Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Transferurile de active intre bro...

Solutie amenajare interior apartm...

UST.FR vs NQSE.DE (ETF pe Nasdaq)

Autoturismele BMW nu semnalizeaza...
 Reparatie VFD

ETF termen lung VWCE vs VUAA.

Doua cabluri, o priza

Cele mai verzi zone din Capitala ...
 Igienizare instalatie climatizare

Topologie retea si alegere echipa...

UI aer conditionat porneste si se...

Vodafone Tv+
 Variante incalzire pentru un apar...

Bataie ritmica la viteza resimtit...

Poza necunoscuta.

panou de sigurante la casa
 

Pornire grea motor diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#19
IONUT_ONILL

IONUT_ONILL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 16.10.2006
VA SALUT

Am un Ford Transit din 1997 2500cc 76CP si doresc sa il dotez cu o instalatie de ajutorate a pornirii, acum in pragul iernii . Din cate am citit as inclina catre o bujie incandescenta montata in galeria de admisie cu termostat sau la un termoinjector montat tot in galeria de admisie bineinteles; nu pote fi vorba de bujii inc montate in chiuloasa ca nu are orificiile necesdare si nu am de gand sa gauresc chiuloasa. Varianta cu motor auxiliar MAS (benzinar) ramane si ea in discutie, dar in paralel.

Intrebarea mea este : ce varianta sa aleg intre bujii inc sau termoinjector, bineinteles ambele cu termostat ?
Precizez ca pe galeria de adm am deja un orificiu ptr asa ceva - un surub (cu rol de dop) destul de gros in diametru, o sa-l masor.

Va rog mult sa-mi dati un sfat sau chiar o schita. Multumesc.

Sunt nedumerit in alegerea tipului de instalatie cu bujie incandescenta sa folosesc, una cu bujie simpla sau una cu termoinjector (bujie incandescenta cu aport de motorina), se pare ca cea de a doua ar avea o eficienta foarte buna fata de bujia inc simpla care cica nu ar face fata - fiind vorba despre montajul cu o singura bujie in galeria de admisie a aerului.

Deci ?

Optand pentru a doua varianta .. ce tip sa folosesc , in afara de cea originala care e cam scumpa (155lei) plus ca mai am nevoie si de restul instalatiei aferente acesteia: micul rezervor, furtune si racorduri la retur, partea electronica de comanda, electroventil (ar fi mai bine cu lectroventil sau cu suapapa cu bila?) ..etc ?
O schita ar fi ideala.

Multumesc. DOAMNE AJUTA.

#20
IONUT_ONILL

IONUT_ONILL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 260
  • Înscris: 16.10.2006
SALUTARE TUTUROR.

Dupa ce am colindat o gramada de magazine , sperand ca a mai ramas pe undeva un termoinjector de ARO sau altceva la un pret acceptabil ... negasind, am cumparat una de Ford TRANSIT ORIGINALA -  la 190 lei. Acum am termoinjectorul de Ford insa nu stiu de unde sa iau o unitate de comanda si control a acstuia ca la piese auto nu avea obtiunea de a cauta si pe parte electrica, sau nu stia omul.

Va rog sa ma ajutati sa caut vreo varianta de releu sau cum s-o numi si cum sa o conectez, numai sa-mi pot controla bujia.

Multumesc tare mult. DOAMNE AJUTA.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate