Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
doresc sa achizitionez una din urmatoarele masini 308; focus; auris; bravo
Last Updated: Aug 10 2009 10:11, Started by
nastasoiuandrei
, Jul 15 2009 18:06
·
0
#1
Posted 15 July 2009 - 18:06
mai multe detalii despre masini :
308 motor 1.6hdi 110hp echipare premium pack focus motor 1.8tdci 115hp echipare titanium auris motor 2.0 126hp echipare sol bravo 1.4tjet 120hp emotion sunt deschis si altor sugesti masina doresc sa o achizitionez in decurs de o luna......am stabilit deja datele pt test drive la 308 si focus..... ma intereseaza parerea voastra legata de modelele respective si ce imi recomandati sa cumpar |
#3
Posted 15 July 2009 - 19:40
nastasoiuandrei, on 15th July 2009, 19:06, said: mai multe detalii despre masini : 308 motor 1.6hdi 110hp echipare premium pack focus motor 1.8tdci 115hp echipare titanium auris motor 2.0 126hp echipare sol bravo 1.4tjet 120hp emotion sunt deschis si altor sugesti masina doresc sa o achizitionez in decurs de o luna......am stabilit deja datele pt test drive la 308 si focus..... ma intereseaza parerea voastra legata de modelele respective si ce imi recomandati sa cumpar Eu unul as merge in ordine descrescatoarea a motoarelor, desi Auris are cam putini CP la un motor de 2.0: Auris Focus 308 Bravo As face un drive-test cu ele, m-as interesa de costurile de intretinere, si as alege luand in calcul cel mai bun compromis intre cum se misca masina si costurile de intretinere. |
#4
Posted 15 July 2009 - 21:34
308 are filtru de particule la motorizarea asta. posibil si probabil sa ceara bani din cand in cand.
|
#5
Posted 15 July 2009 - 21:36
Si la Bravo se vorbea de ceva probleme nerezolvate la suspensie. Tragem linie, daca nu mergi exclusiv in oras ramai cu 3 optiuni, daca mergi numai in oras ramai cam cu doua.
|
#7
Posted 15 July 2009 - 23:53
nastasoiuandrei, on 15th July 2009, 19:06, said: mai multe detalii despre masini : 308 motor 1.6hdi 110hp echipare premium pack focus motor 1.8tdci 115hp echipare titanium auris motor 2.0 126hp echipare sol bravo 1.4tjet 120hp emotion sunt deschis si altor sugesti masina doresc sa o achizitionez in decurs de o luna......am stabilit deja datele pt test drive la 308 si focus..... ma intereseaza parerea voastra legata de modelele respective si ce imi recomandati sa cumpar Japan cars are the best ! Fiat nici nu se pune problema. Eventual vezi un Citroen C4. Nu m-am putut abține să nu îți spun, asta pentru că am o slăbiciune față de ele. |
#8
Posted 15 July 2009 - 23:54
Bravo de pe stoc il iei la super-pret : 12.900euro; 120cp T-jet, echipare Emotion.
Nu cred ca celalate candidate au oferte atat de bune. |
#9
Posted 16 July 2009 - 07:09
#10
Posted 06 August 2009 - 01:17
|
#11
Posted 06 August 2009 - 07:47
Fiat Bravo ( cel mai bun raport motorizare - dotari - intretinere- pret)
Celelalte variante - niste carute cu motoare mari , neperformante , intretinere scumpa |
#12
Posted 09 August 2009 - 19:00
Si eu tot Bravo zic, nu stiu unde rotnic la materialele utilizate la constructie (mai atent) !!!
Raport calitate-pret super ok, plus ca arat cel mai bine. |
#14
Posted 09 August 2009 - 19:14
#15
Posted 10 August 2009 - 00:31
#16
Posted 10 August 2009 - 08:48
#17
Posted 10 August 2009 - 09:19
Ciurica, on 9th August 2009, 20:00, said: Si eu tot Bravo zic, nu stiu unde rotnic la materialele utilizate la constructie (mai atent) !!! Raport calitate-pret super ok, plus ca arat cel mai bine. Vine cam asa: daca o tabla, fir, etc. trebuie sa aiba standard grosimea minima 1mm, la Fiat are 1.05 mm, pe cand la alti producatori au cel putin 1.1mm. Nu stiu daca la toate fiaturile sta treaba asa, am cercetat doar un Bravo, T-Jet, 120 CP parca. In functie de pret urca, coboara standardul de calitate. Pana si la scaune e la fel, masinile mai scumpe au un burete mai gros la tapiterie, sau daca nu mai gros, macar mai rezistent si materialul mai scump. LE: probabil din aceasta cauza vin si multe din problemele fiatului, insa sunt masini frumoase. LE2: initiatorul vad ca e lipsa. Edited by rotnic, 10 August 2009 - 09:21. |
#18
Posted 10 August 2009 - 10:11
Am facut candva un test cu un bravo de 150CP. Ma simteam teribil de atras de acea masina.
Sa fiu sincer, interiorul mi-a placut, la fel de mult ca si exteriorul. Problema a fost ca la mers nu m-a impresionat cu nimic. Cand am reprosat faptul ca masina nu pare sa-si justifice cei 150CP mi s-a spus ca diferenta fata de versiunea 120CP se simte doar la viteze mari, in trepte superioare. Fiindca n-am ajuns pana acolo, n-am simtit mai nimic. Apoi, mi s-a parut si putin cam zgomotoasa. Ma gandeam ca la viteze mari zgomotul devine si mai deranjant. Ambreiajul parca prindea undeva sus, si nu constant pe toata cursa. Nu mi s-a parut nici prea confortabila la condus. Dupa acel test atractia mea fata de aceasta masina a inceput sa scada treptat, in scurt timp am inceput s-o vad ca pe ceva banal, nici macar forma exterioara nu ma mai incanta cu ceva. Probabil de aceea cel mai relevant sfatuitor este si va ramane un test drive cu masina pe care ti-o doresti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users