Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
UST.FR vs NQSE.DE (ETF pe Nasdaq)

Autoturismele BMW nu semnalizeaza...

Reparatie VFD

ETF termen lung VWCE vs VUAA.
 Doua cabluri, o priza

Cele mai verzi zone din Capitala ...

Igienizare instalatie climatizare

Topologie retea si alegere echipa...
 UI aer conditionat porneste si se...

Vodafone Tv+

Variante incalzire pentru un apar...

Bataie ritmica la viteza resimtit...
 Poza necunoscuta.

panou de sigurante la casa

Comanda online, compania nu vrea ...

Reduceri mincinoase Makita
 

Citroen C3 1.4 HDI

- - - - -
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#37
ics

ics

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 30.10.2003
ia sa faci un drive test cu amandoua... si asa te hotarasti cel mai bine.
sa ne anunti si pe noi DECIZIA.

#38
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003

ics, on May 9 2005, 15:58, said:

ia sa faci un drive test cu amandoua... si asa te hotarasti cel mai bine.
sa ne anunti si pe noi DECIZIA.

<{POST_SNAPBACK}>

Daca nu e vorba de bani in plus clar C4 este alegerea.Este clasa mai mare, are dotari mai multe, spatiu interior mai mare.
Nu vad de ce ar fi atat de grea aleagerea intre o masina din clasa mica si o compacta, atata timp cat banii exista.SI un mare plus la C4 este faptul ca, modelul este din 2004 sfarsit, pe cand C3 are ceva ani in spate, de aici rezultand cel putin teoretic o valoare de revanzare mai mare la C4.

#39
ics

ics

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 30.10.2003
"C3 are ceva ani in spate" - adica 2

#40
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Am fost la un drivetest cu C4 1.6 HDI (varianta de 92 CP) si am dat pe spate atat la propriu cat si la figurat. E f. mare diferenta fata de C3. Asa ca m-am hotarat: C4 clar. Este sublima masina.

Legat de bani - era un factor daca merg pe benzina (1.6i 110 CP) sau pe motorina (1.6 - 92 CP). Am facut calcule (cam cat merg in oras, cat afara, tinand cont de consumurile declarate de producator si pretul carburantilor) si am concluzionat ca diferenta de 1500 Euro o voi recupera in 2 ani si ceva daca merg pe motorina, asa ca am ales pana am cules si m-a hotarat, de ce nu, la C4 HDI 1.6 FAP 110 CP, varianta SX, la care mai adaug climatizare, vopsea metalizata si tapiserie velour. In total 14.600 Euro CIP, adica aprox. 17.500 cu toate taxele.

Asta e varianta pe care am sa o cumpar, dar alegerea imi amana cu o luna achizitia pe motiv de avans mai mare. Sper ca am facut alegerea buna. Voi reveni cu primele impresii - peste vreo 3 luni cred :)

#41
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
buna alegere, felicitari. Alba sau neagra de preferinta!

E o maisna f frumoasa C4.
Deci pana la urma e un 1.6 HDI 110 cp SX? Si ce dotari suplimentare ai pus?

De asemenea eram curios cum merge cu ratele, cat dai avans si care va fi rata lunara (cate luni si la ce dobanda?)

#42
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Culoarea cred ca va fi "rosu lucifer" sau "alb" (cu sanse mai mari pt rosu).


Date financiare, aproximative, pentru VB Leasing:

Avans 15% = 3.000 Euro

Val. Reziduala 20% = 3500 Euro

Rata lunara (rate pe 48 luni) = 360 Euro / luna

LATER EDIT: Dobanda - 9% / an.



Valorile de mai sus sunt cu toate taxele incluse (si taxa de management + CASCO).

Dotari suplimentare am zis si mai sus :
- climatizare bizonala automata + parbriz atermic + parfumator
- vopsea metalizata (asta daca optez pt rosu)
- tapiserie velour
- radio CD (asta am vazut ca la configuratorul de pe Citroen.ro e cu valoare 0, deci banuiesc ca e in dotare standard - care se cam contrazice cu alte pagini pe care apare ca optiune - nu stiu exact daca costa sau nu suplimentar pt vers. asta)
- ESP + ASR (astea sunt in plus fata de versiunea 1.6 HDI de 92 CP, tot SX).

Edited by adipelcz, 09 May 2005 - 22:34.


#43
gallax

gallax

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 632
  • Înscris: 27.07.2004
Alea cu valoare 0 sunt un soi de "promotie". Mi le-a aratat si mie in mod special dealerul de la ATS.

Sa o folosesti sanatos!

#44
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
Mersi. In iunie o iau catre sfarsit (adica atunci dau comanda) si probabil ca va veni prin August...

#45
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004
Adi eu as zice sa te uiti si la Octavia 2 care la aceleasi dotari, cu motor 1.9tdi 105CP costa cam 18000 ddp. Macar fa un drive-test cu ea.

#46
gallax

gallax

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 632
  • Înscris: 27.07.2004
Necromikon, octavia II iese sensibil mai scumpa la aceleasi dotari cu citroenul.
Din pacate :cry:

#47
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,874
  • Înscris: 28.11.2001
Grrr, Octavia 2 ..... masina fara inceput si fara sfarsit .....
adipelcz, motoare fara FAP nu sunt? Stiu ca la Peugeot, masinile fabricate pentru Romania sunt fara FAP pentru ca nu se justifica costul mai mare pe care-l platesti pentru acel filtru cand la noi circula tot felul de bombe fumigene pe strazi.
Plus ca la aprox. 12-15 000 km trebuie completat aditivul iar pe la 80.000 - 100.000 Km trebuie schimbat acel filtru si costa destul de mult....

#48
ics

ics

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 30.10.2003
felicitari de alegere si mai bine zis "putere de munca sa achiti ratele".

#49
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004

gallax, on May 10 2005, 10:51, said:

Necromikon, octavia II iese sensibil mai scumpa la aceleasi dotari cu citroenul.
Din pacate :cry:

<{POST_SNAPBACK}>


Vorbeste cu Mushotoku despre asta. El isi cumpara Octavia 2 la dotarile alea.

#50
adipelcz

adipelcz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,789
  • Înscris: 28.05.2004
@petman: Motorul fara FAP este cel de 92 CP. Cel de 110 CP are FAP si nu cred ca e o optiune care se poate scoate. Nu stiu, azi trec iar pe la dealer si o sa intreb daca imi aduc aminte.

PS:

Eu cred ca discutia nu se mai potriveste cu numele topicului.

Rog un moderator sa mute posturile de la 40 incepand in threadul C4 coupe, unde cred ca s-ar potrivi mai bine (sau poate un nou thread, numit Citroen C4)...

Edited by adipelcz, 10 May 2005 - 12:38.


#51
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004
Ce face filtrul ala mai exact? De ani de zile aud de el dar tot nu m-am lamurit.

#52
gallax

gallax

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 632
  • Înscris: 27.07.2004
Reduce si mai mult noxele!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate