ataseaza o poza ca inca nu e virat credit pe cont (sau poza, ori salveaza din Word ca PDF) ca sa le poti atasa.
Si apoi suna-i, si zi-le nr de ticket si sa verifice problema. |
#5673
Posted 12 October 2021 - 09:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ghitapg2, on 11 octombrie 2021 - 17:25, said:
... din experientele mele, peste 80% din pasageri tot orice altceva (si asta cu orice companie cu care am zburat; exceptie poate pe long haul), fac orice altceva in timpul instructajului. I-am stricat feng-shui-ul unei stewardese de la LH o dată, era fix lângă noi, când a băgat replica cu "In the unlikely event of a sudden cabin pressure loss" am completat cu "Roof flies off!" de a bufnit-o râsul! ![]() vestale, on 11 octombrie 2021 - 18:46, said:
Daca chiar s-a depresurizat si chiar nu a functionat masca cu oxigen, atunci isi luat lesin in cele 5-6 minute cat i-a luat avionului sa ajunga la 3400m. Chiar si la 3400m simti lipsa presiunii si a oxigenului. Data viitoare sa caute si ei pe site si sa ia optiunea cu O2, mai ales ca in zilele astea nu prea se gaseste imbuteliat in Romania. M-am jucat de câteva ori cu GPS-ul în zbor, cam pe la Pitești e la 5-6k și 600-ish. |
#5674
Posted 12 October 2021 - 11:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_online.png)
Vezi pozele de aici cu minutul si altitudinea:
ghitapg2, on 11 octombrie 2021 - 00:14, said: Pe la 5500m ai jumatate din presiunea atmosferica de la nivelul marii, adica trebuie sa inspiri mult mai mult aer pentru a aduce aceeasi cantitate de oxigen in sange. E suficient sa te apleci sa iti legi bocancii si sa te ia ameteala, asta daca esti un pic aclimatizat sau in curs de aclimatizare. Lucruri masurate si traite de mine pe la altitudinea aia.Edited by vestale, 12 October 2021 - 11:05. |
#5675
Posted 19 October 2021 - 11:58
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
BLUE AIR va încheia campania care oferă o schimbare gratuită inclusă începând cu 31 octombrie
După mai mult de un an in care a oferit o schimbare gratuită a datelor de călătorie inclusă în toate rezervările, Blue Air anunță încheierea campaniei începând cu 31 octombrie 2021. Odată cu relaxarea treptată a restricțiilor și cu succesul inregistrat de implementarea protocoalelor de călătorie bazate pe certificatul verde, Blue Air este optimist in ceea ce priveste revenirea la normalitate, pasagerii vaccinați putandu-se bucura din nou de predictibilitate în planificarea călătoriei. Campania actuală oferă tuturor clienților Blue Air opțiunea de a-și schimba datele de călătorie o dată, gratuit, pentru toate rezervările noi efectuate pe site-ul companiei și în aplicația Blue Air până la 31 octombrie 2021. Prin integrarea acestei opțiuni în toate rezervările Blue Air, compania a urmărit să restabilească încrederea pasagerilor în zbor, venind in intampinarea nevoilor de flexibilitate și libertate de mobilitate, în contextul pandemiei COVID-19. Oferta este valabilă pentru toate rezervările efectuate până la 31 octombrie 2021, pentru toate zborurile și destinațiile Blue Air. Datele de călătorie pot fi modificate gratuit o singură dată, plătind doar diferența de tarif, acolo unde este cazul. Pentru rezervările noi efectuate începând cu 1 noiembrie, pasagerii nu vor mai putea să-și schimbe biletele de călătorie fără să plătească taxa de modificare. Cu toate acestea, clienții Blue Air vor putea continua sa se bucure de confortul emoțional al serviciului Flex, deoarece opțiunea va fi disponibilă pentru cumpărare în timpul procesului de rezervare. Începând cu 1 noiembrie 2021, pasagerii Blue Air vor putea adăuga serviciul Flex la rezervare, contra cost, avand astfel relaxarea dorita atunci când își planifică vacanțele în avans. |
#5676
Posted 19 October 2021 - 20:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu sant fericitul norocos al colaborarii cu BLUE AIR : am rezevat , am platit , s-au anulat zboruri , am rambursat , am refacut zboruri , ... , am facut de toate . Ce inca nu am reusit : sa zbor cu ei . Urmeaza , poate .
|
#5677
Posted 19 October 2021 - 20:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#5678
Posted 22 October 2021 - 12:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
BLUE AIR lansează Nadia, asistentul virtual cu AI care vizează îmbunătățirea experienței clienților
Blue Air lanseaza Nadia, noul său asistent virtual, bazat pe tehnologie AI (artificial intelligence), menit să îmbunătățească experiența clienților, să ofere asistență rapidă la interogări generale și să creasca performanțele Serviciului Clienți. Blue Air este determinat să se concentreze pe automatizarea și digitalizarea proceselor sale pentru a putea furniza soluții integrate adaptate nevoilor călătorului modern. Noul asistent virtual al Blue Air a fost inspirat de Nadia Comăneci, gimnasta română care a fost prima gimnastă care a primit vreodată un scor perfect de 10.00 la Jocurile Olimpice. Prin numirea noului său asistent virtual Nadia, Blue Air își reafirmă pasiunea pentru excelenta, angajamentul de a prioritiza nevoile clienților sai și de a le oferi o experiență de cumparare performantă. Nadia este un software bazat pe machine learning, conceput pentru a oferi asistență la un nivel conversațional natural, care asigura servicii automatizate și o interfata CUI (conversational user interface) adaptabila pentru o experiență de retail de calitate. Nadia este întotdeauna prezentă si gata să ajute. Serviciul este disponibil gratuit, 24/7, în limbile română, italiană și engleză și ofera întotdeauna informațiile necesare cu privire la orarul de zbor, informații generale de zbor, condițiile generale de transport, totul despre serviciile și pachetele Blue Air, informații despre bagaje, asistență specială, metode de plată, precum și informații specifice privind restricțiile de călătorie in contextul pandemiei de COVID-19, check-in, anulare voluntară sau programele de loialitate. Clienții Blue Air pot începe un dialog cu Nadia pe site-ul Blue Air și pe pagina de Facebook a companiei. Nadia ii va ajuta să obțină cu ușurință informațiile de care au nevoie și îi va îndruma spre realizarea unui self-service de succes, evitând astfel timpii lungi de așteptare pentru a contacta Call Center-ul și eliberând timpul prețios al agenților Serviciului Clienți, care pot astfel abordeze situatiile mai complexe. |
#5679
Posted 22 October 2021 - 14:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Fain cu Nadia.
Dar daca ai o rezervare modificata, astfel ca ai ajuns sa ai back-2-back flying, nu poti sa modifici singur zborurile. Desi alegi zile diferite, site-ul le vede ca sunt sub 45minute intre zboruri. Asa ca... tot la callcenter ajungi. |
#5680
Posted 26 October 2021 - 11:27
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#5681
Posted 26 October 2021 - 13:22
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Inca nu am apucat sa zbor cu Blue Air , insa :
Dragă ... , Din motive operaționale, vă informăm că ora de plecare a zborului dumneavoastră a fost modificată, noile detalii de zbor sunt ... . Vă rugăm să acceptați scuzele noastre sincere pentru neplăcerile pe care le poate provoca această modificare. Vă mulțumim pentru întelegere și ne cerem scuze pentru modificarea planurilor dumneavoastră de călătorie! Cu stimă, Blue Air Vai , viata mea ! |
#5683
Posted 26 October 2021 - 20:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Da , a ramas ; seara tarziu vs dimineata devreme ( initial - dim devreme ) ; ie calumea .
|
#5684
Posted 26 October 2021 - 20:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Daca nu-ti prieste schimba, poti sa muti zborul pe alta data, fara sa platesti nimic.
Si eu am pt ianuarie si februarie ceva zboruri interne, era plecarea la 09:00. Acuma au mutat pt 14:00 ![]() |
#5685
Posted 28 October 2021 - 07:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
BlueAir nu are un management inteligent! A anulat sau a amânat preluarea în totalitate a celor 12 Bmax ( cred că au luat numai 4)
Wizz în schimb a luat Neo și a preluat o mulțime de rute din Italia ( că a căzut Alitalia) si merge pe toate cele vechi din România, cu avioane pline, preluând și călătorii de la cursele anulate de BlueAir. |
|
#5687
Posted 29 October 2021 - 17:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
INCREDIBIL !
Dupa ce au anulat zboruri din luna Noiembrie , pe care cu greu le-am rambursat si reprogramat in Ianuarie 2022 , azi am primit mesaj : Cancelled flight / Anulare zbor / Volo cancellato Dear ... , Due to operational reasons, we have no alternative and we are forced to cancel your flight ... Au anulat si zborurile anulate si reprogramate . Cum bine zicea cineva , rostogolesc niste bani si niste curse , sant evident in groapa . |
#5688
Posted 29 October 2021 - 20:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
ghitapg2, on 02 august 2021 - 11:54, said:
Nu e problema campul acela de Numarul de tranzactie online chiar si ei recomanda sa treci acolo 0000 doar sa fie completat si sa fie creat ticket-ul. Cat timp ai primit pe mail nr de iregistrare esti ok. Pe de alta parte, legat de rambursarea banilor... asta e alta mancare de peste. Sunt unii care de anul trecut tot asteapta dupa ei, sa vireze banii. Cel mai simplu, daca banca iti permite, sa initiezi procedura de chargeback (daca tranzactia nu e foarte veche), si sa-ti restituie banca banii. Salut, Confirm ca am primti banii folosind ChargeBack la BT(card de credit). Totul s-a desfasurat prin telefon/email, a durat 55 de zile din momentul in care cererea a fost completa. Multumesc pentru ajutor! |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users